Dostupnost 16v hlavy z B234

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Urvanej »

hadi emerický :( >>grrr<<
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:hadi emerický :( >>grrr<<
V USA je velmi oblubena, pretoze po malych upravach pasuje na nejakeho miestneho Forda. :%)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od GDPR_user »

Tak jsem při pátrání narazil na tohle vlákno,tak to kapku oživím.Už jste se někdo dostali k montáži 16v hlavy?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Urvanej »

Já jsem teda nakonec dospěl ke stejnýmu závěru jako Sarkasmic:
Sarkasmic píše:...projekt jsem zavrhl,jako příliš komplikovaný na to, co přinese...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Já jsem teda nakonec dospěl ke stejnýmu závěru jako Sarkasmic:
Sarkasmic píše:...projekt jsem zavrhl,jako příliš komplikovaný na to, co přinese...
Já už mám 16v hlavu rok nachystanou,ale ještě jsem se k tomu nedostal,největší úskalí vidím v úpravě pístů.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Krystof P. »

Písty se nechají upravit bez vyndání z auta a mít nachystanou hlavu je bohužel trošku málo. :(

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Urvanej »

Vzhledem k tomu, že na přesno potřebuješ přípravek, i vyndaný to neni sranda, taxem nakonec koupil oversize origo někde v reichu a vyšly na necelou dvojku jeden. To mi přišlo nejlepší. Nicméně pak sem to, jak píšu výše, vzdal a písty holt pudou na 8V, to tam ničemu nevadí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Krystof P. »

Myslim, že s udělanou 8v hlavou nebudeš mít problém s těma pár koňma navíc ? Bejt to 400+ tak je to asi jiná...

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Urvanej »

Vše je o efektivitě. Třeba FK má menší výkon než 16V atmo. Ale atmosféra je nesrovnatelně zajímavější ze všech ohledů (kromě údržby). Takže nemusíš nutně lézt někam k 400 kobylám, abys ocenil rozumný projev motoru. Ale chápu, že na papíře ty kW vypadaj dobře. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Krystof P. »

To se taky najde nějakej masochysta, co by ladil atmo? To mi přijde dost nepochopitelný :fool:
:green:

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Urvanej »

To byl ilustrativní příklad na kterym si měl poznat, že na stejnej výkon potřebuješ u 8V přitlačit 0.3 baru na vstupu oproti atmo 16V. Takže pro stejnej výkon v oblasti 200 koní musíš tlačit 0.8 bar u 8V a 0.4 bar u 16V atd. Takže reaguje rychleji, lépe, nepotřebuje tak velký IC, nehřeje se tolik, protože turbo nemusí tolik tlačit atd. atd.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Krystof P. »

Ano a ty čísla po úpravě 8v hlavy ? Máš odkaz ?

GDPR_user

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od GDPR_user »

Krystof P. píše:Písty se nechají upravit bez vyndání z auta a mít nachystanou hlavu je bohužel trošku málo. :(
To jo,ale musíš mít spešl přípravek na odfrézování.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Urvanej »

Krystof P. píše:Ano a ty čísla po úpravě 8v hlavy ? Máš odkaz ?
A jakou úpravu by sis představoval? Cokoliv tě napadne, tak najdeš na http://www.turboricks.com Tam zkusily všechno, od velkejch ventilů, přes pouhý vybroušení kanálů až po zabetonování bloku. Stačí si jen vybrat. A s ohledem na to, že u nich má brzdu každej druhej a stojí to tam pár korun, tak to maji i změřený, případně to jezdí odměřit na sprinty, kde to jde podle časů odhadnout celkem dobře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Dostupnost 16v hlavy z B234

Příspěvek od Krystof P. »

Urvanej píše:
Krystof P. píše:Ano a ty čísla po úpravě 8v hlavy ? Máš odkaz ?
A jakou úpravu by sis představoval? Cokoliv tě napadne, tak najdeš na http://www.turboricks.com Tam zkusily všechno, od velkejch ventilů, přes pouhý vybroušení kanálů až po zabetonování bloku. Stačí si jen vybrat. A s ohledem na to, že u nich má brzdu každej druhej a stojí to tam pár korun, tak to maji i změřený, případně to jezdí odměřit na sprinty, kde to jde podle časů odhadnout celkem dobře.

To, o čem se celou dobu bavím, Tome. Obyč headjob na 8v hlavě. Nemusíš kvůli mně zabíhat do detailů. Přestavba z 8v hlavy na 16v je daleko nákladnější, než předem zmíněnej zákrok.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé