

...snad nejsem sam, komu tohle prijde jako totalni hovadina nejhovadinovatejsi??lewis39 píše:....Podla nich to dovtedy islo kvoli tomu, ze stary filter tam drzal ten tlak...(
dobry postreh... ma pistkove, ptal jsem se na to vlastne v servise..::Philip::.. píše:a nema nahodou common rail pistkove cerpadlo, ktere z principu cinnosti neni tolik nachylne na nemazani naftou jako napro. zubove?
PS: je to uvaha
PS2: pri vymene podlezek vstriku u me V50 nemel servis odvzdusnovaci pripravek a tak mi tedy trapili auto cca 10-15min na sucho. nafta se natahla, ja uz ujel 30tis km a vse funguje jak ma. uvaha je tedy takova, ze start nasucho by nemel poskodit cerpadlo a tedy i vstriky.
Myslím že suchá nafta rozhodně škodí víc čerpadlu než vstřikům ale kdysi mi jeden známej co dělá čerpadla byli to klasické rotačky říkal když dáš na kanistr (tj. na dvacet litrů 2 deci motorového oleje tak nemáš co stratit celkem to dodržuji na své 460-ce a nemá problém je fakt že do D5 to dám jen sem tam ale snad to VIF vynahradí) z toho plyne že kdyby tam levis nechal čerpadlo i trysky tak jak bylo před výměnou filtru rozhodně by neměl co stratit protože z zkušenosti z práce hovoří jasně když už to máme na stolici přece mu neřekneme že je to dobry to bychom nic nevydělali prostě uděláme repas prostě doba si žádá své !!!..::Philip::.. píše:sucha nafta vice skodi vstrikovacum nez cerpadlo + nejvice temto vecem skodi bezne mechanicke opotrebeni.
osobne bych pricinu hledal v palivu (cistota) a pak v servisu, ktery delal opravu. osobni zkusenost hovori, ze prace odvedena pro znameho je v hodne pripadech nekvalitni.
v cechach se porad mluvi o suche nafte, ale podivejte se kolik dieselu jezdi a kolik jich je v servisu. minimum...
na dieselech v mem okoli je natoceno vice jak 2mil km a odesel teprve jeden vstrik (7aut). tuk tuk
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé