41 - fotosenzor, normálně zatáhni nahoru, není co dodat.
44 - to je označení "dílu", myšleno software, to není pojistka, pojistku najdeš u řidiče, jestli tam nemáš vysvětlivky tak to najdeš v návodu. Ke stažení na volvocars.cz
Nic ve zlém, ale zajdi s tím někomu kdo ví co je co a kde je co, neplete si pojistky, a návody neprohání translatorem Bufík je opravdu ošemetná záležitost, já ti neberu tvůj smysl pro kutilství, ale otevřený oheň v automobilu a neznalost problematiky - to dohromady opravdu nejde
_________________ https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
jou81 píše:41 - fotosenzor, normálně zatáhni nahoru, není co dodat.
44 - to je označení "dílu", myšleno software, to není pojistka, pojistku najdeš u řidiče, jestli tam nemáš vysvětlivky tak to najdeš v návodu. Ke stažení na volvocars.cz
Nic ve zlém, ale zajdi s tím někomu kdo ví co je co a kde je co, neplete si pojistky, a návody neprohání translatorem Bufík je opravdu ošemetná záležitost, já ti neberu tvůj smysl pro kutilství, ale otevřený oheň v automobilu a neznalost problematiky - to dohromady opravdu nejde
Dík aspoň za to že to mám fyzicky dostat ven,zkoušel jsem to s citem kombinačkama a nešlo to. A v rámci mého kutilství KDO NIC NEDĚLÁ NIC NEZKAZÍ.
Návod jsem měl stáhlý ve francoužštině,protože v tu dobu co jsem ho potřeboval na volváckých stránkách nebyl a 4500Kč v autorizáku se mi zdálo zbytečně moc
_________________ https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
Mě by stačilo, kdyby dělal co má... Dnes jsem ho nastavil na 8.00, venku -1° a v 7.50 koukám a okna jsou ještě zamrzlá. Příjdu v 8.05 a topení ještě běží ale na 100% nebylo vytopené ani rozmrazené. Pak se asi po deseti minutách jízdy vypnulo samo. Tak nevím, je to lepší než nic ale asi ten časovač funguje jen orientačně. Nebo máte jiné zkušenosti?
aj mne nieco zrejme nefunguje , pumpa cvaka , aj citit prudenie vzduchu pod bufikom , ale nevrci tak ako vcera , nieje ale zablokovany a po case sa sam vypne . citit ale naftu , co je vobec prvykrat .
Tome, odhodlal jsem se k testovani.. zapojit NT tak, aby slo spoustet bez zasahu RJ, ktera ho porad schazuje a pokud to vyjde, tak levelup pak bude pusteni na dalku.
SMART cil bych to videl tak na konec listopadu. Dam Ti pak vedet
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Mně si myslím funguje v pohodě na to že už s ním jdu do páté zimy tak ani nevím kde je !! Akorát mně s..e předehřev třeba dnes asi po 40km zastavím u trafiky když odcházím zamykám auto bufík nejel ani nevětral. Po pěti minutách startuji a po 15 km přijíždím do práce zhasnu auto vystoupím a bufík vyvětrává, nechápu proč zapl nejsem z těch co mají ventilátor na plny kule normálně teplota 24 ventilátor na dvojku teploměr stále těsně za půlkou tak jako v létě
Tome, odhodlal jsem se k testovani.. zapojit NT tak, aby slo spoustet bez zasahu RJ, ktera ho porad schazuje a pokud to vyjde, tak levelup pak bude pusteni na dalku.
SMART cil bych to videl tak na konec listopadu. Dam Ti pak vedet
karelvolvo píše:Mně si myslím funguje v pohodě na to že už s ním jdu do páté zimy tak ani nevím kde je !! Akorát mně s..e předehřev třeba dnes asi po 40km zastavím u trafiky když odcházím zamykám auto bufík nejel ani nevětral. Po pěti minutách startuji a po 15 km přijíždím do práce zhasnu auto vystoupím a bufík vyvětrává, nechápu proč zapl nejsem z těch co mají ventilátor na plny kule normálně teplota 24 ventilátor na dvojku teploměr stále těsně za půlkou tak jako v létě
Tak to mi dělá také. Ohřátý motor, stojím v koloně a najednou se spustí bufík. Asi si ho přestanu všímat a bude klid. Dnes po práci jsem nastavil ohřev a vyhřálo to auto včas a po nastoupení už neběžel. Tak nějak by měl asi fungovat. Uvidíme zítra ráno...
Táák já jsem po rozborce,vyčištění toho mála co tam bylo usazené a zborce.Vše co by mělo fungovat tak fungovalo jen zbývala RJ a někdo tady psal o kolísání otáček motorku ale to v mých domácích prostorách nebylo jak ověřit.Zbývalo jen doufat,že to běží jak má.Po složení a zkušebním startu se nic nedělo .Dneska jsem se odhodlal a zavolal do Volva v Ostravě (diagnostika cena 660Kč a asi hodina času),to mi nedalo někdo tady zase psal o 200Kč tak jsem zkusil první servis co jsem potkal (cena 200Kč a 20min).Do auta se sice programově nedostal a to po pár minutách už dávali hlavy dohromady 3 mechoši ,pak jeden mě ze zoufalosti požádal ať ho zkusím nahodit a světe div se buf se rozjel jen Ti 3 co vlastně nic neudělali(na monitor jsem celou dobu viděl) se tvářili nějak takhle
Já jim s radostí vysolil 200 a vesele si fičel s bufem domu.
Tri4ky píše:Táák já jsem po rozborce,vyčištění toho mála co tam bylo usazené a zborce.Vše co by mělo fungovat tak fungovalo jen zbývala RJ a někdo tady psal o kolísání otáček motorku ale to v mých domácích prostorách nebylo jak ověřit.Zbývalo jen doufat,že to běží jak má.Po složení a zkušebním startu se nic nedělo .Dneska jsem se odhodlal a zavolal do Volva v Ostravě (diagnostika cena 660Kč a asi hodina času),to mi nedalo někdo tady zase psal o 200Kč tak jsem zkusil první servis co jsem potkal (cena 200Kč a 20min).Do auta se sice programově nedostal a to po pár minutách už dávali hlavy dohromady 3 mechoši ,pak jeden mě ze zoufalosti požádal ať ho zkusím nahodit a světe div se buf se rozjel jen Ti 3 co vlastně nic neudělali(na monitor jsem celou dobu viděl) se tvářili nějak takhle
Já jim s radostí vysolil 200 a vesele si fičel s bufem domu.
OT: radeji se nebudu vyjadrovat k pristupu ceskych autorizaku.. snad jen kontra to pripojim opacny extrem, kdyz jsem prijel do nemeckeho autorizaku, bez objednani me tam mechanik napojil na modry zub, projel diag.spustil bufa a "fertig" vrchol vseho bylo, na mou otazku kolik budu platit, mavnul rukou a rekl "ist wochenende", usmal se a odesel (byla totiz sobota) tak jsem jen zalapal po dechu a odjel.. Mno, jiny kraj, jiny mrav. Tak at ti beha celou zimu v pohode.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
karelvolvo píše:Mně si myslím funguje v pohodě na to že už s ním jdu do páté zimy tak ani nevím kde je !! Akorát mně s..e předehřev třeba dnes asi po 40km zastavím u trafiky když odcházím zamykám auto bufík nejel ani nevětral. Po pěti minutách startuji a po 15 km přijíždím do práce zhasnu auto vystoupím a bufík vyvětrává, nechápu proč zapl nejsem z těch co mají ventilátor na plny kule normálně teplota 24 ventilátor na dvojku teploměr stále těsně za půlkou tak jako v létě
Tak to mi dělá také. Ohřátý motor, stojím v koloně a najednou se spustí bufík. Asi si ho přestanu všímat a bude klid. Dnes po práci jsem nastavil ohřev a vyhřálo to auto včas a po nastoupení už neběžel. Tak nějak by měl asi fungovat. Uvidíme zítra ráno...
A ráno? nastaveno na 7.45. V 7.50 nastupuji, bufík neběží a v autě je zima. Ach, jo. Zajímavé je, že když nastartuji, hned se bufík rozeběhne a ohřívá motor bez potíží jak má a nekouří.
René píše:
A ráno? nastaveno na 7.45. V 7.50 nastupuji, bufík neběží a v autě je zima. Ach, jo. Zajímavé je, že když nastartuji, hned se bufík rozeběhne a ohřívá motor bez potíží jak má a nekouří.
tak to by som tipoval na softwarovu chybu. diagnostika asi bude nutna.
_________________ teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Je to na hlavu. Teď jsem zkoušel nastavit topení. Venku -1° a nastavil jsem o 10 min. víc než je na hodinách. Topení se hned sepnulo a běželo +10 min. než je na programu. Přesně jak to má běhat, na minutu. Tak proč se mi ráno nespíná? Dá se to na diagnostice odhalit a opravit bez nahrání nového softwaru za několik tisíc?
jo s motorem 2,9i to hřeje zachvilku,ale jde spiše oto že ve 3:15hod se nechce škrabat okna,a navic jsem zimouhřivej takže bych rad nastupoval do tepleho auta. Tak poradi někdo kde hledat jestly tam mam nataženou kabelaž.
René píše:Je to na hlavu. Teď jsem zkoušel nastavit topení. Venku -1° a nastavil jsem o 10 min. víc než je na hodinách. Topení se hned sepnulo a běželo +10 min. než je na programu. Přesně jak to má běhat, na minutu. Tak proč se mi ráno nespíná? Dá se to na diagnostice odhalit a opravit bez nahrání nového softwaru za několik tisíc?
Buď to blbě časuješ je to takovy zvláštní musí se to ptrvrdit a jako přepnout na ON přidržet myslím vteřinu a jestli ne tak jsi přece za ten soft platil ne tak by na to měla být záruka ale myslím že tím to nebude
smarkus píše:jo s motorem 2,9i to hřeje zachvilku,ale jde spiše oto že ve 3:15hod se nechce škrabat okna,a navic jsem zimouhřivej takže bych rad nastupoval do tepleho auta. Tak poradi někdo kde hledat jestly tam mam nataženou kabelaž.
No, pokud ti jde jen o kabelaz, tak staci sundat predni naraznik a kouknout pred "ridicovo" kolo. Mel by to byt standartni "husi krk" s vetsim stekrem. Ale kabelaz je jedna vec, privod paliva je vec druha... Jasne da se to natahnout, ale to bych si tam pak spis byt tebou dal Webasto a udelal to z gruntu, nez ten origo kram, ktery jak vidis zde temer kazdemu pusobi nejaky problem.. Toto ale jen me IMHO.. J.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)