850 - nestartuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#1 850 - nestartuje
Tak jsem dneska ráno jel (nastartoval v pohodě jako normálně) naplnit klimu, hodinu, hledali druhý nápustný ventil a prohmatávali motor - pak příšli na to že tam druhý není naplnili klimu já nastartoval a odjel domů.
po čtyřech hodinách chci jet za martinem tak otočím klíčkem a jen točí startér ale nenaskočí Nemá někdo nějaký tip co by to mohlo být? Popřípadě jestli něco nevypojili v tom servise jak prohledávali motor a zkoušeli naco jsou různý hejblátka apod?
po čtyřech hodinách chci jet za martinem tak otočím klíčkem a jen točí startér ale nenaskočí Nemá někdo nějaký tip co by to mohlo být? Popřípadě jestli něco nevypojili v tom servise jak prohledávali motor a zkoušeli naco jsou různý hejblátka apod?
Naposledy upravil(a) Kein dne 30 čer 2009 18:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#2 850 - nestartuje
Ze si byl u toho mechose co tam bracha nechce jezdit? Predpokladam ze uz si koukal jestli tam neni neco vypadleho?Mas tam dost benalu?
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#3 850 - nestartuje
"Mechoš" co tam brácha nechce jezdit mi naopak určil diagnózu a dojel ke mně až k baráku, za což mu patří mé velké dík - sem sním víc než spokojen a určitě nebudu sám. Ani Svencar v Ostravě nezná starší Volva tak jako on (vlastní zkušenost), a že se jednou seknul? Mýlit se je lidské. Navíc nechci mluvit za Drewida, ale myslím, že tam někdy zase sjede.
Benzínové čerpadlo je dead, když jede - bzučí jako kráva, když nejede, poklepe se na něho a zase jede (bzučí). Zezadu mi už bzučelo "něco" delší dobu - myslel jsem, že to dělají zadní repráky od rádia - nedělaly
Benzínové čerpadlo je dead, když jede - bzučí jako kráva, když nejede, poklepe se na něho a zase jede (bzučí). Zezadu mi už bzučelo "něco" delší dobu - myslel jsem, že to dělají zadní repráky od rádia - nedělaly
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#4 850 - nestartuje
OT : Uznávám že mě to tenkrát nepotěšilo, ale jeden z nás by jak koukám tu sedmičku za pumpu dát stejně musel, tak ať je to bohatší brůdr, což? Jenom se modli ať ti to ček poust doručí včas a vcelku. A hlavně ať to pak funguje a můžeš tankovat plnou
Přeci jen 850 není žádná stará plechovka, ale hi-tech maschine. Na to je potřeba nacvičit skill
Přeci jen 850 není žádná stará plechovka, ale hi-tech maschine. Na to je potřeba nacvičit skill
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#5 850 - nestartuje
Plnou jsem tankoval jenom jednou, když jsem to auto kupoval a ta byla díky prasení na dálnici celkem rychle pryč
Teď mě napadá je rozdíl mezi pumpou pro 2.0T5ku a 2.3T5ku?
Teď mě napadá je rozdíl mezi pumpou pro 2.0T5ku a 2.3T5ku?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#6 850 - nestartuje
Sakra co to je za praseci chripku pro nase milacky. Dnes poprve me malem nechala nase mila krabicka ve stychu.
Rano dojela manzelka za mnou mesta, odvezl jsem ji k doktorovi, vratil se do prace, vypnul.
Za pul hodky odjezd smer cerpacka LPG - od rana bylo v nadrzi plynoprazdno a jezdli se na benzin. Po natankovani startuji jako obvykle, chci se rychle rozjet a chcip. Rikam si blbe, vic plynu, zkousim znova, opet to same. A pak uz jen tocim a tocim a ani tuk. Sem tam zkousim marne pokusy s plynem, u pravocniho auta uz mam nauceny ritual kdy naslapat, kdy ne, kdy dat plny kotel apod. Ale tady to nikdy nebylo potreba a hlavne si to stejne ECU ridi sama Tak si otevru kapotu, chvilku tam cucim, lezu k ridici jednotce LPG a zkousim zda se neuvolnili kabliky od ni, nic nevidim a kladivo po ruce nemam abych domluvil, tak zase zaviram, chvilku premyslim co s tim, nastesti za mnou nikdo dalsi nestal aby si natankoval. Dalsi pokus a lup, napoprve a jede se.
Odjedu 20km do jednoho servisu, nakoupim, vratim se za cca 10 minut a opet stejna situace jak na cerpacce. Cim to muze byt? Dal jsem tomu hodku na odpocinek a sel na zdravotni prochazku kousek od Chlumu (rok 1866 ), po navratu opet na prvni cuknuti.
Cim by to sakra mohlo byt? Plynarska firma poradila vyjet nadrz LPG, jezdit jen na plyn a rozlisit tak stav, zda za to muze neco okolo benzinu (na ten to startuje vzdy, ridi si to ECU od BRC) nebo s tim ma neco spolecneho i plyn v nadrzi.
Rano dojela manzelka za mnou mesta, odvezl jsem ji k doktorovi, vratil se do prace, vypnul.
Za pul hodky odjezd smer cerpacka LPG - od rana bylo v nadrzi plynoprazdno a jezdli se na benzin. Po natankovani startuji jako obvykle, chci se rychle rozjet a chcip. Rikam si blbe, vic plynu, zkousim znova, opet to same. A pak uz jen tocim a tocim a ani tuk. Sem tam zkousim marne pokusy s plynem, u pravocniho auta uz mam nauceny ritual kdy naslapat, kdy ne, kdy dat plny kotel apod. Ale tady to nikdy nebylo potreba a hlavne si to stejne ECU ridi sama Tak si otevru kapotu, chvilku tam cucim, lezu k ridici jednotce LPG a zkousim zda se neuvolnili kabliky od ni, nic nevidim a kladivo po ruce nemam abych domluvil, tak zase zaviram, chvilku premyslim co s tim, nastesti za mnou nikdo dalsi nestal aby si natankoval. Dalsi pokus a lup, napoprve a jede se.
Odjedu 20km do jednoho servisu, nakoupim, vratim se za cca 10 minut a opet stejna situace jak na cerpacce. Cim to muze byt? Dal jsem tomu hodku na odpocinek a sel na zdravotni prochazku kousek od Chlumu (rok 1866 ), po navratu opet na prvni cuknuti.
Cim by to sakra mohlo byt? Plynarska firma poradila vyjet nadrz LPG, jezdit jen na plyn a rozlisit tak stav, zda za to muze neco okolo benzinu (na ten to startuje vzdy, ridi si to ECU od BRC) nebo s tim ma neco spolecneho i plyn v nadrzi.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#7 850 - nestartuje
Ahoj všichni, nebudu zakládat nové téma, ať se pak snáze dohledává co kontrolovat při nestartující 850, pokud se na to u nás přijde. Tedy:
u našeho aktuálního vozu (zel. 850 T5 se sekvenčním plynem BRC) se nedaří nastartovat. Auto jezdilo v pohodě, minulý týden sem tam svítíla lambda ale pak dala zase pokoj. O víkendu výměna kol, zima už je i u nás a dovezu to v pohodě domů. V terý přijdu, motor točí ale nic. Vyložit narvané auto, poslech čerpadla, vrčí. Jiskra nikde.
Tak postupně výměna zapalovací cívky, sensoru na klikovce, sensoru na vačce, stále žádná změna, motor točí, ale nemá ani snahu naskočit.
Napadá vás čím by to mohlo být? Benzínu je v nádrži cca 40 litrů, nikdy to nebylo na suchu, LPG tam také ještě je (ale stejně to řídící jednota LPG startuje vždy na benzín a na LPG přepíná až podle teploty). Automechanik to ještě zkusí přes ODBII, ale težko říct zda si s neoriginálem to auto popovídá (původní byl ODBI a to ani neměl, až večer mě napadlo, že by tenhle 96 model už o sobě mohl něco napráskat). Rozdělovač byl dole, vypadá v pořádku kabely podobně.
Svíčky jsou ok, trošku mě mate, že i po delších pokusech byly suché (4 z 5, na poslední kolem které vede sání nemám dost dlouhý nástavec pro ráčnu).
Máte nějakou radu co ještě zkusit? Kromě odvozu do šrotu...
Díky moc.
u našeho aktuálního vozu (zel. 850 T5 se sekvenčním plynem BRC) se nedaří nastartovat. Auto jezdilo v pohodě, minulý týden sem tam svítíla lambda ale pak dala zase pokoj. O víkendu výměna kol, zima už je i u nás a dovezu to v pohodě domů. V terý přijdu, motor točí ale nic. Vyložit narvané auto, poslech čerpadla, vrčí. Jiskra nikde.
Tak postupně výměna zapalovací cívky, sensoru na klikovce, sensoru na vačce, stále žádná změna, motor točí, ale nemá ani snahu naskočit.
Napadá vás čím by to mohlo být? Benzínu je v nádrži cca 40 litrů, nikdy to nebylo na suchu, LPG tam také ještě je (ale stejně to řídící jednota LPG startuje vždy na benzín a na LPG přepíná až podle teploty). Automechanik to ještě zkusí přes ODBII, ale težko říct zda si s neoriginálem to auto popovídá (původní byl ODBI a to ani neměl, až večer mě napadlo, že by tenhle 96 model už o sobě mohl něco napráskat). Rozdělovač byl dole, vypadá v pořádku kabely podobně.
Svíčky jsou ok, trošku mě mate, že i po delších pokusech byly suché (4 z 5, na poslední kolem které vede sání nemám dost dlouhý nástavec pro ráčnu).
Máte nějakou radu co ještě zkusit? Kromě odvozu do šrotu...
Díky moc.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
#8 850 - nestartuje
Co pojistky?Indukčka.PeS píše:Ahoj všichni, nebudu zakládat nové téma, ať se pak snáze dohledává co kontrolovat při nestartující 850, pokud se na to u nás přijde. Tedy:
u našeho aktuálního vozu (zel. 850 T5 se sekvenčním plynem BRC) se nedaří nastartovat. Auto jezdilo v pohodě, minulý týden sem tam svítíla lambda ale pak dala zase pokoj. O víkendu výměna kol, zima už je i u nás a dovezu to v pohodě domů. V terý přijdu, motor točí ale nic. Vyložit narvané auto, poslech čerpadla, vrčí. Jiskra nikde.
Tak postupně výměna zapalovací cívky, sensoru na klikovce, sensoru na vačce, stále žádná změna, motor točí, ale nemá ani snahu naskočit.
Napadá vás čím by to mohlo být? Benzínu je v nádrži cca 40 litrů, nikdy to nebylo na suchu, LPG tam také ještě je (ale stejně to řídící jednota LPG startuje vždy na benzín a na LPG přepíná až podle teploty). Automechanik to ještě zkusí přes ODBII, ale težko říct zda si s neoriginálem to auto popovídá (původní byl ODBI a to ani neměl, až večer mě napadlo, že by tenhle 96 model už o sobě mohl něco napráskat). Rozdělovač byl dole, vypadá v pořádku kabely podobně.
Svíčky jsou ok, trošku mě mate, že i po delších pokusech byly suché (4 z 5, na poslední kolem které vede sání nemám dost dlouhý nástavec pro ráčnu).
Máte nějakou radu co ještě zkusit? Kromě odvozu do šrotu...
Díky moc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#9 850 - nestartuje
Pojistky komplet premerene, vsechny OK.martinopel píše:Co pojistky?Indukčka.PeS píše:Ahoj všichni, nebudu zakládat nové téma, ať se pak snáze dohledává co kontrolovat při nestartující 850, pokud se na to u nás přijde. Tedy:
u našeho aktuálního vozu (zel. 850 T5 se sekvenčním plynem BRC) se nedaří nastartovat. Auto jezdilo v pohodě, minulý týden sem tam svítíla lambda ale pak dala zase pokoj. O víkendu výměna kol, zima už je i u nás a dovezu to v pohodě domů. V terý přijdu, motor točí ale nic. Vyložit narvané auto, poslech čerpadla, vrčí. Jiskra nikde.
Tak postupně výměna zapalovací cívky, sensoru na klikovce, sensoru na vačce, stále žádná změna, motor točí, ale nemá ani snahu naskočit.
Napadá vás čím by to mohlo být? Benzínu je v nádrži cca 40 litrů, nikdy to nebylo na suchu, LPG tam také ještě je (ale stejně to řídící jednota LPG startuje vždy na benzín a na LPG přepíná až podle teploty). Automechanik to ještě zkusí přes ODBII, ale težko říct zda si s neoriginálem to auto popovídá (původní byl ODBI a to ani neměl, až večer mě napadlo, že by tenhle 96 model už o sobě mohl něco napráskat). Rozdělovač byl dole, vypadá v pořádku kabely podobně.
Svíčky jsou ok, trošku mě mate, že i po delších pokusech byly suché (4 z 5, na poslední kolem které vede sání nemám dost dlouhý nástavec pro ráčnu).
Máte nějakou radu co ještě zkusit? Kromě odvozu do šrotu...
Díky moc.
Indukcka menena (pokud je to ta na levem blatniku na tri desitky z ktere vede kabel do rozdelovace)..., jak jsem psal vyse ze zapalovaci civka prohozena, vse co jsem tam daval bylo z puvodniho auta, ktere i po rane v poradku nastartovalo a odjelo do odstavneho pruhu.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#10 850 - nestartuje
Tak zatim zadny dalsi pokrok, kontrolovany i relatka, tlak benzinu na liste, premerene kabely, proste elektrika do civky jde ale z ni dal ne. Zda to spina ridici jednotka tezko rcit, zamenena byla i ridici jednotka LPG, zda ta nahodou neodesla, ale bohuzel beze zmeny. V klicku imibilizer asi neni, neb mam jeho kopii kde po me nic nechteli a imho to je ciste mechanicka vec...
Jeste me napadlo, ze se podelal nejak alarm, ktery ale je vyrazen klickem a nikdy jsme ho nepouzivali a klicek uz ani nemam, zlomil jsem ho pri jedne nouzove operaci a kopie neni.
Ze by odesly obe civky ve dvou ruznych autech naraz? Jedine sehnat nekoho s 850 a zkusit to prohodit jeste s dalsim kouskem, ale nevim...
PeS
Jeste me napadlo, ze se podelal nejak alarm, ktery ale je vyrazen klickem a nikdy jsme ho nepouzivali a klicek uz ani nemam, zlomil jsem ho pri jedne nouzove operaci a kopie neni.
Ze by odesly obe civky ve dvou ruznych autech naraz? Jedine sehnat nekoho s 850 a zkusit to prohodit jeste s dalsim kouskem, ale nevim...
PeS
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#11 850 - nestartuje
Tak po dalsim pokusu o vyparani alarmu s imobilizerem co tam dali Italovejsem stale (GT14), ale bez uspechu. Nasel jsem dve mista preruseni, jedno na starter ze zapalovaci skrinky a jedno preruseni centralniho zamykani. Oboje jsem premostil, alarm nechal odpojeny krome modulu pro ovladani oken (asi modul na automaticke zavreni oken po zamceni dalkou, tezko rict, viz fotky toho bazmeku, tipuju na dve relataka a nejakou drobot kolem). Ani s nim ani bez nej zadna zmena, motor toci, ale nenaskoci, jiskru to neda.
Vcera jsme pro zmenu zkouseli zamnit ECU, vysledek stejny, beze zmeny.
Znova jsem premeroval odpory na primaru a sekundaru, 1.2ohmu a 7.9ohmu jsou v toleranci imho. Druhou civku zkusim ve fungujici 850.
Uz nevim cim to muze byt, pokud o sestrojeni diagnostiky ala stare volva a manual k tomu (stale ta T5 ma Motronic 4.3 a lze to pres tu zasuvku ODBII vyblikat) se nezdaril, obecna ODBII ctecka ani nepoznala, ze je pripojena.
Uz studuju jak to zapalovani funguje, ze na civce je i nejake bazmek co to rozpojuje a tim vznikne napetova spicka nutna pro jiskru, jak maji byt kabely tazene apod., ale nevim.
Mam pocit, ze za chvilku budu mit v tom aute cele puvodni, jak to tam postupne nosim...ze by nakonec projekt 4kolky, kazda naprava s vlastnim T5 motorem?
PeS
Vcera jsme pro zmenu zkouseli zamnit ECU, vysledek stejny, beze zmeny.
Znova jsem premeroval odpory na primaru a sekundaru, 1.2ohmu a 7.9ohmu jsou v toleranci imho. Druhou civku zkusim ve fungujici 850.
Uz nevim cim to muze byt, pokud o sestrojeni diagnostiky ala stare volva a manual k tomu (stale ta T5 ma Motronic 4.3 a lze to pres tu zasuvku ODBII vyblikat) se nezdaril, obecna ODBII ctecka ani nepoznala, ze je pripojena.
Uz studuju jak to zapalovani funguje, ze na civce je i nejake bazmek co to rozpojuje a tim vznikne napetova spicka nutna pro jiskru, jak maji byt kabely tazene apod., ale nevim.
Mam pocit, ze za chvilku budu mit v tom aute cele puvodni, jak to tam postupne nosim...ze by nakonec projekt 4kolky, kazda naprava s vlastnim T5 motorem?
PeS
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#12 850 - nestartuje
A zkusil jsi už proměřit nebo vyměnit čidla kliky nebo vačky? Ta blikací diagnostika 100% funguje. Z hlavy teď envím, které piny mají být zapojené. V každém případě zkus ty čidla a uvidíš. Mimochodem zkusils, jestli otevírají vstřiky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#13 850 - nestartuje
Cidla na vacce i na klice prohozena za druha, automechanik je i promeroval a jsou ok (jak puvodni tak nove). Zda oterviraji vstriky nevim, ale snad jo, i kdyz jsem zil v domeni, ze kdyz nebude palit jiskra, tak bude svicka vlhka jako to byvalo u skodovek...mno tady je to chytrejsi jak ja neni tomu tak Ta zkouska vstriku pripadne znamena co? vysroubovat a pozorovat, zda otevre nebo staci misto vstriku zapojeny voltmetr a zkusit startovat? Tusim ze tam ja na obojim +12 a pri vstiku to ECU na tom jednom prepne na -.
Na tu diagnostiku asi tusim kde je problem, odpalil jsem asi pojistku, ted jsem studoval wiring diagramy a hledal cim to jeste muze byta zjistil jak presne ja ta odbII zapojena a proste musim na pin 16 dostat +, jinak je nekde neco spatne. Takze zitra se s tim jeste trosku potrapim.
Jinak to jsou piny 16 - +12V, 3- diagnostika (puvodne modul A, pin 2) , 4 a 5 jsou na ruznych mistech ukostrene na -. Alespon dle Haynesse a i dle info ve Volvo Fault Code Readuru i co jsem nasel nejake PDF s popisem zapojeni. Jo a 7 je to co je ve starych v modulu A na dire 6. Pritom se nekde pise, ze na 7 je K-line, coz by mozna i odpovidalo, protoze pri zapnutem klicku ledka pomalu blika a jsou tam tusim 3V nebo tak neco, urcite ne 12 (ale ne signaly, ale prsote sviti-nesviti-sviti-nesviti v dlouhych stejnych intervalech, kody jsem na puvodni 850 vycital a vim jak vypadaji ;_)
Jeste studuju zapojeni BRC, to v nekterych pripadech simuluje cidla, ze jsou puvodni prerusena, tak to zkusim dohledat jak to je zapojene. Ale je to prace naprd, pro cloveka neznaleho...
Na tu diagnostiku asi tusim kde je problem, odpalil jsem asi pojistku, ted jsem studoval wiring diagramy a hledal cim to jeste muze byta zjistil jak presne ja ta odbII zapojena a proste musim na pin 16 dostat +, jinak je nekde neco spatne. Takze zitra se s tim jeste trosku potrapim.
Jinak to jsou piny 16 - +12V, 3- diagnostika (puvodne modul A, pin 2) , 4 a 5 jsou na ruznych mistech ukostrene na -. Alespon dle Haynesse a i dle info ve Volvo Fault Code Readuru i co jsem nasel nejake PDF s popisem zapojeni. Jo a 7 je to co je ve starych v modulu A na dire 6. Pritom se nekde pise, ze na 7 je K-line, coz by mozna i odpovidalo, protoze pri zapnutem klicku ledka pomalu blika a jsou tam tusim 3V nebo tak neco, urcite ne 12 (ale ne signaly, ale prsote sviti-nesviti-sviti-nesviti v dlouhych stejnych intervalech, kody jsem na puvodni 850 vycital a vim jak vypadaji ;_)
Jeste studuju zapojeni BRC, to v nekterych pripadech simuluje cidla, ze jsou puvodni prerusena, tak to zkusim dohledat jak to je zapojene. Ale je to prace naprd, pro cloveka neznaleho...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
#14 850 - nestartuje
Jak je u Volva vyřešeno odpojení motoru v případě havárie?U Renaulta mám protinárazové čidlo.Je to tlačítko s gumovou krytkou,odpojí okruh zapalování.
#15 850 - nestartuje
U Volva to dělá jednotka SRS když přejde do crash modu.safy píše:Jak je u Volva vyřešeno odpojení motoru v případě havárie?U Renaulta mám protinárazové čidlo.Je to tlačítko s gumovou krytkou,odpojí okruh zapalování.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#16 850 - nestartuje
Ze by presla do tohoto modu behem jizdy po vesnici bez jedineho necekane prudke zmeny, narazu nebo byt tuknuti? Auto jsem zaparkoval, chcipnul klickem a zamknul...Ykka píše:U Volva to dělá jednotka SRS když přejde do crash modu.safy píše:Jak je u Volva vyřešeno odpojení motoru v případě havárie?U Renaulta mám protinárazové čidlo.Je to tlačítko s gumovou krytkou,odpojí okruh zapalování.
A ono to neni soucasti ECU, ale je to nekde samostatne? Jak pripadne poznam, ze to je odpojene a nemelo by to odpojit reltako pres ktere je mimojine i pumpa, ktera rozhodne tlaci co to da?
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#17 850 - nestartuje
Někdy loni jsem přijel do práce, auto chcípnul klíčkem, zamknul a z práce už auto jelo na podválu do servisu, protože jsem nenastartoval. Motor točil, pak i naskočil, ale ani ne po vteřině zhasnul.
Diagnóza - imobilizér, konkrétně do věčných lovišť odešel ten kroužek kolem spínačky.
Jak píšeš, v klíčku imobilizér opravdu není, ale je tam nahraný kód, který právě čte ten kroužek. A pozor, v servisu mi na otázku, zda je možné ten imo... vyřadit, protože ho nepotřebuju, bylo řečeno, že to nejde, nejde to ani nouzově přemostit...
Diagnóza - imobilizér, konkrétně do věčných lovišť odešel ten kroužek kolem spínačky.
Jak píšeš, v klíčku imobilizér opravdu není, ale je tam nahraný kód, který právě čte ten kroužek. A pozor, v servisu mi na otázku, zda je možné ten imo... vyřadit, protože ho nepotřebuju, bylo řečeno, že to nejde, nejde to ani nouzově přemostit...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#18 850 - nestartuje
Klicek mi udelali na pockani jen vybrusem, nerikali nic o cteni kodu apod, takze tam imho zadny originalni imobilizer nemam. To ze tam dali talijani GT14 je jina, ale to jsem snad jiz vyradil (prestrizene kabely centralu a startovani ze starteru), premosteno ale presto to jiskru neda.Fíla píše:Někdy loni jsem přijel do práce, auto chcípnul klíčkem, zamknul a z práce už auto jelo na podválu do servisu, protože jsem nenastartoval. Motor točil, pak i naskočil, ale ani ne po vteřině zhasnul.
Diagnóza - imobilizér, konkrétně do věčných lovišť odešel ten kroužek kolem spínačky.
Jak píšeš, v klíčku imobilizér opravdu není, ale je tam nahraný kód, který právě čte ten kroužek. A pozor, v servisu mi na otázku, zda je možné ten imo... vyřadit, protože ho nepotřebuju, bylo řečeno, že to nejde, nejde to ani nouzově přemostit...
Auto ani nenaskoci, ani nema snahu...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#19 850 - nestartuje
no, měl jsem ten dojem, že 850ky se bez imobilizéru ani nedělali...PeS píše:
Klicek mi udelali na pockani jen vybrusem, nerikali nic o cteni kodu apod, takze tam imho zadny originalni imobilizer nemam. To ze tam dali talijani GT14 je jina, ale to jsem snad jiz vyradil (prestrizene kabely centralu a startovani ze starteru), premosteno ale presto to jiskru neda.
Auto ani nenaskoci, ani nema snahu...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#20 850 - nestartuje
Jestli je tam immobilizér od výroby se pozná podle osazení relé na pozicích 210 a 211, případně lze vyřadit podle obrázku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#21 850 - nestartuje
Vyborne, diky za info, zkusim to zjistit. Ale trosku se bojim, ze to tam neni, neb by mi asi neudelali klicek na pockani v "obycejnem" FAB servisu...a oba klicky fungovaly naprosto spolehlive a stejne, zadne dalkove ovladani (krome aftermarketu od GT alarm).Ykka píše:Jestli je tam immobilizér od výroby se pozná podle osazení relé na pozicích 210 a 211, případně lze vyřadit podle obrázku.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
#22 850 - nestartuje
Pak bych se zaměřil na přečtení chybových kódu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#23 850 - nestartuje
Takze postupne dalsi neuspesne pokusy:
Rele 211 neni vubec, misto 210 je krabicka tvaru rele s popisem jako Starter plug, proste to je origo Volvo propojka 50E a 50F. Takze v tom to asi nebude.
Vymenil jsem pojistku 15 majici na starosti mimojine napajeni ODBII konektoru pinu 16. Kabel co mam si ve spolupraci Volvo FCR poradil s ABS, SRS a instruments, z toho jsem si nejake chyby vycetl (senzory na predku vlevo i v pravo, cidlo teploty apod.), ale s motronic 4.3 se to spojit neumi.
Vyblikavani nefunguje, a je mi divne, ze na pinu 3, kam se ma poustet stava je zhruba proti pinu 16 2.2V, zatimco ciste proti zemi (pin4 i 5) to je 11.9 (baterka ma z tech pokusu uz trochu dost ale tocit zatim stale umi) a mezi pinem 3 a zemi je 9V. Nemuzete nekdo v aute s T5 promerit vas stav? Pinu 3 u starych diagnostik odpovida A6, pin4 je kdekoliv na kostre, PIN16 je na + baterie. Zkousel jsem prohodit i benzinovou ridici jednotku, stejne napeti. Poud tam zapojim led modul s tlacitkem, tam slabe sviti, po zmacnkuti sviti naplno, ale nevyblika mi to nic ;-/
Automechanik rikal, ze kontroluje znova ukostreni, ze Volva jsou udajne pri zapalovani spinane pres kostru, ale zatim take nic moc.
Ja uz fakt nevim, alarm zda se vyrazen dobre (jeste mi mozna taliani napisou, ani na jejich servisnich strankach takovou vykopavku jako tam mam ja nemaji), imo neni, motor toci, rele pres ktere je jak pumpa tak zapalovaci modul je snad ok (pumpa tlaci, tlak benzinu ok)...
Rele 211 neni vubec, misto 210 je krabicka tvaru rele s popisem jako Starter plug, proste to je origo Volvo propojka 50E a 50F. Takze v tom to asi nebude.
Vymenil jsem pojistku 15 majici na starosti mimojine napajeni ODBII konektoru pinu 16. Kabel co mam si ve spolupraci Volvo FCR poradil s ABS, SRS a instruments, z toho jsem si nejake chyby vycetl (senzory na predku vlevo i v pravo, cidlo teploty apod.), ale s motronic 4.3 se to spojit neumi.
Vyblikavani nefunguje, a je mi divne, ze na pinu 3, kam se ma poustet stava je zhruba proti pinu 16 2.2V, zatimco ciste proti zemi (pin4 i 5) to je 11.9 (baterka ma z tech pokusu uz trochu dost ale tocit zatim stale umi) a mezi pinem 3 a zemi je 9V. Nemuzete nekdo v aute s T5 promerit vas stav? Pinu 3 u starych diagnostik odpovida A6, pin4 je kdekoliv na kostre, PIN16 je na + baterie. Zkousel jsem prohodit i benzinovou ridici jednotku, stejne napeti. Poud tam zapojim led modul s tlacitkem, tam slabe sviti, po zmacnkuti sviti naplno, ale nevyblika mi to nic ;-/
Automechanik rikal, ze kontroluje znova ukostreni, ze Volva jsou udajne pri zapalovani spinane pres kostru, ale zatim take nic moc.
Ja uz fakt nevim, alarm zda se vyrazen dobre (jeste mi mozna taliani napisou, ani na jejich servisnich strankach takovou vykopavku jako tam mam ja nemaji), imo neni, motor toci, rele pres ktere je jak pumpa tak zapalovaci modul je snad ok (pumpa tlaci, tlak benzinu ok)...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
#24 850 - nestartuje
To docela i vypadá na nějakou kostru, chtělo by je to proměřit zátěžově, tzn. žárovkou, ne voltmetrem. Asi nezbyde než vzít schéma a jít po kabelech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#25 850 - nestartuje
Uz to funi!
.... po dlouhem hledani a zkouseni vsemozneho jsem pri pokusu a zamenu relatka "fuel system main relay" ktere je sikovne schovane za chladicem nesel nacnuty zoxidovany kablik, ktery za to vsechno mohl. Chvilka prace s pajkou a prvni start probehl, pak hura vratit vse na sve misto, jako airbox, celou krabku kolem ecu (vyndane to bylo komplet tak aby se dalo dostat zespoda ke konektoru) apod....
Pokud bude zajem, mam schemata v BARVE, aby se s tim nemusel nekdo zvyrazovnat fixkou jako ja (sehnal jsem to az potom, co jsem si to obarvil rucne na jednom foru).
Zakerne je, ze tohle je snad krome ventilatoroveho relatka jedine, ktere je mimo hlavni umisteni relatek: bud u pojistek nebo uvnitr kabiny (ve skutecnosti je to jeden bazmek na rozhrani tech dvou prostoru), takze sice cerpadlo dava, proud na civce je, ale jiskru neda, vstriky neotevrou.
Kazdopadne diky vsem za snahu pomoci at uz zde, nebo Marrovi za tlf rady ze zacatku.
.... po dlouhem hledani a zkouseni vsemozneho jsem pri pokusu a zamenu relatka "fuel system main relay" ktere je sikovne schovane za chladicem nesel nacnuty zoxidovany kablik, ktery za to vsechno mohl. Chvilka prace s pajkou a prvni start probehl, pak hura vratit vse na sve misto, jako airbox, celou krabku kolem ecu (vyndane to bylo komplet tak aby se dalo dostat zespoda ke konektoru) apod....
Pokud bude zajem, mam schemata v BARVE, aby se s tim nemusel nekdo zvyrazovnat fixkou jako ja (sehnal jsem to az potom, co jsem si to obarvil rucne na jednom foru).
Zakerne je, ze tohle je snad krome ventilatoroveho relatka jedine, ktere je mimo hlavni umisteni relatek: bud u pojistek nebo uvnitr kabiny (ve skutecnosti je to jeden bazmek na rozhrani tech dvou prostoru), takze sice cerpadlo dava, proud na civce je, ale jiskru neda, vstriky neotevrou.
Kazdopadne diky vsem za snahu pomoci at uz zde, nebo Marrovi za tlf rady ze zacatku.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek