Přechod ze Švéda na Švéda

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
kavoso
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od kavoso »

Zdravím všechny příznivce pravé švédské ocele :) Sám jsem jejím velkým příznivcem a vozy švédské provenience mě vždy přitahovaly. Po té, co mě kamarád seznámil se Saabem, vznikla mezi námi láska na první pohled :Rose: . Momentálně jsem majitelem svého 2. SAABA - 9000 Aero. Auto je to úžasné, bezpečné, rychlé - mnohdy jsem se v zrcátku smál kdejakému RS, bmw či audi apod. (tato léta mám již, alespoň doufám, za sebou) - a hlavně neokázalé, jedinečné, s duší a stylem. Nicméně přichází fáze, kdy srdce ač nerado se musí zeptat rozumu, zda-li je tato láska ta "pravá". Já vím, že JE, ale rozum, při pohledu do peněženky tyčí ukazováček velmi výstražně! Takže jsem nucen udělat částečný ústupek a svou lásku na nějaký čas opustit. Kam jinam bych se měl obrátit než na nejbližší? Tím jste VY - majitelé této další vyjímečné značky VOLVO.
Obracím se na vás s prosbou - potřebuji velký vůz (combi), spořivý (oproti SAABu v benzínu s Turbem a upravenou ŘJ bude asi každý :D ) a pokud možno spolehlivý - což Volvo je!
Po pročtení fóra (i srdcem) jsem došel k závěru, že asi nejvhodnější variantou by pro nás byla V70II 2.4 D5 - jest tak? Motory jsou to, dle diskuzí velmi spolehlové, s nájezdem i klidně až k půl milionu a spořivé. Přitom výkonostně poměrně pružné. Co se údržby týče - nemám zkušenosti s dieslem, ale předpokládám, že olej a filtry budu měnit po 10tkm, pak za čas zapalovací sadu svíček a dle najetých km destičky a spotřební tekutiny. Jak jsou na tom rozvody - kdy je třeba - cca 150tkm? Nebo až rachtají jako u Saabu? Tam ale máme řetěz, takže je to slyšitelné :D
Prosím, máte-li čas a chuť mi poradit, budu vděčný. Popřípadě, věděl-li by někdo z vás o nějakém konkrétním voze s cenou do 170tis, díky moc za váš čas. :ryba: kavoso
P.S. chtěl bych kůži a tempomat - ňák jsem si zvyk :crazy:
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i

martines
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1259
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od martines »

Ahoj a vítej. Já jsem na tom podobně akorát že obráceně. :) Měl jsem Volv několik jak benzínové tak i naftové a ty jsou pro mě bohužel zklamáním, konkrétně D5 se 136kW, měl jsem 2x 136kW, jednou s nájezdem 50000 a jeden s nájezdem 137000km, stav obou byl výborný,žádný vybydlený trosky. Kultivovanost,tichost a koneckonců i spotřeba mě vůbec nijak neoslnila, právě naopak a aita jsem pustil do světa a pořídil si oturbenýho Saaba a jsem maximálně spokojenej. určitě jsem jedním z mála který má takovýto názor na dieselové motory co se dávaj do Volv ale moje vlastní zkušenost je opravdu taková. Pravdou ale je, že jsem minulý týden jel s hayneym a ten zvukový projev se mi zdál daleko příjemnější než u mých bývalých dieselů a to auto mělo nalítáno přes 350000km!!!
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od lucki »

pozrel by som do inzercie je tam zaujimava benzinova oturbena kombik s LPG.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 445
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od sordo »

Ja šel podobnou cestou. Před volvem jsem mel Saab 900NG Turbo. Auto fungovalo výborně. Jen ta spotřeba. Po městě dvanáct, mimo se dalo i za 8, ale chtělo to lehkou nohu.

Ted mám V70II 2.4 D5 120kw.

Co mě zatím za 20tkm pozitivně překvapilo:
spotřeba. Město kolem 7,5. Dálky s tempomatem na 130 se dají zvládnout okolo šesti litrů. Jinak se spotřebou ani moc nepohne když člověk jezdí dynamicky.
Podvozek a pohodlí. I na 17-ti palcových kolech.
Robustnost

Co mi moc nesedí:
Nekvalitní vrzající interiér
Zvukový projev motoru. Vím, je to diesel ale 1.9TiD v Saabu 9-3 je o hodně přijemnější.
Celkově oproti Saabu 900 nebo 9000 to je menší spolehlivost, přece jen doba pořádných devadesátkových aut je pryč.


Uvažuju že si auto nechám dva roky a pak pujdu zpět k Saabu, nejlépe 9-5 z posleních let výroby. A možná se vrátím i k benzínu. Ta kultivovanost za to prostě stojí.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

kavoso
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od kavoso »

Když já právě začal řešit tu spotřebu a výdaje, které do auta neustále dávám-jsou to "maličkosti", ale když se to nasčítá, tak se jeden nestačí divit. V Saabu není moc spolehlivej diesel 3.0 a u 95, která je velká je 1.9tdi z Fiata slabý motor. Proto to ohlížení po bratříčkovi Volvim:-), kde se dá snad najít motor a spolehlivost v rovnováze s peněženkou. Právě ta D5 120kw je různě velmi chváleným motorem co do výdrže, spotřeby i kultivovanosti. Jinak benzín je benzín, o tom žádná...
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od hajnej »

jako ty drobnosti budou i na D5, ale zase po republice jsou nějací servismani, co nejsou až tak drazí a těmto autům rozumí, každý auto bude něco potřebovat, ale já na D5 nedám dopustit z hlediska motorového projevu, síly a spotřeby
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1837
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od LukášM »

sordo píše: Zvukový projev motoru. Vím, je to diesel ale 1.9TiD v Saabu 9-3 je o hodně přijemnější.
Uvažuju že si auto nechám dva roky a pak pujdu zpět k Saabu, nejlépe 9-5 z posleních let výroby. A možná se vrátím i k benzínu. Ta kultivovanost za to prostě stojí.
Myslím, že zvukový projev D5 je o poznání lepší než motor Fiatu :D

Trošku nechápu proč utíkat k Volvu a nekoupit 9-5, který je za velmi pěkné peníze, ale jen benzín, diesel Isuzu se nepovedl a ke všemu spotřeba nebyla nejnižší.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

tom!s
Offline
Příspěvky: 102
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 2016 Superb Style 2.0TDi 110kW AUT

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od tom!s »

Vyměníš rozvody, olej a hlavně tankuj kvalitní naftu - pak i ta kultivovanost a hlasitost je o mnoho lepší. D5 je úžasný motor - 5 válců je 5 válců a je to hodně znát.Natrhávám to i třílitrovým bavorákům ;-) (tedy ne těm nejnovějším). Je fakt, že kamarádova V70 II D5 je o něco línější než moje S60 (a to má komplet nový motor), ale i tak ten výkon je na rodinné auto více než dobrý. Kam se hrabou Ochcávky apod.

Akorát doporučení: Koukej se na auta, který mají bufíka (tedy ne dovoz z Itálie) - teď v zimě se motor zahřívá cca 15-20 minut a to jsi už skoro v práci a nedělá mu to dobře (nehledě, že si ani nestihneš zatopit...) Ostatní je na fóru ;-)
_________________
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2171
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od karelvolvo »

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

tom!s
Offline
Příspěvky: 102
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 2016 Superb Style 2.0TDi 110kW AUT

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od tom!s »

karelvolvo píše:Myslím že potřebuješ tohle https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=32583
Moc hezké :sorry: chci ho :unknown: Ale prašulky nejsou...
_________________
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od Kuko28 »

Já se trochu fiaťáckého motoru 1.9TiD zastanu - sice jsem s ním jel jen v 9-3SC, ale nepřišel mi extra hlučný nebo drncavý - samozřejmě v rámci své 4válcové konkurence. To koncernové TDI je proti tomu vyslovenej kravál.
I v testech je docela chválen a spolehlivost je na lepším průměru. Z nafty určitě nejlepší motor jaký kdy Saab poháněl.

Takže 110kW v Saabu vs. 120kW ve Volvu (136kW už je samozřejmě asi výrazně v prospěch Volva). Shrnu to ze svého pohledu:

- rozdíl ve výkonu není nijak zásadní
- kultivovanost bude na straně Volva, přece jen plus jeden válec
- spolehlivost - tohle je ošemetné, záleží spíš na dobrém výběru. servis pro 1.9TiD by ale taky nemusel být katastrofický, přece jen ten motor užívá spousta modelů Fiat/Alfa/Opel
- výběr - a to je podle mě zásadní - určitě je možné vybírat z několikrát víc V70 než z 9-5SC

Tak či onak, chybu snad neuděláš ani z jednou z alternativ. :good:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

EcoPower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: okres Verona

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od EcoPower »

Pokud neni za prodejem jeste neco jineho, nechapu proc neuvazujes o zastavbe lpg, nebo koupi nejake 9.5 uz s plynem z let 2002-2004.
Mam sedmeho soba v rade, z toho 6 melo plyn. A tak to i zustane. :)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od dali »

Připadá mi s podivem, že někomu zní čtyřválec líp než pětiválec. Co se týká absolutní a měřitelný hladiny hluku, věřím, že některý 4válce (příklad, kterej mě napadá je třeba fordožabožroutí 2.0D v C30/S40/V50) můžou bejt tišší a v interiéru takřka neslyšitelný, ale mýmu uchu to temný mručení pětiválce vysloveně lahodí.

kavoso
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od kavoso »

EcoPower píše:Pokud neni za prodejem jeste neco jineho, nechapu proc neuvazujes o zastavbe lpg, nebo koupi nejake 9.5 uz s plynem z let 2002-2004.
Mam sedmeho soba v rade, z toho 6 melo plyn. A tak to i zustane. :)
Za prodejem či přechodem je jen potřeba ušetřit a šetřit nějaké penízky. Pokud bych přestavoval na lpg, kam dám rezervu? Dojezdovka jedině ... Dále pak potřeba kombíka skrzeva psa a v blízké budoucnosti stavby nějakého bydlení, čili vození nějakého materiálu apod. Do 9000 Aera se toho zas tak mnoho nevejde ikdyž ten kufr mi kdekdo závidí :jaj:
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i

kavoso
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od kavoso »

Teď jsem našel tento inzerát: http://auto.bazos.cz/inzerat/13095146/Volvo-V70-D5-2002-kuze-rozvody-nehavarovane.php
Co vy na to, pánové, prosím? Znáte majitele? Dokážete poradit? Díky
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i

kavoso
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od kavoso »

LukášM píše:
sordo píše: Zvukový projev motoru. Vím, je to diesel ale 1.9TiD v Saabu 9-3 je o hodně přijemnější.
Uvažuju že si auto nechám dva roky a pak pujdu zpět k Saabu, nejlépe 9-5 z posleních let výroby. A možná se vrátím i k benzínu. Ta kultivovanost za to prostě stojí.
Myslím, že zvukový projev D5 je o poznání lepší než motor Fiatu :D

Trošku nechápu proč utíkat k Volvu a nekoupit 9-5, který je za velmi pěkné peníze, ale jen benzín, diesel Isuzu se nepovedl a ke všemu spotřeba nebyla nejnižší.
Chtěl bych trochu začít šetřit a tudíž musím ze svých nynějších 10,5L/100km natural 98 - předepsáno výrobcem - přejít na úspornější variantu. 9-5 je krásná, ale má smysl jen v benzínu a nejlépe Aero, aby to jelo. Tam je však velké riziko, kdy bude třeba udělat motor, neb není dobře vyřešeno chlazení turba a bloku motoru, takže klikovka běhá ven :%)
Proto to poohlédnutí po bratříčkovi Volvim :beer:
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od hajnej »

kavoso píše:Teď jsem našel tento inzerát: http://auto.bazos.cz/inzerat/13095146/Volvo-V70-D5-2002-kuze-rozvody-nehavarovane.php
Co vy na to, pánové, prosím? Znáte majitele? Dokážete poradit? Díky
majitel je člověk, kterej tahá auta na díly. Myslím, že dobrý. Jeho brácha je tady dlouholetým členem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od lucki »

bude mat tak o 100 000 viac.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od hajnej »

lucki píše:bude mat tak o 100 000 viac.
to je pravděpodobný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2171
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:
lucki píše:bude mat tak o 100 000 viac.
to je pravděpodobný
Ale nemá to na nic vliv
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od hajnej »

asi tak. jestli auto bude v dobrým stavu, uděláš pro jistotu rozvody a jedeš
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3070
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od eLzyx »

vždyť píše, že jsou rozvody hotový.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od hajnej »

eLzyx píše:vždyť píše, že jsou rozvody hotový.
vidíš, já to moc nečetl. takže v pohodě.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

kavoso
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od kavoso »

Tak jsem tam dnes byl a to auto je dávno pryč, prý je to hodně starý inzerát... :o nicméně pátrám a budu pátrat dál... Jen mi nejde do hlavy, proč se stále objevuje toliko "lidí" spíš gaunerů, kteří stáčí tachometry??? Boží mlýny melou... :crazy: a na každou svini se někde vaří voda..... :kuchta:
Proč se tak těžko hledá opravdu poctivý prodejce???? Chci auto do 170tkm, aby mi pak jěště nějakou - co nejdelší dobu sloužilo a ne se po prvních 10tkm hnát do servisu, že je třeba toto a toto a toto, páč to má nalítáno nejméně 300tkm a NE 160tkm jak psali!!!!! SAKRA!
Pardon, ale mě to fakt žere... :x
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 827
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

Přechod ze Švéda na Švéda

Příspěvek od cuhan »

Já když kupuju auta,tak nějak mě najeté km nezajímají,chci auto v dobrém stavu a ne s málo km,pak se nediv že bazárnici stáčeji km když chce každý desetileté auto se 120 000km,řekl bych to tak,že potenciální kupci to tak chcou :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: JardaL