1) rucni brzda - predpokladam ze ma fungovat stejne jako u vsech aut, na 3 zoubku brzdit dostatecne s plynulym nabehem ucinku. u me brzdi tak, ze sice jakoby nastupuje plynule (druhy zoubek) ale pak se to jakoby kousne a kola jdou ihned do smyku. navic to ma jakoby vuli pri zatazene brzde - s autem se da trosku pohnout, jakoby to nebylo reseno pres pakny a buben ale pres nejake zarazky. lip to popsat neumim.. coz by mozna ani tak nevadilo, ale v kombinaci s AT, kdy zastavim, zatahnu brzdu, dam P, si pak auto jeste popojede 1cm a zustane vlastne viset na trnu parkovaci brzdy v AT coz je zrejme blbe. predpokladam ze to neni standardni chovani rucky u volva?..
2) po nastartovani v teplotach pod 0C se mi otacky drzi kolem 1500 a za cca 15-20 sec spadnou na nejakych 800. je tohle normalni? taky se mi to nezda OK, kdyz zaradim P nebo D s vyssimi nez volnobeznymi otackami. kdyz zaradim nejaky jizdni rezim, zatizi se motor, otacky jsou hned na 800 a kdyz vyradim, tak tam zustanou. jak jste na tom vy s B52xx motorem?
3) dorazy kufru - po otevreni kufru kdyz ho postim, lehce do nej strcim se krasne otevre, prekona horni polohu (90stupnu) a preklopi se dozadu, kde jakoby zrychli a prudce se zastavi o kovove dorazy oteviraciho mechanismu. predpokladam, ze na tech dorazech by meli byt nejake gumicky nebo gumove tlumice (pokud by meli tak 0,5cm tloustku bylo by to idealni), nemam je tam, jen dirky po nich.. byl by jste nekdo tak laskav a hodil sem detailni foto toho mechanismu, abych vedel co tam ma byt? pripadne poradit kde by se dali ty dorazy/gumove spunty koupit nebo cim nahradit? puvodne jsem myslel ze jsou vzpery KO, ale kufr se zveda dobre, jen se pak preklopi moc a doraz je kov na kov coz je asi blbe.. navic tam jsou ty dirky jako pozustatek zrejme po nejakych dorazech. pokud tam byly, nenapada me duvod proc tam neni ani jeden.
4) a to nejlepsi nakonec - jak jste na tom se spotrebou idelane B5244 v kombinaci s AT? ja v liberci (tzn. vyhradne do kopce/ z kopce) pri teplotach kolem -3C az -10C mezi 13.5-17.5l podle PC (a to udajne podle diskusi zde ukazuje tak o 1.5l mene nez je real


pro liberecaky a blizke okoli - k doktorovi pujde do autoservisu Vaska, mam ho lety vyzkouseny (po letech experimentu s vetsimi ci mensimi exoty), je to otec se synem, delaji hlavne italy, maji plnou diagnostiku bosch, delaji i diesel servis, emise. vzdy jsem s nimi byl spokojeny, starej Vaska je stara skola, rekl bych poctivej, nechteji vydelat za kazdou cenu. tvrdil, ze volvo neni problem po mechanicky ani elektricky strance. tak pak poreferuju.
diky