Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A co říkáte na tu teorii koupit za levno velkej obsah v benzínu a ten rozdíl kupní ceny oproti třeba naftě co si vezmě 6l/100km se bude proježďovat 1,5 - 2 roky. ..? kdy stejně budu měnit auto nebo se to předelá na LPG. ..?

-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Otázkou je, co znamená velký rozdíl v kupní ceně. Osobně nejsem příznivcem LPG, ale od doby co má kamarád Jeepa a jezdí cca za 15-20l lpg, tak je to za stejně draho jako já se 480. A koupit dnes common raila je velká loterie 
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Dejme tomu třeba +- 50 000,- a více ...no volal jsem mu a má to teda popravdě něco malo přez 300 000 najeto, v 300 000, dělaná generálka motoru a ještě aktuálně se prý na něm opravuje vstřikování . No v týdnu pravděpodobně pro něj pojedu ... není někdo kovanej z okolí toho blanska co by byl ochoten za flaštičku nebo menší uplatek ochoten se tam se mnou podívat?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ještě k tomu oplovi: aspoň má hnanou tu správnou nápravu 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak někdo ochotnej z Brna a okolí kdo by se se mnou jel na to tento týden za menší buď alkoholovej nebo finanční uplatek podívat? 
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a hlavne v manualu jich na prodej moc nenajdes...a do 10ti ve meste zapomen, mozna V50 2.0chudasBAsvk píše:Ahojte Volvaci...
Som tu novy a sice niesom majitelom ziadneho VOLVO, predsa po jednom poskulujem a preto som si dovolil sa sem prihlasit a zistit nejake rady a navody aby som sa vyhol neprijemnostiam.
Ide o to ze mam vyhliadnute auto, nie konkretne ale model a to VOLVO V70 2008, teraz je otazka ci nafta alebo benzin.
Ja by som siel do benzina, nakolko citam ze nafta nieje moc co sa tyka poruchovosti lepsia ako benzin a zase benzin az tak moc nepapa.. myslim ze 10l sa da v meste zajst.. samozrejme zalezi od motora.
Automat u VOLVa som asi zavrhol, ako to tu tak citam.
Viete mid at nejake vase skusenosti, namety? Inak na predaj moc V 70 III nieje...
Zatial dakujem a hlavne ma neukamenujte
Naposledy upravil(a) Roger dne 03 dub 2012 11:56, celkem upraveno 3 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj, vítej
nikdo Tě kamenovat nebude že nééé Honzo
ale vyplň si prosím podpis a bydliště. Kolik toho najezdíš a v jakém režimu? Volví benzin ve městě kolem desítky... to myslím nebude až tak pravda. Máš vybranej konkrétní kousek? Nahoď link 
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Bydliště vyplnit je třeba, do podpisu zatim nemá co, ale až bude tak po něm pudumr1 píše:Ahoj, vítejnikdo Tě kamenovat nebude že nééé Honzo
ale vyplň si prosím podpis a bydliště. Kolik toho najezdíš a v jakém režimu? Volví benzin ve městě kolem desítky... to myslím nebude až tak pravda. Máš vybranej konkrétní kousek? Nahoď link
Jinak při volbě záleží kolik je předpokládanej celkovej nájezd za rok, nad 20 už je lepší nafta. A nemalou roli hraje i rozpočet.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
mám ještě poslední otázku jak je to s náhradníma dílama volvo vs. ostatní značky (audi,bmw,mazda,škoda ... ) popřípadně jestli je i lepší brát na starší ročníky repas díly z volvo servisů ? (na tu starou v40 použitej posilovač mě vyšel místo 12 000, 1500,- repas) díky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Je to všechno stejnýbeden píše:mám ještě poslední otázku jak je to s náhradníma dílama volvo vs. ostatní značky (audi,bmw,mazda,škoda ... ) popřípadně jestli je i lepší brát na starší ročníky repas díly z volvo servisů ? (na tu starou v40 použitej posilovač mě vyšel místo 12 000, 1500,- repas) díky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Znojmo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
taky mi přijde, furt řeším tu koupi té s60 T5, spočítany že oproti starymu v40 dám měsíčně za benzín o cca 600,-kč víc a teď mě to každej začal rozmlouvat s ND, prostě se jim nelíbí že jsem rebel a neženu se asi jako všichni v dnešní době do dieslů co žerou 6 ale do 2,5l benzín 
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Kdo ti co rozmlouvá, seš jak malej čertík -pořád vyskakuje. Některý díly musíš koupit originál a některý repliky, paradox je že originál je někdy levnější jak replika. Něco jde samozřejmě z vrakárny a někdy je to i sázka do loterie. Ale opravovat Volvo a jakoukoli jinou kraksnu přijde +- nastejno.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
postav e jim celem a klidne si turbobenzina kup. Ja jsem vymenil po patnacti letech ropaka za benzin (posledni byla V70I TDI vymenena za V70II 2.4T). Ropak sice po meste jezdil za 8,5 a benzinak ted tesne pod 12, ale cert vem palivo... servis je levnejsi, je ho potreba o neco min a hlavne: V AUTE JE TICHO!!!!!!! ZADNY VIBRACE, ZADNY DUNENI!!!!! A NAVIC MI AUTO KONECNE JEDE!!!!! ze ropak ma vykon a ze tahne "wocpoda" jsou jen kecy.... ZA MNE MUZU BENZIN JEN A JEN DOPORUCIT!
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Porovnávat přeplňovaný vznětový a zážehový motor stejného objemu není objektivní 
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3633
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Jenže co je objektivní porovnávatLukášM píše:Porovnávat přeplňovaný vznětový a zážehový motor stejného objemu není objektivní
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Objektivni je ticho co mam ted v aute, objektivni je absence vibraci, objektivni je rozdil v konstrukci motoru a rozdil v potrebnem servisu. Objektivni je taky rozdil ve vykonu a taky ve spotrebe... vsechny tyhle veci jdou jednoduse zmerit nebo spocitat.....
benzinak je proste jasna volba pro nekoho, kdo ma maly najezd. Za nizsi porizovaci cenu auta a vyssi spotrebu si poridis spoustu dalsich vyhod, ktere naftak neumi nabidnout....
mimochodem, v celkovych nakladech na 25 tkm rocne neni rozdil pri spotrebe 8,5 nafty nebo 11,5 benzinu - aspon takto vysla kalkulace v mym pripade.... (zapocital jsem ztratu hodnoty, servis, palivo, pojisteni, spotrebni dily) - a bylo to pro mne docela prekvapive zjisteni....
benzinak je proste jasna volba pro nekoho, kdo ma maly najezd. Za nizsi porizovaci cenu auta a vyssi spotrebu si poridis spoustu dalsich vyhod, ktere naftak neumi nabidnout....
mimochodem, v celkovych nakladech na 25 tkm rocne neni rozdil pri spotrebe 8,5 nafty nebo 11,5 benzinu - aspon takto vysla kalkulace v mym pripade.... (zapocital jsem ztratu hodnoty, servis, palivo, pojisteni, spotrebni dily) - a bylo to pro mne docela prekvapive zjisteni....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mám TDI, mám i D5, mám i turbobenzín. Je 100% pravda, že jízda s turbobenzínem je zajímavější (a já mám slabou sračku, ale znám třeba i T5). Ovšem nemám rád ty keci okolo. S D5 naberu nádrž, a mám 1200km pokoj. Z benzínem (vovím) je to opravdu tragédie. To je nutný si říct narovinu. Často mě tady zaráží, jak nováčkům tvrdíte, že s eRkem fpoho pod devět.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
stale se utvrzuji vic a vic v tom, ze ropu ne...a nikdy jsem takove auto ani nemel, ridil jsem S60 D5 to se dalo ale treba v tezkem AWD jakym je XC70 D5 to byl opravdu nemotorny hlemyzd, kdyz clovek chtel aby to jelo, tak ta spoteba byla na urovni turbobenzinu, pak jsem zkousel kdysi neco jako ochcavka tdi a to byla nejvetsi tragedie...skoro traktor a udrzba - s tou jsem u ropy nastesti nemel tu cest.
Naposledy upravil(a) Roger dne 04 dub 2012 12:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3633
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To tu moc lidí netvrdí, spíš ve smyslu že se to dá...možná ještě méně často jak ti, co ve městě jezdí v poho do 6 l naftymr1 píše: Často mě tady zaráží, jak nováčkům tvrdíte, že s eRkem fpoho pod devět.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
údržba nafty je proboha o co větší než údržba dnešních turbobenzínů? A ano, já netvrdím že D5 natož TDI je trhač. Ale jezdit se s tím prostě dá, a solidně dá. Na maximálce sem ještě nebyl (220 tacho odzkoušeno), zrychlení solidní, jestli jedu 80 nebo 150 je celkem fuk... no a ta spotřeba sorry, ale je prostě poloviční, to mě nevymluvíte ani omylem. TDI je trochu takovej lenivej traktor, ale v pohodě by mě stačil. Samozřejmě, s T5 jezdit je živočišná radost. Ale já na to nemám.
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A jéje,tady už se zase trhaj občanky,s turbo benzínem se pěkně jede,o tom žádná,ale abych to živil,to po mě nikdo nemůže chtít.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Když jedu na Slovensko (cca 950 km dohromady), což jsou převážně dálnice, tak se dostanu na průměr 7,9l. Při běžném ježdění do práce a po okreskách + sem tam dálnice, tak to bylo v zimě 8,5l, teď to "spadlo"Roger píše:XC70 D5 to byl opravdu nemotorny hlemyzd, kdyz clovek chtel aby to jelo, tak ta spoteba byla na urovni turbobenzinu
Líné auto to rozhodně není, ale pokud chceš lítat brzda plyn, pak to není samozřejmě ideální. Ale stejně tak si podle toho tvýho měřítka nemůžu koupit Imprezu Sti a pak brečet, že to žere (a že pár takových znám
Pokud se teda na takovou spotřebu dostanu i s turbobenzínem, tak ho beru!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
travex má naprostou pravdu. Zkuste si vést poctivě evidenci a ne jen tak plácat játra od stolu. Nemám sice žádné auto z názvu topiku, ale ze všeho co mám tvoří náklady na palivo průměrně 40% (30-60) nákladů na 1km.
A pokud se do toho započítá komfort, ticho, dynamika a další chujoviny těžko vyčíslitelný, tak neni co řešit. Osobně jezdim nejradši Jarčou, která má ty náklady asi 7Kč na km (mam s ní najeto jen pár tisíc).
A pokud se do toho započítá komfort, ticho, dynamika a další chujoviny těžko vyčíslitelný, tak neni co řešit. Osobně jezdim nejradši Jarčou, která má ty náklady asi 7Kč na km (mam s ní najeto jen pár tisíc).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3633
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Travex to napsal za sebe, u něj je rozdíl 3,5 l na spotřebě a to mu prostě za to stojí. Jsou to jeho čísla a já bych si je rozhodně netroufl rozporovat, páč ho nepokládám za někoho kdo má potřebu si něco namlouvatmr1 píše:. no a ta spotřeba sorry, ale je prostě poloviční, to mě nevymluvíte ani omylem. TDI je trochu takovej lenivej traktor, ale v pohodě by mě stačil. Samozřejmě, s T5 jezdit je živočišná radost. Ale já na to nemám.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nechci nijak zpochybnovat naftu, nikdy jsem ji nemel. Ale kdyz s T5 naberu plnou, tak mam na 760 km pokoj. Je to malo?mr1 píše:S D5 naberu nádrž, a mám 1200km pokoj. Z benzínem (vovím) je to opravdu tragédie.
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Allbertus, karelvolvo, zdenal111