Špatné starty

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

I když teď si vzpomínám, že jednou v neděli to takhle blbě startovalo i po předehřátí. :(
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Špatné starty

Příspěvek od dali »

raolsa píše:Může tam být, ale nemusí. Každopádně bych ty hadičky vyměnil. Preventivně. Ono když s nima zahýbeš, sundáš apod. tak už nemusí stoprocentně těsnit. A ta stovka nebo dvě za novou hadičku v metráži tě nezabije.
K tomu stání z kopce - je to dobrý nápad, ale musíš stát tak aby hladina paliva v nádrži byla výš než ty hadičky na přepadu viz. spojené nádoby. :good:
Jednou jsem před zimou kontroloval žhavičky a díky tomu přístupu kterej k nim je jsem protrhnul už načatou tu poslední krátkou hadičku (vpodstatě jen záslepka) a poznal jsem to při startu okamžitě, chytlo to na čtyři a chcíplo, na druhej pokus už se to nějak rozběhlo. Otevřel jsem kapotu, a podle smradu nafty mi bylo hned jasno... Takže bych šel po čuchu :wink:

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

Naftu necítím.
Všude kolem přepadů a čerpadla je úplně sucho.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14310
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Špatné starty

Příspěvek od raolsa »

RobertH píše:Naftu necítím.
Všude kolem přepadů a čerpadla je úplně sucho.
To bylo u toho Opela taky a stejně byly hadičky v háji.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

Určitě je zkusím vyměnit. Ale až o víkendu v garáži. Večer před panelákem se mi do toho nechce. Stejně se chystám rozhodit i bufík, tak to vezmu jedním vrzem.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

Nedokázal by mi někdo prosím napsat, jaký vnitřní průměr přepadových hadiček patří na 2.5 TDI D5252T ?
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14310
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Špatné starty

Příspěvek od raolsa »

Hm, ve Vadisu průměr nepíšou, jenom délku celkem cca 2 metry. :%) Asi budeš muset vzít šupleru, sundat jeden přepad a změřit výstup na vstřiku. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zeb
Offline
Příspěvky: 941
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Špatné starty

Příspěvek od Zeb »

RobertH píše:Nedokázal by mi někdo prosím napsat, jaký vnitřní průměr přepadových hadiček patří na 2.5 TDI D5252T ?
Tohle by mě taky zajímalo... Taky to potřebuju vyměnit...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

Dneska jsem koupil přepadovou hadičku 3,2 mm. Prý jsou všechny stejné, tak uvidíme.
2 metry stály asi 170 Kč a záslepka posledního vstřiku 61 Kč.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

Zeb
Offline
Příspěvky: 941
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Špatné starty

Příspěvek od Zeb »

RobertH píše:Dneska jsem koupil přepadovou hadičku 3,2 mm. Prý jsou všechny stejné, tak uvidíme.
2 metry stály asi 170 Kč a záslepka posledního vstřiku 61 Kč.
Prosim tě, co je záslepka posledního vstřiku?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 868
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Špatné starty

Příspěvek od marra »

každej vstřik ma dva vyvody na přepad ale dvě hadičky do čerpadla na zpatečku nenapojiš je tam jen jeden vstup proto se u prvniho nebo posledniho nasazuje zaslepka. Na svy 70ce ji maš na prvnim vstřiku hned za servočerpadlem
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

sydney29
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 273
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

Špatné starty

Příspěvek od sydney29 »

Zeb píše:
RobertH píše:Dneska jsem koupil přepadovou hadičku 3,2 mm. Prý jsou všechny stejné, tak uvidíme.
2 metry stály asi 170 Kč a záslepka posledního vstřiku 61 Kč.
Prosim tě, co je záslepka posledního vstřiku?
Už jsi problém se starty vyřešil "RobertH" :Search:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

Vlastně nevím.

Vyměnil jsem hadičky a pak se zároveň oteplilo. Od té doby bez problémů.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70

Špatné starty

Příspěvek od pjr86 »

Už se to tady řešilo na několika linkách. špatně startuju hlavně v zimě to chcípe. baterka nová, žhaviče skoro nové, jedna svíčka starší ale funguje, startér točí dobře, naftu beru kvalitní a palivový filtr vymenen. presto se motoru naskocit kdyz je studeny nechce a pak stoupa bily dym, predvstrik strika podle vseho moc paliva a motor se dusi, predstrik na cerpadlu se da nastavit mechanicky nebo jen pres diagnostiku? btw. kdo by to tady z fora zvladl? stredni cechy kolinsko a okoli? diky
_________________
Volvo V70;

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70

Špatné starty

Příspěvek od pjr86 »

Vyresil to mara, spatne napolohovana kladka na rozvodech a doserizeni predvstriku - startuje jak nove
_________________
Volvo V70;

ryba
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava

Špatné starty

Příspěvek od ryba »

Lidi, děje se mi tohle na motoru D5, když je vymrzlý tak to nestartuje a když ho předehřeji tak naskočí v pohodě.
Žhavičky jsem dneska vyměnil a stejně to nechce naskočit takže musím předehřát.
Palivový filtr je nový a stejně vzduchový. Mohlo by to být tou špatně nastavenou kladkou a předvstřikem ?
Díky.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

Mě se špatné starty s příchodem zimy zase vrátily.
Marra mi udělal nové rozvody, nastavil předvstřik a od té doby O.K. :good:
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

ryba
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava

Špatné starty

Příspěvek od ryba »

Ok a kolik tě stály rozvody a hlavně jaké použil. Originál a nebo od jakého výrobce?
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Špatné starty

Příspěvek od RobertH »

Řemeny Contitech a kladky tuším SKF. Ohledně ceny lépe kontaktovat přímo Marru. Měl jsem tam toho víc (vychozené kladky na plochém řemenu).
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Špatné starty

Příspěvek od karelvolvo »

ryba píše:Ok a kolik tě stály rozvody a hlavně jaké použil. Originál a nebo od jakého výrobce?
D5 a 2.5TDI v tomto nelze sovnávat na D5 se žádný předvstřik neseřizuje!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

ryba
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava

Špatné starty

Příspěvek od ryba »

Aha tak to díky za info.
Tož doufám že ty špatné starty vyřeším.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

Ykka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 347
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Pohjola

Špatné starty

Příspěvek od Ykka »

Na D5 určuje úhel předvstřiku software ECM podle snímače polohy a nelze jej nijak seřizovat. Po kontrole žhavení doporučuji provést přepadový test vstřikovačů. Motor by měl díky vysokým vstřikovacím tlakům chytat bez problémů za mrazu i v případě výpadku žhavení, ovšem za předpokladu správné funkce vstřikovačů. U systému common rail dokáže i jediný vadný vstřikovač znemožnit studný start.

ryba
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava

Špatné starty

Příspěvek od ryba »

A na ten přepadový test budu muset asi jet do servisu že?!
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

Ykka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 347
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Pohjola

Špatné starty

Příspěvek od Ykka »

V servisu to dokáží změřit přesně. K orientačnímu určení jestli je vstřik vadný stačí trochu zručnosti a obrázek jak na to byl někde zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27918

Martin666
Offline
Příspěvky: 83
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

Špatné starty

Příspěvek od Martin666 »

Chtěl bych otevřít toto staré téma. Mám asi taky problémy s něčím ohledně startování. Mám S80 2001 (I) 2.4t 147kw, tedy benzín. V teplotě nad 5 stupňů celkem ok, ale přesto bych si představoval trochu něco kultivovanějšího... ale teď, jak jsou zimy okolo -10°C a nižší teploty, tak to začínám vidět vidět a víc. Motor točí déle, občas jak okamžitě po nastartování zdechne a pak nastartuje už ok. PO nastartování je to vždy doprovízeno vibracemi, když dám plyn, jak kdyby se motor zahltí, má tendenci zdechnout. Jakmile se motor zahřeje, tak ok.

Ještě, nevím, jestli to s tím souvisí, ale většinou jo, tak třeba i tady. Při vyřazení a pádu otáček na neutrál (kolem 800?) otáčky spadnou třeba na 500, pak se vrátí a auto jak kdyby skoro zdechá, pohasínají světla a tak. Připadá mi to třeba na nějaké vynechávání válců (možná zapalovací cívky?) nebo něco s přísunem vzduchu, ale netuším. Tak se tu ptám, jeslti s tím nemá někdo nějaké zkušenosti. Popřípadě doporučení na někoho, kdo to dokáže opravit kolem Brna.

Děkuji
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé