Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
PeS
Ověřený
Offline
Příspěvky: 398
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od PeS »

Nase puvodni auto nez jsem delal crash test: https://www.spritmonitor.de/en/detail/335696.html

U noveho nejde analogovy pocitadlo km, tak to nemam zaznamenane a ted stejne navic ani nestartuje a pri tahani do servisu a zpet to nezere nic...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1611
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od lucki »

Cela otazka je divna, ved T5 ide najmenej za 0... ked stoji.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3702
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od wickey »

prd, aj ked ide - z tiahleho kopca pri brzdeni motorom :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

mad_dave
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od mad_dave »

Mám 850 v combi s automatem, po úpravě od BSR na 220 Kw, průměrně dlouhodobá spotřeba 11.6 L na 100 km
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1866
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od LukášM »

BSR jsou jen tři kouzelná písmenka 8)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

mad_dave
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od mad_dave »

LukášM píše:BSR jsou jen tři kouzelná písmenka 8)
Měřeno na brzdě, ale ne u BSR, takže nemám důvod pochybovat, byl jsem několikrát ve Švédsku a podle typu úpravy je to Stage II. jinak mám T5-R a podotýkám,že ne Made in Italy.
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1921
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od st_Andy »

eRko italián automat s 220kW brzdovyma, kterej dava Prahu za 11 a pul prumer.. no to jsou fóry :D jak to vsechno delas clovece? :crazy:

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1866
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od LukášM »

Píše, že to není ital. Ten graf bych chtěl ale vidět. Bohužel BSR opravdu nevěřím.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od dali »

mad_dave píše:Měřeno na brzdě, ale ne u BSR, takže nemám důvod pochybovat, byl jsem několikrát ve Švédsku a podle typu úpravy je to Stage II. jinak mám T5-R a podotýkám,že ne Made in Italy.
Máš graf z brzdy? Jaká to byla brzda? Zajímal by mě hlavně výkon změřený na kolech. Odbržděných 300 koní s 15g turbem, oranžovýma vstřikama a catback výfukem (stage II) zavání spíš hodně optimistickým koeficientem ztrátovýho výkonu :oops:
Neříkám, že by bylo nemožný se těm hodnotám přiblížit, ale pomocí nalitýho softwaru do BSR určitě ne.

mad_dave
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od mad_dave »

dali píše:
mad_dave píše:Měřeno na brzdě, ale ne u BSR, takže nemám důvod pochybovat, byl jsem několikrát ve Švédsku a podle typu úpravy je to Stage II. jinak mám T5-R a podotýkám,že ne Made in Italy.
Máš graf z brzdy? Jaká to byla brzda? Zajímal by mě hlavně výkon změřený na kolech. Odbržděných 300 koní s 15g turbem, oranžovýma vstřikama a catback výfukem (stage II) zavání spíš hodně optimistickým koeficientem ztrátovýho výkonu :oops:
Neříkám, že by bylo nemožný se těm hodnotám přiblížit, ale pomocí nalitýho softwaru do BSR určitě ne.
Mám turbo 13 dovnitř a 19 ven, jestli Ti to něco řekne,nevím proč jste tady všichni takový nevěřící Tomášové ...
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od dali »

Jenže pokud píšeš že máš BSR Stage II tak je trochu rozdíl pokud tam ve skutečnosti máš navíc ještě hybrid a určitě to stojí za zmínku. To už potom těch 220kW dává smysl. Odchylka měření u auta s automatem bude taky větší, ale za těchto okolností ten výkon zní reálně.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1866
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od LukášM »

Nejsme Tomášové, ale víme dobře, že na 15 let starém motoru bez jakýchkoli úprav jen s pomocí softwaru a toho co nabízí BSR dosáhneš možná původního výkonu, ale 30 kW nahoru rozhodně ne.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3702
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od wickey »

šílenej dejve, doplň si podpis tak jak mají všichni, dodej fotky a nějaké ty grafy a můžeme se o tom bavit - takových co kecají tady již několik bylo ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

mad_dave
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od mad_dave »

wickey píše:šílenej dejve, doplň si podpis tak jak mají všichni, dodej fotky a nějaké ty grafy a můžeme se o tom bavit - takových co kecají tady již několik bylo ;)
Nemám potřebu tady někomu dokazovat,že je to pravda a jestli Tě se.., že mám stejnej výkon v autě jako Ty, tak je to jen a jen Tvůj problém. :wink: .... pokud se "potkáme" někde na srazu, tak se o tom můžeš přesvědčit.
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw

mad_dave
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od mad_dave »

LukášM píše:Nejsme Tomášové, ale víme dobře, že na 15 let starém motoru bez jakýchkoli úprav jen s pomocí softwaru a toho co nabízí BSR dosáhneš možná původního výkonu, ale 30 kW nahoru rozhodně ne.
Nikdo netvrdí,že je to jen otázka nové řídící jednotky :wink:
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw

mad_dave
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od mad_dave »

Ještě mně napadlo, napište mi tady kontakt na Maaru, který je tady zjevně uznávaný mechanik a já se k němu dojedu pochlubit a on Vám to pak tady může popsat detailně po technické stránce, co je tam všechno za úpravy ... berete ?
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1921
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od st_Andy »

pochlub se tady :wink: vem mobil a fot, nebo toc, at je na co koukat 8) a za Marrou si urcite zajed, trochu se poinspirovat :twisted: :) :)

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1866
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od LukášM »

mad_dave píše: Nikdo netvrdí,že je to jen otázka nové řídící jednotky :wink:
No a proto se ptáme, je to lidská zvídavost :wink: Prostě nás to zajímá, ale pokud chceš uchovat tajemství, tak se tě už na nic ptát nebudeme 8)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3702
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od wickey »

mad_dave píše:
wickey píše:šílenej dejve, doplň si podpis tak jak mají všichni, dodej fotky a nějaké ty grafy a můžeme se o tom bavit - takových co kecají tady již několik bylo ;)
Nemám potřebu tady někomu dokazovat,že je to pravda a jestli Tě se.., že mám stejnej výkon v autě jako Ty, tak je to jen a jen Tvůj problém. :wink: .... pokud se "potkáme" někde na srazu, tak se o tom můžeš přesvědčit.
strašně. limitně se moje závist přibližuje bodu, že nebudu dnes v noci spát a budu brečet do polštáře :green: :green: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3702
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od wickey »

LukášM píše:
mad_dave píše: Nikdo netvrdí,že je to jen otázka nové řídící jednotky :wink:
No a proto se ptáme, je to lidská zvídavost :wink: Prostě nás to zajímá, ale pokud chceš uchovat tajemství, tak se tě už na nic ptát nebudeme 8)
pan je holt tajemný jak hrad v karpatech :green: :green: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od dali »

mad_dave píše:Ještě mně napadlo, napište mi tady kontakt na Maaru, který je tady zjevně uznávaný mechanik a já se k němu dojedu pochlubit a on Vám to pak tady může popsat detailně po technické stránce, co je tam všechno za úpravy ... berete ?
JJ, Márra je napojenej na GPS a má v hlavě senzor přetížení takže spolehlivě měří výkon s přesností na desetinu kilowattu a rovnou to i tiskne do grafu :green: Jednodušší by bylo hodit sem ten graf, pokud ho máš :wink: . Neni reálný aby člověk poznal rozdíl 20-30koní na autě s kterým jede poprvý, nota bene když je to auto v automatu :wink: Mě nijak neuráží, ani nežere jestli máš v 850 300koní. Spíš mě irituje když vidím výrazy 850, BSR a 300koní v jedný větě. Turbo 13 dovnitř 19 ven (dej mu pámbu dobrej den :green: ) ve mě evokuje spíš tuhle prostonárodní písničku/ pořekadlo, a nikdy jsem neslyšel, že by to někdo tak nazýval, ale třeba je to doslovnej překlad z nějakýho jazyka. Každopádně jestli honíš kompresor z 19T na BSR StageII softwaru s původníma vstřikama, tak si od určitýho tlaku koleduješ o propálenej píst. Tvůj popis mě nějak extra nepřesvědčil (co si myslím já ale důležitý neni), třeba si auto takhle koupil, takže je logický že nevíš dopodrobna co na něm kdo dělal, důležitý je, že tě baví :good:

mad_dave
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od mad_dave »

Dali, nevím jak se jmenuješ pravým jménem, já jsem David ... můžu vědět, proč tady působí na každého z Vás zkratka BSR, jako červený hadr na býka ? Ano, máš pravdu v jedné věci, auto jsem do této podoby nestavěl já, už jsem ho tak koupil,jelikož nejsem automechanik, na druhou stranu to nebylo od žádného tunera z garáže ... auto bylo upravené u BSR a Speedparts v zahraničí a každý kdo se s ním svezl potvrdil,že to co se k autu píše, je asi pravda ... graf z brzdy dodám,až ho naskenuji .... řeším ted spíše jiný problém, jelikož si myslím že ten výkon na automatickou převodovku je až moc, jezdím v režimu ekonom a stejně když za to vezmu tak motor točí přes 6000 otáček, když tam naleju normální 95 Natural tak se dusí, je možné jezdit jen na 98 ale jinak je to mazel.
Olej dostává jen MOBIL 1 0w-40, ted bych chtěl nechat dodělat blow ventil, jaký na to máš názor, co se týká efektu ?
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3702
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od wickey »

ja jsem Viktor a BSR tady ma takovou povest z duvodu toho, ze je to vetsinou malo muziky za hodne penez, resp. nesplnuji casto kriteria, ktere si na strance napisou. + za stejny prachy jsou jini chiptuneri, kteri maji lepsi vysledky atd.

btw tu 850 mas modrou?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 730
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od Ing.Magor »

mad_dave píše: Olej dostává jen MOBIL 1 0w-40, ted bych chtěl nechat dodělat blow ventil, jaký na to máš názor, co se týká efektu ?
Co se týče oleje, asi by se k tomuhle motoru víc hodil Mobil 1 5W50. Jinak nejsem zase takovej odborník, ale pokud vím, tak BOV je u automatu pouze na ozdobu :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?

Příspěvek od dali »

Moje jméno je Dalibor, ale stejně mi většina přátel říká Dali :wink: BSR v podobě mezinárodního businessu znamená především zuřivej marketing operující s číslama, nad kterýma člověk trochu znalej věci jen kroutí hlavou. Netvrdím že na ústředí ve švédsku neuměj nic, ale to co prodávaj ve velkým a jak to prezentujou je trochu moc. Když trochu prolezeš zahraniční fóra tak zjistíš že softwary od BSR pomalu ani nikdo neřeší, RICA taky za moc nestojí kvůli náloži krouťáku odspoda je dobrá akorát na pálení gum (tváří se to že to jede jak p**a, ale chová se to vpodstatě jak diesel), MTE má hezký průběhy univerzálních softů, ale už jsem čet i o případech kdy sám velký Marco na akci s živým laděním na brzdě za těžký prachy nevyřešil nic a nakonec mnohem lepšího výsledku dosáhnul (pomocí nejmodernějšího programu) dvorní mechanik tamního fóra kterej mapuje za 150-200 liber podle toho jak to jde....
K tomu blow off ventilu. Na automat se nedává. Efekt žádnej, dokonce ani s těma zvukama to nebude nic moc protože jak automat řadí sám, tak se nezavírá škrtící klapka. Byly by to vyhozený peníze.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé