Jaký olej používáš?Jaké máš tlaky ve válcích?Schumi_01 píše:Tak svíčky vyměněné, v době kdy kontrolka byla zhasnutá...svíčky už vypadaly na výměnu, nebyly spálené nijak špatně, ale už nebyly vůbec pěknýTakže výměna za origo na chlup stejné i typovým číslem.
Auto jede pocitově maličko líp a vypadá že i o něco méně žere...jen zvuk v tahu se mi zdá trošku hrubší.
Každopádně výměna svíček proběhla v úterý...a dnes se kontrolka rozsvítila zaseTakže záhada pokračuje
Rozsvítila se po přejetí nerovností, jako kdyby to bylo tím otřesem, ale to poprvé, jinak se dřív rozsvěcovala i na asfaltu jako kobereček hladkém
Ale neřekl bych už, že při rozsvícené jede o něco maličko hůř...
Každopádně svíčky byly potřeba určitě, takže nelituji
A na tohle kašlu, až budu mít cestu tak dám diagnostiku a uvidíme co to napíše za kravinu...
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
- Autor
- Zpráva
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tlaky neznám...martinopel píše: Jaký olej používáš?Jaké máš tlaky ve válcích?
Olej je tam ted chvíli nově na zdejší doporučení Mobil 1 5W-50 Peak Life. Ale je pravda, že před výměnou to nedělalo...ale taky to nezačalo nějak hned po ní... Ale už mě souvislost s olejem napadla...předtím tam byl Castrol.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Kolik máš asi na novém oleji najeto?Schumi_01 píše:Tlaky neznám...martinopel píše: Jaký olej používáš?Jaké máš tlaky ve válcích?
Olej je tam ted chvíli nově na zdejší doporučení Mobil 1 5W-50 Peak Life. Ale je pravda, že před výměnou to nedělalo...ale taky to nezačalo nějak hned po ní... Ale už mě souvislost s olejem napadla...předtím tam byl Castrol.
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
4-5 tis. km...přesně se podívám, ale to neni podstatný.martinopel píše: Kolik máš asi na novém oleji najeto?
Začalo to dělat tak cca po 2.000 km...? Odhadem...
Ale ani ty svíčky nevypadali nicmoc...byli tam nějakých 90.000 km. Nebyli vyloženě špatné ani moc jeté...ale nové nebyli...a jedna vypadala výrazně hůř než ostatní, ta by mohla zrušit jednu tu cívku...
Jinak byli všechny maličko cítit olejem, ale to je asi normální ne?

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak nový poznatek 
Jednak se mi začalo zdát, že to svítí častěji a pauza mezi nesvícením je kratší...
Nicméně jsem zkusil prohlédnout všechny zapalovací cívky, jsou úplně jako nové, tedy samozřejmě zvenku, do zalitého plastu nevidím
To nic nevyřešilo.
Ale hlavně, podařilo se mi problém vyřešit už třikrát ze tří pokusů s pojistkama!
Pokaždé, když se kontrolka rozsvítila, jsem zkontroloval pojistky, ty jsou všechny v pořádku...ale i tak jsem vyměnil všechny, které jsem náhradní měl (které se týkaly ECM nebo podobného) a najednou to po nastartování zhaslo.
To samé dvakrát, to už jsem ale pojistky jen prohazoval mezi sebou...a pokaždé s úspěchem.
Takže zbývá ted jen příště zkoušet která z nich konkrétně tohle provádí a potom jít dál...
Co názor? Když pomůže vyndání pojistky? Co by to mohlo být? Jen nějaké čidlo?

Jednak se mi začalo zdát, že to svítí častěji a pauza mezi nesvícením je kratší...
Nicméně jsem zkusil prohlédnout všechny zapalovací cívky, jsou úplně jako nové, tedy samozřejmě zvenku, do zalitého plastu nevidím

To nic nevyřešilo.
Ale hlavně, podařilo se mi problém vyřešit už třikrát ze tří pokusů s pojistkama!
Pokaždé, když se kontrolka rozsvítila, jsem zkontroloval pojistky, ty jsou všechny v pořádku...ale i tak jsem vyměnil všechny, které jsem náhradní měl (které se týkaly ECM nebo podobného) a najednou to po nastartování zhaslo.
To samé dvakrát, to už jsem ale pojistky jen prohazoval mezi sebou...a pokaždé s úspěchem.
Takže zbývá ted jen příště zkoušet která z nich konkrétně tohle provádí a potom jít dál...
Co názor? Když pomůže vyndání pojistky? Co by to mohlo být? Jen nějaké čidlo?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
když už jsi se koukal na ty cívky tak jsi je měl nechat volné ,ale nasazené a při nastartovaném motoru jednu po druhé vytahovat a přiložit vždy na dotek k motoru ( z boku - cívky ) a uvidíš jestli ti dává jiskru pravidelně nebo nee, měl by to být oblouk modré až bílé barvy.
Mě to takhle dělaly dvě cívky sice nerozsvěcely kontrolku. Vyměnil jsem obě a motor klidnější chod otáčky cca o 150ot/min méně tudíž 650 až 700.
Mě to takhle dělaly dvě cívky sice nerozsvěcely kontrolku. Vyměnil jsem obě a motor klidnější chod otáčky cca o 150ot/min méně tudíž 650 až 700.
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
nie je to malo 650-700 rpm... tolko mam aj ja a bol som v tom ze by to malo byt okolo 850.Rapid Brno píše: Mě to takhle dělaly dvě cívky sice nerozsvěcely kontrolku. Vyměnil jsem obě a motor klidnější chod otáčky cca o 150ot/min méně tudíž 650 až 700.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
neřeším řídí si to auto samo a jen si krásně přede
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
To není problém zkusit znovuRapid Brno píše:když už jsi se koukal na ty cívky tak jsi je měl nechat volné ,ale nasazené a při nastartovaném motoru jednu po druhé vytahovat a přiložit vždy na dotek k motoru ( z boku - cívky ) a uvidíš jestli ti dává jiskru pravidelně nebo nee, měl by to být oblouk modré až bílé barvy.
Mě to takhle dělaly dvě cívky sice nerozsvěcely kontrolku. Vyměnil jsem obě a motor klidnější chod otáčky cca o 150ot/min méně tudíž 650 až 700.

Ale je pravda, že po té akci s pojistkama a nastartování je celkem znát hladší chod.
Tudíž tohle asi budu muset absolvovat až mi zase bude svítit kontrolka...a najít která z těch cívek to dělá, osobně mám podezření na tu na pátém válci, podle stavu svíčky která tam byla původní, ta vypadala nejmíň dobře

Každopádně mi je divné, že to vyřeší vždy záměna/vytažení pojistky... To je jak schozená elektrika doma

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Co chyby (diagnostika), jsou nějaké? Nevěřím že by tam nic nebylo když pořad svítí kontrolka.
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Ta se plánuje...asi na příští týden... Chci tam jet hned co nejdřív po rozsvícení té kontrolky. Vím, že tu chybu by to mělo napsat i tak...ale vím jak to chodí, bude jich tam určitě víc, už jen podle té jednoduché "diagnostiky" přes palubní PC... A oni by to akorát smazali všechno a jen bych čekal kdy se to rozsvítí znovubandGap píše:Co chyby (diagnostika), jsou nějaké? Nevěřím že by tam nic nebylo když pořad svítí kontrolka.

Jinak dnes vypátráno, že to vyřeší pojistka: Řídící modul motoru (ECM), napájení, relé motoru - 5A
Tahle zrovna moc konkrétní není no

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
A neni to jen tim, že se tim vytaženim šťávy v ní "vynuluje" nějaká chyba a pak než se zase nasbírá, tak to chodí normálně?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 870
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
ano je to tim ze to vyresetuje
tomu se rika uspech, nikoli nalezeni priciny, no pockam na co jeste prijde




_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
marra píše:ano je to tim ze to vyresetujetomu se rika uspech, nikoli nalezeni priciny, no pockam na co jeste prijde
![]()


Tvůj odhad?

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Můj odhad,že žádný soudný člověk nebude bez diagnostiky tipovat co by to mohlo být,protože to může být od vypadnuté hadičky až po motor před smrtí.Ještě si můžeš koupit diagnostiku a pak podle ní povyměňovat půl auta.Schumi_01 píše:marra píše:ano je to tim ze to vyresetujetomu se rika uspech, nikoli nalezeni priciny, no pockam na co jeste prijde
![]()
nalezení příčiny to určitě není...ale je to dílčí úspěch v cestě k nalezení příčiny
Tvůj odhad?


-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
martinopel píše: Můj odhad,že žádný soudný člověk nebude bez diagnostiky tipovat co by to mohlo být,protože to může být od vypadnuté hadičky až po motor před smrtí.Ještě si můžeš koupit diagnostiku a pak podle ní povyměňovat půl auta.![]()


Svíčky jsem měnil, protože už byly potřeba a mohla to být zároven i příčina.
Počkám na diagnostiku...ale ještě předtím asi zkusím ty cívky viz. tip výše

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Ty volve, řešíš už 2.5 měsíce něco, na co by s velkou pravděpodobností stačil jeden telefonát a jedna návštěva nejlépe u Márry v PrazeSchumi_01 píše:no dobře dobře...počkáme co ukáže ten zázrak...já jsem k tomu jen skeptický, protože co jsem pátral a někdo tu řešil něco podobného, nikdy se to podle chyby z diagnostiky stejně nevyřešilo... A to bych právě nerad povyměňoval půl auta
Svíčky jsem měnil, protože už byly potřeba a mohla to být zároven i příčina.
Počkám na diagnostiku...ale ještě předtím asi zkusím ty cívky viz. tip výše


_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Přesně tak,tady se řeší diagnostiky různých samodomo opravářů a nic se nevyřeší,ale kolik aut se opraví u mechaniků co volvům rozumí,to se pochopitelně tady nenapíše.yoby píše:Ty volve, řešíš už 2.5 měsíce něco, na co by s velkou pravděpodobností stačil jeden telefonát a jedna návštěva nejlépe u Márry v PrazeSchumi_01 píše:no dobře dobře...počkáme co ukáže ten zázrak...já jsem k tomu jen skeptický, protože co jsem pátral a někdo tu řešil něco podobného, nikdy se to podle chyby z diagnostiky stejně nevyřešilo... A to bych právě nerad povyměňoval půl auta
Svíčky jsem měnil, protože už byly potřeba a mohla to být zároven i příčina.
Počkám na diagnostiku...ale ještě předtím asi zkusím ty cívky viz. tip výše![]()
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Schumi_01 jseš na dobré cestě. Děláš to správně. Na všechno dojde, jen klid.
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak diagnostika za mnou 
Výsledek:
podařilo se mi dostat se do servisu aktuálně v den rozsvícení kontrolky, takže byla chyba bezpečně přečtena v době, kdy opravdu svítila.
Kupodivu se nekoná žádný velký rozptyl chyby...ale celkem úzký okruh...a to chyba v časování zapalování...
Podle technika nejpravděpodobněji z toho vychází nějaký ventil (cca 4.500,-). Ale rozhodně by to chtělo nechat nejdřív auto na proměření časování...z toho by se mělo dostat něco konkrétnější pro ujištění a nebo lepší směr...
Takže tak?
Nějaký názor? Doporučení?
Prý by tohle viděl spíš tak u auta po rozvodech, že tam se občas po těch rozvodech něco podobného stane...
A nebo na auto se špatným olejem, ale ten je v autě nový.
Ovšem pak mi došlo...že sice nový, a kvalitní tady doporučený Mobil 1 5W 50 Peak Life...ovšem jestli to nebude opravdu tím, je možné, že mohl rozpustit i u pravidelně servisovaného auta s cca 92.000 km nečistoty natolik, že by zanešený tak jako už "špatný" olej? Byl tam orig. Castrol vždycky. Podle měrky ale vypadá vcelku hezky čistě...
Díky!

Výsledek:
podařilo se mi dostat se do servisu aktuálně v den rozsvícení kontrolky, takže byla chyba bezpečně přečtena v době, kdy opravdu svítila.
Kupodivu se nekoná žádný velký rozptyl chyby...ale celkem úzký okruh...a to chyba v časování zapalování...
Podle technika nejpravděpodobněji z toho vychází nějaký ventil (cca 4.500,-). Ale rozhodně by to chtělo nechat nejdřív auto na proměření časování...z toho by se mělo dostat něco konkrétnější pro ujištění a nebo lepší směr...
Takže tak?
Nějaký názor? Doporučení?

Prý by tohle viděl spíš tak u auta po rozvodech, že tam se občas po těch rozvodech něco podobného stane...
A nebo na auto se špatným olejem, ale ten je v autě nový.
Ovšem pak mi došlo...že sice nový, a kvalitní tady doporučený Mobil 1 5W 50 Peak Life...ovšem jestli to nebude opravdu tím, je možné, že mohl rozpustit i u pravidelně servisovaného auta s cca 92.000 km nečistoty natolik, že by zanešený tak jako už "špatný" olej? Byl tam orig. Castrol vždycky. Podle měrky ale vypadá vcelku hezky čistě...
Díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Přesně jakou chybu to vyhodilo??Origo diagnostika??Schumi_01 píše:Tak diagnostika za mnou
Výsledek:
podařilo se mi dostat se do servisu aktuálně v den rozsvícení kontrolky, takže byla chyba bezpečně přečtena v době, kdy opravdu svítila.
Kupodivu se nekoná žádný velký rozptyl chyby...ale celkem úzký okruh...a to chyba v časování zapalování...
Podle technika nejpravděpodobněji z toho vychází nějaký ventil (cca 4.500,-). Ale rozhodně by to chtělo nechat nejdřív auto na proměření časování...z toho by se mělo dostat něco konkrétnější pro ujištění a nebo lepší směr...
Takže tak?
Nějaký názor? Doporučení?
Prý by tohle viděl spíš tak u auta po rozvodech, že tam se občas po těch rozvodech něco podobného stane...
A nebo na auto se špatným olejem, ale ten je v autě nový.
Ovšem pak mi došlo...že sice nový, a kvalitní tady doporučený Mobil 1 5W 50 Peak Life...ovšem jestli to nebude opravdu tím, je možné, že mohl rozpustit i u pravidelně servisovaného auta s cca 92.000 km nečistoty natolik, že by zanešený tak jako už "špatný" olej? Byl tam orig. Castrol vždycky. Podle měrky ale vypadá vcelku hezky čistě...
Díky!
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Přesnou chybu číslem apod. nevím, byl jsem tam jen na rychlo to přečíst, trošku ze známosti zdarmamartinopel píše:Přesně jakou chybu to vyhodilo??Origo diagnostika??

Chyba s časováním zapalování...
Prý když by to bylo po rozvodech, nepřekvapilo by ho to, že se občas u toho motoru stane, že je třeba trošku maličko jinak rozvodový kolo nebo podobně...a nebo u špatného oleje že to chytne maličko jinou hodnotu u časování a vyhodí chybu...po čase zase zjistí, že je to v pořádku a zhasne jí...
Osobně to vidí na nějaký rozvodový ventil...nevím, neumím si už přesně podrobně představit, až takhle hluboce už moje technické znalosti a představivost nefunguje

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
co cievky? su v poriadku?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 652
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
No na ty to právě kupodivu nevypadá...to jsem čekal...lucki píše:co cievky? su v poriadku?
Ale to by hodilo chybu zapalování na některém/některých válcích...ne?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
To je těžko ti něco radit,když ani nevíš co ti diag píše.Zajeď za Marrou a nechej si to opravit.Schumi_01 píše:Přesnou chybu číslem apod. nevím, byl jsem tam jen na rychlo to přečíst, trošku ze známosti zdarmamartinopel píše:Přesně jakou chybu to vyhodilo??Origo diagnostika??Papír my nevyjeli... Ale orig. diagnostika autoriz. servis, u Homolky v UL.
Chyba s časováním zapalování...
Prý když by to bylo po rozvodech, nepřekvapilo by ho to, že se občas u toho motoru stane, že je třeba trošku maličko jinak rozvodový kolo nebo podobně...a nebo u špatného oleje že to chytne maličko jinou hodnotu u časování a vyhodí chybu...po čase zase zjistí, že je to v pořádku a zhasne jí...
Osobně to vidí na nějaký rozvodový ventil...nevím, neumím si už přesně podrobně představit, až takhle hluboce už moje technické znalosti a představivost nefunguje
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]