Klíč
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Klíč
Chtěl bych Vás varovat před strátou klíčů od autí
Klíč před rozpadem sračkové hmoty
Klíč před rozpadem sračkové hmoty
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
- 
Offline  
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Klíč
a lehce odjimatelný odlitek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
- 
Offline  
- Moderátor
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Klíč
Co jsi s tím dělal ??? 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 904
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Klíč
To ti sežral pejsek?
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
- 
Offline  
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Klíč
Ty volve nic,viseli mě v práci na věšáčku a dělal jsem si pořádek v klíčích abych se ujistil od čeho který jsou (mám jich jak vrátnej ze Škodovky),vzal jsem náhr.klíče od Sojky a najednou se mě rozpadli v ruce.Lachtan píše:Co jsi s tím dělal ???
 
  Podotýkám že věšáček mám ccá 30 cm nad radiátorem.
 Podotýkám že věšáček mám ccá 30 cm nad radiátorem.??????

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
- 
Offline  
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Klíč
a to se podivej na klice od 70ky blondyny 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
- 
Offline  
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Klíč
jó taky jsou rozleptaný, ovladače na palubce a na dveřích takéwickey píše:a to se podivej na klice od 70ky blondyny

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
- 
Offline  
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Klíč
Boson mi na ty rozleptane vokenni vovladace poradil sikovnej trik  vzal jsem houbu na nadobi a JAR (funguje i zubni kefka) a zacal s ni ty cudly rohem lestit, a svete div se po intimni chvilce silnejsiho lechtani
 vzal jsem houbu na nadobi a JAR (funguje i zubni kefka) a zacal s ni ty cudly rohem lestit, a svete div se po intimni chvilce silnejsiho lechtani  ten nanos zacne krasne miznout az se prolestis na uplne nove hladke ovladace s piktogramy jako z fabriky, ten plast pod tim nanosem je dost odolni takze neni ceho se bat a muzes i pritlacit
 ten nanos zacne krasne miznout az se prolestis na uplne nove hladke ovladace s piktogramy jako z fabriky, ten plast pod tim nanosem je dost odolni takze neni ceho se bat a muzes i pritlacit  funguje a vypada to ve finale luxusne, v podstate jsou jak nove jenom bez nanosu toho sajrajtu, nafotim stav po
 funguje a vypada to ve finale luxusne, v podstate jsou jak nove jenom bez nanosu toho sajrajtu, nafotim stav po  ale na ty klice bych s tim asi radsi nesel
 ale na ty klice bych s tim asi radsi nesel 
 vzal jsem houbu na nadobi a JAR (funguje i zubni kefka) a zacal s ni ty cudly rohem lestit, a svete div se po intimni chvilce silnejsiho lechtani
 vzal jsem houbu na nadobi a JAR (funguje i zubni kefka) a zacal s ni ty cudly rohem lestit, a svete div se po intimni chvilce silnejsiho lechtani  ten nanos zacne krasne miznout az se prolestis na uplne nove hladke ovladace s piktogramy jako z fabriky, ten plast pod tim nanosem je dost odolni takze neni ceho se bat a muzes i pritlacit
 ten nanos zacne krasne miznout az se prolestis na uplne nove hladke ovladace s piktogramy jako z fabriky, ten plast pod tim nanosem je dost odolni takze neni ceho se bat a muzes i pritlacit  funguje a vypada to ve finale luxusne, v podstate jsou jak nove jenom bez nanosu toho sajrajtu, nafotim stav po
 funguje a vypada to ve finale luxusne, v podstate jsou jak nove jenom bez nanosu toho sajrajtu, nafotim stav po  ale na ty klice bych s tim asi radsi nesel
 ale na ty klice bych s tim asi radsi nesel 
- 
Offline  
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Klíč
st_Andy: nepřál bych si vidět, co by zbylo kdybys ten postup aplikoval na 70kovej klíč. Predpokládám že čepel a očko jako Zdendovi + chip. 
Přitom klíč od 850 je krásně neožmoulanej a eště ke všemu dvoubarevnej... Teď ale nevím, jestli seto netýká neni jenom eRkovýho.
 Teď ale nevím, jestli seto netýká neni jenom eRkovýho.
Přitom klíč od 850 je krásně neožmoulanej a eště ke všemu dvoubarevnej...
 Teď ale nevím, jestli seto netýká neni jenom eRkovýho.
 Teď ale nevím, jestli seto netýká neni jenom eRkovýho.- 
Offline  
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Klíč
netyka. klic 850 byl opravdu mnohem lepsi nez 70kovej.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
- 
Offline  
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Klíč
cabrio 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
- 
Offline  
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Klíč
klíč různých podob  
 
 
 
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
- 
Offline  
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Klíč
Follow me home, whips (2000), STC (99+), který narozdíl od TRACSu přistihneš, že funguje. Hodně podstatný je hafo odkládacích ploch navíc (polička pod kastlíkem, několikanásobná velikost kapes ve dveřích, kapsy na čelní hraně sedáků u R).... lišty vedle čelního skla odvádějící vodu mimo boční okna (do uřčitý míry). Ser-Více (99+) si vymažeš sám podle návodu. Obojí má svý.LukášM píše:Je vůbec něco v čem je 70 lepší než 850?
- 
Offline  
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Klíč
850 nemá follow me home?  Tak to 480 překvapí
 Tak to 480 překvapí  Whiplash je dobrá vychytávka, na to jsem úplně zapomněl. Mě TRACS funguje, ale efektivity se nedostává
 Whiplash je dobrá vychytávka, na to jsem úplně zapomněl. Mě TRACS funguje, ale efektivity se nedostává  Odkládací prostor neřeším.
 Odkládací prostor neřeším.
 Tak to 480 překvapí
 Tak to 480 překvapí  Whiplash je dobrá vychytávka, na to jsem úplně zapomněl. Mě TRACS funguje, ale efektivity se nedostává
 Whiplash je dobrá vychytávka, na to jsem úplně zapomněl. Mě TRACS funguje, ale efektivity se nedostává  Odkládací prostor neřeším.
 Odkládací prostor neřeším._________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
- 
Offline  
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Klíč
Holanďáci vždycky měli těhle kravinek víc. Třeba o funkci jednoho dodatečnýho setření po ostříknutí čelního skla, nebo automatickým setření zadního skla pokud máš puštěný stěrače a dáš zpátečku (tak jak to má každá 40) se může zdát i sedmdesátceLukášM píše:850 nemá follow me home?Tak to 480 překvapí

 Tak ono se jí může zdát i o paměťovým cyklovači, což už je u auta týhle třídy a roku výroby slušnej trapas
 Tak ono se jí může zdát i o paměťovým cyklovači, což už je u auta týhle třídy a roku výroby slušnej trapas 
- 
Offline  
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Klíč
nastesti se vi, ze rele pam.cyklovace pasuje z Fáva nebo z FauWé  
 
coz je krapet trapas, na kterej nechapu jak pri tech 1800 avizovanych vylepsenich inzenyri mohli zapomenout, mozna jich ma 70-tka nakonec jenom 18, maska vcetne palubky a dvernich tapecu 
 
 
 coz je krapet trapas, na kterej nechapu jak pri tech 1800 avizovanych vylepsenich inzenyri mohli zapomenout, mozna jich ma 70-tka nakonec jenom 18, maska vcetne palubky a dvernich tapecu
 
 
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 10 úno 2012 01:27, celkem upraveno 1 x.
- 
Offline  
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Klíč
Co se týče cyklovače, tak tam jsem byl překvapený, že jsem ho ve Volvu neviděl, nemám  Když jsem jezdil Coltem r.v. 91, tak tam bylo 9 rychlostí stírání
 Když jsem jezdil Coltem r.v. 91, tak tam bylo 9 rychlostí stírání  Ale taky byl cyklovač jediné co nezrezlo na prach
 Ale taky byl cyklovač jediné co nezrezlo na prach 
 Když jsem jezdil Coltem r.v. 91, tak tam bylo 9 rychlostí stírání
 Když jsem jezdil Coltem r.v. 91, tak tam bylo 9 rychlostí stírání  Ale taky byl cyklovač jediné co nezrezlo na prach
 Ale taky byl cyklovač jediné co nezrezlo na prach 
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
- 
Offline  
- Příspěvky: 324
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
Klíč
Tak to mám asi 850 klíč na 70-ce.wickey píše:netyka. klic 850 byl opravdu mnohem lepsi nez 70kovej.

_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
- 
Offline  
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Klíč
to vies. preve rocniky, to sa este spotrebovavali zasoby v sklade.BOSON píše:Tak to mám asi 850 klíč na 70-ce.wickey píše:netyka. klic 850 byl opravdu mnohem lepsi nez 70kovej.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], jirkaTDI, Urvanej