Těžko startujem D24
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Těžko startujem D24
Ten Hitachi startér má reduktor(planetovou převodovku) takže má menší proudové nároky a točí vyšší otáčky. Je sice výkonově slabší ale pro start motoru je lepší než Bosch. Měl jsem ho v sedmě(Hitachi) a starty byly jedna báseň.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Těžko startujem D24
dneska jsem pitval čerpadlo z libovky a došel jsem k závěru že ten voskovej termosráč je v tý půlce kde je přívod a odvod chladiva, tudíž vyvstává otázka jestli se to mění celý s tim housingem nebo jen v nitřek, v tom případě jak se vnitřek dostane ven ? Travexovo popis jsem nedohledal 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Těžko startujem D24
Už ti to psal Sergej, tak 5 přízpěvků zpátky...Ondra. píše:dneska jsem pitval čerpadlo z libovky a došel jsem k závěru že ten voskovej termosráč je v tý půlce kde je přívod a odvod chladiva, tudíž vyvstává otázka jestli se to mění celý s tim housingem nebo jen v nitřek, v tom případě jak se vnitřek dostane ven ? Travexovo popis jsem nedohledal
nějaká grafika k tomu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Těžko startujem D24
Tomáši to je mi jasný že to uvedený na obrázku se musí pootočit abych byl schopnej to rozpojit a pak povolit ty dva šrouby a tim mi vzniknou dva kusy jeden s pružinou a druhej je ten do kterýho vedou ty hadice od chladiva. Až sem je mi to jasný. A teď jsem vydedukoval že termočlánek je v tý kovový části do který vedou hadice a ptám jestli se to kupuje celý i s tim housingem (rozumněj kovovej obal nebo jak to mam líp vystihnout) nebo se zevnitř ten termočlánek musí vydolovat?VanThomas píše:
Už ti to psal Sergej, tak 5 přízpěvků zpátky...
nějaká grafika k tomu:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Těžko startujem D24
Určitě se mění jen patrona vevnitř
rozstřel z vadisu napoví: číslo to má 9139507 - u Kučery za lidových 1131,-
Mám v plánu se pozeptat na jarově u VW, tak dám pak vědět jak to dopadlo
rozstřel z vadisu napoví: číslo to má 9139507 - u Kučery za lidových 1131,-
Mám v plánu se pozeptat na jarově u VW, tak dám pak vědět jak to dopadlo

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Těžko startujem D24
Uz som to videl spachane na krokovy motorVanThomas píše:Určitě se mění jen patrona vevnitř
rozstřel z vadisu napoví: číslo to má 9139507 - u Kučery za lidových 1131,-
Mám v plánu se pozeptat na jarově u VW, tak dám pak vědět jak to dopadlo

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Těžko startujem D24
Bosch Černík to má v Plzni za 690 i s daní
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Těžko startujem D24
konec útrap, vše bylo jen v ko termočlánku a špatně nastaveným čerpadle 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé