
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ono holt každý z nás má představu o termínu "hodně svižně" posunutou někam jinam 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 647
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
áááno sprááávněwickey píše:ono holt každý z nás má představu o termínu "hodně svižně" posunutou někam jinam



_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a je mnoho situací, kde je i erko líné.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
bandGap píše:
Macek2 píše:
Kdo se jednou svezl na fordím podvozku (focus, mondeo)
Jsem u focuse nic hezkého nezaznamenal. Rozhodně žádný sport to nebyl.
___________________________________________________________
Fordí podvozek ve V50 vůbec nebyl špatnej,dalo se s tím jezdit bez problémů na hraně,auto sedělo velice dobře,nicméně na závodění to není. Fakt je,že před 14ti dnama jsem se svezl v Seatu Leon Cupra a to auto jede jako po kolejích
Macek2 píše:
Kdo se jednou svezl na fordím podvozku (focus, mondeo)
Jsem u focuse nic hezkého nezaznamenal. Rozhodně žádný sport to nebyl.
___________________________________________________________
Fordí podvozek ve V50 vůbec nebyl špatnej,dalo se s tím jezdit bez problémů na hraně,auto sedělo velice dobře,nicméně na závodění to není. Fakt je,že před 14ti dnama jsem se svezl v Seatu Leon Cupra a to auto jede jako po kolejích

_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
wickey píše:
ono holt každý z nás má představu o termínu "hodně svižně" posunutou někam jinam
Rozumím,měl jsem jen diesely, a jednu benzínovou 1.3
tak soudím podle toho 
ono holt každý z nás má představu o termínu "hodně svižně" posunutou někam jinam
Rozumím,měl jsem jen diesely, a jednu benzínovou 1.3


_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ja treba ted tahal z nemecka jednu V60 D5 (205k) s 6q automatem a musim rict, ze to jelo moc pekne - treba v oblasti pruzneho zrychleni 90-150 pri predjizdeni dokonce pocitove malem stejne jak moje S60R (300k) s 5q automatem..
takze tyhle nove diesele uz taky celkem pekne jezdi.
takze tyhle nove diesele uz taky celkem pekne jezdi.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
vsechno je to o POCITECH a predevsim o OSOBNICH PREFERENCICHwickey píše:... pri predjizdeni dokonce pocitove malem stejne jak moje S60R (300k) ....
naftaci nezklamali, jejich nabozenstvi je holt dulezitejsi nez vira benzinaku

(mam to F turbodyzlu, tahne to wocpoda woe a to vsechno za tri litry na sto

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
mozna bych prihodil jeste tu moznost u benzinaku: ze se daji predelat na plyn: LPG, CNG nebo na ethanol...otazkou je pak vydrz motoru
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
travex
naftaci nezklamali, jejich nabozenstvi je holt dulezitejsi nez vira benzinaku
(mam to F turbodyzlu, tahne to wocpoda woe a to vsechno za tri litry na sto
)
-----------------------
Najezdil jsem víc než 40k ročně,benzíňák by mě při tohle nájezdu sežral za živa,diesel se vyplatil. U mě to teda náboženství nebylo,bylo to rozhodnutí z rozumu. Faktt je,že vzpomínám na starou P406,ta jezdila za málo,ale zas to bylo opravdu líný. Další auto bude na zkoušku benzínový
naftaci nezklamali, jejich nabozenstvi je holt dulezitejsi nez vira benzinaku

(mam to F turbodyzlu, tahne to wocpoda woe a to vsechno za tri litry na sto

-----------------------
Najezdil jsem víc než 40k ročně,benzíňák by mě při tohle nájezdu sežral za živa,diesel se vyplatil. U mě to teda náboženství nebylo,bylo to rozhodnutí z rozumu. Faktt je,že vzpomínám na starou P406,ta jezdila za málo,ale zas to bylo opravdu líný. Další auto bude na zkoušku benzínový

_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
chlapi , ještě jedna otázečka ohledně tohodle auta :
http://volvo.sbazar.cz/volvo-s60-t5-2-3t-250hp-blansko-o7431737.html
prý špatně turbo turbilo, zajel do servisu a tam mu bylo řečeno , že je potřeba vyměna celého turba. S borcem by se dalo domluvit že mi auto prodá a na ceně odečteme co by stalo nové turbo a já sám ho vyměním... otázka zní : vyplatí se to ?
popř. dá se nové turbo a cca za kolik sehnat ještě na tak starý vůz? díky moc
http://volvo.sbazar.cz/volvo-s60-t5-2-3t-250hp-blansko-o7431737.html
prý špatně turbo turbilo, zajel do servisu a tam mu bylo řečeno , že je potřeba vyměna celého turba. S borcem by se dalo domluvit že mi auto prodá a na ceně odečteme co by stalo nové turbo a já sám ho vyměním... otázka zní : vyplatí se to ?
popř. dá se nové turbo a cca za kolik sehnat ještě na tak starý vůz? díky moc

-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ono to není až tak staré auto abys na něj turbo nesehnal a pokud ti cenu turba opravdu odečte tak je ti prakticky jedno kolik stojí.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a co se tyce najezdu 300 000 tis. mam se toho bat , nebo jeste vydrzi ?
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
300tkm asi není nic smrtícího. Se stejným nájezdem jsem před 1 1/2 rokem koupil S60 T5 v automatu. Celou dobu ježděné v ČR. Prý originál tlumiče. Koroze 0. Podvozek OK. Motor OK. Ohledně T5 se tady taky dočteš dosti, je to spolehlivý agregát.
Asi to bude opakované 100x, skoro nejvíc záleží na tom, jak a kdo s tím jezdil, někdo vybydlí auto včetně motoru po 100tkm, u jiného auta může být 300tkm reálných a po stočení na 130tkm stále zcela uvěřitelných.
Cena u té 'tvé' T5 nemusí být špatná, na druhou stranu je to auto, které má nyní 11 roků. Doložená údržba je důležitější než absolutní hodnota ujetých km. Při výběru vzít s sebou spolehlivého mechanika, co to zkoukne a naznačí, kde by mohly být další investice a/nebo další plánovaná údržba. Když není mechanik, tak zajet třeba na STK a nechat auto prověřit aspoň tam. Také Volvo diagnostiku (DiCE) už tu sem tam někdo má, občas se dá něco zjistit. Obecných rad "jak nakupovat ojeté auto" je také dost, drž se jich. Nebo vezmi s sebou kamaráda, co bude tlumit tvé nadšení
Výbava: u jetých aut je vždy už v ceně - osobně bych dnes už volil povinně: automatickou klimu, orig. xenony. Polokůži a ovládání z volantu je příjemné mít, myslím. Já osobně přidávám automatickou převodovku (do které ale nevidíš, občas bývá zanedbaná údržba, pak je to balíček peněz, dát ji do kupy).
Ale jako všude, co člověk, to názor. Poreferuj, až třeba tohle auto uvidíš.
Pavel
Asi to bude opakované 100x, skoro nejvíc záleží na tom, jak a kdo s tím jezdil, někdo vybydlí auto včetně motoru po 100tkm, u jiného auta může být 300tkm reálných a po stočení na 130tkm stále zcela uvěřitelných.
Cena u té 'tvé' T5 nemusí být špatná, na druhou stranu je to auto, které má nyní 11 roků. Doložená údržba je důležitější než absolutní hodnota ujetých km. Při výběru vzít s sebou spolehlivého mechanika, co to zkoukne a naznačí, kde by mohly být další investice a/nebo další plánovaná údržba. Když není mechanik, tak zajet třeba na STK a nechat auto prověřit aspoň tam. Také Volvo diagnostiku (DiCE) už tu sem tam někdo má, občas se dá něco zjistit. Obecných rad "jak nakupovat ojeté auto" je také dost, drž se jich. Nebo vezmi s sebou kamaráda, co bude tlumit tvé nadšení

Výbava: u jetých aut je vždy už v ceně - osobně bych dnes už volil povinně: automatickou klimu, orig. xenony. Polokůži a ovládání z volantu je příjemné mít, myslím. Já osobně přidávám automatickou převodovku (do které ale nevidíš, občas bývá zanedbaná údržba, pak je to balíček peněz, dát ji do kupy).
Ale jako všude, co člověk, to názor. Poreferuj, až třeba tohle auto uvidíš.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Misto automatu doporucuji radeji manual - tam mas vetsi jistotu, trvanlivost a k T5 je to lepsi zabava a vyuziti turbomotoru pri mensi spotrebe. Automat je pohodlnejsi a mozna taky lepsi ve meste.
Xenony nejsou standard vybava - da se i bez nich, myslim ze S60 svetla ve skle s H7 jsou kvalitni a plne dostacujici svetlomety - dobre sviti jak potkavacky, tak dalkove...staci mit tam dobre zarovky.
Xenony nejsou standard vybava - da se i bez nich, myslim ze S60 svetla ve skle s H7 jsou kvalitni a plne dostacujici svetlomety - dobre sviti jak potkavacky, tak dalkove...staci mit tam dobre zarovky.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak nakonec max. sklamání, místo inzerovaných 260 000 , mělo najeto 360 000, ale v těch 260 udajně udělána generálka motoru. Auto hooodně vybydlené, díra ve stropě od světla(které tam asi má být) prokoplá mřížka, prasklej past zpětné zrcátko, spojka cuká při rozjezdu, DSTC při prudké jízdě neshasne a píše že chce do servisu.....
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak se na něj vy.... však se vyskytne jiné a lepšíbeden píše:tak nakonec max. sklamání, místo inzerovaných 260 000 , mělo najeto 360 000, ale v těch 260 udajně udělána generálka motoru. Auto hooodně vybydlené, díra ve stropě od světla(které tam asi má být) prokoplá mřížka, prasklej past zpětné zrcátko, spojka cuká při rozjezdu, DSTC při prudké jízdě neshasne a píše že chce do servisu.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tisícihran, úhlová převodovka, občas haldex, trpí také ložiska kol.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
hledej auto s nezávislým topením, tohle asi nemá, viz popis a nemá výhřev sedaček
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
pokud mam omezeny rozpocet, tak bych si XC90 nekupoval...to neni zrovna levne volvo na provoz a udrzbuR XC90 píše:mam docela omezeny financni rozpocet, do tehle ceny vyhrivani sedaček s nezavyslim topenim moc aut neni, tez mne to vadi ze nema vyhrivane sedacky ,ja jsem si myslel, ze se daji dodelat...mnel bys nejaky lepsi typ? budu jedine rad
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj všem. Vážně uvažuji o koupi ojetého Volva S80. Rv. 2000. Najeto údajně 195 tis. km. Motor je 2,5 TDi 103 kw, tedy prý ten před verzí D5. Poraďte prosím, na co si dát pozor, co zkontrolovat. Pokud byste měli srovnat oba výše uvedené motory - jaké jsou klady a zápory? Předem děkuji za reakce. Zdraví Mike.
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj motor D5252T je velice spolehlivy menit olej hlidat rozvody a v pohode. Ja jsem najel 60tkm zatim menil co se tyce motoru akorat gufero na klice protoze trochu tekl olej a vse v pohode.
Jinak pro ostatni jaky motor by jste si koupili pokud by jste uvazovali o V70 III do budoucna o ni uvazuji a libi se mi dvoulitrovy ctyrvalec 2,0T nynejsi oznaceni T5 (nejedna se o petivalec 2,5!). Absolutne netusim jestli motory 3,2 a T6 jsou od volva a novy naftaky me nejak nelakaj...co vy?
Jinak pro ostatni jaky motor by jste si koupili pokud by jste uvazovali o V70 III do budoucna o ni uvazuji a libi se mi dvoulitrovy ctyrvalec 2,0T nynejsi oznaceni T5 (nejedna se o petivalec 2,5!). Absolutne netusim jestli motory 3,2 a T6 jsou od volva a novy naftaky me nejak nelakaj...co vy?
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj motor D5252T je velice spolehlivy menit olej hlidat rozvody a v pohode. Ja jsem najel 60tkm zatim menil co se tyce motoru akorat gufero na klice protoze trochu tekl olej a vse v pohode.
Jinak pro ostatni jaky motor by jste si koupili pokud by jste uvazovali o V70 III do budoucna o ni uvazuji a libi se mi dvoulitrovy ctyrvalec 2,0T nynejsi oznaceni T5 (nejedna se o petivalec 2,5!). Absolutne netusim jestli motory 3,2 a T6 jsou od volva a novy naftaky me nejak nelakaj...co vy?
Jinak pro ostatni jaky motor by jste si koupili pokud by jste uvazovali o V70 III do budoucna o ni uvazuji a libi se mi dvoulitrovy ctyrvalec 2,0T nynejsi oznaceni T5 (nejedna se o petivalec 2,5!). Absolutne netusim jestli motory 3,2 a T6 jsou od volva a novy naftaky me nejak nelakaj...co vy?
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ten motor "D5252T", to je označení pro ten před D5?
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ano 103kW motor od Audi z koncernu VW,pouzivany v T4, A6, A80
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
3,2 a T6 jou od Volva, 2.0T nikolipjr86 píše: Jinak pro ostatni jaky motor by jste si koupili pokud by jste uvazovali o V70 III do budoucna o ni uvazuji a libi se mi dvoulitrovy ctyrvalec 2,0T nynejsi oznaceni T5 (nejedna se o petivalec 2,5!). Absolutne netusim jestli motory 3,2 a T6 jsou od volva a novy naftaky me nejak nelakaj...co vy?


_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé