940 nové TURBO-problem

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Offline
Příspěvky: 267
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od kubavlc »

Cau, tak jsme po pridreni turba na B230ft nechali turbo zrepasovat a namontovali do auta.Zatah je o poznani lepsi, nez byl.Je to opravdu rozdil.Nicmene, pri plnem seslapnuti pedalu plynu zacne kolem 4000 otacek auto cukat a jakoby se pridusi (jakoby tah-nic-tah-nic-tah...), po lehkem uvolneni je vse ok.Nejaky napad?
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

GDPR_user

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od GDPR_user »

kubavlc píše:Cau, tak jsme po pridreni turba na B230ft nechali turbo zrepasovat a namontovali do auta.Zatah je o poznani lepsi, nez byl.Je to opravdu rozdil.Nicmene, pri plnem seslapnuti pedalu plynu zacne kolem 4000 otacek auto cukat a jakoby se pridusi (jakoby tah-nic-tah-nic-tah...), po lehkem uvolneni je vse ok.Nejaky napad?
Kolik ti plní?

kubavlc
Offline
Příspěvky: 267
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od kubavlc »

cca neco ke trem ctvrtinam stupnice.exkatne zmereno to nemam.
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

GDPR_user

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od GDPR_user »

kubavlc píše:cca neco ke trem ctvrtinam stupnice.exkatne zmereno to nemam.
a ručička nekolísá??Zkontroluj si všechny podtlaky a dráty

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od Drtic »

Tak uz to pak asi neukrmi palivo, co regulator tlaku na liste u turbomotoru? Nevim, jak je to tam resene, ale neco tam byt musi
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

kubavlc
Offline
Příspěvky: 267
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od kubavlc »

Tak a je vyreseno...vcera fouklo tesneni pod hlavou (nejspis)...takze problem ne uplne stoprocentniho zatahu budu resit po jeho vymene...
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

kubavlc
Offline
Příspěvky: 267
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od kubavlc »

Tak situace postoupila...k moji spokojenosti nakonec.Takze potom, co jsme vymenili turbo, ktere zacalo foukat znatelne vice, nez kdy predtim, se odporoucelo tesneni pod hlavou.Nastesti se nic tak strasneho nestalo.Po sundani hlavy se z vymeny tesneni stala generalka hlavy (castecne podpalene ventily, gufirka atd.) Takze vcera jsem si to vyzvednul a je to teda parada.Nikdy to takhle jeste nejelo.V souvislosti s opravou se zjistilo jeste nasledujici: poskozeny chobot na sani hned za airboxem (mel diru jako krava a celkove mu ten olej asi nedelal dlouhodobe dobre, takze uz byl "papirovy".....) a odfoukla svorka na hadicce, co dela podtlak k odvetrani karteru.

Jizda na LPG je teda dost divna zatim.Kolem 3500ot to zacne kuckat a kolem 4200ot. se to chytne a zacne to tahnout az prekvapive pekne.Takze to musim jeste dotahnout.Doufam, ze uz se ted v HLpropanu nesetkam s odpovedi, ze to seridit nejde, protoze ten mototr ma nalitano a je vlastne v pr...i.Takze jsem o tricitku lehci, ale mam od vcerejska dobrou naladu.
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

GDPR_user

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od GDPR_user »

kubavlc píše:Tak situace postoupila...k moji spokojenosti nakonec.Takze potom, co jsme vymenili turbo, ktere zacalo foukat znatelne vice, nez kdy predtim, se odporoucelo tesneni pod hlavou.Nastesti se nic tak strasneho nestalo.Po sundani hlavy se z vymeny tesneni stala generalka hlavy (castecne podpalene ventily, gufirka atd.) Takze vcera jsem si to vyzvednul a je to teda parada.Nikdy to takhle jeste nejelo.V souvislosti s opravou se zjistilo jeste nasledujici: poskozeny chobot na sani hned za airboxem (mel diru jako krava a celkove mu ten olej asi nedelal dlouhodobe dobre, takze uz byl "papirovy".....) a odfoukla svorka na hadicce, co dela podtlak k odvetrani karteru.

Jizda na LPG je teda dost divna zatim.Kolem 3500ot to zacne kuckat a kolem 4200ot. se to chytne a zacne to tahnout az prekvapive pekne.Takze to musim jeste dotahnout.Doufam, ze uz se ted v HLpropanu nesetkam s odpovedi, ze to seridit nejde, protoze ten mototr ma nalitano a je vlastne v pr...i.Takze jsem o tricitku lehci, ale mam od vcerejska dobrou naladu.
Buď rád,že máš dobré svody.

kubavlc
Offline
Příspěvky: 267
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od kubavlc »

Martinopel: jak to prosím myslíš? Jakože je štěstí, že neodesly?
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od Sergej »

kubavlc píše:Martinopel: jak to prosím myslíš? Jakože je štěstí, že neodesly?
Rady praskaju.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

kubavlc
Offline
Příspěvky: 267
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od kubavlc »

Aha, dík za info....
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od Sarkasmic »

No a? Tak praskaji,nic co nejde zavařit.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od Drtic »

Az prasknou, tak bych misto vareni litiny resil spis nejakej peknej custom nerez :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od Sarkasmic »

a proc? Vari se to pekne a vydrzi to dlouho...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

940 nové TURBO-problem

Příspěvek od Drtic »

Sarkasmic píše: vydrzi to dlouho...
Tim si prave nejsem tak jist..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kolemjdouci