Těžko startujem D24

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
OndraH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

Těžko startujem D24

Příspěvek od OndraH »

Ten Hitachi startér má reduktor(planetovou převodovku) takže má menší proudové nároky a točí vyšší otáčky. Je sice výkonově slabší ale pro start motoru je lepší než Bosch. Měl jsem ho v sedmě(Hitachi) a starty byly jedna báseň.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

dneska jsem pitval čerpadlo z libovky a došel jsem k závěru že ten voskovej termosráč je v tý půlce kde je přívod a odvod chladiva, tudíž vyvstává otázka jestli se to mění celý s tim housingem nebo jen v nitřek, v tom případě jak se vnitřek dostane ven ? Travexovo popis jsem nedohledal :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Těžko startujem D24

Příspěvek od VanThomas »

Ondra. píše:dneska jsem pitval čerpadlo z libovky a došel jsem k závěru že ten voskovej termosráč je v tý půlce kde je přívod a odvod chladiva, tudíž vyvstává otázka jestli se to mění celý s tim housingem nebo jen v nitřek, v tom případě jak se vnitřek dostane ven ? Travexovo popis jsem nedohledal :(
Už ti to psal Sergej, tak 5 přízpěvků zpátky...
nějaká grafika k tomu:
Schránka01.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

VanThomas píše:
Už ti to psal Sergej, tak 5 přízpěvků zpátky...
nějaká grafika k tomu:
Schránka01.jpg
Tomáši to je mi jasný že to uvedený na obrázku se musí pootočit abych byl schopnej to rozpojit a pak povolit ty dva šrouby a tim mi vzniknou dva kusy jeden s pružinou a druhej je ten do kterýho vedou ty hadice od chladiva. Až sem je mi to jasný. A teď jsem vydedukoval že termočlánek je v tý kovový části do který vedou hadice a ptám jestli se to kupuje celý i s tim housingem (rozumněj kovovej obal nebo jak to mam líp vystihnout) nebo se zevnitř ten termočlánek musí vydolovat?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Těžko startujem D24

Příspěvek od VanThomas »

Určitě se mění jen patrona vevnitř
rozstřel z vadisu napoví:
hgghk.jpg
číslo to má 9139507 - u Kučery za lidových 1131,-
Mám v plánu se pozeptat na jarově u VW, tak dám pak vědět jak to dopadlo :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Těžko startujem D24

Příspěvek od Sergej »

VanThomas píše:Určitě se mění jen patrona vevnitř
rozstřel z vadisu napoví:
hgghk.jpg
číslo to má 9139507 - u Kučery za lidových 1131,-
Mám v plánu se pozeptat na jarově u VW, tak dám pak vědět jak to dopadlo :)
Uz som to videl spachane na krokovy motor :)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

Bosch Černík to má v Plzni za 690 i s daní
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

konec útrap, vše bylo jen v ko termočlánku a špatně nastaveným čerpadle :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „200 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé