Nic jinýho se specifikací ATF type F neumím sehnat...

zajímavý, co člověk to názor...gusto píše:No jo, G-čko, jenomže jsem někde četl, že právě u M47 je důležitá specifikace type F, kvůli mazání koleček pátýho stupně, dokonce někdo radil nalévat při zdvižené levé strany vozu kvůli mírnému přeplnění (cca. o 2 dcl).
Myslim si, že je to vhodný olej. Důležitý je, že splňuje tu specifikaci FORD ESW-M2C-33 F/G.gusto píše:Můžu použít tenhle olej do převodovky M 47? Tady: http://www.autoolej.sk/prevodove-oleje/ravenol-fluid-type-f-1l?cPath=5
Nic jinýho se specifikací ATF type F neumím sehnat...
kV8ba píše:Myslim si, že je to vhodný olej. Důležitý je, že splňuje tu specifikaci FORD ESW-M2C-33 F/G.
Po tomto se se nepídil, ale kouknu se, když chceš.Ondra. píše:já se chystam dát to origo ATF G do M46 doufam že to je ok
Sergej píše:Prednedavnom som od kuceru objednal 2l ATF F origo volvo. A hadajte co doslo ?
API GL4 hypoidny, ale origo Volvo....
Myslim ze prave M47 znesie cokolvek. Je mozne, ze v dobe vzniku neboli tak kvalitne oleje a preto odporucali ATF olej (ten sa da zohnat u Aralu, Valvoline...) - aj ked do diferaku kazu davat dost drahy API GL5. Aj vo Volvo specifikaciach sa pise, ze API GL4 moze ist do prevodoviek M4x.
Do M46+OD som pred cca 3 rokmi nalial Dexron IIID a zatial v pohode, radi krasne. Ale uz by som ho tam pre istotu predsa len nelial.
Stejna zkusenost. Uz si ale nejsem tak jisty, jestli je to spravne ci ne.. :/Sergej píše:Prednedavnom som od kuceru objednal 2l ATF F origo volvo. A hadajte co doslo ?
API GL4 hypoidny, ale origo Volvo....
V biblii pre 7xx/9xx a 8xx pisu ze tam nema ist pre mozne preklzovanie spojky v OD a nejakych tlmicov (dampers), ale nase etalony nedisponuju bohvieakym krutiacim momentomgusto píše:Sergej píše:Prednedavnom som od kuceru objednal 2l ATF F origo volvo. A hadajte co doslo ?
API GL4 hypoidny, ale origo Volvo....
Myslim ze prave M47 znesie cokolvek. Je mozne, ze v dobe vzniku neboli tak kvalitne oleje a preto odporucali ATF olej (ten sa da zohnat u Aralu, Valvoline...) - aj ked do diferaku kazu davat dost drahy API GL5. Aj vo Volvo specifikaciach sa pise, ze API GL4 moze ist do prevodoviek M4x.
Do M46+OD som pred cca 3 rokmi nalial Dexron IIID a zatial v pohode, radi krasne. Ale uz by som ho tam pre istotu predsa len nelial.
Práve ten Dexron neodporúčajú, to skôr motorový 10W-40. S Dexronom sa vraj prehrievajú prevodovky, kvôli nejakej jeho vlastnosti, o ktorú je "vylepšený" oproti type F. Pre istotu dám ten Ravenol, a uvidím.
Ja ti neviem ale ATF F , G tam nevidim, len Dexron IIDkV8ba píše:Já jsem do M46 dal Mobil1 ATF 220, http://www.olejshop.cz/oleje/prevodove-oleje/p/olej-mobil-atf-220-1litr/
specifikaci splňuje a za těch cca 12t. km jsem nezpozoroval žádnou výraznou změnu, k lepšímu ani k horšímu.
kV8ba píše:specifikaci FORD ESW-M2C-33 F/G.
A urcite je to to iste ako ATF F resp G ?gusto píše:Ten Mobil splňuje toto:kV8ba píše:specifikaci FORD ESW-M2C-33 F/G.
Jestli je to stejné netušim, ale loni jsem po tom dost pátral i na zahraničních forech a tato specifikace (Ford M2C 33F/G) byla velice často zmiňována v souvislosti s vhodným olejem do M46/47.Sergej píše: A urcite je to to iste ako ATF F resp G ?
A ak aj ano, ako je mozne ze splna aj Dexron IID ?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé