Úvaha

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 290
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

Úvaha

Příspěvek od Tomas BB, SK »

s tou trkaciou to nebude az tak zle, jazdim na univerzalnych gumach a zatial som vysiel vsetko vratane rozjazdu do kopca. Obcas to sice nejde samo a treba zapojit rozum a cit ale az taka tragedia to vobec nie je, aj ked priznavam, ocakaval som pred kupou viac, na severske auto, ale uz som si zvykol a nemam problem. Na rozdiel od poniektorych susedov, ktory su schopny kratky briezok pred nasim panelakom doslova vysmykat do hladka, volvo tade prejde, pripadne sa aj pohne s noblesou vikinga. Pokial teda pouzivam rozum a nejazdim stylom viac plynu = lepsi zaber a podbne. Samotny TRACS sa zapne raz za 500 km, ak si nahodou nedam pri rozjazde do kopca pozor.
Ako skolu, komu to 850-tke nejde, odporucam lahuckeho trabanta s minimalnym pritlakom na predne pohanane kolesa, tam sa clovek nauci mnoho ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Úvaha

Příspěvek od dali »

Tomas BB, SK píše:.
Ako skolu, komu to 850-tke nejde, odporucam lahuckeho trabanta s minimalnym pritlakom na predne pohanane kolesa, tam sa clovek nauci mnoho ...
Já jsem předtím měl lehoučkýho Citroëna AX a ten vyjel a projel naprosto všechno a stačily mu na to letní gumy se slušným vzorkem. Když jsem pak koupil zimní protektory tak jsem musel prohrnovat stejnej vjezd kde se s V70 bez posypání nepohnu, až když bylo od cca 10 čísel sněhu nahoru.
TDI má proti benzínu eště zátěžovou regulaci otáček, nebo co to je, prostě, když se rozjedeš na volnoběh, tak si to samo přidá, takže to vyjede celej strmej vjezd bez toho abych se dotknul plynu... a to právě znemožňuje ultracitlivej rozjezd na sněhu, protože ať pouštíš spojku s jakým citem chceš, stejně si to samo přidá. Možná by pomohlo šlapat při tom na brzdu...

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Úvaha

Příspěvek od Sarkasmic »

já sjezdil trabanta,žigula moskviče... Všechno to byly auta kterejm člověk plivl pod kolo a byl uveznenej,ale 850 me opravdu zklamala. Tam kde se sedma s devitkou daj bez problému do pohybu,tam se 850 klouže a člověk se musí chvilku trápit aby kopec zdolal...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Peťo
Offline
Příspěvky: 360
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

Úvaha

Příspěvek od Peťo »

Sarkasmic píše:já sjezdil trabanta,žigula moskviče... Všechno to byly auta kterejm člověk plivl pod kolo a byl uveznenej,ale 850 me opravdu zklamala. Tam kde se sedma s devitkou daj bez problému do pohybu,tam se 850 klouže a člověk se musí chvilku trápit aby kopec zdolal...
850predny nahon a 7/9 ma kardan...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Úvaha

Příspěvek od dali »

Obrázek
:green:

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Úvaha

Příspěvek od Sarkasmic »

Peťo píše: 850predny nahon a 7/9 ma kardan...
A co to má společnýho s trakci? Prostě tam není...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Úvaha

Příspěvek od Urvanej »

Při záběru zadokolky se hnaná náprava ještě zatíží, kdežto předokolka se při záběru odlehčuje, takže je jasný, že rozjezd s ní na kluzkym povrchu je horší, takže se 7xx, 9xx a 850 nedá férově porovnávat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Úvaha

Příspěvek od karelvolvo »

Kamoš má BMW 5 asi 2002 a říká zlatej předohrab! Na rovném uklouzaném parkovišti je to s tím očistec. Jezdil jsem spoustu let Volvem 340 no myslím že v 460-ce se cítím líp
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak jo pojďme se hádat, ale za mnou stojí spousta řidičů policejních, sanitních a záchranářských V70, provozovaných ve Švédsku. A to ještě upozorňuji pro rýpaly, že nemají všechna nauta XC, nebo AWD. Zvláště sanity mají těžiště hodně vzadu a přesto bezproblémově fungují.
Pravda je ta, že nové automatky umožňují rozhoupání jen s dobrým nácvikem.
Co se týká Barumek P2, tak je mám momentálně na zadní nápravě a fungují skvěle. Dvojí tuhost dezénu a dvojí lamelování dělají hodně. Pozor, tento typ pneu funguje nejlépe, pokud je fouknu na 2,7 at
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od jarek.krizan »

karelvolvo píše:Kamoš má BMW 5 asi 2002 a říká zlatej předohrab! Na rovném uklouzaném parkovišti je to s tím očistec. Jezdil jsem spoustu let Volvem 340 no myslím že v 460-ce se cítím líp
Nedám dopustit na zadohrab. V zimě je to úžasné svezení, co si rád vychutnávám. BMW to ovšem hodně udusilo elektronikou a auta už nejsou tak hravá. Jasně pocitově je lepší předohrab, ale jen pocitově a pro ty co si jízdu na kluzkém povrchu neumí, nebo nechtějí vychutnávat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 410
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od libre »

Předokolky nebrat. Dneska jsem s V40 zapadnul a to bylo na silnici pouhých 20 cm sněhu!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Peťo
Offline
Příspěvky: 360
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

Úvaha

Příspěvek od Peťo »

libre Ty takto trapis svojho krizom cez pole :lol: :lol: :lol:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Úvaha

Příspěvek od Sarkasmic »

jarek.krizan píše:Tak jo pojďme se hádat, ale za mnou stojí spousta řidičů policejních, sanitních a záchranářských V70, provozovaných ve Švédsku. A to ještě upozorňuji pro rýpaly, že nemají všechna nauta XC, nebo AWD. Zvláště sanity mají těžiště hodně vzadu a přesto bezproblémově fungují.
Pravda je ta, že nové automatky umožňují rozhoupání jen s dobrým nácvikem.
Co se týká Barumek P2, tak je mám momentálně na zadní nápravě a fungují skvěle. Dvojí tuhost dezénu a dvojí lamelování dělají hodně. Pozor, tento typ pneu funguje nejlépe, pokud je fouknu na 2,7 at
Nechci se hádat jestli to jede,ale ta trakce oproti jinejm autum je opravdu nizka-navíc pokud není žádnej el. systém co to hlídá a pomůže je to katastrofa... A švédskejma V70 bych se moc neoháněl-pochybuju,že jezdí bez hřebů.... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 410
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od libre »

Peťo píše:libre Ty takto trapis svojho krizom cez pole :lol: :lol: :lol:
Tam je normálně cesta. Akorát pozapomněli odhrnout posledních 500 metrů.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Peťo
Offline
Příspěvky: 360
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

Úvaha

Příspěvek od Peťo »

libre píše:
Peťo píše:libre Ty takto trapis svojho krizom cez pole :lol: :lol: :lol:
Tam je normálně cesta. Akorát pozapomněli odhrnout posledních 500 metrů.
presiel si to ci zapadol? :crazy:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Úvaha

Příspěvek od karelvolvo »

Sarkasmic píše:
jarek.krizan píše:Tak jo pojďme se hádat, ale za mnou stojí spousta řidičů policejních, sanitních a záchranářských V70, provozovaných ve Švédsku. A to ještě upozorňuji pro rýpaly, že nemají všechna nauta XC, nebo AWD. Zvláště sanity mají těžiště hodně vzadu a přesto bezproblémově fungují.
Pravda je ta, že nové automatky umožňují rozhoupání jen s dobrým nácvikem.
Co se týká Barumek P2, tak je mám momentálně na zadní nápravě a fungují skvěle. Dvojí tuhost dezénu a dvojí lamelování dělají hodně. Pozor, tento typ pneu funguje nejlépe, pokud je fouknu na 2,7 at
Nechci se hádat jestli to jede,ale ta trakce oproti jinejm autum je opravdu nizka-navíc pokud není žádnej el. systém co to hlídá a pomůže je to katastrofa... A švédskejma V70 bych se moc neoháněl-pochybuju,že jezdí bez hřebů.... :D
kdysi dávno za doby Škodovek a Žigulů se říkalo do žigula na zimu dva pytle cementu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

Peťo
Offline
Příspěvky: 360
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

Úvaha

Příspěvek od Peťo »

karelvolvo píše: kdysi dávno za doby Škodovek a Žigulů se říkalo do žigula na zimu dva pytle cementu
a normalne sa davali dve vrecia piesku a do MB sa stale davaju olovene gulicky :wink: ma tam na to specialne upraveny kufor
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 410
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od libre »

Peťo píše:presiel si to ci zapadol? :crazy:
Nakonec se mi podařilo 100 metrů vycouvat a vrátit se zpátky.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Úvaha

Příspěvek od karelvolvo »

libre píše:
Peťo píše:presiel si to ci zapadol? :crazy:
Nakonec se mi podařilo 100 metrů vycouvat a vrátit se zpátky.
No vidíš když jsi couval tak to byl vlastně zadohrab
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od jarek.krizan »

Hřeby nejsou argument. Buď jedou všichni na hřebech, nebo bez nich a přesto si V70 chválí. Ti co byli na severu jak v zimě, tak i v létě určitě dosvědčí. Pokud zajdu do extrému, tak jsou odtahovky na podvozcích V70 a jen jako předokolky a přesto jezdí i v těžkých podmínkách.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od jarek.krizan »

Libre, ale pak se nediv, že máš orvané plasty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Úvaha

Příspěvek od Sarkasmic »

jarek.krizan píše:Hřeby nejsou argument. Buď jedou všichni na hřebech, nebo bez nich a přesto si V70 chválí. Ti co byli na severu jak v zimě, tak i v létě určitě dosvědčí. Pokud zajdu do extrému, tak jsou odtahovky na podvozcích V70 a jen jako předokolky a přesto jezdí i v těžkých podmínkách.
Ok,ted uz ale naposled a končím... Možná jo,možná ne. Ale pokud porovnám to,co sem zatím jezdil,je naše 850 při potřebě rozjezdu do namrzlýho kopce jedno z horsich co sem ridil... Je taky pravdou,že nepocházím z normálního kraje... :shock: Asi horší zatím byl jen MB sprinter-prázdnej (pokud nepočítám socialistický výdobytky a 340ku)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Úvaha

Příspěvek od karelvolvo »

jarek.krizan píše:Hřeby nejsou argument. Buď jedou všichni na hřebech, nebo bez nich a přesto si V70 chválí. Ti co byli na severu jak v zimě, tak i v létě určitě dosvědčí. Pokud zajdu do extrému, tak jsou odtahovky na podvozcích V70 a jen jako předokolky a přesto jezdí i v těžkých podmínkách.
Mám na V70-ce pneu nic moc a neměl jsem žádnej problém teda tady na skoro rovinatej Hané a to už ji mám čtvrtou zimu sem tam si vyzkouším jak funguje ESP auto mám na dopravu z bodu A do bodu B ne na nějaky blbnutí ale kámoš co má toho bavora ten to říct nemůže
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Úvaha

Příspěvek od doktor »

loni jsem se s V70 trápil jenom při vyparkovávání, letos je to v pohodě. Loni jsem měl Fulda kristal montero s 5-6 mm vzroku, pořád to podkluzovalo, letos fungl nové matadory a ty mi nehrabou. Jede mi to nějako lépe. V noze to nebude, mám automat. Standardním porovnávacím prvkem je pro mě silnice nahoru k nemocnici a letnímu kinu, kterou jsem vloni nedal, letos pohodka.
Na 850 mám vredestein a nemůžu si vynachválit. Dovolím si trvdit, že bych projel i tu libreho silnici k baráku. Taky automat
460 je klasicky supr. Na zimu ji mám nejradši. S tou jsem se vyhrabal vždy odevšud, gumy Dunlop wintersport, manuál bez tracs, a klouzání přes ručku to je prostě bomba. Jezdím furt smykem kruháč, co mám 100m od baráku a pak na příjedovce 2 zatáčky 90°
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Úvaha

Příspěvek od karelvolvo »

doktor píše:loni jsem se s V70 trápil jenom při vyparkovávání, letos je to v pohodě. Loni jsem měl Fulda kristal montero s 5-6 mm vzroku, pořád to podkluzovalo, letos fungl nové matadory a ty mi nehrabou. Jede mi to nějako lépe. V noze to nebude, mám automat. Standardním porovnávacím prvkem je pro mě silnice nahoru k nemocnici a letnímu kinu, kterou jsem vloni nedal, letos pohodka.
Na 850 mám vredestein a nemůžu si vynachválit. Dovolím si trvdit, že bych projel i tu libreho silnici k baráku. Taky automat
460 je klasicky supr. Na zimu ji mám nejradši. S tou jsem se vyhrabal vždy odevšud, gumy Dunlop wintersport, manuál bez tracs, a klouzání přes ručku to je prostě bomba. Jezdím furt smykem kruháč, co mám 100m od baráku a pak na příjedovce 2 zatáčky 90°
Jo když jsem si 460 koupil tak první dvě zimy na letních a v pohodě co jezdím zimní polarisi tak jsem hlavně rychlejší. jo v dubnu ji budu mít 10 let auto k nezaplacení
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé