teče olej - těsnění pod víkem ventilů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5 D5 120kW - rok 2001
- Bydliště: Karlovy Vary
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
ahoj nemáte někdo prosím představu o náročnosti výměny těsnění pod víkem ventilů ??? Ať sháním jak chci tak nikde nemůžu v druhovýrobě sehnat toto těsnění takže nejspíš asi jen u volva že?? Neteče to teda někak moc ale jen v jednom růžku tak bych to měl rád v pořádku. Netušíte kolik tato sranda bude stát ?? Jedná se o motor D5 120kW rok 2003. Díky
_________________
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12961
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Todle to je? Podle čísla dílu bys měl dohledat...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5 D5 120kW - rok 2001
- Bydliště: Karlovy Vary
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Děkuji za rychlou reakci ale v druhovýrobě toto těsnění zřejmě nikde není ani podle těch čísel ..... a když např. v elitu zadám toto číslo objeví se mi třeba těsnění sacího potrubí ..
_________________
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12961
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Pokud to má správný číslo a řikaji tomu těsnění sacího potrubí, tak bych slova tupě ignoroval. Někdy totiž ty překlady nebo popisy dělaji lidi, co sice umí anglicky, ale auto viděli jen zvenku nebo v něm seděli.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Ono to bude asi tím že to těsní jak sání tak víko ventilů zároveň. Ale jestli Ti to neteče moc tak se na to vykašli myslím že to nebude práce na chvíli.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 244
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
mozno staci len trocha pritiahnut
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5 D5 120kW - rok 2001
- Bydliště: Karlovy Vary
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
utahovat jsem to zkoušel ale nepomohlo.... ono to sice moc neteče ale jak ten olej stéka po bloku tak pěkně teče a na spodní silentblok motoru a pěkně ho rozežírá .... teď jsem ten silentblok měnil protože byl špatný a pravděpodobně rozežraný tím stálým přídělem oleje a nerad bych kupoval další... mimochodem už jsem těsnění objevil v AUTO PRIMĚ ale nevím co ta práce obnáší... sranda to asi nebude... nevíte někdo nějaky postup ???
_________________
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5 D5 120kW - rok 2001
- Bydliště: Karlovy Vary
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
mělo by to být toto kdyby něco pro ostatní http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=lTds7iDWxCc&zmm=x294h4t2w2437473z2s294v2c41314z2n4m5g5l4&windowid=0&
_________________
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 D5 04´ černá
- Bydliště: Náchodsko
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Také jsem to zjistil, ale mě to jen dýchá. Takže stačí 1x za rok utřít. Jestli je to na straně plnícího otvoru, vypadá to na slabé místo D5. Dotáhnout to nejde. A cena cca 1k odpovídá. Zatím na to nereaguji a vyčkávám. Také záleží na tom kolik máš najeto.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Ja mám na té stráně taky mokrý blok motoru, resp. kryt rozvodů. Ale u mě je to způsebeno netěsnící nádržkou na kaplinu do posilovače.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
skus kombinackami stlacit tie kovove pruzky (utesnit hadice), mozno to tiect prestane . popripade este vymen vrchny uzaver . je to mala investicia , no moze pomoctsordo píše:Ja mám na té stráně taky mokrý blok motoru, resp. kryt rozvodů. Ale u mě je to způsebeno netěsnící nádržkou na kaplinu do posilovače.

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5 D5 120kW - rok 2001
- Bydliště: Karlovy Vary
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
tak těsnění v autodílech všude našli ale nikde není na skladech .... volal jsem do Volva a jaké překvapení .... CENA 745,- do druhého dne
_________________
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
- Bydliště: Poděbrady
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Protože informací je mnoho..... Když já zadám orig. číslo VW gufera, pánové v Elitu jsou schopni mi nabídnout destičky(možná na MB?), druhý díl výfuku (nevím na co), kloub na polosu, dva až tři filtry, .... a světe div se, i gufero!! Dokonce to, co potřebuji. Hurá!!! Ale je třeba u toho přemýšlet. Nicméně výhoda "replikářů" je, že mnohdy mají i obrázky a eventuálně se díl dá vrátit.radkin píše:Děkuji za rychlou reakci ale v druhovýrobě toto těsnění zřejmě nikde není ani podle těch čísel ..... a když např. v elitu zadám toto číslo objeví se mi třeba těsnění sacího potrubí ..
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
- Bydliště: Poděbrady
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Pokud díl nikde nemají, bývá to často způsobeno i Tím, že moc dobře vědí, že cena je srovnatelná nebo vyšší než origo.I tyto případy se dějí.radkin píše:tak těsnění v autodílech všude našli ale nikde není na skladech .... volal jsem do Volva a jaké překvapení .... CENA 745,- do druhého dne
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
pokud se chystas to vymenit tak si rovnou kup i nove žarove podložky pod vstřiky protože viko nesundaš dokud nesundaš vstřiky. A pozor tesneni pod vikem jsou dve.radkin píše:utahovat jsem to zkoušel ale nepomohlo.... ono to sice moc neteče ale jak ten olej stéka po bloku tak pěkně teče a na spodní silentblok motoru a pěkně ho rozežírá .... teď jsem ten silentblok měnil protože byl špatný a pravděpodobně rozežraný tím stálým přídělem oleje a nerad bych kupoval další... mimochodem už jsem těsnění objevil v AUTO PRIMĚ ale nevím co ta práce obnáší... sranda to asi nebude... nevíte někdo nějaky postup ???
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5 D5 120kW - rok 2001
- Bydliště: Karlovy Vary
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
jasný těsnění hlavní 745kč ....... to druhý menší (na sání myslím) taky 745kč ............... a podložky pod vstřiky 120kč/ks !!! (trochu zlodějina)............. ale co je horší, že u Volva v K.Varech mi objednali a to i podle VIN jiný těsnění takže auto dál stojí a čeká rozebraný jestli se na podruhé trefí.. Myslel jsem že když chtějí VIN tak by to mělo sednout ale bohužel
_________________
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
Radkin - Volvo V70 D5 120kW - r.v.2001
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Zdar všem, tak jsem dneska při výměně oleje zjistil, že mi prolíná olej z toho horního víčka ventilů, výpadá to podle fotek, že tam snad není ani těsnění, ale je to jen na tmelu viz. foto.Dělat to už tady někdo co jsem našel, tak se řešilo pouze to velké spodní těsnění víka a tam je to suché. Na co si dát při rozebírání pozor dík za každou radu
Motor D 5244T
Motor D 5244T
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
teče olej - těsnění pod víkem ventilů
Toto malé víko je pouze přilepené lepidlem, tam těsnění není.
Je to hotové za hodinu i s čištěním, jedině si dávej pozor, ať si ten černej karbon nenasypeš všechen do sání.
Trubky ke vstřikům dotahovat s citem, žádná divočina.
Je to hotové za hodinu i s čištěním, jedině si dávej pozor, ať si ten černej karbon nenasypeš všechen do sání.
Trubky ke vstřikům dotahovat s citem, žádná divočina.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé