zase az take jednoduche to asi nebude.doktor píše:z toho, co bylo psáno, jsem pochopil, že na V70 stačí jenom nahrát SW - bez nutnosti výměny displeje a najednou se aktivuje palubní počítač a pak už jenom namontovat otočný knoflík a vše funguje ?
otázka je: kolik stojí nahrání SW a kolik ten čudlík?
palubní PC u V70/S70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
palubní PC u V70/S70
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
palubní PC u V70/S70
No, ono i to "jen nahrání SW" nakonec může být pěkná raketa... na tempomat se musí taky (mimo jiné) nahrát SW (nebo na aktivaci nezávislého topení), ale na to (pokud vím) je potřeba se připojit někam do Volva a to není levné (řádově tisíce Kč). V případě tempomatu se to dá vyřešit výměnou řídící jednotky z auta které ho mělo, u počítače třeba taky... ?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............

Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
palubní PC u V70/S70
bolo mi vysvetlene ze palubne PC 6000 CZK, s tempomatom 16...raadjek píše:No, ono i to "jen nahrání SW" nakonec může být pěkná raketa... na tempomat se musí taky (mimo jiné) nahrát SW (nebo na aktivaci nezávislého topení), ale na to (pokud vím) je potřeba se připojit někam do Volva a to není levné (řádově tisíce Kč). V případě tempomatu se to dá vyřešit výměnou řídící jednotky z auta které ho mělo, u počítače třeba taky... ?
ano, najjednoduchsie je prehodit to z nejakej buracky. staci palubak tocitko a frci sa.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
palubní PC u V70/S70
Mara a ostatní: zjistily jste něco aby to mě a i ostatním fungovalo?
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
palubní PC u V70/S70
jo už to napsal Lucky potřebuješ PIN k přistrojovce (cca do 6000,- vzhledem k tomu že se neustale přecenuje cena se může lišit +/- ) podle VIN vozu pak už je to hračka, přidaš přepinač a maš...
jednodušší varianta je jak psal vzit z vozu ktery PC už měl akorat pozor na rozdily v ročniku některe 98ky už měli system SW a na starší nefungovali...
rozdil poznaš podle vyobrazeni kontrolky chyby motoru (lambdasondy) novější mají vyobrazenej motor starší pismeno Lambda
to je vše
jednodušší varianta je jak psal vzit z vozu ktery PC už měl akorat pozor na rozdily v ročniku některe 98ky už měli system SW a na starší nefungovali...
rozdil poznaš podle vyobrazeni kontrolky chyby motoru (lambdasondy) novější mají vyobrazenej motor starší pismeno Lambda
to je vše
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: pardubice
palubní PC u V70/S70
vzit co?marra píše:jo už to napsal Lucky potřebuješ PIN k přistrojovce (cca do 6000,- vzhledem k tomu že se neustale přecenuje cena se může lišit +/- ) podle VIN vozu pak už je to hračka, přidaš přepinač a maš...
jednodušší varianta je jak psal vzit z vozu ktery PC už měl akorat pozor na rozdily v ročniku některe 98ky už měli system SW a na starší nefungovali...
rozdil poznaš podle vyobrazeni kontrolky chyby motoru (lambdasondy) novější mají vyobrazenej motor starší pismeno Lambda
to je vše
_________________
V70 2.5 TDi
V70 2.5 TDi
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
palubní PC u V70/S70
vzit přístrojovku
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: pardubice
palubní PC u V70/S70
a kdyz by darce bylo S70 99 a obdarovany by bylo v70 98 melo by to klapat? popripade jak to poznam??marra píše:vzit přístrojovku
_________________
V70 2.5 TDi
V70 2.5 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: pardubice
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
palubní PC u V70/S70
jak jsem psal 99 a 98 nelze kombinovat, kilometry budou jiny samozřejmě
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
palubní PC u V70/S70
marra to už kdysi zkoušel u mě, a opravdu nejde kombinovat r.98 a r.99. A to kouzlil jak nejlépe mohl a nepodařilo se to.marra píše:jak jsem psal 99 a 98 nelze kombinovat, kilometry budou jiny samozřejmě
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
palubní PC u V70/S70
treba rozlisovat: - bud je palubka s lambda znakom v trojuholniku (cca do 98), alebo so znakom motora (po 98). treba vymenit vzdy rovnaky typ.
kilometre si pamata palubak = iny palubak, ine km.
kilometre si pamata palubak = iny palubak, ine km.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé