
Úvaha
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Úvaha
No kdybys měl ten zvuk tak bys veděl, že neubral ani jednou.... Prostě už to nejelo tak se to zastavilo a hrabalo kolo, co není zrovna na záběru vidět
Jinak si myslím, že jsi další Volvopat co se musí za každou cenu zastávat něčeho co stojí za prd.... Já mám Volva rád, mám čtvrtý, ale mám soudnost, nadhled a rozum... jak psal někdo dřívě. Volvoovce......

_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Úvaha
Tak jo, skusim si to pozret aj so zvukom. urcite nie som volvopat, aj ked mam tuto znacku rad. Len tendencnych videi a roznych testov je kopec a malokedy su skutocne objektivne (a to myslim vseobecne, nielen co sa aut tyka). Mne pride cudne, ze zadne kolesa nazahrabli ani raz a to ani na chvilku. Mne to auto pripominalo viac dvojkolku nez 4WD. Tot moj nazor.klopy píše:No kdybys měl ten zvuk tak bys veděl, že neubral ani jednou.... Prostě už to nejelo tak se to zastavilo a hrabalo kolo, co není zrovna na záběru vidětJinak si myslím, že jsi další Volvopat co se musí za každou cenu zastávat něčeho co stojí za prd.... Já mám Volva rád, mám čtvrtý, ale mám soudnost, nadhled a rozum... jak psal někdo dřívě. Volvoovce......
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Úvaha
tak som si to na inom PC pustil so "zvukom". Okrem toho tlstocha som ale dokopy nic nepocul, iba nejaky turujuci motor, neviem ci patril tomu XC-cku.
Haldex nie je ziadny zazrak, to je pravda, kazdopadne ale video tu prezentovane svojim obsahom stoji za prd a jeho vypovedna hodnota vo vztahu k testovanym autam je prinajlepsom nulova, ak aj nie zavadzajuca.
Nebudem sa volva zastavat za kazdu cenu, aky by to malo zmysel, napadam to, co vidim, respektive na dotycnom videu nevidim.
Asi by to chelo komentar ludi co xc pripadne V70 4WD maju - prehrabne vam zadok v takomto terene?
Haldex nie je ziadny zazrak, to je pravda, kazdopadne ale video tu prezentovane svojim obsahom stoji za prd a jeho vypovedna hodnota vo vztahu k testovanym autam je prinajlepsom nulova, ak aj nie zavadzajuca.
Nebudem sa volva zastavat za kazdu cenu, aky by to malo zmysel, napadam to, co vidim, respektive na dotycnom videu nevidim.
Asi by to chelo komentar ludi co xc pripadne V70 4WD maju - prehrabne vam zadok v takomto terene?
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Úvaha
V pohodě, jen jsem se nějak rozvášnil
Mimochodem nemluví v tom videu švédsky? To si ale nejsem jistý. Pokud ano tak by mě zarazilo, že by si hanili vlastní značku..

_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Úvaha
Tunere, řetězy nasadíš za 3 minuty, po určitém tréninku za 2, za 1,5minuty je sundáš.
Proti řetězům se 4-kolka nechytá.
Jinak 4x4 tě sežere i s celým tvým kapesným, buď rád za toho chrochta. Auto řeš, až budeš vydělávat opravdově. Takhle si to celé jenom posejříš. Za toto auto nic nedostaneš, funguje ti dobře a místo toho koupiš nějakou kasičku pro pár jízd ve sněhu?
Tak parkuj v tom nejhorším 50m od baráku za tou brankou.
Proti řetězům se 4-kolka nechytá.
Jinak 4x4 tě sežere i s celým tvým kapesným, buď rád za toho chrochta. Auto řeš, až budeš vydělávat opravdově. Takhle si to celé jenom posejříš. Za toto auto nic nedostaneš, funguje ti dobře a místo toho koupiš nějakou kasičku pro pár jízd ve sněhu?
Tak parkuj v tom nejhorším 50m od baráku za tou brankou.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Úvaha
tak tak nebo si přivstaň o 20 minut a ten sníh ukliď, podle mě začínáš zbytečně s tim nejdražším a nejblbějším způsobem a ohledně strachu z auta, tak jeden muj nejmenovanej příteldoktor píše:Tunere, řetězy nasadíš za 3 minuty, po určitém tréninku za 2, za 1,5minuty je sundáš.
Proti řetězům se 4-kolka nechytá.
Jinak 4x4 tě sežere i s celým tvým kapesným, buď rád za toho chrochta. Auto řeš, až budeš vydělávat opravdově. Takhle si to celé jenom posejříš. Za toto auto nic nedostaneš, funguje ti dobře a místo toho koupiš nějakou kasičku pro pár jízd ve sněhu?
Tak parkuj v tom nejhorším 50m od baráku za tou brankou.


_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Úvaha
Zrovna jsem koukal do galerie na to tvoje auto - radím ti, nech si ho než budeš mít DOST !peněz na lepší a novější. Nic lepšího za ty prachy neseženeš. Řetězy jsou za 350 v kauflandu.
Když v klidu nasadíš řetězy, vyjedeš a sundáš, časově je to stejné, ne-li kratší, než klouzat sem a tam šaškovat v kopci.
Můj brácha bydlí v šíleném krpálu na kraji vesnice, kam vede mezi barákami jenom úzká cesta z panelů. Řetězy nasazuji rovnou a vyjel jsem tam i s připojeným (prázdným) vozíkem. Řetězy mám od renomované značky Filson.
Když v klidu nasadíš řetězy, vyjedeš a sundáš, časově je to stejné, ne-li kratší, než klouzat sem a tam šaškovat v kopci.
Můj brácha bydlí v šíleném krpálu na kraji vesnice, kam vede mezi barákami jenom úzká cesta z panelů. Řetězy nasazuji rovnou a vyjel jsem tam i s připojeným (prázdným) vozíkem. Řetězy mám od renomované značky Filson.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Úvaha
píšeš, že si student, nemáš moc peněz a místo zainvestování do lepších pneu si chceš koupit jiný auto... Když už nechceš investovat do pneu, tak investuj stovku do pytle s pískem a těch pár metrů před bránou si posypej.
K videu - už se to tu řešilo a většina lidí se shodla na tom, že V70 bude mít AWD v háji. Neříkám, že volvo je nejlepší, ale každej rozumnej člověk z toho videa pozná, že něco neni v pořádku
K videu - už se to tu řešilo a většina lidí se shodla na tom, že V70 bude mít AWD v háji. Neříkám, že volvo je nejlepší, ale každej rozumnej člověk z toho videa pozná, že něco neni v pořádku
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
Úvaha
No tak to video je hodně mimo
, jako kdyby měli haldex vypnuty. Když prokluzuji předni kola, připne se zadek a síla se rozdělí 50:50 (nevím přesně dle generací haldexu), takže když se mu protáčí přední kola a zadní se ani nehnou, něco je asi blbě
Jinak ale jasně, haldex není to pravé ořechové, ale to co předvádějí na videu, je nesmysl.


Jinak ale jasně, haldex není to pravé ořechové, ale to co předvádějí na videu, je nesmysl.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Úvaha
Předevčírem koupil kamarád A6 C4 Avant 2,5 TDI Quattro za 45000,- Majitel ho jakou dobu nemoh prodat za 55000,- protože je bílý a že má na tachometru 330 tkm (skutečnost odhadem max o 200tkm víc). To by bylo přesně auto pro X-tunera. Běžný ceny jsou tak okolo 80tisíc, a je to na dlouhou dobu jedno z posledních pořádných aut co Audi vyrobilo. Motor ten samej co ve V70 a plnohodnotná čtyřkola... co víc si přát. Vědět o tom tak si to možná na zimu vezmu....Ondra. píše:a myslíš si že když svoje auto rodáš za směšnou cenu vzhledem k nájezdu (se kterým jako slušnej volvist nebudeš manipulovat) a koupíš si něco jinýho určitýho stáří a ve čtyřkole za tobě dostupnej peníz že situace se nějak rapidně změní?
Jak jsem napsal výše, při troše štěstí může mít úplně stejnýho chrochta v plnohodnotný 4kole. A vsadil bych se že to ani v tom Quattru s manuálním šestikvaltem přes 9 litrů nedostane.doktor píše:Jinak 4x4 tě sežere i s celým tvým kapesným, buď rád za toho chrochta
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Úvaha
Jo, to je bomba kára...kdyby před sedmi lety nebyli za dvojnásobnou cenu co volvo 850 tak jsem si ho koupil....dali píše:Předevčírem koupil kamarád A6 C4 Avant 2,5 TDI Quattro za 45000,- Majitel ho jakou dobu nemoh prodat za 55000,-
šel bych do ní hned i dnes....
kámoš Tu A6 quatro s AEL má a neustále musím poslouchat jak jezdí za 5,8 litrudali píše:Jak jsem napsal výše, při troše štěstí může mít úplně stejnýho chrochta v plnohodnotný 4kole. A vsadil bych se že to ani v tom Quattru s manuálním šestikvaltem přes 9 litrů nedostane.


_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Úvaha
Tahle diskuze už není o tom co udělat aby vyjel na dvorek..... ( koupit pořádný gumy,poházet písek pod kola, naučit se jezdit do kopce na sněhu.....) Ale o tom, že už ho V70 nebaví a chce si koupit Legacy
Což tedy chápu 
Že má V70 přes půl mega neznamená, že se po.ere..... i když s náletem se ta pravděpodobnost zvyšuje.....ale to bych neřešil....prostě si toho čísla nevšímej
Spíš záleží jak se kdo k autu choval a jak sním jezdil.....Vzal bys sis auto s 250 tis km jeté po Praze který 4x denně jede studený 10 km nebo který má 500 tis a je jetých po štrekách ?
Pokud na tom autě nejsou větší investice tak bych s ním chodil a pleskal ho do první nákladnější opravy.... pak uděláš rozborku a budeš z toho mít +/- stejně to co z prodeje odjetého auta ....
Mezitím šetřit na to vysněné subaru.... když jsi psal že jsi chudý student....


Že má V70 přes půl mega neznamená, že se po.ere..... i když s náletem se ta pravděpodobnost zvyšuje.....ale to bych neřešil....prostě si toho čísla nevšímej

Spíš záleží jak se kdo k autu choval a jak sním jezdil.....Vzal bys sis auto s 250 tis km jeté po Praze který 4x denně jede studený 10 km nebo který má 500 tis a je jetých po štrekách ?
Pokud na tom autě nejsou větší investice tak bych s ním chodil a pleskal ho do první nákladnější opravy.... pak uděláš rozborku a budeš z toho mít +/- stejně to co z prodeje odjetého auta ....
Mezitím šetřit na to vysněné subaru.... když jsi psal že jsi chudý student....
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Úvaha
Video nemá cenu už komentovat, buď je to podvod, nebo je to prostě pokažené, což je taky běžné.
Jestli chcete tohle ne moc povedené Audi, tak si je kupte. Seznam běžných závad nebudu ani vypisovat, je moc dlouhý.
Pokud někdo sedí celou noc na řiti a cítí se unavený ( a to předpokládám mladého člověka co má něco vydržet ) z nic nedělání, tak by taky mohl zvednout zadek z auta a nájezd si posypat. Chudí studenti jsou dnes už holt asi líní.
Když si uvědomím, jak se jezdívalo v zimě dříve a co všechno musel člověk udělat, aby mohl vyjet, tak mi tohle připadá jak trapná situace.
Jasně teď tu moralizuji a někomu se to určitě líbit nebude, ale tohle je opravdu už o tom, že problém mládež řeší pouze prodejem a nákupem. A když si uvědomím s čím u nás jezdí opravdu chudí studenti a jsou rádi že se to alespoň hýbe nějakým směrem. No nic už to stačí.
Jestli chcete tohle ne moc povedené Audi, tak si je kupte. Seznam běžných závad nebudu ani vypisovat, je moc dlouhý.
Pokud někdo sedí celou noc na řiti a cítí se unavený ( a to předpokládám mladého člověka co má něco vydržet ) z nic nedělání, tak by taky mohl zvednout zadek z auta a nájezd si posypat. Chudí studenti jsou dnes už holt asi líní.
Když si uvědomím, jak se jezdívalo v zimě dříve a co všechno musel člověk udělat, aby mohl vyjet, tak mi tohle připadá jak trapná situace.
Jasně teď tu moralizuji a někomu se to určitě líbit nebude, ale tohle je opravdu už o tom, že problém mládež řeší pouze prodejem a nákupem. A když si uvědomím s čím u nás jezdí opravdu chudí studenti a jsou rádi že se to alespoň hýbe nějakým směrem. No nic už to stačí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Úvaha
Jarku bavíš se o jiný audině, tady je řeč o audině A6 která vychází ze stovky a je to asi nejlepší audina co kdy bylajarek.krizan píše: Jestli chcete tohle ne moc povedené Audi, tak si je kupte. Seznam běžných závad nebudu ani vypisovat, je moc dlouhý.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Úvaha
Povídej, Jarkujarek.krizan píše:Jestli chcete tohle ne moc povedené Audi, tak si je kupte. Seznam běžných závad nebudu ani vypisovat, je moc dlouhý.

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Úvaha
Myslel jsem audinu o jednu generaci novější.
Když beru čistě zimní podmínky, tak asi 20 kkm. Ale ne s jedním vozem. Většinou jedu každý den s jiným.
Když beru čistě zimní podmínky, tak asi 20 kkm. Ale ne s jedním vozem. Většinou jedu každý den s jiným.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Úvaha
Tunere,jako student jsem provozoval polski fiat 125p a škodu 120 bouranou přes střechu,obě auta stály do 3000-a jízdní vlastnosti byly katastrofální-polák byl v zimě permanentní zahrabávadlo. Ale pochopil jsem co to zanamená gumy,bourat,spravovat a řídit... Pokud máš dost peněz na změnu auta-který ti nikdo s novejma gumama stejně neprodá,tak daleko stejně nedojedeš-rozhodně né dál,než když si ted koupíš za 3000 korun dve nový gumy na předek... A pokud si jako student můžeš pořídit a provozovat volvo,tak na ty gumy by se taky našlo ne? 

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Úvaha
kluci, ta A6, který jsou to ročníky, ty bezporuchové ? Kombíka v turbodieslu se spolehlivou 4 kolkou a tažným bych možná doporučil bráchovi (má tam ten krpál jak jsem psal).
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Úvaha
1991-1998 ale jsou to vozy v letech, takže bych taky žádnej šlágr neočekávaldoktor píše:kluci, ta A6, který jsou to ročníky, ty bezporuchové ? Kombíka v turbodieslu se spolehlivou 4 kolkou a tažným bych možná doporučil bráchovi (má tam ten krpál jak jsem psal).
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Úvaha
Me se to opravdu nelibi, ale je fakt, ze menit auto jen proto, ze ma clovek problem vyjet do svahu je nesmysl. Zvlast, kdyz ani nebylo vyzkouseno odstranit mnohem pravdepodobnejsi priciny tohoto problemu. Mam pocit, ze Tunera tahne k subaru neco jinyho nez jeho zimni problemy. Zkratka se mu libi a touzi po nem, za to se ale nemusi stydetjarek.krizan píše: Jasně teď tu moralizuji a někomu se to určitě líbit nebude, ale tohle je opravdu už o tom, že problém mládež řeší pouze prodejem a nákupem. A když si uvědomím s čím u nás jezdí opravdu chudí studenti a jsou rádi že se to alespoň hýbe nějakým směrem. No nic už to stačí.

_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Úvaha
Bohužel ne, ve 100vce se to vůbec nedělalo, vyrábělo se to až ke konci C4 jen jako A6 a ročníky tuším 96-97 s motorem AEL 103kW a je jich hrozně málo. Potkat nějakou schopnou s nájezdem pod milión bude asi stejně lehkej úkol jako sehnat třeba kloudnou turbo devítku s čtyřventilovou hlavou.Ondra. píše:1991-1998 ale jsou to vozy v letech, takže bych taky žádnej šlágr neočekávaldoktor píše:kluci, ta A6, který jsou to ročníky, ty bezporuchové ? Kombíka v turbodieslu se spolehlivou 4 kolkou a tažným bych možná doporučil bráchovi (má tam ten krpál jak jsem psal).
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
Úvaha
Takže jste mě ukecaly , Volvo zůstane , přemýšlel jsem nad tím ,letos průměrná spotřeba dle PalPC 6.3l , krásné, letos to vypadá že bude hodně oprav a možná i úprav (vzhledových) protože se začíná relativně finančně dařit , letos to na zimákch Polaris 2 dojezdí a pokud se auto dožije příští zimy jako že určitě ano protože základní věci zvládnu doma s tátou a co ne tak putuje do servisu , takže hodlám Volvozítko hodim do pucu aby vydrželo
a na další zimu koupím jiné , mnohem lepší pneu , třeba to opravdu bude tím , co jsem na to tak koukal tak minulou zimu byli ještě relativně OK , ale na tuhle zimu jsou už jen na doježdění. Pokud by třeba někdo chtěl vědět co všechno plánuju krom celkového stavu vozu tak aby fungoval tak klidně napiště 


-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Úvaha

to víš , že chceme vědět, je to tvůj topic, tak se hezky rozpiš.
Nechci ti samozřejmě radit to co by ostatní viděli jako možnou prasárnu, ale já jsem koupil na eRko zimní gumy jeté. Hledal jsem na iternetu v bazarech už od podzimu a koupil jednu sadu vredestein wintrac - 6,5mm (předek) a druhou goodyear něco - 6mm (dozadu). Předem jsem si o každém typu zjistil maximum info co šlo, reference, atd.
Taky jsem nejprve uvažoval o nových, jenomže reference na levnější POlarisi za 9 tis kč (cena za sadu v mém rozměru) me nijak nepřesvědčila. Ve výsledku jsem místo 12 tis kč za nové dal 3,5 tis kč za gumy dobré a jsem velmi spokojem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé