Řeknete si, blbost .... a taky že jo, ale taky trochu výzva, no ne?
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
Pár let se mi nezamykalo víčko nádrže. Nyní v souvislosti s jinou úpravou v zavazadlovém prostoru došlo na kontrolu čím že to je. Důvod se našel brzo. Po rozebrání převodovky se objevilo jedno ozubené kolo s chybějícími zuby. Sehnat samotné kolečko se ukázalo jako nereálné. Náhodně se objevila nabídka na koupi převodovky z bouračky za 300 + doprava. Docela dobrá cena na to, že jinak se na vrakovištích převodovka prodává za cca 800. Jaká je cena nového dílu nevím. Protože jsem měl ale ještě před objevením nabídky za 300 rozjednánu opravu kolečka nakonec jsem zvolil tuto kutilskou cestu. Ozubení je vyrobené nové z mosazi v podobě prstýnku s malým osazením a s větší šířkou ozubení. Plastový díl s kolečkem je upnut do obyčejné stojanové vrtačky a ozubení je "odsoustruženo" na průměr cca 19,5mm což je zároveň vnitřní otvor v novém ozubení. Povrch plastu je škrábáním zdrsněn a mosazný prstýnek je přilepen dvousložkovým lepidlem (klasika epoxy 1200). Nakonec je převodovka zase sestavena, ozub. kola lehce namazána vazelínou.
Řeknete si, blbost .... a taky že jo, ale taky trochu výzva, no ne?
Řeknete si, blbost .... a taky že jo, ale taky trochu výzva, no ne?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
-
Offline
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription+ ,
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+,
S60 II 2013 D4 120KW Summum,
bylo: do 08/2025 V40 2013 D2 84KW Momentum +, do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+, do 06/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+,
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription+ ,
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+,
S60 II 2013 D4 120KW Summum,
bylo: do 08/2025 V40 2013 D2 84KW Momentum +, do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+, do 06/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+,
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 232
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
pekny co dodat neco o sikovnych rucickach 
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
Pěkná práce 
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
Kdybys ještě měl mustr na to kolečko, soustruh, materiál, čas a chuť, šacuju že je tady spousta lidí, co maj vylámaný ty zuby. Já bych osobně vzal tři. Sice mám vylámaný jen jedno u V70, co jsem právě koupil, ale je otázkou času, kdy se to posere i u dalších dvou - S80 a XC90(mechanika je určitě stejná). Tak kdyby se ti chtělo, dej vědět. cenu respektuju.padus1 píše: 08 úno 2012 19:34 Pár let se mi nezamykalo víčko nádrže. Nyní v souvislosti s jinou úpravou v zavazadlovém prostoru došlo na kontrolu čím že to je. Důvod se našel brzo. Po rozebrání převodovky se objevilo jedno ozubené kolo s chybějícími zuby. Sehnat samotné kolečko se ukázalo jako nereálné. Náhodně se objevila nabídka na koupi převodovky z bouračky za 300 + doprava. Docela dobrá cena na to, že jinak se na vrakovištích převodovka prodává za cca 800. Jaká je cena nového dílu nevím. Protože jsem měl ale ještě před objevením nabídky za 300 rozjednánu opravu kolečka nakonec jsem zvolil tuto kutilskou cestu. Ozubení je vyrobené nové z mosazi v podobě prstýnku s malým osazením a s větší šířkou ozubení. Plastový díl s kolečkem je upnut do obyčejné stojanové vrtačky a ozubení je "odsoustruženo" na průměr cca 19,5mm což je zároveň vnitřní otvor v novém ozubení. Povrch plastu je škrábáním zdrsněn a mosazný prstýnek je přilepen dvousložkovým lepidlem (klasika epoxy 1200). Nakonec je převodovka zase sestavena, ozub. kola lehce namazána vazelínou.
Řeknete si, blbost .... a taky že jo, ale taky trochu výzva, no ne?![]()
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 721
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
Tak třeba to je i pro Paduse1 po deseti letech aktuální...
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
Nemyslím si, že je to pro něho aktuální, on už má vyřešeno na furt. Ale za těch deset let se to polámalo spoustě dalších, kteří nemaj soustruh. Já třeba nemám ani 3D tiskárnu a ani se mi jí nechce pořizovat kvůli jednomu kolečku. No a jestli má pán soustruh, čas, chuť a mosaz, mohl by tady pomoct spoustě lidí. Googlil jsem a našel spoustu koleček, ale žádné o stejném průměru se stejnými zuby. Každopádně bych to nechal na pánovi, jestli se mu bude chtít zapátrat ve svých projektech a rozhodnout se, jestli se tím chce zabývat.
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13221
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
Vidim to bledě, protože: Naposledy aktivní:15 srp 2016
Ale asi každej se závitovym soustruhem bude schopen udělat ozubený kolečko. Potřebujete na to průměr a počet zubů. Profil vypadá normálně, tak by to mohlo klapnout.
Ale asi každej se závitovym soustruhem bude schopen udělat ozubený kolečko. Potřebujete na to průměr a počet zubů. Profil vypadá normálně, tak by to mohlo klapnout.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
převodovka zamykání víčka nádrže V70 II
No nic, mám vyřešeno. Nechal jsem si ho vytisknout. Taky řešení.
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: yoby
