Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 398
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Nase puvodni auto nez jsem delal crash test: https://www.spritmonitor.de/en/detail/335696.html
U noveho nejde analogovy pocitadlo km, tak to nemam zaznamenane a ted stejne navic ani nestartuje a pri tahani do servisu a zpet to nezere nic...
U noveho nejde analogovy pocitadlo km, tak to nemam zaznamenane a ted stejne navic ani nestartuje a pri tahani do servisu a zpet to nezere nic...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1611
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Cela otazka je divna, ved T5 ide najmenej za 0... ked stoji.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
prd, aj ked ide - z tiahleho kopca pri brzdeni motorom
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Mám 850 v combi s automatem, po úpravě od BSR na 220 Kw, průměrně dlouhodobá spotřeba 11.6 L na 100 km
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
BSR jsou jen tři kouzelná písmenka
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Měřeno na brzdě, ale ne u BSR, takže nemám důvod pochybovat, byl jsem několikrát ve Švédsku a podle typu úpravy je to Stage II. jinak mám T5-R a podotýkám,že ne Made in Italy.LukášM píše:BSR jsou jen tři kouzelná písmenka
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 1921
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
eRko italián automat s 220kW brzdovyma, kterej dava Prahu za 11 a pul prumer.. no to jsou fóry jak to vsechno delas clovece?
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Píše, že to není ital. Ten graf bych chtěl ale vidět. Bohužel BSR opravdu nevěřím.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Máš graf z brzdy? Jaká to byla brzda? Zajímal by mě hlavně výkon změřený na kolech. Odbržděných 300 koní s 15g turbem, oranžovýma vstřikama a catback výfukem (stage II) zavání spíš hodně optimistickým koeficientem ztrátovýho výkonumad_dave píše:Měřeno na brzdě, ale ne u BSR, takže nemám důvod pochybovat, byl jsem několikrát ve Švédsku a podle typu úpravy je to Stage II. jinak mám T5-R a podotýkám,že ne Made in Italy.
Neříkám, že by bylo nemožný se těm hodnotám přiblížit, ale pomocí nalitýho softwaru do BSR určitě ne.
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Mám turbo 13 dovnitř a 19 ven, jestli Ti to něco řekne,nevím proč jste tady všichni takový nevěřící Tomášové ...dali píše:Máš graf z brzdy? Jaká to byla brzda? Zajímal by mě hlavně výkon změřený na kolech. Odbržděných 300 koní s 15g turbem, oranžovýma vstřikama a catback výfukem (stage II) zavání spíš hodně optimistickým koeficientem ztrátovýho výkonumad_dave píše:Měřeno na brzdě, ale ne u BSR, takže nemám důvod pochybovat, byl jsem několikrát ve Švédsku a podle typu úpravy je to Stage II. jinak mám T5-R a podotýkám,že ne Made in Italy.
Neříkám, že by bylo nemožný se těm hodnotám přiblížit, ale pomocí nalitýho softwaru do BSR určitě ne.
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Jenže pokud píšeš že máš BSR Stage II tak je trochu rozdíl pokud tam ve skutečnosti máš navíc ještě hybrid a určitě to stojí za zmínku. To už potom těch 220kW dává smysl. Odchylka měření u auta s automatem bude taky větší, ale za těchto okolností ten výkon zní reálně.
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Nejsme Tomášové, ale víme dobře, že na 15 let starém motoru bez jakýchkoli úprav jen s pomocí softwaru a toho co nabízí BSR dosáhneš možná původního výkonu, ale 30 kW nahoru rozhodně ne.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
šílenej dejve, doplň si podpis tak jak mají všichni, dodej fotky a nějaké ty grafy a můžeme se o tom bavit - takových co kecají tady již několik bylo
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Nemám potřebu tady někomu dokazovat,že je to pravda a jestli Tě se.., že mám stejnej výkon v autě jako Ty, tak je to jen a jen Tvůj problém. .... pokud se "potkáme" někde na srazu, tak se o tom můžeš přesvědčit.wickey píše:šílenej dejve, doplň si podpis tak jak mají všichni, dodej fotky a nějaké ty grafy a můžeme se o tom bavit - takových co kecají tady již několik bylo
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Nikdo netvrdí,že je to jen otázka nové řídící jednotkyLukášM píše:Nejsme Tomášové, ale víme dobře, že na 15 let starém motoru bez jakýchkoli úprav jen s pomocí softwaru a toho co nabízí BSR dosáhneš možná původního výkonu, ale 30 kW nahoru rozhodně ne.
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Ještě mně napadlo, napište mi tady kontakt na Maaru, který je tady zjevně uznávaný mechanik a já se k němu dojedu pochlubit a on Vám to pak tady může popsat detailně po technické stránce, co je tam všechno za úpravy ... berete ?
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 1921
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
pochlub se tady vem mobil a fot, nebo toc, at je na co koukat a za Marrou si urcite zajed, trochu se poinspirovat
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
No a proto se ptáme, je to lidská zvídavost Prostě nás to zajímá, ale pokud chceš uchovat tajemství, tak se tě už na nic ptát nebudememad_dave píše: Nikdo netvrdí,že je to jen otázka nové řídící jednotky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
strašně. limitně se moje závist přibližuje bodu, že nebudu dnes v noci spát a budu brečet do polštářemad_dave píše:Nemám potřebu tady někomu dokazovat,že je to pravda a jestli Tě se.., že mám stejnej výkon v autě jako Ty, tak je to jen a jen Tvůj problém. .... pokud se "potkáme" někde na srazu, tak se o tom můžeš přesvědčit.wickey píše:šílenej dejve, doplň si podpis tak jak mají všichni, dodej fotky a nějaké ty grafy a můžeme se o tom bavit - takových co kecají tady již několik bylo
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
pan je holt tajemný jak hrad v karpatechLukášM píše:No a proto se ptáme, je to lidská zvídavost Prostě nás to zajímá, ale pokud chceš uchovat tajemství, tak se tě už na nic ptát nebudememad_dave píše: Nikdo netvrdí,že je to jen otázka nové řídící jednotky
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
JJ, Márra je napojenej na GPS a má v hlavě senzor přetížení takže spolehlivě měří výkon s přesností na desetinu kilowattu a rovnou to i tiskne do grafu Jednodušší by bylo hodit sem ten graf, pokud ho máš . Neni reálný aby člověk poznal rozdíl 20-30koní na autě s kterým jede poprvý, nota bene když je to auto v automatu Mě nijak neuráží, ani nežere jestli máš v 850 300koní. Spíš mě irituje když vidím výrazy 850, BSR a 300koní v jedný větě. Turbo 13 dovnitř 19 ven (dej mu pámbu dobrej den ) ve mě evokuje spíš tuhle prostonárodní písničku/ pořekadlo, a nikdy jsem neslyšel, že by to někdo tak nazýval, ale třeba je to doslovnej překlad z nějakýho jazyka. Každopádně jestli honíš kompresor z 19T na BSR StageII softwaru s původníma vstřikama, tak si od určitýho tlaku koleduješ o propálenej píst. Tvůj popis mě nějak extra nepřesvědčil (co si myslím já ale důležitý neni), třeba si auto takhle koupil, takže je logický že nevíš dopodrobna co na něm kdo dělal, důležitý je, že tě bavímad_dave píše:Ještě mně napadlo, napište mi tady kontakt na Maaru, který je tady zjevně uznávaný mechanik a já se k němu dojedu pochlubit a on Vám to pak tady může popsat detailně po technické stránce, co je tam všechno za úpravy ... berete ?
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Dali, nevím jak se jmenuješ pravým jménem, já jsem David ... můžu vědět, proč tady působí na každého z Vás zkratka BSR, jako červený hadr na býka ? Ano, máš pravdu v jedné věci, auto jsem do této podoby nestavěl já, už jsem ho tak koupil,jelikož nejsem automechanik, na druhou stranu to nebylo od žádného tunera z garáže ... auto bylo upravené u BSR a Speedparts v zahraničí a každý kdo se s ním svezl potvrdil,že to co se k autu píše, je asi pravda ... graf z brzdy dodám,až ho naskenuji .... řeším ted spíše jiný problém, jelikož si myslím že ten výkon na automatickou převodovku je až moc, jezdím v režimu ekonom a stejně když za to vezmu tak motor točí přes 6000 otáček, když tam naleju normální 95 Natural tak se dusí, je možné jezdit jen na 98 ale jinak je to mazel.
Olej dostává jen MOBIL 1 0w-40, ted bych chtěl nechat dodělat blow ventil, jaký na to máš názor, co se týká efektu ?
Olej dostává jen MOBIL 1 0w-40, ted bych chtěl nechat dodělat blow ventil, jaký na to máš názor, co se týká efektu ?
_________________
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
V 850 T5-Rrrrr, 220 Kw
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
ja jsem Viktor a BSR tady ma takovou povest z duvodu toho, ze je to vetsinou malo muziky za hodne penez, resp. nesplnuji casto kriteria, ktere si na strance napisou. + za stejny prachy jsou jini chiptuneri, kteri maji lepsi vysledky atd.
btw tu 850 mas modrou?
btw tu 850 mas modrou?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Co se týče oleje, asi by se k tomuhle motoru víc hodil Mobil 1 5W50. Jinak nejsem zase takovej odborník, ale pokud vím, tak BOV je u automatu pouze na ozdobumad_dave píše: Olej dostává jen MOBIL 1 0w-40, ted bych chtěl nechat dodělat blow ventil, jaký na to máš názor, co se týká efektu ?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Za kolik nejmíň s T5 ve V70 ?
Moje jméno je Dalibor, ale stejně mi většina přátel říká Dali BSR v podobě mezinárodního businessu znamená především zuřivej marketing operující s číslama, nad kterýma člověk trochu znalej věci jen kroutí hlavou. Netvrdím že na ústředí ve švédsku neuměj nic, ale to co prodávaj ve velkým a jak to prezentujou je trochu moc. Když trochu prolezeš zahraniční fóra tak zjistíš že softwary od BSR pomalu ani nikdo neřeší, RICA taky za moc nestojí kvůli náloži krouťáku odspoda je dobrá akorát na pálení gum (tváří se to že to jede jak p**a, ale chová se to vpodstatě jak diesel), MTE má hezký průběhy univerzálních softů, ale už jsem čet i o případech kdy sám velký Marco na akci s živým laděním na brzdě za těžký prachy nevyřešil nic a nakonec mnohem lepšího výsledku dosáhnul (pomocí nejmodernějšího programu) dvorní mechanik tamního fóra kterej mapuje za 150-200 liber podle toho jak to jde....
K tomu blow off ventilu. Na automat se nedává. Efekt žádnej, dokonce ani s těma zvukama to nebude nic moc protože jak automat řadí sám, tak se nezavírá škrtící klapka. Byly by to vyhozený peníze.
K tomu blow off ventilu. Na automat se nedává. Efekt žádnej, dokonce ani s těma zvukama to nebude nic moc protože jak automat řadí sám, tak se nezavírá škrtící klapka. Byly by to vyhozený peníze.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé