kulinařska zavada

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

kulinařska zavada

Příspěvek od jarek.krizan »

Nepálí se ti u toho spojka ? Nebo ještě jinak, není příčinou spojka ? Nebo rozpadlý dvouhmoťák ? Když vyšlápneš spojku, nastane nějaká změna ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

jak uz jsem tu psal asi 5X spojka a vse ostatni je v poradku to by auto nejezdilo bez chyby tak jak jezdi (scela normalne)
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

kulinařska zavada

Příspěvek od wickey »

ty volve, tomu rikam husta zavada :D neovlada ti nekdo auto pres druzici?

vsechno je pochopitelne, ale to, ze auto se zarazenou rychlosti vrci a stoji a po chcipnuti a opetovnem nastartovani jede normalne - to je moc..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

wickey píše:ty volve, tomu rikam husta zavada :D neovlada ti nekdo auto pres druzici?

vsechno je pochopitelne, ale to, ze auto se zarazenou rychlosti vrci a stoji a po chcipnuti a opetovnem nastartovani jede normalne - to je moc..
konecne nekdo kdo pochopil co se chci dozvedet :D

jako zavada mne to nesere :jaj:

jen se chci dozvedet jak je to mozne ?????
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14310
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

kulinařska zavada

Příspěvek od raolsa »

Stejně si myslím, že to bude něco mechanického. Něco ve stylu: projeví se závada - něco se začne protáčet, prokluzovat, atp. - elektronika v tom má bordel a odpojí plyn, chcípneš motor - to něco zapadne na své místo a auto zase jede normálně. :crazy: :%) Jsem na to velice zvědavý. :Search: :jaj:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1025
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

kulinařska zavada

Příspěvek od jou81 »

Co diagnostika, všechny části jsou vpořádku? Pokud ano, viděl bych problém v elektroinstalaci.
Nejsem mechanik, tak se zeptám - jak je řešena spojka, jak a co ji ovládá? Přímo hydraulika z pedálu?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

kulinařska zavada

Příspěvek od lucki »

mas to rozbity. hledej kurvitka...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

jou81 píše:Co diagnostika, všechny části jsou vpořádku? Pokud ano, viděl bych problém v elektroinstalaci.
Nejsem mechanik, tak se zeptám - jak je řešena spojka, jak a co ji ovládá? Přímo hydraulika z pedálu?
na aute byly smazany vsechny chyby po vyskoceni zavady ukaže diagnostika chybu ridici jednotky a to je cele
na spojce by to byt nemnelo ta je mechanicka
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

kulinařska zavada

Příspěvek od lucki »

no ale spojka je ta kuzelna vec co spaja prevodovku a motor. cize mi z toho vypliva, ze ked sa toci motor, stojis a je zaradeny stupen, tak je chyba prave niekde na prevodovke. ale preco ked vypnes a zapnes motor je vsetko ok, tak to uz sa blizi k Aktam X.
teoriticky by ti do toho nejako mohol kecat tempomat (ze sa nevypne)...
inak skus aj opacne, nastartuj, zarad 5ku a skus pomaly pustit plyn, ci sa auto pohne, alebo skape.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12959
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

kulinařska zavada

Příspěvek od Urvanej »

ještě mě napadlo diagnostický postup při závadě zařadit kvalt a zvednout auto, zda funguje diferák a to už by pak opravdu zbývala "jen" převodovka a spojka, cestou už nic jinýho nejni. Otázka je, jestli se s někym nedomluvit a nezkusit vyměnit na pokus celou (zapůjčenou)převodovku, ale netušim jak moc je to drahej pokus. (u šáde sme měli hodinu ven a hodinu zpátky :) )
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

eLzyx píše:když to nechce akcelerovat (tj. běží to na ten rádoby volnoběh) a zařadíš - rozjede se to? (byť třeba krokem)
scoff píše:jo asi 2-5 kilometrovou ryclosti ale jen na jednicku - to je asi OK

a dvojku kdyz dam na miste vysi rychlost bez spojky - jak bez spojky? To řadíš při běžícím motoru nez spojky? Proč? Se spojkou to nejde?

se sotva bezicim motorem tak se auto ani nehne a motor bezi porad na stejnych otackah - to je divný, motor by měl chcípnout a ne držet otáčky a pri

seslapnuti plynu se nedeje vubec nic
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

[quote=]a dvojku kdyz dam na miste vysi rychlost bez spojky - jak bez spojky? To řadíš při běžícím motoru nez spojky? Proč? Se spojkou to nejde?[/quote]

se spojkou radit jde ale jde zarit i bezni a to i pri bezicim motoru (bezne tak neradim byl to jen pokus !!)
a motor stale bezi v otackach 350-500 :twisted:

dnes se mi podarilo dostat auto v dobe kdy byla zavada na zvedak a na 1 se toci vsechny 4 kola rychlosti 5km/h
kdyz dam treba 5 kola se toci stejne ale jdou zastavit seslapnutim brzdy
kdyz slapnu na brzdu pri zarazene 1 tak to chcipne :D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

lucki píše:no ale spojka je ta kuzelna vec co spaja prevodovku a motor. cize mi z toho vypliva, ze ked sa toci motor, stojis a je zaradeny stupen, tak je chyba prave niekde na prevodovke. ale preco ked vypnes a zapnes motor je vsetko ok, tak to uz sa blizi k Aktam X.
teoriticky by ti do toho nejako mohol kecat tempomat (ze sa nevypne)...
inak skus aj opacne, nastartuj, zarad 5ku a skus pomaly pustit plyn, ci sa auto pohne, alebo skape.
kdyz zaradin 5 a pustim spojku tak to chcipne bo to motor neutahne :D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

kulinařska zavada

Příspěvek od lucki »

scoff píše: kdyz zaradin 5 a pustim spojku tak to chcipne bo to motor neutahne :D
aha. ja som pochopil tak, ze mas zaradenu 5tku, otacky 350-500 a auto stoji a spojku zoslapnutu nemas.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

lucki píše:
scoff píše: kdyz zaradin 5 a pustim spojku tak to chcipne bo to motor neutahne :D
aha. ja som pochopil tak, ze mas zaradenu 5tku, otacky 350-500 a auto stoji a spojku zoslapnutu nemas.
jo ale pokud je tam ta chyba tak spojku maskat ani nemusim a zaradit jde
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1789
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

kulinařska zavada

Příspěvek od standa »

Tak todle je teda pecka :D Dojeď na sraz k Moplovi a můžeš vybírat vstupný jak do cirkusu: "Přistupte blíže a uvidíte, co jste ještě neviděli a uslyšíte, co jste...!" :)

Prosím o vyzkoušení následujícího: uveď vozidlo do jiného stavu :) , tzn. auto stojí, zařazená jednička, motor vrčí a nestojí se na spojce. Vypni motor a hned ho zase nastartuj - stále se nedotýkej spojky. Kdy se auto začne hýbat - už během činnosti starteru, nebo až motor chytne?

Když se závada při jízdě rychlostí cca 100kmh vyvolá a auto začne zpomalovat, tak je motor s kolama spojenej (jinak řečeno brzdí se motorem), nebo auto plachtí jakoby s vyřazenou rychlostí?

Dík za odpověď.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

standa píše:Tak todle je teda pecka :D Dojeď na sraz k Moplovi a můžeš vybírat vstupný jak do cirkusu: "Přistupte blíže a uvidíte, co jste ještě neviděli a uslyšíte, co jste...!" :)

Prosím o vyzkoušení následujícího: uveď vozidlo do jiného stavu :) , tzn. auto stojí, zařazená jednička, motor vrčí a nestojí se na spojce. Vypni motor a hned ho zase nastartuj - stále se nedotýkej spojky. Kdy se auto začne hýbat - už během činnosti starteru, nebo až motor chytne?
auto cuka uz na starter

Když se závada při jízdě rychlostí cca 100kmh vyvolá a auto začne zpomalovat, tak je motor s kolama spojenej (jinak řečeno brzdí se motorem), nebo auto plachtí jakoby s vyřazenou rychlostí?
auto plachti jako bych vyradil ale rychlost je zarazena,motor okamzite pada na nizsi nez volnobezne otacky

Dík za odpověď.
:pardon: :pardon: :pardon:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

kulinařska zavada

Příspěvek od lucki »

elektronika plyn. pedalu, alebo snimac na klapke.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

lucki píše:elektronika plyn. pedalu, alebo snimac na klapke.
porad to nevysvetluje jak ale muze auto stat
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1789
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

kulinařska zavada

Příspěvek od standa »

scoffe, kdy se problém objevil? neopravovalo se předtím něco?

prosím Tě o poslední test: vyvolej závadu (rychlost cca 50kmh) - zařazená pětka, nestojí se na spojce, otáčky 400, auto plachtí. vypni motor - otáčky motoru spadnou na nulu, nebo se motor roztočí do otáček odpovídajích rychlosti plachtícího auta a kvaltu?
pokud otáčky spadnou na nulu, tak nastartuj motor - auto stále plachtí, zařazená pětka a nestojí se na spojce - už se motor a kola konečně propojili?

BACHA - motor se bude (asi :pardon: ) mžikově roztáčet ze 400 na 1500ot.

díky
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

v sobotu auto najelo cca350 km a bezproblemu
problem se projevuje jen v souvislosti z tempomatem na kterem moc casto nejezdim
kdybys byl na sraze tak jsi se mohl kouknout ale jsou to akta X
:D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

kulinařska zavada

Příspěvek od dali »

:shock: A já si celou dobu dělal z Aštara Šerana a Plejáďanů pr*el! :green:

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

scoff píše:v sobotu auto najelo cca350 km a bezproblemu
problem se projevuje jen v souvislosti z tempomatem na kterem moc casto nejezdim
kdybys byl na sraze tak jsi se mohl kouknout ale jsou to akta X
:D
Podle mě vadnej el. plyn. Nespojitý signál. Takže při normální jízdě si toho ani nevšimneš, ale když zapneš tempomat, tak si to nějaká ŘJ vyhodnotí a shodí motor do nouzáku.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

eLzyx píše:Podle mě vadnej el. plyn. Nespojitý signál. Takže při normální jízdě si toho ani nevšimneš, ale když zapneš tempomat, tak si to nějaká ŘJ vyhodnotí a shodí motor do nouzáku.
to se ale nedeje pokazde a plyn nema nic spolecneho stim ze kdyz bezi auta v nouzaku tak tam muzu flakat rychlosti i bez spojky a auto se ani nehne
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

kulinařska zavada

Příspěvek od doktor »

A nedokáže nouzový režim nějakou extra fičurou rozpojit spojku od motoru ?
Jakože prevence většího poškození ?

EDIT: podívej se ještě, jestli nemáš auto z autoškoly a jestli si z tebe nedělá manželka celou dobu prdel ? :green:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé