XC70 za BMW X5.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
XC70 za BMW X5.
Mám možnost koupit od kamaráda BMW X5 3,0D 160kW, r.v 2007 v plné výbavě místo mé XC70. (takže musím něco doplatit) Jaké jsou vaše názory, případně zkušenosti? Díky.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
XC70 za BMW X5.
Zkušenost: 0
Názor1: 160kW je na X5 málo
Názor2: X5 je snad jedinej mastodont, kterej se mě líbí. Q7
Tuareg
....
Názor3: běž do toho
Názor1: 160kW je na X5 málo
Názor2: X5 je snad jedinej mastodont, kterej se mě líbí. Q7


Názor3: běž do toho

-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
XC70 za BMW X5.
ale je to mnohem víc než 120kw na XC 90Názor1: 160kW je na X5 málo

Šel bych do toho, ale obecně BMW, který jsem měl možnost projet a co jsem slyšel třeba na X6, tak jsou příšerně tvrdý a skáčou jako koza. (naše dálnice

Co se 4x4 týče, tak i tady někdo psal, že je to snad lepší než Volvo, ale to bych bral jako subjektivní názor a nemůžu to potvrdit.
A motor, nevím jak tenhle novej, ale kolega z práce měl 530 o generaci starší a motor měl najeto hodně přes 400k a nemohl si ho vynachválit a bezporuchovej.
A automat v BMW se mi zdál mnohem lepší (dokud se neposere

Je to jak s každým jiným autem, chytneš dobrej kus a pohoda a nebo to bude kasička a odstřelíš ho.
Ale kára je to moc pěkná!
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
XC70 za BMW X5.
Něco málo jsem s X5 3.0D najezdil...
1) 160 Kw je v pohodě, závoďák to není ale předjíždět se s tím dá
2) automatu bych věřil rozhodně mnohem více než u Volva
3) xDrive je tisíckrát lepší než volvo AWD ( to mam odzkoušeno dost ) , co se týlá poruchovostí, někteří místní tvrdí že to je shit, já mam kolem sebe BMW opravdu dost a nikdy jsem neslyšel že by byl problém, zatím co volvo AWD...nebudeme komentovat
4) auto je tvrdší, na komfot volva zapomeň
5) Srovnáváme tu podle mě nesrovnatelný...BMW je mnohem mnohem mladší auto, který je uplně jinde designem i technologiemi....proto bych šel na 100% do BMW...kdyby si to srovnával třeba s XC70 2008 tak to by byla jiná...
L
1) 160 Kw je v pohodě, závoďák to není ale předjíždět se s tím dá
2) automatu bych věřil rozhodně mnohem více než u Volva
3) xDrive je tisíckrát lepší než volvo AWD ( to mam odzkoušeno dost ) , co se týlá poruchovostí, někteří místní tvrdí že to je shit, já mam kolem sebe BMW opravdu dost a nikdy jsem neslyšel že by byl problém, zatím co volvo AWD...nebudeme komentovat

4) auto je tvrdší, na komfot volva zapomeň
5) Srovnáváme tu podle mě nesrovnatelný...BMW je mnohem mnohem mladší auto, který je uplně jinde designem i technologiemi....proto bych šel na 100% do BMW...kdyby si to srovnával třeba s XC70 2008 tak to by byla jiná...
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
XC70 za BMW X5.
Nahoď foto, ať se pokocháme. Jaký je ten doplatek?
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
XC70 za BMW X5.
a kolik je minimum ?mr1 píše:Zkušenost: 0
Názor1: 160kW je na X5 málo
Názor2: X5 je snad jedinej mastodont, kterej se mě líbí. Q7Tuareg
....
Názor3: běž do toho
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
XC70 za BMW X5.
Píšu, že s tím (3.0D) nemám zkušenosti. Jen si myslím, že 160kW není žádný zázrak. V dnešní době je to tak na hraně pro klasický rodinny sedan.
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
XC70 za BMW X5.
tak hoď číslo dle tvých představ.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2016 Superb Style 2.0TDi 110kW AUT
XC70 za BMW X5.
Já si myslím, že tu záleží na hodně faktorech. Třeba taková prokotina jako váha vozu?
_________________
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
XC70 za BMW X5.
Auto je skutečně dost tvrdé, hlavně na pražských silnicích. K vůli tomu ho manželka moc nechce. Celkem by bylo kolem 350 tis. Kč. Je po jednom majiteli, jeden řidič, najeto 100 tis. a po výměně turba v 90 tis. Je to jinak tmavě modrá lakýrka v bílé kůži. Když jsem četl vaše příspěvky asi do toho půjdu. V nehorším to prodám.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
XC70 za BMW X5.
bmw je top
je to prva alebo druha generacia ? oproti bmw naftam je D5 traktor , takisto su tie motory technologicky na najvyssej urovni (engine of the year atd.)a nemaju tolko problemov s dpf ako ostatne znacky. ja by som sa v tom povozil , zvazil vizual a rozhodol sa , ine sa neda poradit
ale oproti XC70 by to bol rozdiel


_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
XC70 za BMW X5.
takže za mne minimum 260 koníků, střed 280 až 300, no a více je pak vhodné pro aktivní a solventní řidiče,
k tomu brzd. kotouče asi 360 mm v průměru
a to všechno kvůli váze a čelnímu odporu vzduchu
k tomu brzd. kotouče asi 360 mm v průměru

a to všechno kvůli váze a čelnímu odporu vzduchu
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
XC70 za BMW X5.
Auto je ta X5 dobré, len je to tvrdé, zadné sedačky ako v žigule a diely sú na to dosť drahé. plecharina je šialenstvo a aj vyšok nieje práve najlacnejší. Spoľahlivosťou je to dobré.
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
XC70 za BMW X5.
No, to už zní rozuměji. Nějak jsem po tom nepatrál, ale ono ty dvě tuny mít budeksw píše:takže za mne minimum 260 koníků, střed 280 až 300, no a více je pak vhodné pro aktivní a solventní řidiče,
k tomu brzd. kotouče asi 360 mm v průměru
a to všechno kvůli váze a čelnímu odporu vzduchu

Ale ať je tak je to... já bych se tomu nebránil

-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
XC70 za BMW X5.
Na kouli to má prý 2500 kg. Budu za tím tahat karavan tak to by mělo být OK. Teda až na tu spotřebu. Za XC70 jsem měl 10,5 litru což bylo přijatelné.mr1 píše:No, to už zní rozuměji. Nějak jsem po tom nepatrál, ale ono ty dvě tuny mít budeksw píše:takže za mne minimum 260 koníků, střed 280 až 300, no a více je pak vhodné pro aktivní a solventní řidiče,
k tomu brzd. kotouče asi 360 mm v průměru
a to všechno kvůli váze a čelnímu odporu vzduchu![]()
Ale ať je tak je to... já bych se tomu nebránil
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 244
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
XC70 za BMW X5.
No ak to ma taky isty nahon na kolesa ako X6 tak by som to nechcel. Kamos ma X6 a uz je na inzerate
Co sa terenu alebo smyklavej vozovky tyka je to o h....Je to asi nieco ako vyssi vacsi kombik ale nie je urceny na teren a sneh...A to myslim vazne. Vela krat som mal tu mznost soferovat ju aj velakrat som mal moznost s nim zase nadavat aby nas prisli vytiahnut zo snehu atd...Ziadna vyhra...Hovorim o X6
Co sa tyka kvality neviem, nemal pokazene nic zatial

Co sa tyka kvality neviem, nemal pokazene nic zatial
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
XC70 za BMW X5.
Jestli je to už druhá generace, tak neváhej vůbec!
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
XC70 za BMW X5.
První X5 měli 3.0D pouze s výkonem 135 kW a starý systém pohonu kol. Tuším že od roku 2004 jsou novější modely se 160 kw motory a novými pohony. Pak byl ale ještě nový model s X-drive ale ten to není. Ojetý se pohybuje kolem 700 tis. Většina komentářů mě přesvědčila ať to vezmu, jen se netěším na přezutí letních 20 palcových kol....
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
XC70 za BMW X5.
provozni naklady bych resit nechtel...jinak druha generace vypada uz fajn.
btw.. automat u 525D me tedy hodne zklamal. takove nijake
btw.. automat u 525D me tedy hodne zklamal. takove nijake
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
XC70 za BMW X5.
jooo. za gumy vysolíš ranecRené píše: jen se netěším na přezutí letních 20 palcových kol....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
XC70 za BMW X5.
já pořád nechápu co řešíte s tím výkonem...ano váží to skoro 2 tuny ...a co? Jezdíme s o něco málo lehčím autem co má 120 kw a menší krouťák a je to v pohodě ne?
Provozní náklady jsou slušný
problém je i ten, že ne každej díky speciálním přípravkům BMW umí a může servisovat...
Provozní náklady jsou slušný

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
XC70 za BMW X5.
Možná bych ještě rozmýšlel...pár negativ je tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=21233
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
XC70 za BMW X5.
Hmm, tož docela rozdílné vozy, ale budiž.
X5 (teda tu starší generaci) měl soused, ještě s původní 3.0d + 5st automat. Moje dojmy:
- kvalitní interiér (předtím měl XC90 a vyměnil ji právě za X5)
- docela prostorný (nová X5 je ještě větší)
- hlučný motor, nijak extra živý
- tvrdý podvozek
- autorizovaný servis ranec, díly i práce (kterou je lepší si skontrolovat) hoodně drahá, neopraví to kdejaký jouda, možná se dá najít nějaký neautorizovaný specialista
- spolehlivost +/- průměrná - má něco přes 100tis. a měnil turbo, začíná mu cukat automat + klasika nějaký tyčky na podvozku, silentbloky a pod.
nová X5 bude určitě ve většině oblastí lepší, akorát co se týče spolehlivost bych si nědělal iluze - stejně jak se šetří ve Volvu, šetří se i v BMW.
Já moc SUV nemusím, ale kdybych si měl vybrat, asi by to nejspíš byla právě X5.
X5 (teda tu starší generaci) měl soused, ještě s původní 3.0d + 5st automat. Moje dojmy:
- kvalitní interiér (předtím měl XC90 a vyměnil ji právě za X5)
- docela prostorný (nová X5 je ještě větší)
- hlučný motor, nijak extra živý
- tvrdý podvozek
- autorizovaný servis ranec, díly i práce (kterou je lepší si skontrolovat) hoodně drahá, neopraví to kdejaký jouda, možná se dá najít nějaký neautorizovaný specialista
- spolehlivost +/- průměrná - má něco přes 100tis. a měnil turbo, začíná mu cukat automat + klasika nějaký tyčky na podvozku, silentbloky a pod.
nová X5 bude určitě ve většině oblastí lepší, akorát co se týče spolehlivost bych si nědělal iluze - stejně jak se šetří ve Volvu, šetří se i v BMW.
Já moc SUV nemusím, ale kdybych si měl vybrat, asi by to nejspíš byla právě X5.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC70 za BMW X5.
K tomu výkonu jen drobná poznámka: všechno je o řidičovi a jeho touhách. Wickeymu je i 200kW málo, jinýmu stačí na tu samou hmotnost auta 60kW v etalonu
(bez urážky parde)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
XC70 za BMW X5.
co zas ja volve? 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé