Vykon PRV endzinu 2.8 V6

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#51 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Muzu sem prasknout ty svody, nebo to zatim nechame tajny? :D
Zatim ne :oops:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#52 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od LukyKolin »

tomasss píše:[
Zatim ne :oops:
Jsi do kcháru napáchal nové svody?
:)
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#53 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

LukyKolin píše: Jsi do kcháru napáchal nové svody? :)
Prave vyrazej z Marylandu :twisted:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#54 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Sergej »

Cim su specialnejsie a kolko cm pridavaju :wink: ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#55 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Cim su specialnejsie a kolko cm pridavaju :wink: ?
Ono je to spis naopak - specialni jsou ty originalni svody na verzi PRV vyrabeny pro Volvo. Ma takovy featury, jako napriklad ctvercovy prurez jednotlivych kanalu nebo pravouhle ohyby, coz ma na odpor kladeny odchazejicim plynum velmi zajimave ucinky :roll: . Oficialni verze byla ta, ze svody jsou takhle upraveny, aby poskytovaly kultivovany chod, ale vsichni kdo se o to zajimaji hloubeji vedi ze slo hlavne o to neohrozit vykonovou pozici turboV4 te doby.
Upgrade svodu je u PRV jeden z nejjednodussich, nejlevnejsich a nejefektivnejsich zpusobu zvyseni vykonu (videl jsem grafy, dva roky to studuju po vsech certech..), a co se tyce cisel - u DeLoreanu (100kW/130PS) pridava vymena svodu za tyhle (btw jsou z Eagle Premier/Dodge Monaco) prumerne kolem 30 koni.
Jsem na to moc zvedavej... :twisted:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#56 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Drtic »

I ja jsem zvedav.. skoda, ze to nestihnu udelat ted, kdyz mam celej motor venku na stojanu :x
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#57 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:I ja jsem zvedav.. skoda, ze to nestihnu udelat ted, kdyz mam celej motor venku na stojanu :x
Hele tak aspon ty svody nafot a zmer vnitrni a vnejsi prumer vyusteni toho svodu :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#58 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Jinak kdyby nekdo planoval preplnovanou V6, mam casove omezenou nabidku na kovany streva. Kit se sklada z kovanych pistu 92mm (vhodne pro primou montaz do B280x), kovane H ojnice, pistni cepy a krouzky. Cena $1800 + postovne, k dodani ihned.
Se standartnimi pisty nema cenu delat jakekoliv pokusy, povoluji uz pri plnicich tlacich ~4PSI.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#59 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Drtic »

K tomu dodam, ze twin turbo kit i s IC a hadicema vyjde kolem 10 000,- Kc.. a nasledny vykon? K nezaplaceni :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#60 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od wickey »

neutekla ti tam nula?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#61 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Drtic »

Neutekla, castka je z ebay.com. Turbo kity jsou v usa smesne levne... :%)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#62 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od wickey »

:shock:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#63 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Kurna, tenhle topic jsem uplne minul...drtici, inspirace na pristi GO :D
https://turbobricks.com/showthread.php?t=190684
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#64 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Drtic »

Pristi GO nebude. Od tehle chvile bude auto hyckano. Mozna si poridim jiny a timhle budu jezdit jen na vikendy :lol:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#65 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Pristi GO nebude. Od tehle chvile bude auto hyckano. Mozna si poridim jiny a timhle budu jezdit jen na vikendy :lol:
Nikdo taky nerikal ze TVOJI pristi GO... :oops:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#66 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Zrychlena rozborka a sborka PRV :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“