Přetěsnění rozdělovače

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#1 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od HonzaA »

Dnes jsem překvapeně zjistil, že pod rozdělovačem mého auta (945, B200FT) je natečená ostudná spousta oleje. Pokud je to úkon, který se dá zvládnout svépomocí, chtěl bych poprosit nějakou dobrou duši, aby mně detailně popsala postup přetěsnění rozdělovače. Nenajde se někdo?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

GDPR_user

#2 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše:Dnes jsem překvapeně zjistil, že pod rozdělovačem mého auta (945, B200FT) je natečená ostudná spousta oleje. Pokud je to úkon, který se dá zvládnout svépomocí, chtěl bych poprosit nějakou dobrou duši, aby mně detailně popsala postup přetěsnění rozdělovače. Nenajde se někdo?
Rozdělovač sám o sobě se netěsní,máš špatné gufero na vačce. ;-)

GDPR_user

#3 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše:Dnes jsem překvapeně zjistil, že pod rozdělovačem mého auta (945, B200FT) je natečená ostudná spousta oleje. Pokud je to úkon, který se dá zvládnout svépomocí, chtěl bych poprosit nějakou dobrou duši, aby mně detailně popsala postup přetěsnění rozdělovače. Nenajde se někdo?
Rozdělovač sám o sobě se netěsní,máš špatné gufero na vačce. ;-)
I když ve vadis jsou uváděny dva O-kroužky :shock: :shock: :shock:

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#4 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od HonzaA »

Pokud vím, dva O-kroužky + gufero...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

GDPR_user

#5 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše:Pokud vím, dva O-kroužky + gufero...
Pokud je na vačce gufero pak je toto těsnící.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od jarek.krizan »

Rozdělovač, jako takový je na O kroužku. Na hřídelce na které je nasazený palec, je guferko, takové miniaturní. Myslím že ho dodává firma Hydraulik.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#7 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od HonzaA »

Díky za info, auto už prakticky přestalo jet, naštěstí ne zase tak daleko od servisu, takže se o závadu postará někdo jinej. Taková prkotina a obrovským tempem to přerostlo v nejhorší závadu, co mně zatím s tímhle autem potkala. Stát se to třeba někde v zahraničí....myslím, že rozdělovač stojí za to přetěsnit i preventivně.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#8 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Drtic »

Taky to resim, nasel jsem na to i navod nekde na volvoclub.uk.. Jsou tam presne 2 o krouzky + gufero. Jen se mi podarilo ulomit konektor od snimace otacek, ktery, jak v navodu popisuji, rad praska. Ani se mi nechce volat do Volva, kolik by tam za nej chteli po predchozich zkusenostech...nevite nekdo o nejakem? :neutral:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#9 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Drtic »

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Čahoun
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 64
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

#10 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Čahoun »

Nechci zakládat nové téma, tak to přifařím sem, dá se zaměnit víko rozdělovače Bosch za víčko EPS nebo jsou to nezáměnné díly? Jedná se o motor 2.3, B230K. Děkuji
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#11 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Sarkasmic »

víčka by měly bejt stejný,nehledě na výrobce...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

GDPR_user

#12 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od GDPR_user »

Čahoun píše:Nechci zakládat nové téma, tak to přifařím sem, dá se zaměnit víko rozdělovače Bosch za víčko EPS nebo jsou to nezáměnné díly? Jedná se o motor 2.3, B230K. Děkuji
EPS nekupuj,dost pravděpodobně bude křivé.

Čahoun
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 64
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

#13 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Čahoun »

martinopel píše:EPS nekupuj,dost pravděpodobně bude křivé.
OK, koupím Bosch, je sice asi 2x dražší, ale koukám že to bude jistota. Dík vám oběma
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#14 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Nimrod »

měl bych dotaz. všude píší, že gufero je 12x20x4-6 (na síle/výšce zas tak moc nefrčí), jenže já mám hřídel na obou vzorkách 12,5mm. a to je už podstatně horší, vlastně ho nacházím jen v materiálu nbr. je mi jasný, že 90°C by asi mohlo být ok, ale přece jen se to pohybuje na horní hranici doporučeného rozmezí a tak bych měl raději fpm... jak jste to řešili vy?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Sergej »

Ja som vzdy kupil sadu skandix a funguje uz niekolko rokov.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#16 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Nimrod »

jo, to mám jako plán bé :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#17 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Nimrod »

jelikož mám rozdělovač už skoro 1/2 roku rozebraný a moje paměť je schopna pobrat pouze nepatrnou část z takového časového úseku, může mi někdo odkejvat, že "vrtulka" má být vůči výřezu pro palec jako na obrázku níže? nerad bych ten ne zcela snadno lisující se kolík znovu vyndaval...
Přílohy
Bez názvu.png
Bez názvu.png (16.03 KiB) Zobrazeno 387 x
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#18 Přetěsnění rozdělovače

Příspěvek od Nimrod »

nikdo nemá po ruce rozdělovač?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“