davam na 1 nadrz cca 6 odmere (cca 2,5 nasobne mnozstvi) a fakt jsem zatim rozdil nepoznal... ze by to lepe jelo, mene zralo a lepe startovalo.. vubec nic takoveho se nekona..::Philip::.. píše:z loby kolem VIFu bych blil...

davam na 1 nadrz cca 6 odmere (cca 2,5 nasobne mnozstvi) a fakt jsem zatim rozdil nepoznal... ze by to lepe jelo, mene zralo a lepe startovalo.. vubec nic takoveho se nekona..::Philip::.. píše:z loby kolem VIFu bych blil...
No palivová soustava funguje asi tak: Přes hrubé sítko nasává palivové čerpadlo naftu z nádrže (čerpadlo je v nádrži), žene ji do filtru a z filtru do vysokotlakého čerpadla. To ji pak žene pod vysokým tlakem přes lištu do vstřiků. Otázka zní, které čerpadlo odešlo, jestli to nízkotlaké nebo vysokotlaké. Jestli nízkotlaké tak mohli piliny ve filtru najít, ale za ním by nemělo být nic. Jestli vysokotlaké tak to ty vstřiky mohlo klidně odrovnat.lewis39 píše:karelvolvo: praveze to cerpadlo nechceli (alebo nevedeli) repasovat, lebo vyjadrenie bolo, ze je zosrotovane a ze treba nove
Neviete niekto kde a ako je umiestneny palivovy filter, respektive ako funguje palivova sustava? Ci je filter pred cerpadlom alebo za cerpadlom? pretoze ked pred, tak v nom nemohli najst piliny z cerpadla a ked je za, tak ako potom mohli odist vstreky, ked ten filter by mal tie piliny zachytit vsetky v podstate?
Pripadne ak mi viete povedat aku chybu/ake chyby mohol spravit servis, ze cerpadlo odislo ich zavinenim, aby som sa mohol nejako branit, ze tomu autu dovtedy nic nebolo a vsetko islo ako malo??
Pan Marecek zatial nereagoval na mail, tak momentalne mi ostava iba verit tomu co hovoria a cvakat za opravu
to je fakt divny, protoze kdyz ja menil filtr a zapnul klicek pri odpojene hadicce (prae me zajimalo, jestli tam je podavaci cerpadlo), tak to zadnou naftu netlaciloraolsa píše:Psal jsem to podle Vadisu. Tam je na V50 2.0D r.v. 2005 čerpadlo v nádrži a čerpadlo vysokotlaké, které tlačí do lišty.
Edit: na 1.6D je to stejné.
lewis39 píše:Takze po vikende mam nazor od dalsich ludi, ktori sa vyznaju v autach a nikomu z nich sa nezda, aby to cerpadlo odislo z minuty na minutu. Jedna kamaratka z GB sa pytala svojho mechanika a ten jej tiez povedal, ze je potrebna ta pumpa z Volva na odsatie vzduchu , aby to cerpadlo neslo naprazdno.
Philip Viem, ze ty si mal dobru skusenost so startovanim nasucho, ale nie je tam moznost, ze to bolo iba stastie?
Popřípadě u mě v Ostravě Pan a to je pááán Pifčík dělá vstřiky a čerpadla celý život.tymon píše:neni zac... resi veci i na dobirku... pripadne pokud ti to nebudou chtit opravit, tak mam v zaloze jeste jeden kontakt... pan Cernik z Plzne to opravuje sakumprask... http://www.cernikplzen.cz/ jednal jsem s nim a zdal se jako velmi solidni clovek... take ma same kladne recenze a spousty certifikaci
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]