Topení-zima
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Topení-zima
Tak nám trošku přituhlo a mě přestalo topit auto! Motor se zahřeje nomálně, teploměr ukazuje optimální teplotu a z průduchů jde jen takový hodně vlažný vzduch.... Přemýšlím jestli to není třeba zavzdušněné ale nikde jsem nenašel žádnej odvzdušňovák nebo tak něco... Setkali jste se s tím někdo??? Myslím že zrovna u Švéda to není úplně normální...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Topení-zima
Nefungujou klapky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9954
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Topení-zima
mě třeba půlka auta najednou netopila, doplnil jsem medium klimy a zase ok. zkus taky tohleFanula píše:Tak nám trošku přituhlo a mě přestalo topit auto! Motor se zahřeje nomálně, teploměr ukazuje optimální teplotu a z průduchů jde jen takový hodně vlažný vzduch.... Přemýšlím jestli to není třeba zavzdušněné ale nikde jsem nenašel žádnej odvzdušňovák nebo tak něco... Setkali jste se s tím někdo??? Myslím že zrovna u Švéda to není úplně normální...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Topení-zima
Nevím no já klimu teď v zimě zásadně nepouštím a topí mně to normálně
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Topení-zima
Klima OK, asi spíš ty klapky, stejně je to divný, na zmrznutí to sice není ale nějak se mi to nepozdává...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Topení-zima
Nejni to zamrzlí , ale spíš očesaný převody.Fanula píše:Klima OK, asi spíš ty klapky, stejně je to divný, na zmrznutí to sice není ale nějak se mi to nepozdává...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Topení-zima
No nevím, já jezdím celej rok v automatickém režimu a dle potřeby si měním jen teplotu a vždycky to fungovalo super, když si to přepínám tak to fouká z těch míst kde by mělo, ale myslím že ta teplota není nic moc....Honza píše:Nejni to zamrzlí , ale spíš očesaný převody.Fanula píše:Klima OK, asi spíš ty klapky, stejně je to divný, na zmrznutí to sice není ale nějak se mi to nepozdává...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Topení-zima
A vzduchu jde dost nebo málo, kabinový filtr mohl zvlnout. I některá ta klapka mohla upadnout.Fanula píše:No nevím, já jezdím celej rok v automatickém režimu a dle potřeby si měním jen teplotu a vždycky to fungovalo super, když si to přepínám tak to fouká z těch míst kde by mělo, ale myslím že ta teplota není nic moc....
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
Topení-zima
nejčastější příčinou "netopení" bývají:
- nefunkční klapky, jak tu už je napsáno, většinou mají očesaný převod
- zasr*né čidlo teploty v CCM panelu. pod rádiem vpravo od středu je malá mřížka a pod ní čidlo teploty. vypadá jako malinkej kondenzátor. na to m bývá často prach, takže čidlo neví, jaká je v autě teplota. libuje si v teple, zabalený do prachu a podobnýho bordelu a neví blbec, že v kabině je zima. opravit se to dá vysavačem přes tu malou mřížku...
(ještě jedno podobný čidlo je u ventilátoru, ale to se tak nezasírá)
- nefunkční klapky, jak tu už je napsáno, většinou mají očesaný převod
- zasr*né čidlo teploty v CCM panelu. pod rádiem vpravo od středu je malá mřížka a pod ní čidlo teploty. vypadá jako malinkej kondenzátor. na to m bývá často prach, takže čidlo neví, jaká je v autě teplota. libuje si v teple, zabalený do prachu a podobnýho bordelu a neví blbec, že v kabině je zima. opravit se to dá vysavačem přes tu malou mřížku...
(ještě jedno podobný čidlo je u ventilátoru, ale to se tak nezasírá)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Topení-zima
Někdy pomůže kalibrace klapek pomocí diagnostiky. Ovládací servomotorky při ní dojedou do koncových poloh a uloží se hodnoty snímačů. V horším případě je očesaný ten zmíněný převod uvnitř motorku a pomůže jen výměna. S tím vysavačem opatrně, v tom snímači teploty je miniaturní ventilátorek a může se snadno přetočit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2375
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Topení-zima
Pretocit se nemuze, je to obyc. magnet.civka, muze se tim padem tocit na obe str. Vysavac mozna ok, ale lepsi vycistit manualne.. Viz:Ykka píše:Někdy pomůže kalibrace klapek pomocí diagnostiky. Ovládací servomotorky při ní dojedou do koncových poloh a uloží se hodnoty snímačů. V horším případě je očesaný ten zmíněný převod uvnitř motorku a pomůže jen výměna. S tím vysavačem opatrně, v tom snímači teploty je miniaturní ventilátorek a může se snadno přetočit.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=22196
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Topení-zima
Přetočit ve smyslu překročení dovolených otáček a poškození uložení, následně vydává při provozu hluk.
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Topení-zima
Hajcus píše:Pretocit se nemuze, je to obyc. magnet.civka, muze se tim padem tocit na obe str. Vysavac mozna ok, ale lepsi vycistit manualne.. Viz:Ykka píše:Někdy pomůže kalibrace klapek pomocí diagnostiky. Ovládací servomotorky při ní dojedou do koncových poloh a uloží se hodnoty snímačů. V horším případě je očesaný ten zmíněný převod uvnitř motorku a pomůže jen výměna. S tím vysavačem opatrně, v tom snímači teploty je miniaturní ventilátorek a může se snadno přetočit.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=22196




_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: melnik
Topení-zima
Já to profouknul stlačeným vzduchem na čištění elektroniky.
_________________
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé