Díky za komentář, jen se zeptám auto si už s LPG koupil, nebo si ho dodělával ? Pořád váhám,jestli mám do toho plynu jít nebo ne, četl jsem dost příspěvků na různých forech a údajně se snižuje výkon a životnost motoru ...Ing.Magor píše:Co se týče oleje, asi by se k tomuhle motoru víc hodil Mobil 1 5W50. Jinak nejsem zase takovej odborník, ale pokud vím, tak BOV je u automatu pouze na ozdobumad_dave píše: Olej dostává jen MOBIL 1 0w-40, ted bych chtěl nechat dodělat blow ventil, jaký na to máš názor, co se týká efektu ?
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Viktore, já nejsem člověk který by propagoval BSR za každou cenu, jen píšu kdo má na svědomí úpravy na mém autě, jinak barvu mám černou metalízu.wickey píše:ja jsem Viktor a BSR tady ma takovou povest z duvodu toho, ze je to vetsinou malo muziky za hodne penez, resp. nesplnuji casto kriteria, ktere si na strance napisou. + za stejny prachy jsou jini chiptuneri, kteri maji lepsi vysledky atd.
btw tu 850 mas modrou?
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
LPG je dodělávaný, z výroby se do eRka fakt nedávalomad_dave píše:Díky za komentář, jen se zeptám auto si už s LPG koupil, nebo si ho dodělával ? Pořád váhám,jestli mám do toho plynu jít nebo ne, četl jsem dost příspěvků na různých forech a údajně se snižuje výkon a životnost motoru ...Ing.Magor píše:
Co se týče oleje, asi by se k tomuhle motoru víc hodil Mobil 1 5W50. Jinak nejsem zase takovej odborník, ale pokud vím, tak BOV je u automatu pouze na ozdobu


Mám ho tam cca 50tis. km


_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Názory na LPG se velmi liší. Výkon motoru klesá o zhruba 5%, spotřeba roste zhruba o 10%. Při spalování LPG vzniká minimum nespálených složek, které v případě benzínu tvoří karbon. Jelikož je LPG v plyném stavu, tak nemá takovou mazací schopnost jako benzín a jsou hůře mazána ventilová sedla. U klasického mechanického seřizování ventilů je možné to řešit častějším seřizováním. U hydraulického vymezování vůle se předělávají sedla ventilů na bronzová.mad_dave píše: Díky za komentář, jen se zeptám auto si už s LPG koupil, nebo si ho dodělával ? Pořád váhám,jestli mám do toho plynu jít nebo ne, četl jsem dost příspěvků na různých forech a údajně se snižuje výkon a životnost motoru ...
Obecně s plynem problém nemám, ale rozhodně se nehodí do každého auta a T5-R patří mezi ně. To si raději za ty peníze instalace LPG pořiď ještě jednu 850 s dieselem. Ono vlastnit 850 T5-R BSR LPG je už vážně moc

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Díky za komentář, jen se zeptám auto si už s LPG koupil, nebo si ho dodělával ? Pořád váhám,jestli mám do toho plynu jít nebo ne, četl jsem dost příspěvků na různých forech a údajně se snižuje výkon a životnost motoru ...[/quote]
LPG je dodělávaný, z výroby se do eRka fakt nedávalo
Mám ho tam cca 50tis. km
Pokud najezdíš ročne víc jak 15000km, tak proč ne. Jinak bych to tam si nedával
[/quote]
Najezdím kolem 2000 km za měsíc, můžu vědět na kolik Tě ta "sranda" přišla ?
LPG je dodělávaný, z výroby se do eRka fakt nedávalo


Mám ho tam cca 50tis. km


Najezdím kolem 2000 km za měsíc, můžu vědět na kolik Tě ta "sranda" přišla ?
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
To máš pravdu, tak trochu scifi ...LukášM píše:Názory na LPG se velmi liší. Výkon motoru klesá o zhruba 5%, spotřeba roste zhruba o 10%. Při spalování LPG vzniká minimum nespálených složek, které v případě benzínu tvoří karbon. Jelikož je LPG v plyném stavu, tak nemá takovou mazací schopnost jako benzín a jsou hůře mazána ventilová sedla. U klasického mechanického seřizování ventilů je možné to řešit častějším seřizováním. U hydraulického vymezování vůle se předělávají sedla ventilů na bronzová.mad_dave píše: Díky za komentář, jen se zeptám auto si už s LPG koupil, nebo si ho dodělával ? Pořád váhám,jestli mám do toho plynu jít nebo ne, četl jsem dost příspěvků na různých forech a údajně se snižuje výkon a životnost motoru ...
Obecně s plynem problém nemám, ale rozhodně se nehodí do každého auta a T5-R patří mezi ně. To si raději za ty peníze instalace LPG pořiď ještě jednu 850 s dieselem. Ono vlastnit 850 T5-R BSR LPG je už vážně moc
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Hm to by se ti asi vyplatilo, mě to vyšlo na cca 45tis. Kč, což by možná opravdu stálo za úvahu jestli spíš neinvestovat do nějakýho Tdimad_dave píše:
Najezdím kolem 2000 km za měsíc, můžu vědět na kolik Tě ta "sranda" přišla ?

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
to není zrovna málo, ale já ropu nerad, ta patří do kamen a na co bych měl dvě auta ?Ing.Magor píše:Hm to by se ti asi vyplatilo, mě to vyšlo na cca 45tis. Kč, což by možná opravdu stálo za úvahu jestli spíš neinvestovat do nějakýho Tdimad_dave píše:
Najezdím kolem 2000 km za měsíc, můžu vědět na kolik Tě ta "sranda" přišla ?

_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé