Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
Zdravím,
přemýšlím, že bych vyměnil Hondu za Volvo a v hledáčku mám S60 z roku 2000 a víc, prostě z počátku výroby téhle modelové řady. Nejvíc mě zaujala 147 kw T4, popř. 184 kw T5 vypadá taky fajn. Na auto budu mít cca 100.000, takže verze D5 asi nepřipadá v úvahu. Chci jedině manuál. Na co si mám dát pozor při výběru? Mají S60 nějaká riziková místa? Co ty turba v těhle verzích, co to vydrží a na kolik přijde případná výměna/repas? Jak je to se spotřebou?
přemýšlím, že bych vyměnil Hondu za Volvo a v hledáčku mám S60 z roku 2000 a víc, prostě z počátku výroby téhle modelové řady. Nejvíc mě zaujala 147 kw T4, popř. 184 kw T5 vypadá taky fajn. Na auto budu mít cca 100.000, takže verze D5 asi nepřipadá v úvahu. Chci jedině manuál. Na co si mám dát pozor při výběru? Mají S60 nějaká riziková místa? Co ty turba v těhle verzích, co to vydrží a na kolik přijde případná výměna/repas? Jak je to se spotřebou?
-
Offline
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
Co procist tohle tema?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=22561
Nechci byt rypavy, lec predpokladam ze T4 v S60ce nebyla.
preplnovane:
2.0T
2.4T
2.5T
T5
... jiste me majitele doplni
pak atmosfery:
2.4
2.4i
Turba bych se nebal
, dyt je s nim zabava.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=22561
Nechci byt rypavy, lec predpokladam ze T4 v S60ce nebyla.
preplnovane:
2.0T
2.4T
2.5T
T5
... jiste me majitele doplni
pak atmosfery:
2.4
2.4i
Turba bych se nebal

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
jj. zkus pročíst to téma. je tam dost odpovědí.
jinak to označení je 2,4T a je to nízkotlaké turbo, které vydrží hodně. spotřeby na https://www.spritmonitor.de
jinak to označení je 2,4T a je to nízkotlaké turbo, které vydrží hodně. spotřeby na https://www.spritmonitor.de
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
Toto by mohlo být pro tebe akorát https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=29307 jestli je teda ještě k mání
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
2.5T se dělala až od faceliftu, takže ji v 2000-2002 nenajdešttoommaasseekk píše:Co procist tohle tema?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=22561
Nechci byt rypavy, lec predpokladam ze T4 v S60ce nebyla.
preplnovane:
2.0T
2.4T
2.5T
T5
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
1. zkontrolovat posilovač brzd - pokud při šlápnutí brzdového pedálu uslyšíš zasyčení, zkus ho ještě párkrát sešlápnout a pak držet - pedál bude klesat a to je špatně (vadný posilovač)
2. koukni se na panel tlačítek pod klima panelem - jakmile se tam objeví Four-C, tak si polož otázku - stojí mi extra pohodlí za 8-10t Kč/tlumič?
3. -//- jakmile se tam objeví tlačítko DSTC, doporučuju auto projet nějakou zatáčkovitou trasou, jednou pomalu, jednou dynamičtěji. Jestli se rozsvítí a neshasne symbol klouzajícího autíčka, tak je někde problém (kroužek pod volantem 7000Kč, akcelerometr 5000Kč, nebo některý z ABS senzorů). Tím nechci říct, aby jsi se DSTC vyhýbal - je to dobrá bezpečnostní fičurka.
4. levou páčkou si vyzkoušej palubní PC, rozsypanej čaj na panelu neznamená, že auto bylo vyrobeno pro čínský trh, ale vadnou přístrojovku (na 90%opravitelnou, jinak 15000Kč)
5. po vypnutí motoru se zaposlouchej do pazvuků v motorovém prostoru - jestli uslyšíš rychlé cvakání "relé" ještě cca 30sec. po vypnutí je zrada někde na podtlakovém ovládání turba (některý z ventilů, přicpaná hadička, polomrtvá ŘJ). Tenhle problém mám u svého auta a zatím se mi to nepodařilo odstranit.
6. vyzkoušej si tempomat v několika režimech. Zapnutí při akceleraci, při decelaraci i klidné jízdě. Pokud se vypne - špatně, je vadný některý ze senzorů na pedálech
7. při odřazení se podívej, jestli se nějak výrazně nezhoupnou otáčky (pád na 500ot a okamžité zvednutí na cca 800ot). U těchto ročníků je ještě škrtící klapka od Magnetti Marelli, která jak název připomíná je spíše magnetem na maléry (nebývá levná).
... to je asi tak vše, čeho jsem si všiml při testování těchto vehyklů postávajících v bazarech
pozn. navi s CD mechanikou je bohužel k ničemu - nejsou k ní mapy ČR (to jen aby jsi nepřiplácel za něco, co je k prdu)
2. koukni se na panel tlačítek pod klima panelem - jakmile se tam objeví Four-C, tak si polož otázku - stojí mi extra pohodlí za 8-10t Kč/tlumič?
3. -//- jakmile se tam objeví tlačítko DSTC, doporučuju auto projet nějakou zatáčkovitou trasou, jednou pomalu, jednou dynamičtěji. Jestli se rozsvítí a neshasne symbol klouzajícího autíčka, tak je někde problém (kroužek pod volantem 7000Kč, akcelerometr 5000Kč, nebo některý z ABS senzorů). Tím nechci říct, aby jsi se DSTC vyhýbal - je to dobrá bezpečnostní fičurka.
4. levou páčkou si vyzkoušej palubní PC, rozsypanej čaj na panelu neznamená, že auto bylo vyrobeno pro čínský trh, ale vadnou přístrojovku (na 90%opravitelnou, jinak 15000Kč)
5. po vypnutí motoru se zaposlouchej do pazvuků v motorovém prostoru - jestli uslyšíš rychlé cvakání "relé" ještě cca 30sec. po vypnutí je zrada někde na podtlakovém ovládání turba (některý z ventilů, přicpaná hadička, polomrtvá ŘJ). Tenhle problém mám u svého auta a zatím se mi to nepodařilo odstranit.
6. vyzkoušej si tempomat v několika režimech. Zapnutí při akceleraci, při decelaraci i klidné jízdě. Pokud se vypne - špatně, je vadný některý ze senzorů na pedálech
7. při odřazení se podívej, jestli se nějak výrazně nezhoupnou otáčky (pád na 500ot a okamžité zvednutí na cca 800ot). U těchto ročníků je ještě škrtící klapka od Magnetti Marelli, která jak název připomíná je spíše magnetem na maléry (nebývá levná).
... to je asi tak vše, čeho jsem si všiml při testování těchto vehyklů postávajících v bazarech
pozn. navi s CD mechanikou je bohužel k ničemu - nejsou k ní mapy ČR (to jen aby jsi nepřiplácel za něco, co je k prdu)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
Díky za rady. Four-c, to jsou nějaké automaticky tuhostně stavitelné tlumiče? To je docela rána za ně... Když tak koukam že jseš taky z Prahy, nenašel by sis třeba někdy chvilku zajet se se mnou po Praze na nějaký podívat? Evidentně do toho vidíš víc jak jáeLzyx píše:1. zkontrolovat posilovač brzd - pokud při šlápnutí brzdového pedálu uslyšíš zasyčení, zkus ho ještě párkrát sešlápnout a pak držet - pedál bude klesat a to je špatně (vadný posilovač)
2. koukni se na panel tlačítek pod klima panelem - jakmile se tam objeví Four-C, tak si polož otázku - stojí mi extra pohodlí za 8-10t Kč/tlumič?
3. -//- jakmile se tam objeví tlačítko DSTC, doporučuju auto projet nějakou zatáčkovitou trasou, jednou pomalu, jednou dynamičtěji. Jestli se rozsvítí a neshasne symbol klouzajícího autíčka, tak je někde problém (kroužek pod volantem 7000Kč, akcelerometr 5000Kč, nebo některý z ABS senzorů). Tím nechci říct, aby jsi se DSTC vyhýbal - je to dobrá bezpečnostní fičurka.
4. levou páčkou si vyzkoušej palubní PC, rozsypanej čaj na panelu neznamená, že auto bylo vyrobeno pro čínský trh, ale vadnou přístrojovku (na 90%opravitelnou, jinak 15000Kč)
5. po vypnutí motoru se zaposlouchej do pazvuků v motorovém prostoru - jestli uslyšíš rychlé cvakání "relé" ještě cca 30sec. po vypnutí je zrada někde na podtlakovém ovládání turba (některý z ventilů, přicpaná hadička, polomrtvá ŘJ). Tenhle problém mám u svého auta a zatím se mi to nepodařilo odstranit.
6. vyzkoušej si tempomat v několika režimech. Zapnutí při akceleraci, při decelaraci i klidné jízdě. Pokud se vypne - špatně, je vadný některý ze senzorů na pedálech
7. při odřazení se podívej, jestli se nějak výrazně nezhoupnou otáčky (pád na 500ot a okamžité zvednutí na cca 800ot). U těchto ročníků je ještě škrtící klapka od Magnetti Marelli, která jak název připomíná je spíše magnetem na maléry (nebývá levná).
... to je asi tak vše, čeho jsem si všiml při testování těchto vehyklů postávajících v bazarech
pozn. navi s CD mechanikou je bohužel k ničemu - nejsou k ní mapy ČR (to jen aby jsi nepřiplácel za něco, co je k prdu)

-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
S elzyxem raději ne, neboť ti hrozí nebezpečí kletby, jenž ti garantuje likvidaci auta během krátkého časového období
Že elzyxi?

_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
Jestli chceš odborníka z Prahy tak se domluv s Marrou - http://www.marra.cz 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
Tak jsem se koukal na youtube na nějaký video se zrychlením té T5 a je to docela ukrutná střelba, přesně tohle chci
Jak jsou na tom s životností turba u tý T5? Tam je teda jedno vysokotlaké, nebo 2 menší ? Hlavně mě fascinuje, že by spotřeba měla bejt stejná, jako u mýho atmosferickýho 2.0i v Hondě = +-10l / 100.
když jsme u toho, nebyl jste se někdo podívat na některý z nich? :
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8783593
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8465434
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8687610

když jsme u toho, nebyl jste se někdo podívat na některý z nich? :
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8783593
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8465434
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8687610
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
jedno vysokotlaké. Podle mě má delší životnost než nízkotlak, protože při studeném startu nebývá tak namáhané (roztáčí se později). Ale jen to jen moje špekulace. Každopádně pokud s tím nejezdilo čuně, nebo ženská (sorry dámy), tak by mělo vydržet přes 300t km
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 25 dub 2011 20:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
už je bohužel pryč, jinak vypadalo dobře a za super prachykarelvolvo píše:Toto by mohlo být pro tebe akorát https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=29307 jestli je teda ještě k mání

-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
a rozdíl mezi tou T5 a 2.4T je hodně znát? Přece jen 200 vs 250 ps... Aby mi pak nebylo líto, že jsem nekoupil tu silnějšíeLzyx píše:jedno vysokotlaké. Podle mě má delší životnost než nízkotlak, protože při studeném startu nebývá tak namáhané (roztáčí se později). Ale jen to jen moje špakulace. Každopádně pokud s tím nejezdilo čuně, nebo ženská (sorry dámy), tak by mělo vydržet přes 300t km


-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
je to hodně znát. Mě teď bude stát hodně usilí a peněz tu 2.4t povýšit na úroveň T5.
A nejsem si jistej, ale myslím, že T5 má jinak "poskládanou" převodovku.
A nejsem si jistej, ale myslím, že T5 má jinak "poskládanou" převodovku.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
a tvrdší péra...eLzyx píše:je to hodně znát. Mě teď bude stát hodně usilí a peněz tu 2.4t povýšit na úroveň T5.
A nejsem si jistej, ale myslím, že T5 má jinak "poskládanou" převodovku.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
já si to hned říkal ... já furt, že po přesedlání na 2.4T je to takový ochablý 

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
nikdo nemládne...eLzyx píše:já si to hned říkal ... já furt, že po přesedlání na 2.4T je to takový ochablý

-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
ta 60ka z prostredniho odkazu se prodava nekdy od rijna 2010, takze bych cekal asi nejaky zadrhel.Slayer píše:Tak jsem se koukal na youtube na nějaký video se zrychlením té T5 a je to docela ukrutná střelba, přesně tohle chciJak jsou na tom s životností turba u tý T5? Tam je teda jedno vysokotlaké, nebo 2 menší ? Hlavně mě fascinuje, že by spotřeba měla bejt stejná, jako u mýho atmosferickýho 2.0i v Hondě = +-10l / 100.
když jsme u toho, nebyl jste se někdo podívat na některý z nich? :
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8783593
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8465434
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8687610
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
a nebude to jen tím, že Volva se prodávají obtížně (alespoň co jsem četl) ?dan2 píše:ta 60ka z prostredniho odkazu se prodava nekdy od rijna 2010, takze bych cekal asi nejaky zadrhel.Slayer píše:Tak jsem se koukal na youtube na nějaký video se zrychlením té T5 a je to docela ukrutná střelba, přesně tohle chciJak jsou na tom s životností turba u tý T5? Tam je teda jedno vysokotlaké, nebo 2 menší ? Hlavně mě fascinuje, že by spotřeba měla bejt stejná, jako u mýho atmosferickýho 2.0i v Hondě = +-10l / 100.
když jsme u toho, nebyl jste se někdo podívat na některý z nich? :
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8783593
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8465434
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8687610
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
nie. za taku cenu nie.Slayer píše:
a nebude to jen tím, že Volva se prodávají obtížně (alespoň co jsem četl) ?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
ta z toho prvního odkazu má nádhernou kombinaci interieru 

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
ta T5ka vypada opravdu pekne.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
mě se taky moc líbíwickey píše:ta T5ka vypada opravdu pekne.

-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
měli ... pod klima panelem najdeš tlačítko DSTC
Pokud tam je jen STC, tak stabilizace podvozku není a je tam jen regulace prokluzu.
Pokud tam je jen STC, tak stabilizace podvozku není a je tam jen regulace prokluzu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
Rady ke koupi S60 r.v. 2000-2002
hm, tak ta T5 jí koukám nemáeLzyx píše:měli ... pod klima panelem najdeš tlačítko DSTC
Pokud tam je jen STC, tak stabilizace podvozku není a je tam jen regulace prokluzu.


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé