DSTC aj. - lze totálně vypnout?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 84
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Ahoj. Omlouvám se pokud některé zvednu ze židle za toto téma. Hledal jsem, ale všude jen obecné poudačky bez konkrétního závěru.
Potřebuji vyjíždět dosti prudký kopec. Nyní, kdy je pokrytý sněhem se na vršek prostě nedostanu. Ostatní značky aut, které nemají žádné podpůrné prvky do kopce "vystřelí jak víno". Hrabou, ale vyjedou. Naše V70II ne. S DSTC postupně vadne výkon díky přibrždování hrabajících kol. Když DSTC vypnu, je to úplně to samé.
Lze tuto elektronickou vychytávku v těchto podmínkách zcela vyřadit? Resp. celou elektroniku, aby nebyla přibrždována kola, která se dostanou do hrabání.
Díky
Potřebuji vyjíždět dosti prudký kopec. Nyní, kdy je pokrytý sněhem se na vršek prostě nedostanu. Ostatní značky aut, které nemají žádné podpůrné prvky do kopce "vystřelí jak víno". Hrabou, ale vyjedou. Naše V70II ne. S DSTC postupně vadne výkon díky přibrždování hrabajících kol. Když DSTC vypnu, je to úplně to samé.
Lze tuto elektronickou vychytávku v těchto podmínkách zcela vyřadit? Resp. celou elektroniku, aby nebyla přibrždována kola, která se dostanou do hrabání.
Díky
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
vypnout tlacitkem musi stacit
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
to koukám jak blázen...když vypnu DSTC tak je pravda že když někam člověk vlítne hodně bokem tak do toho stejně začne elektronika kecat...ale že by mi to nějak regulovalo prokluz to jsem ještě nezažil...
a pokud ostatní vystřelí jak víno zkusil bych třeba začít pneumatikama...nejen hloubkou dezenu ale třeba i stářím...
a pokud ostatní vystřelí jak víno zkusil bych třeba začít pneumatikama...nejen hloubkou dezenu ale třeba i stářím...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
A nebo s nohamaLukaso píše: a pokud ostatní vystřelí jak víno zkusil bych třeba začít pneumatikama...nejen hloubkou dezenu ale třeba i stářím...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
pšššššššštyoby píše:A nebo s nohamaLukaso píše: a pokud ostatní vystřelí jak víno zkusil bych třeba začít pneumatikama...nejen hloubkou dezenu ale třeba i stářím...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: xc90, 2004, d5
- Bydliště: Čadca
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
vypnute dstc musi nechat kola prokluzovat a hrabat do libosti..! aktivni je naporad jen protismykovy system (obdoba esp) a ten je reguluje pripadny pricny smyk, aby auto jelo kvazi za volantem, nic vic!
Jestli ti to takhle nefunguje, nekde je chyba
Jestli ti to takhle nefunguje, nekde je chyba
_________________
xc90, D5-120kw, 2004, automat
xc90, D5-120kw, 2004, automat
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
pokud vim, DSTC lze uplne vypnout pouze u eRka - ale muzes zkusit stejnou proceduru - jestli motyka nevystreli..
u eRka kdyz zmacknes cudlik DSTC, tak ti napise function reduced (nebo ekvivalent v jazyce v kterem mas palubak). aby ti napsalo DSTC off, musis cudlik ze stavu DSTC zaple zmackout petkrat za sebou - pri kazdem zmacknuti podrzet cca pul vteriny
u eRka kdyz zmacknes cudlik DSTC, tak ti napise function reduced (nebo ekvivalent v jazyce v kterem mas palubak). aby ti napsalo DSTC off, musis cudlik ze stavu DSTC zaple zmackout petkrat za sebou - pri kazdem zmacknuti podrzet cca pul vteriny
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
A nema treba DSTC samostatnou pojistku ktera by se dala vyndat? Resim ted neco podobnyho na S80II.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 831
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
U eRka to jde na tuty,při vypnutém DSTC jak popisoval wickey jsem driftoval na pětníku
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 562
- Registrován: 16 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
ma ale skus si ji vyndat a uvidis co s jeste nevidel prestane fungovat i abs a vyhodi to chybutomasss píše:A nema treba DSTC samostatnou pojistku ktera by se dala vyndat? Resim ted neco podobnyho na S80II.
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
hlavně jít před každým kopcem vyndavat pojistku musí být fakt pecka
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
si normalne vyvedes cudlik, ne woe?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
zejtra se zeptám za kolik to dělaj v Průhonicích určitě na to bude nějakej volvo kitwickey píše:si normalne vyvedes cudlik, ne woe?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Prima, nefunkcni abs mi nevadi. Chybu permanentni nebo docasnou, ktera zmizi az tam pojistku zase dam?scoff píše:ma ale skus si ji vyndat a uvidis co s jeste nevidel prestane fungovat i abs a vyhodi to chybu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Funguje mi to stejně jak psal vladoxc90 - čudlíkem se vypne DSTC a bez problemu lze auto utrhnout,driftovat bez jakéhokoliv dalšího zásahu elektroniky a zůstává tak funkční pouze ABS. V sobotu jsem si to vyzkoušel cestou po zasněžené Šumavě,kdy mi při prvnim menšim smyku začlo DSTC kecat do řízení a to vysloveně nesnášim a rád jsem ten co rozhoduje co se bude dít,takže jsem ho vypnul. Přijde mi že reaguje příliš pozdě a akorát se s nim pak peru...
-
Offline
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Já hlavně nechápu, vo co ta gou? Sakra dyť to musíš mnět chlape v noze nééé? Né v žádné elektronice... a hlavně a to především:jak začnou kola hrabat, je to počátek konce!!! nevím asi jak to myslíš, ale neříkej mě, že nějakej kopec někdo vyhučí tím způsobem, že dá plnej céres a přes hrabající kola vystřelí... to sem eště neviděl. A vím o čem mluvím, sem v 550m, takže o sních nemám nouzi, a od baráku to mám želbohu dokopce. A vyjel sem to i s devítkou bez zátěže!!! A teda jeden náš soused z merglem je v háju dubové. Jak napadne ten sajrajt, ani se nerozjede. Ale tam je to taky "vo noze"
-
Offline
- Příspěvky: 562
- Registrován: 16 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
zalezi i na gumach predminuly tyden mi debil z suve hyundaj kija uz nevim co to bylo sjel na naraznik a objel jeste auto podemnou nedyl vubec schopen se rozjet skratka mnezstke levne suve kde se setri na gumach bo jedna stoji 4 tak se koupi univerzalnimr1 píše:Já hlavně nechápu, vo co ta gou? Sakra dyť to musíš mnět chlape v noze nééé? Né v žádné elektronice... a hlavně a to především:jak začnou kola hrabat, je to počátek konce!!! nevím asi jak to myslíš, ale neříkej mě, že nějakej kopec někdo vyhučí tím způsobem, že dá plnej céres a přes hrabající kola vystřelí... to sem eště neviděl. A vím o čem mluvím, sem v 550m, takže o sních nemám nouzi, a od baráku to mám želbohu dokopce. A vyjel sem to i s devítkou bez zátěže!!! A teda jeden náš soused z merglem je v háju dubové. Jak napadne ten sajrajt, ani se nerozjede. Ale tam je to taky "vo noze"
jinak kdyz nalozis awd (4x4) tak to opravdu do toho kopce vyskoci
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 562
- Registrován: 16 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
tak jsem byl dnes ve svencaru v ostrave tam se strasne divili ze auto nema dstc vypinatelne a ze bylo vyrobeno asi v nejakem prechodovem tydni
a dovybavit vozidlo timto vypinacem udajne nejde takže mam smulu
a dovybavit vozidlo timto vypinacem udajne nejde takže mam smulu
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Nic takového nepociťuji a kola prokluzujou podle přidání plynu. Žádné přibržďování prokluzu,aby se kolo chytlo tam není.martinopel píše:Takže když s vyplým DSTC autu naložíš plný,tak ti nezačne ABS kola přibrž'dovat?
mr1 : Neboj,citu mam v noze určitě dost a DSTC nevypínam proto abych mohl hrabat což je k ničemu,ale aby v případě smyku nezasahovala elektronika - to je to oč mi jde. Jsem vyježděnej se škodofkou - tedy zadní náhon,kde žádná elektronika neni a jízda bokem byla velká přednost škodovek (ne neboj,nebyla to chcíplá 105ka) a od 16 let jsem se na louce pod barákem učil zvládat drifty a další extremní situace který tě na silnici ani v autoškole nikdo nenaučí. Proto mi přijde že když už cítim že jde auto do smyku a já na to reaguji a nebo chvilku čekám pro větší smyk - podle toho jak potřebuješ auto natočit,tak elektronice třeba půl vteřiny nebo vteřinu trvá než zasáhne.....a je to pro mě prostě vždy nečekané mnohem víc než smyk,kterej se dá předvídat a nebo velice rychle vycítit....proto většinou když se chci svižně svézt třeba na sněhu a znam cestu,tak DSTC vypínam.
-
Offline
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Já to nemyslel nějak ve zlým to situaci trochu mění. Já sem tam někde četl něco o vylítnutí kopce z hrabajícím kolem. A to je myslím k prdu
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: xc90, 2004, d5
- Bydliště: Čadca
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
- Driftovani je autem desifrovano jako smyk, je vyhodnoceno jako pricne zrychleni a odklon od smeru vytyceneho natocenim volantu, tudiz do toho elektronika zasahne. To zel vypnout nejde. (Je pravdou, ze pro zrucneho uzivatele auta by to bylo, nebo je, velice nevhodny a obtezujici zasah, OVSEM, u auta typu xc90, kde je vysoke teziste a podstatni vaha s cimz je spojena extremni naklonnost v takovychto pripadech ke smykum a celkove ztrate ovladatelnosti vozidla je to pak zcela pochopitelne, vzhledem ke celkove koncepci vozidla a zasadam volva ktere nestavi auta pro frajerinu a zavodni ukony lez pro jakousi pohodu a predevsim bezpecnost - ze se tento prvek neda vypnout absolutne..)martinopel píše:Zkoušel jsem na XC90 a pokud to trošičku začalo driftovat začala do toho elektronika zasahovat.vladoxc90 píše:vypnute dstc musi nechat kola prokluzovat a hrabat do libosti..! aktivni je naporad jen protismykovy system (obdoba esp) a ten je reguluje pripadny pricny smyk, aby auto jelo kvazi za volantem, nic vic!
Jestli ti to takhle nefunguje, nekde je chyba
Ja osobne tenhle konflik zajmu nevitam.. ale budiz. Zzivam se s tim.
Navzdory vyse popsanemu mam za to, ze vypnutim dstc se autu deaktivuje protiprokluz, tedy kola mohou vsi silou volne prokluzovat a tak dat co proto v nekterych situacich - jako ta o ktere je tahle diskuze.. jenom s elektronickym oklestenim pokud se dany stav zvrhava do stavu sjeti z pozadovaneho smeru jizdy...
Tot od mne vse.
Naposledy upravil(a) vladoxc90 dne 23 led 2012 17:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
xc90, D5-120kw, 2004, automat
xc90, D5-120kw, 2004, automat
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: xc90, 2004, d5
- Bydliště: Čadca
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Jasne a durazne NE, nezacne. Pokud ano, je nekde chyba..martinopel píše:Takže když s vyplým DSTC autu naložíš plný,tak ti nezačne ABS kola přibrž'dovat?TUNER píše:Funguje mi to stejně jak psal vladoxc90 - čudlíkem se vypne DSTC a bez problemu lze auto utrhnout,driftovat bez jakéhokoliv dalšího zásahu elektroniky a zůstává tak funkční pouze ABS. V sobotu jsem si to vyzkoušel cestou po zasněžené Šumavě,kdy mi při prvnim menšim smyku začlo DSTC kecat do řízení a to vysloveně nesnášim a rád jsem ten co rozhoduje co se bude dít,takže jsem ho vypnul. Přijde mi že reaguje příliš pozdě a akorát se s nim pak peru...
_________________
xc90, D5-120kw, 2004, automat
xc90, D5-120kw, 2004, automat
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
vteřinu beru jako nadsázku, ale i půl vteřiny je velice dlouhá doba, při rychlosti 50 km/h by si musel jet téměř 7 metrů smykem než začne elektronika fungovat. jestli to tak je, tak je něco špatně. Nepreferuji jízdu bokem, jezdím hodně, jsem mladej a myslím že mam docela rychlé reflexy...rozhodně ale nedokážu v mezidobí než začne elektronika reagovat. Podle mě to nedokáže nikdo , pro zajímavost reakční doba soustředěného řidiče je 0,6 - 0,8 s , nesoustředěného 0,7-0,9 s ( statisticky ) takže si nemyslím, že by kdokoliv byl nějak významě rychlejší ( jestli vůbec ) než senzory autaTUNER píše:Proto mi přijde že když už cítim že jde auto do smyku a já na to reaguji a nebo chvilku čekám pro větší smyk - podle toho jak potřebuješ auto natočit,tak elektronice třeba půl vteřiny nebo vteřinu trvá než zasáhne.....a je to pro mě prostě vždy nečekané mnohem víc než smyk,kterej se dá předvídat a nebo velice rychle vycítit.....
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Lukaso píše: vteřinu beru jako nadsázku, ale i půl vteřiny je velice dlouhá doba, při rychlosti 50 km/h by si musel jet téměř 7 metrů smykem než začne elektronika fungovat. jestli to tak je, tak je něco špatně. Nepreferuji jízdu bokem, jezdím hodně, jsem mladej a myslím že mam docela rychlé reflexy...rozhodně ale nedokážu v mezidobí než začne elektronika reagovat. Podle mě to nedokáže nikdo , pro zajímavost reakční doba soustředěného řidiče je 0,6 - 0,8 s , nesoustředěného 0,7-0,9 s ( statisticky ) takže si nemyslím, že by kdokoliv byl nějak významě rychlejší ( jestli vůbec ) než senzory auta
v Mostě na polygonu nám říkali, že nejlepší reakční dobu měl Schumacher v dobách slávy a to 0,3 vteřiny. Pro nás ostatní se pohybují hodnoty tak jak jsi napsal, ale s tím že hodnot 0,6 vt. dosáhne jen fakt dobrý a plně koncentrovaný řidič a je k tomu ale ještě nutno připočítat reakční dobu auta, takže výsledek je cca 1 vteřina.
Jinak k DSTC, jde plně vypnout jen u eRka - tak jak psal wickey, u ostatních modelů hláška na palubáku DSTC OFF znamená, že funkce je OMEZENA. Konkrétně manuál říká, že: "tlačítko DSTC se používá k omezení a opětovnému zapnutí STC/DSTC...omezení systému znamená, že je deaktivováno řízení stability (SC) a omezeno aktivní řízení směru jízdy (AYC)... Ostatní funkce (jako třeba TC - systém řízení trakce) pracují bez omezení."
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Kazdopadne DSTC lze kompletne vypnout i u S80II MY2007, a to tak ze staci pri behu motoru vysunout pojistku ABS. To deaktivuje jak ABS, tak DSTC. Stejna finta funguje i napr. na >XC70 MY2009<. Otazka je zda pak funguje pripojovani zadni napravy? Podle referenci asi jo
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé