vyhřívané sedačky
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
vyhřívané sedačky
Zdar vespolek. Potřeboval bych radu - netopí mi sedačka řidiče. Výzkumem jsem objevil odpojené dráty od čehosi, co je zamáčklé zespodu v polstrování sedáku. Vypadá to jako plastový kroužek cca 5 cm v průměru a v něm zasazená jakási elektronická součástka. Nevíte, co to je (čidlo teploty?, čidlo obsazení sedadla??)? A jak to funguje, ev. co mám proměřit??? Dík. Jerguš
P.S. Druhá sedačka normálně topí.
P.S. Druhá sedačka normálně topí.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Potěhy 1
sedák
k tomu termostatu, může se tam dát jakýkoliv co má In proud rozpínací 6A a teplotu do 40st. pak už to pálí, já měl oba termostaty vypadlé pod sedáky na podlaze jedno sedadlo topilo jak čert že po pár minutách se muselo stejně vypnout jinak by to člověk neuseděl a druhé netopilo vůbec - termostat měl ulomené packy, naletoval jsem ale byl uvnitř vysipaný použil jsem obyč z GME a chodí to pěkně teplota akorát.... jinak chtěl jsem se optat dá se dokoupit vytápěcí rohož do sedáků ? není to pro mě jen se ptám zda to jde a za kolik
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Potěhy 1
čidlo
byla zima, mrznul jsem, tak jsem udelal bypass toho termostatu drátkem chvíli takhle jezdil a vypínal když už to moc hřálo, na netu jsem si objednal u GME čidlo za cca. 20Kč zamontoval a je to bez poruchy přes měsíc..
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Potěhy 1
sedadla
jo před chvilkou mě napadlo vyhřívat zadní sedadla, asi je to moc bláznivý ale nemělo by to přeci být složité ? ale to je jen taková myšlenka do příští zimi vždycky když někdo vzádu seděl tak si stěžoval že nesedí vepředu v teple
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
sedadla
Dle mého nejjednodušší sehnat z dvojkových sedadel moduly vyhřívání a strčit je tam.Asi bych to praktikoval jen u limuzíny u kombiku by mohly být komplikace s napojením.skapetr píše:jo před chvilkou mě napadlo vyhřívat zadní sedadla, asi je to moc bláznivý ale nemělo by to přeci být složité ? ale to je jen taková myšlenka do příští zimi vždycky když někdo vzádu seděl tak si stěžoval že nesedí vepředu v teple
Mimochodem díky za tip! :idea:
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Potěhy 1
sic
až budu mít čas tak na to juknu a zkusím to dokonce na tý středové konzole vzádu jsou prolilsy na vypínače, mohlo by se to poddat když by to nešlo z dvojky tak se prodávají univerzální vyhřívané potahy.. uvažuji o úpravě a vměstnání do polstrování ale musel bych to vidět.. zatím je času dost
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vyhřívané fólie a rohože se dají koupit nebo alespoň vloni daly prodávaly se v sadě na dva sedáky asi za 1500kč. Vsunou se klasicky pod čalounění sedáku prodej na http://www.conrad.cz
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Určitě ta půjde - neboli neznám slovo "nejde"
Představa je nacpat jí mezi molitan a potah.
Já tam kabeláž mám nataženou, takže to chci na ní připojit (akorát sehnat origo spínače místo záslepek)
Letos se k tomu už nedostanu ale je to plánovaný úkol na příští rok
Představa je nacpat jí mezi molitan a potah.
Já tam kabeláž mám nataženou, takže to chci na ní připojit (akorát sehnat origo spínače místo záslepek)
Letos se k tomu už nedostanu ale je to plánovaný úkol na příští rok
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
http://www.conrad.cz/vyhrivane-autoseda ... t+dp68614/
nebo
http://www.conrad.cz/vyhrivatelna-sedad ... a+dp68585/
taky to zvažuju, ale nějak se nemůžu rozhoupat
nebo
http://www.conrad.cz/vyhrivatelna-sedad ... a+dp68585/
taky to zvažuju, ale nějak se nemůžu rozhoupat
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
Ten druhý odkaz - mám něco podobného, ale moc spokojený nejsem. Je to přece jenom potah, shrnuje se to, roluje a vůbec dělá nepříjemnosti. Navíc to klouže pod zadkem, takže jsem si připadal tak nějak "nestabilně", i když je možný, že to má Conrad vychytaný. Nicméně to používám při velkých mrazech. Určitě bych ale preferoval tu vkládací variantu, i když ta cena...
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
no mě se taky líbí víc první varianta, ale ta cena mě vždy dovede k tomu, že když parkuju v garáži tak to vlastně zase tak moc nepotřebuju
to spíš, že už nevím čím Volvíka vylepšit...
to spíš, že už nevím čím Volvíka vylepšit...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
sedák
jaký přesně jsi tam koupil termostat, už se na to taky chystám, ale jsou kutil amatérskapetr píše:k tomu termostatu, může se tam dát jakýkoliv co má In proud rozpínací 6A a teplotu do 40st. pak už to pálí, já měl oba termostaty vypadlé pod sedáky na podlaze jedno sedadlo topilo jak čert že po pár minutách se muselo stejně vypnout jinak by to člověk neuseděl a druhé netopilo vůbec - termostat měl ulomené packy, naletoval jsem ale byl uvnitř vysipaný použil jsem obyč z GME a chodí to pěkně teplota akorát
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
vyhřívané sedačky
ev. nejake foto, nebo navod jak hodne se to ma zamacknout? .... objevil jsem vypadly "UFO" pod sedackou, natlacil jsem ho zpet a porad netopi ...
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
vyhřívané sedačky
Mam dotaz sem dneska měnil introš na mojí hypervoňavý V40...byly tam vyhřívaný sedačky ( který myslím vyhřívaly ) měnil jsem za jiný ale z faceliftu ( takže jiný konektory ) taky vyhřívaný, dal jsem myslím modrej drát k modrýmu ale druhej byl jinej...chci se zeptat záleží na polaritě jak je to zapojený?? ( ono to totiš teď nevyhřívá )...případně existuje nějaká pojistka pro vyhřívání?
PLEASE HELP
PLEASE HELP
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
vyhřívané sedačky
Otázkou je, zda to vyhřívání v "nových" sedačkách předtím fungovalo...
Já ti můžu poradit pouze toto
Já ti můžu poradit pouze toto
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
vyhřívané sedačky
Lachtane díky...já bych spíš potřeboval ale něco typu ano/ne nebo třeba co tam jde, jestli to můžu třeba vyzkoušet žárovičkou bo čím....ta možnost že to nefunguje tu je...ale ty sedačky jsou z nějakého faceliftu a podle jejich stavu bych neřekl že to nefungovalo, ale uvidíme každopádně zkusím to zapojit obráceně až tam budu dávat sedačku řidiče a uvidíme
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
vyhřívané sedačky
Zdravím,
konečně se udělalo pěkné počasí, abych se jal zjistit, proč na sedadle řidiče netopí vyhřívání sedačky (S60 2002). Zjistil jsem, že v sedačce jsou celkem 2 vyhřívací matrace, zapojené v sérii, ta v sedací části má ještě vestavěné čidlo teploty (termistor, asi 3,3kOhm při 25 st. C) - ta má celkem 4 dráty. Sériové zapojení značí, že když se jedna přeruší, netopí nic.
A teď - nehřeje, protože vyhřívací element je někde přerušen a má otázka zní: co je nejčastější příčinou toho, že matrace je přerušená a nefunguje? Je to skutečně na kompletní výměnu matrace nebo jen někde "upadl" drát? Nejde mi až tak o peníze (matrace stojí asi 1500Kč v origo service), ale spíše o ten čas, protože výměna není zrovna za 10 minut.
Pavel
konečně se udělalo pěkné počasí, abych se jal zjistit, proč na sedadle řidiče netopí vyhřívání sedačky (S60 2002). Zjistil jsem, že v sedačce jsou celkem 2 vyhřívací matrace, zapojené v sérii, ta v sedací části má ještě vestavěné čidlo teploty (termistor, asi 3,3kOhm při 25 st. C) - ta má celkem 4 dráty. Sériové zapojení značí, že když se jedna přeruší, netopí nic.
A teď - nehřeje, protože vyhřívací element je někde přerušen a má otázka zní: co je nejčastější příčinou toho, že matrace je přerušená a nefunguje? Je to skutečně na kompletní výměnu matrace nebo jen někde "upadl" drát? Nejde mi až tak o peníze (matrace stojí asi 1500Kč v origo service), ale spíše o ten čas, protože výměna není zrovna za 10 minut.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
vyhřívané sedačky
Nejčastěji přerušený ten topný drátek v "matraci"
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
vyhřívané sedačky
Koukám, že jsem se nějak pozapomněl zmínit, že nové sedačky vyhřívání opravdu neměly a to do čeho jsem to zapojoval byly konektory airbagů
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
vyhřívané sedačky
Akurat som na to chcel upozornit.
Niesi totiz prvy, isty clen sa mi take vyhrievanie ponukal, pretoze mu po zapojeni na 12v nefungovalo. Pozriem, a to airbag
Niesi totiz prvy, isty clen sa mi take vyhrievanie ponukal, pretoze mu po zapojeni na 12v nefungovalo. Pozriem, a to airbag
-
Offline
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
vyhřívané sedačky
Až teď jsem si vzpomněl na toto vlákno - které by si zasloužilo notifikovat, že jsem spáchal kuchařku, jak vyhřívání podsedáku opravit: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=31354&p=361236#p361236
Pavel
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 623
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
vyhřívané sedačky
Mam dotaz co se výhřevu týče. V autě mám faceliftové sedačky s výhřevem (určitě výhřev, nejsou to airbagy ) ale tlačítka v autě mam před faceliftem.
Problém nastává v tom, že před faceliftem byl výhřev řešený jednoduše - zapnuto/vypnuto. Po faceliftu je to - zapnout podsedák/zapnuto celé/vypnuto.
Tzn. že před facem do sedačky vedly dvě žíly ale po faceliftu už vedou 3 a stará se o to nějak jednotka pod sedačkou spolu s nějakým jednoduchým principem u tlačítek, jestli jsem to pochopil dobře. Netušíte někdo, jak to zapojit, aby to fungovalo? Stačí mi, aby to šlo také celé zapnout/vypnout a nepotřebuju jen část sedačky, i když je to určitě pohodlné.
Podle schémat u facu jsem pochopil, že jeden kablík by měl být připojen k +15, jeden k zemi a jeden právě do té jednotky s tlačítky. Jen nevím, jaký proud z té jednotky tam má jít, aby se to zaplo/vyplo. Z tlačítka co je z předfaceliftu buď proud jde nebo ne... Máte s tím někdo zkušenost nebo nějakou dobrou radu?
Ještě mě napadlo šmiknout dráty za tou jednotkou pod sedačkou a připojit to na přímo k tlačítku, takže by tam šel celou dobu proud, jenže termostat vede do té krabičky, takže bych ho obešel a musel bych si to zapínat a vypínat prostě když už by to moc pálilo, což mi nepřijde dobrý řešení, asi by to i snižovalo životnost sedačky, když už by to pomalu hořelo
Leda by to šlo zapojit nějak sériově mimo tu krabičku, jako u předfaceliftové verze, ale jelikož nevím, jak pracuje ten termostat, tak nemam odvahu to tak udělat.
Díky
Problém nastává v tom, že před faceliftem byl výhřev řešený jednoduše - zapnuto/vypnuto. Po faceliftu je to - zapnout podsedák/zapnuto celé/vypnuto.
Tzn. že před facem do sedačky vedly dvě žíly ale po faceliftu už vedou 3 a stará se o to nějak jednotka pod sedačkou spolu s nějakým jednoduchým principem u tlačítek, jestli jsem to pochopil dobře. Netušíte někdo, jak to zapojit, aby to fungovalo? Stačí mi, aby to šlo také celé zapnout/vypnout a nepotřebuju jen část sedačky, i když je to určitě pohodlné.
Podle schémat u facu jsem pochopil, že jeden kablík by měl být připojen k +15, jeden k zemi a jeden právě do té jednotky s tlačítky. Jen nevím, jaký proud z té jednotky tam má jít, aby se to zaplo/vyplo. Z tlačítka co je z předfaceliftu buď proud jde nebo ne... Máte s tím někdo zkušenost nebo nějakou dobrou radu?
Ještě mě napadlo šmiknout dráty za tou jednotkou pod sedačkou a připojit to na přímo k tlačítku, takže by tam šel celou dobu proud, jenže termostat vede do té krabičky, takže bych ho obešel a musel bych si to zapínat a vypínat prostě když už by to moc pálilo, což mi nepřijde dobrý řešení, asi by to i snižovalo životnost sedačky, když už by to pomalu hořelo
Leda by to šlo zapojit nějak sériově mimo tu krabičku, jako u předfaceliftové verze, ale jelikož nevím, jak pracuje ten termostat, tak nemam odvahu to tak udělat.
Díky
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]