Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1926 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dali »

Tak tohle se nám odpoledne semlelo před firmou :( Přijel jsem chvilku potom co se to stalo.
Autobus brzdil, řidič fábie nikoli. Čistej čelňák. Je tam 70ka a plná čára. 3 mrtví prakticky okamžitě. Fabie na tom asi s bezpečností neni nejhůř, což je vidět na střeše a sloupcích, ale na tohle byla málo.
http://jindrichohradecky.denik.cz/galerie/jh-nehoda-smrt-rodvinov.html?mm=3814553
http://jindrichohradecky.denik.cz/nehody/tragicka-nehoda-u-rodvinova-zastavila-dopravu-20120607.html
Asi mikrospánek, případně nevolnost. Možná snaha o vyhnutí se autu odbočujícímu mimo silnici.. Nicmoc pohled. Hyeny fotící si mrtvoly při průjezdu okolo bych tvrdě pokutoval (mimo jiné voják z LandRoveru AČR :fool: )

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#1927 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od mr1 »

dali píše: Fabie na tom asi s bezpečností neni nejhůř, což je vidět na střeše a sloupcích, ale na tohle byla málo.
Myslím, že tohle není ten správný ukazatel. Podívej se, kolik toho proniklo proniklo dovnitř. Myslím, že tohle by se nemělo stát. I když teda, fábie je tan tragicky malá, že tohle je až z obdivem.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 133
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#1928 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

Asi zrovna telefonoval do CEZu...nebo usnul po delsi ceste...
No a podle rovnomerne deformace cele predni casti to i v tech 70km/h meli spocitane. A kdyz i protijedouci bus jel 70km/h a vzhledem k jeho hybnosti byla fabia nic - takze deformace a odmrsteni od busu, a to je i v takove rychlosti velka zmena a zpomaleni cili zaporne zrychleni, to muze urvat vaz, vnitrnosti... :no:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 75
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#1929 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od wickey »

ale presne pred vama - viz erko a transporter na fotce :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1930 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dali »

JJ erko s alu zateplením na čelním skle :D .. Náhodou jak jsou ostatní skla zatmavený, tak tahle fólie hodně pomáhá, že v interiéru je celkem OK ikdyž na auto svítí.

THOmasoj
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 838
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#1931 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od THOmasoj »

Teď jsem mluvil s přítelkyně tátou a prej s nima měl včera jednání...
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1932 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Auto docela dobrý, jenomže lidi jsou mrtví. A ani se tomu moc nedivím.
Člověk je a vždy bude v autě tím nejslabším prvkem. S hvězdama v crashtestu má smysl kalkulovat tak do 50-60km/hod, pak je to už jenom vůle boží.

Zkuste se někdo připoutat k židli a vypadnout z prvního patra, jaké to bude bebíčko!
Šikovný fyzik vám jistě spočítá i nárazovou rychlost, která nebude veliká.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#1933 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od lucki »

doktor píše:Auto docela dobrý, jenomže lidi jsou mrtví. A ani se tomu moc nedivím.
Člověk je a vždy bude v autě tím nejslabším prvkem. S hvězdama v crashtestu má smysl kalkulovat tak do 50-60km/hod, pak je to už jenom vůle boží.

Zkuste se někdo připoutat k židli a vypadnout z prvního patra, jaké to bude bebíčko!
Šikovný fyzik vám jistě spočítá i nárazovou rychlost, která nebude veliká.
aprox. 27.5 kmph v bode dopadu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 135
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#1934 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Honza »

doktor píše:Auto docela dobrý, jenomže lidi jsou mrtví. A ani se tomu moc nedivím.
Člověk je a vždy bude v autě tím nejslabším prvkem. S hvězdama v crashtestu má smysl kalkulovat tak do 50-60km/hod, pak je to už jenom vůle boží.
Asi i ve Vovu by dopadli o malinkej prd líp.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#1935 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od selap »

Jako že by sice byli mrtví ale míň rozbití?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1936 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dali »

Ještě doplnění, upřesnění, v daném místě 70ka platila jen pro autobus. Z obou stran platí 70ka k nejbližší křižovatce Fabie jí minula takže mohla jet klidně tolerovaných 100, autobus se ke křižovatce blížil a ke střetu došlo těsně za značkou přikazující 70ku. Je tam ale plná čára. Tachometr ve Fabii zůstal stát na 70km/h ale byl rozbitej tak že to pohlo ručičkou. Autobus policajti nedokázali přečíst (nějakej novej systém tachografu), autobus byl fungl novej (převoz zákazníkovi z fabriky) za ním jel ještě jeden stejnej. Místo střetu na úrovni zadních kol stojícího autobusu. Jak už jsem psal, Fabie nebrzdila vůbec. Výsledná síla nárazu mohla bejt i víc než těch na počátku odhadovaných 140.
70ka tam je proto, aby se vůbec dalo vyjet na hlavní, jenže 70 tam nejezdí prakticky nikdo, hlavně kamióny to tam hrnou v omezovači a je celkem vopruz a někdy na pěkně dlouho vyjíždět z vedlejší a odbočovat doleva nota bene když tam teď flákli z obou stran stopky. Policajti si radši měřej o 3km dál v pohodičce na čtyřproudovce, kde se jim dobře vybírá...
mr1 píše:Myslím, že tohle není ten správný ukazatel. Podívej se, kolik toho proniklo proniklo dovnitř. Myslím, že tohle by se nemělo stát. I když teda, fábie je tan tragicky malá, že tohle je až z obdivem.
To bych si dovolil nesouhlasit. Obávám se že v týhle rychlosti bez brzdění bys měl šanci leda v náklaďáku nejlíp kapotovým, to by ale zase byl bez šance řidič autobusu, kterýmu překvapivě nebylo vůbec nic kromě šoku.

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 106
Příspěvky: 539
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#1937 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

http://www.drsnysvet.cz/silne-krupobiti-3/

silne krupobitie vs. volksvagen bora a volvo xc60
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#1938 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

dali píše: Jak už jsem psal, Fabie nebrzdila vůbec. Výsledná síla nárazu mohla bejt i víc než těch na počátku odhadovaných 140.
Bohužel po takovém součtu rychlostí a ještě když je jedním z aktérů nehody autobus by se musel stát asi zázrak, aby byl v autě někdo živý.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 106
Příspěvky: 539
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#1939 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

LukášM píše:
dali píše: Jak už jsem psal, Fabie nebrzdila vůbec. Výsledná síla nárazu mohla bejt i víc než těch na počátku odhadovaných 140.
Bohužel po takovém součtu rychlostí a ještě když je jedním z aktérů nehody autobus by se musel stát asi zázrak, aby byl v autě někdo živý.

Pri celnej zrazke sa sucet rychlosti nescitava ale sily sa navzajom rusia...pretoze kazda posobi opacnym smerom. akurat pri celnej zrazke ma vacsiu vyhodu auto ktore je tazsie.
Naposledy upravil(a) Dzambor dne 18 čer 2012 11:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#1940 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

Tak to je pak v pohodě, výsledná rychlost nulová...akorát to přetížení bylo asi nesnesitelné.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 172
Příspěvky: 5098
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#1941 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Lachtan »

Autobus lehce zpomalil, ale fábie asi začala hodně rychle couvat.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 106
Příspěvky: 539
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#1942 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

Lachtan píše:Autobus lehce zpomalil, ale fábie asi začala hodně rychle couvat.
jop. vyhoda tazsieho vozidla..nevyhoda fobie "lehkost"..rychle cuvanie aj bez zaradenia spiatocky...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 106
Příspěvky: 539
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#1943 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

LukášM píše:Tak to je pak v pohodě, výsledná rychlost nulová...akorát to přetížení bylo asi nesnesitelné.
vysleda rychlost by bola nulova v pripade ak by isli presne rovnako rychlo, mali rovnaku hmotnost a boli by totozne identicke vozidla ktore by sa uplne presne celne zrazili.

v tomto pripade autobus ma nejaku silu (priklad:(autobus) F1 = 5000N a (fabia) F2= 2500N tak vysledna sila bude F1-F2= F=2500N v prospech autobusu. takze fabia bude potlacena proti smeru jej povodnej jazdy(smeru).
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#1944 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od lucki »

Dzambor píše: vysleda rychlost by bola nulova v pripade ak by isli presne rovnako rychlo, mali rovnaku hmotnost a boli by totozne identicke vozidla ktore by sa uplne presne celne zrazili.

v tomto pripade autobus ma nejaku silu (priklad:(autobus) F1 = 5000N a (fabia) F2= 2500N tak vysledna sila bude F1-F2= F=2500N v prospech autobusu. takze fabia bude potlacena proti smeru jej povodnej jazdy(smeru).
preco ma fabia silu F2 mensiu ako autobus, ked ma zrychlenie viacnasobne vacsie.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 91
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Šluknovsko
Vůz: V70XC, I a II.gen

#1945 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tirika »

_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#1946 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

"se starším osobním automobilem"....jakou to má vypovídající hodnotu? :roll:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1947 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

LukášM píše:"se starším osobním automobilem"....jakou to má vypovídající hodnotu? :roll:
..že redaktor má alespoň nějaký pozorovací smysl.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 106
Příspěvky: 539
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#1948 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dzambor »

lucki píše:
Dzambor píše: vysleda rychlost by bola nulova v pripade ak by isli presne rovnako rychlo, mali rovnaku hmotnost a boli by totozne identicke vozidla ktore by sa uplne presne celne zrazili.

v tomto pripade autobus ma nejaku silu (priklad:(autobus) F1 = 5000N a (fabia) F2= 2500N tak vysledna sila bude F1-F2= F=2500N v prospech autobusu. takze fabia bude potlacena proti smeru jej povodnej jazdy(smeru).
preco ma fabia silu F2 mensiu ako autobus, ked ma zrychlenie viacnasobne vacsie.
neni som fyzik...ja vychadzam len laicky z toho a z veci co som sa docital. uviedol som to cisto ako priklad teoreticky...nic nie je v tom zapocitane ine len posobiaca sila. takze ak je tu niekto zbehly vo fyzike a pod. veciach rad sa docitam o tom viac :)
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 172
Příspěvky: 5098
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#1949 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Lachtan »

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1950 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

tak jestli do něj nenajel zezadu, tak si moc neumím představit, jak by to mohla být chyba řidiče volva
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“