XC70 za BMW X5.

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od René »

Mám možnost koupit od kamaráda BMW X5 3,0D 160kW, r.v 2007 v plné výbavě místo mé XC70. (takže musím něco doplatit) Jaké jsou vaše názory, případně zkušenosti? Díky.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od mr1 »

Zkušenost: 0
Názor1: 160kW je na X5 málo
Názor2: X5 je snad jedinej mastodont, kterej se mě líbí. Q7 :bad: Tuareg :bad: ....
Názor3: běž do toho :ROFL:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Corek »

Názor1: 160kW je na X5 málo
ale je to mnohem víc než 120kw na XC 90 :D

Šel bych do toho, ale obecně BMW, který jsem měl možnost projet a co jsem slyšel třeba na X6, tak jsou příšerně tvrdý a skáčou jako koza. (naše dálnice :bad: )

Co se 4x4 týče, tak i tady někdo psal, že je to snad lepší než Volvo, ale to bych bral jako subjektivní názor a nemůžu to potvrdit.

A motor, nevím jak tenhle novej, ale kolega z práce měl 530 o generaci starší a motor měl najeto hodně přes 400k a nemohl si ho vynachválit a bezporuchovej.

A automat v BMW se mi zdál mnohem lepší (dokud se neposere :lol:)

Je to jak s každým jiným autem, chytneš dobrej kus a pohoda a nebo to bude kasička a odstřelíš ho.

Ale kára je to moc pěkná!
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Lukaso »

Něco málo jsem s X5 3.0D najezdil...

1) 160 Kw je v pohodě, závoďák to není ale předjíždět se s tím dá
2) automatu bych věřil rozhodně mnohem více než u Volva
3) xDrive je tisíckrát lepší než volvo AWD ( to mam odzkoušeno dost ) , co se týlá poruchovostí, někteří místní tvrdí že to je shit, já mam kolem sebe BMW opravdu dost a nikdy jsem neslyšel že by byl problém, zatím co volvo AWD...nebudeme komentovat :D
4) auto je tvrdší, na komfot volva zapomeň
5) Srovnáváme tu podle mě nesrovnatelný...BMW je mnohem mnohem mladší auto, který je uplně jinde designem i technologiemi....proto bych šel na 100% do BMW...kdyby si to srovnával třeba s XC70 2008 tak to by byla jiná...

L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od mr1 »

Nahoď foto, ať se pokocháme. Jaký je ten doplatek?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od ksw »

mr1 píše:Zkušenost: 0
Názor1: 160kW je na X5 málo
Názor2: X5 je snad jedinej mastodont, kterej se mě líbí. Q7 :bad: Tuareg :bad: ....
Názor3: běž do toho :ROFL:
a kolik je minimum ?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od mr1 »

Píšu, že s tím (3.0D) nemám zkušenosti. Jen si myslím, že 160kW není žádný zázrak. V dnešní době je to tak na hraně pro klasický rodinny sedan.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od ksw »

tak hoď číslo dle tvých představ.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

tom!s
Offline
Příspěvky: 102
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2016 Superb Style 2.0TDi 110kW AUT

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od tom!s »

Já si myslím, že tu záleží na hodně faktorech. Třeba taková prokotina jako váha vozu?
_________________
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od René »

Auto je skutečně dost tvrdé, hlavně na pražských silnicích. K vůli tomu ho manželka moc nechce. Celkem by bylo kolem 350 tis. Kč. Je po jednom majiteli, jeden řidič, najeto 100 tis. a po výměně turba v 90 tis. Je to jinak tmavě modrá lakýrka v bílé kůži. Když jsem četl vaše příspěvky asi do toho půjdu. V nehorším to prodám.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Drak3n »

bmw je top :) je to prva alebo druha generacia ? oproti bmw naftam je D5 traktor , takisto su tie motory technologicky na najvyssej urovni (engine of the year atd.)a nemaju tolko problemov s dpf ako ostatne znacky. ja by som sa v tom povozil , zvazil vizual a rozhodol sa , ine sa neda poradit :P ale oproti XC70 by to bol rozdiel
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od ksw »

takže za mne minimum 260 koníků, střed 280 až 300, no a více je pak vhodné pro aktivní a solventní řidiče,
k tomu brzd. kotouče asi 360 mm v průměru :oops:
a to všechno kvůli váze a čelnímu odporu vzduchu
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Matoji
Offline
Příspěvky: 95
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: S60 2.4D5 02'
Bydliště: Prievidza-SR

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Matoji »

Auto je ta X5 dobré, len je to tvrdé, zadné sedačky ako v žigule a diely sú na to dosť drahé. plecharina je šialenstvo a aj vyšok nieje práve najlacnejší. Spoľahlivosťou je to dobré.
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od mr1 »

ksw píše:takže za mne minimum 260 koníků, střed 280 až 300, no a více je pak vhodné pro aktivní a solventní řidiče,
k tomu brzd. kotouče asi 360 mm v průměru :oops:
a to všechno kvůli váze a čelnímu odporu vzduchu
No, to už zní rozuměji. Nějak jsem po tom nepatrál, ale ono ty dvě tuny mít bude :%)

Ale ať je tak je to... já bych se tomu nebránil :)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od René »

mr1 píše:
ksw píše:takže za mne minimum 260 koníků, střed 280 až 300, no a více je pak vhodné pro aktivní a solventní řidiče,
k tomu brzd. kotouče asi 360 mm v průměru :oops:
a to všechno kvůli váze a čelnímu odporu vzduchu
No, to už zní rozuměji. Nějak jsem po tom nepatrál, ale ono ty dvě tuny mít bude :%)

Ale ať je tak je to... já bych se tomu nebránil :)
Na kouli to má prý 2500 kg. Budu za tím tahat karavan tak to by mělo být OK. Teda až na tu spotřebu. Za XC70 jsem měl 10,5 litru což bylo přijatelné.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Johnny55
Offline
Příspěvky: 244
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Johnny55 »

No ak to ma taky isty nahon na kolesa ako X6 tak by som to nechcel. Kamos ma X6 a uz je na inzerate :D Co sa terenu alebo smyklavej vozovky tyka je to o h....Je to asi nieco ako vyssi vacsi kombik ale nie je urceny na teren a sneh...A to myslim vazne. Vela krat som mal tu mznost soferovat ju aj velakrat som mal moznost s nim zase nadavat aby nas prisli vytiahnut zo snehu atd...Ziadna vyhra...Hovorim o X6

Co sa tyka kvality neviem, nemal pokazene nic zatial
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Corek »

Jestli je to už druhá generace, tak neváhej vůbec!
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od René »

První X5 měli 3.0D pouze s výkonem 135 kW a starý systém pohonu kol. Tuším že od roku 2004 jsou novější modely se 160 kw motory a novými pohony. Pak byl ale ještě nový model s X-drive ale ten to není. Ojetý se pohybuje kolem 700 tis. Většina komentářů mě přesvědčila ať to vezmu, jen se netěším na přezutí letních 20 palcových kol....
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od ..::Philip::.. »

provozni naklady bych resit nechtel...jinak druha generace vypada uz fajn.

btw.. automat u 525D me tedy hodne zklamal. takove nijake
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od hajnej »

René píše: jen se netěším na přezutí letních 20 palcových kol....
jooo. za gumy vysolíš ranec
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Lukaso »

já pořád nechápu co řešíte s tím výkonem...ano váží to skoro 2 tuny ...a co? Jezdíme s o něco málo lehčím autem co má 120 kw a menší krouťák a je to v pohodě ne?

Provozní náklady jsou slušný :D problém je i ten, že ne každej díky speciálním přípravkům BMW umí a může servisovat...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Fíla »

Možná bych ještě rozmýšlel...pár negativ je tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=21233
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1256
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Kuko28 »

Hmm, tož docela rozdílné vozy, ale budiž.

X5 (teda tu starší generaci) měl soused, ještě s původní 3.0d + 5st automat. Moje dojmy:

- kvalitní interiér (předtím měl XC90 a vyměnil ji právě za X5)
- docela prostorný (nová X5 je ještě větší)
- hlučný motor, nijak extra živý
- tvrdý podvozek
- autorizovaný servis ranec, díly i práce (kterou je lepší si skontrolovat) hoodně drahá, neopraví to kdejaký jouda, možná se dá najít nějaký neautorizovaný specialista
- spolehlivost +/- průměrná - má něco přes 100tis. a měnil turbo, začíná mu cukat automat + klasika nějaký tyčky na podvozku, silentbloky a pod.

nová X5 bude určitě ve většině oblastí lepší, akorát co se týče spolehlivost bych si nědělal iluze - stejně jak se šetří ve Volvu, šetří se i v BMW.

Já moc SUV nemusím, ale kdybych si měl vybrat, asi by to nejspíš byla právě X5.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od Urvanej »

K tomu výkonu jen drobná poznámka: všechno je o řidičovi a jeho touhách. Wickeymu je i 200kW málo, jinýmu stačí na tu samou hmotnost auta 60kW v etalonu :-) (bez urážky parde)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

XC70 za BMW X5.

Příspěvek od wickey »

co zas ja volve? :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé