Konverze D24T na D24TIC
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Konverze D24T na D24TIC
vcera jsem uspecne provedl instalaci mezichladice takze pro ty co by to chteli absolovovat take:
potrebny material (vezmu to od turba pekne poporadku)
-hadice tvarova k turbu
-koleno
-hadice (spojka u chladice)
-mezichladic
-spodni drzaky mezichladice
-nadice tvarova dlouha
-trubka
-hadice tvarova kratka
-kompletni saci komora
-nove tesneni pod saci komoru (komora/hlava)
a ted k postupu montaze:
1) montaz chladice
Demontovat kompletni airbox vcetne hadice k turbu, demontaz masky, drzaku chladice a pricky chladicove steny. Vyndat i pravy zamek kapoty (ovladaci draz (lanko) by prekazel). Prizvednout chladic vody a vytahnout gumove patky a nahradit je novymi (spodni drzak mezichladice). Nasledne vlozit mezichladic na misto (je to trochu jezek v kleci, ale jde to). K mezichlaci si nasponkujte na prave strane pres spojovaci hadici koleno (otoceno smerem doleva) a na leve strane dlohhou hadici (smeruje nahoru). Prisroubujte mezichladic k chladici vody (dva samorezne srouby nahore - pripadne lze pouzit dva srouby M6x12). namontovat pravy zamek kapoty, pricku chladicove steny a masku nazpet. (airbox zatim nechat venku - bude se vracet jako uplne posledni)
2) otoceni turba
Pro spravne pripojeni hadice k mezichladici je nutne otocit "saci komoru" turba tak, aby jeji vystup smeroval dolu vpravo. K tomu je nutne povoli sest sroubu upevneni saci komory a odpojit dve hadice k ovladani obtokoveho ventilu. Otocit komorou je mozne a) po prizvednuti motoru b) po demontazi komory - ano spravne prekazi tam nosnik na prave strane auta). Dale je nutne na vystup saci komory navleci asi 3 cm hadice (nejakou si najdete, ja jsem pouzil kus hadice k vodni pumpe do skodovky) - vystup turba ma asi o 8mm mensi prumer nej potreba k pripojeni tvarove hadice. Stejne tak hadice k obtokovemu ventilu musite dat kousek delsi....
3) saci potrubi
odpojte od saciho potrubi motoru hadicku vedouci k cerpadlu a hadici k poj. ventilu nä sacim potrubi (mate-li ho). Ted uz staci jen vytovit osm imbusu a saci potrubi je venku. Pro montaz noveho pouzijte nove tesneni a opacnym postup vratte spravne potrubi na motor.
4) pripojte hadice mezi mezichladic a turbo, dale spojte mezichladic se sacim potrubim a pripojte hadicku od cerpadla k sacimu potrubi, je-li to potreba (otvor neni zaslepen) nainstalujte pojistny ventil na saci potrubi. Nakonec vratte na misto airbox a pripojte hadici airbox-turbo
Nejvetsi opruz na cele operaci je bezesporu otaceni turba, pripravte si hodne trpelivosti. Dalsi problem muze snastat pri pokusu o demontaz saciho potrubi - srouby pujdou jen stezi povolit - pouzijte racnu a opravdu kvalitni imbus....
A vysledek? Maximum plniciho tlaku je nepatrne nizsi (puvodne 0,82 po instalaci 0,77), tomu se da pomoci serizenim obtokoveho ventilu. Co se zmenilko je zatah motoru, jednak tahne ochotneji jiz od nizsich otacek, rozdil je citit hlavne pri rychlostech do 100 km/h.... skratka kazda koruna investovana do materialu a kazda minuta casu venovaneho instalaci se vyplatila......
PS: Lubosi jeste jednou diky za material
potrebny material (vezmu to od turba pekne poporadku)
-hadice tvarova k turbu
-koleno
-hadice (spojka u chladice)
-mezichladic
-spodni drzaky mezichladice
-nadice tvarova dlouha
-trubka
-hadice tvarova kratka
-kompletni saci komora
-nove tesneni pod saci komoru (komora/hlava)
a ted k postupu montaze:
1) montaz chladice
Demontovat kompletni airbox vcetne hadice k turbu, demontaz masky, drzaku chladice a pricky chladicove steny. Vyndat i pravy zamek kapoty (ovladaci draz (lanko) by prekazel). Prizvednout chladic vody a vytahnout gumove patky a nahradit je novymi (spodni drzak mezichladice). Nasledne vlozit mezichladic na misto (je to trochu jezek v kleci, ale jde to). K mezichlaci si nasponkujte na prave strane pres spojovaci hadici koleno (otoceno smerem doleva) a na leve strane dlohhou hadici (smeruje nahoru). Prisroubujte mezichladic k chladici vody (dva samorezne srouby nahore - pripadne lze pouzit dva srouby M6x12). namontovat pravy zamek kapoty, pricku chladicove steny a masku nazpet. (airbox zatim nechat venku - bude se vracet jako uplne posledni)
2) otoceni turba
Pro spravne pripojeni hadice k mezichladici je nutne otocit "saci komoru" turba tak, aby jeji vystup smeroval dolu vpravo. K tomu je nutne povoli sest sroubu upevneni saci komory a odpojit dve hadice k ovladani obtokoveho ventilu. Otocit komorou je mozne a) po prizvednuti motoru b) po demontazi komory - ano spravne prekazi tam nosnik na prave strane auta). Dale je nutne na vystup saci komory navleci asi 3 cm hadice (nejakou si najdete, ja jsem pouzil kus hadice k vodni pumpe do skodovky) - vystup turba ma asi o 8mm mensi prumer nej potreba k pripojeni tvarove hadice. Stejne tak hadice k obtokovemu ventilu musite dat kousek delsi....
3) saci potrubi
odpojte od saciho potrubi motoru hadicku vedouci k cerpadlu a hadici k poj. ventilu nä sacim potrubi (mate-li ho). Ted uz staci jen vytovit osm imbusu a saci potrubi je venku. Pro montaz noveho pouzijte nove tesneni a opacnym postup vratte spravne potrubi na motor.
4) pripojte hadice mezi mezichladic a turbo, dale spojte mezichladic se sacim potrubim a pripojte hadicku od cerpadla k sacimu potrubi, je-li to potreba (otvor neni zaslepen) nainstalujte pojistny ventil na saci potrubi. Nakonec vratte na misto airbox a pripojte hadici airbox-turbo
Nejvetsi opruz na cele operaci je bezesporu otaceni turba, pripravte si hodne trpelivosti. Dalsi problem muze snastat pri pokusu o demontaz saciho potrubi - srouby pujdou jen stezi povolit - pouzijte racnu a opravdu kvalitni imbus....
A vysledek? Maximum plniciho tlaku je nepatrne nizsi (puvodne 0,82 po instalaci 0,77), tomu se da pomoci serizenim obtokoveho ventilu. Co se zmenilko je zatah motoru, jednak tahne ochotneji jiz od nizsich otacek, rozdil je citit hlavne pri rychlostech do 100 km/h.... skratka kazda koruna investovana do materialu a kazda minuta casu venovaneho instalaci se vyplatila......
PS: Lubosi jeste jednou diky za material
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
no děkuji je to tu pjekně popsáno,. mužu poprosit o nějaký fotky děkuji.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4864
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Konverze D24T na D24TIC
chladič vody je tedy stejný?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Konverze D24T na D24TIC
jj,líší se pro aftomata manual-kulivá chlazení voleje...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
bylo by to foto .
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
Konverze D24T na D24TIC
Travex asi fotky neposle prispěvek je z roku 2005 auto už davno nejezdi resp. stoji někde v garage s nabouranym sosakem
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Konverze D24T na D24TIC
Najdi si foto motorv TIC a porovnaj so svojim.trapiz píše:bylo by to foto .
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
zdar , hele jen takovou otazečku napadlo me že když teda budu asi davat možna ten jnej motor tak bych šel už do D24TIC je neco nekde jinak pude mě do 760 , myslím tím třeba elektrika , asi jiné uchicení motoru atd.. dik
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Konverze D24T na D24TIC
Uchytenie motora sa da prehodit, novsie TIC mali hydraulicke silentbloky ku ktorym patri aj ina napravnica. Sam som ju menil, pretoze stara napravnica sa zacala rozchadzat. Elektrika je +- rovnaka, niektore TIC mali drobnu ficuru kedy pri prekroceni plniaceho tlaku vypol privod paliva, alebo maju EGR ventil. Celkovo nic zlozite nad cim by sa malo velmi spekulovat.trapiz píše:zdar , hele jen takovou otazečku napadlo me že když teda budu asi davat možna ten jnej motor tak bych šel už do D24TIC je neco nekde jinak pude mě do 760 , myslím tím třeba elektrika , asi jiné uchicení motoru atd.. dik
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
no děkuji ale napravu sem menil cca před mesicem ,delal sem celkovou repasi ,a bez ni to nepude ?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Konverze D24T na D24TIC
Pojde, len v zavislosti od typu motora budes mozno musiet prehodit uchyty motora, ktore pasuju na gumove silentbloky.trapiz píše:no děkuji ale napravu sem menil cca před mesicem ,delal sem celkovou repasi ,a bez ni to nepude ?..
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
mam dotaz možná blbej ale zajmá mě co se uděla s kabelama co vedou do vzduchoveho potrubí k snimači tlaku , na sacim zběrním je jen jeden černej snimač?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
Konverze D24T na D24TIC
Nic.trapiz píše:mam dotaz možná blbej ale zajmá mě co se uděla s kabelama co vedou do vzduchoveho potrubí k snimači tlaku , na sacim zběrním je jen jeden černej snimač?..
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
jakto .. jendou sme mě za jizdi přez díry vyklepal a do kopce sem to musel skoro tlačit ...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Konverze D24T na D24TIC
ZAlezi co je to za snimac, Byva tam od jednoducheho tlakoveho spinaca, co rozsvieti napis TURBO na pristrojovke, az po snimac co obmedzi/vypne palivo pri prekroceni tlaku/teploty saneho vzduchu.trapiz píše:jakto .. jendou sme mě za jizdi přez díry vyklepal a do kopce sem to musel skoro tlačit ...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
no ten se mi občas rozsviti ale je tu rosipana elektrika takze kdž zahejbu s kabelama tak zhasne , tkaže až to popřipadě překopu na TIC pokud seženu díli tak kabeli nekam zastrčit a nevšimat si jich ..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Konverze D24T na D24TIC
tak nejak.trapiz píše:no ten se mi občas rozsviti ale je tu rosipana elektrika takze kdž zahejbu s kabelama tak zhasne , tkaže až to popřipadě překopu na TIC pokud seženu díli tak kabeli nekam zastrčit a nevšimat si jich ..
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
našla by se dobrá duše co by měla díly na přestavbu ?. .
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
aspon inercooler a zběrné potrubí zbytek si někde najdu
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
už mam vše na přestavbu doma .,tak po svatcích na to snad vlítnu .. jen se chci zeptat první bude intercooler a pak chladič ?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4864
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Konverze D24T na D24TIC
přesně tak
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
mužu tě prosimtě ondro poprosit o vyfocení jak to tam příde ?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4864
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Konverze D24T na D24TIC
nemůžeš jsem momentálně 2000 kilometrů od autatrapiz píše:mužu tě prosimtě ondro poprosit o vyfocení jak to tam příde ?..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
aaha
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Konverze D24T na D24TIC
nemate někdo los machinos doma že byste mě to vyfotily?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Petr.Chrpa