"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od eLzyx »

hele já to auto dva roky vlastnil a ... za tu dobu jsem zlikvidoval tři motory. Udělat to znova, tak mě děda zabije. A to doslova. Je to sice už 70ti letej pán, ale je to stále aktivní kovář. Ránu bych od něj schytat nechtěl.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od eLzyx »

raolsa píše:
eLzyx píše:Tahle 120tka má větší cenu než 4000Kč. Víš kolik je v ní nerezu? Celý přední nosníky, prahy, zesílenej B sloupek nerezovou tyčovinou atd.
Tohle mě zajímá. :crazy: Nahoď nějaký foto. To musí být mazlík. :good:
Mazel ... no jak se to veme. Byl to prorezlej kepl a vyvaření probíhalo stylem, jé hele puchýřek ... a sakra, kde mám ten škrabák? Sundal se blatník, zjistilo se, že se začínají oddělovat nosníky od zbytku kastle, tak si děda řekl, čím já to zesílím? No a po ruce měl jen nerez. Takže kde mohl, tam jí použil.
Celkem se z toho odrbaly čtyři plný velký kýble rezu. Zastříkalo se to univerzální zelenou barvou (stejnou mám i na skleníku) a páni inšpektoři na STK se z toho málem posadili na zadel. Prej, že lepší 120tku neviděli.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Hájčus »

Ivo108 píše:No ona původní není. Když jsem odjížděl z autosalonu v Německu kde jsem to auto v prosinci koupil, tak ta původní jaksi odešla. Tak souhlasili s tím že mi dají novou. Úplně nová asi nebyla, ale originál Volvo. Tak uvidíme jestli se baterie zase uklidní a dobije. Jinak jaký je osvědčení a adekvátní typ baterie pro V70 II ?
Koukni do manualu k autu. Doporucuji tam presnou kapacitu baterie. Budto podle Ah, nebo CCA (proud pri studenem startu) Me, protoze mam sice benzin, ale Nezavisle topeni vyrobce predepisuje CCA 800A takze jsem koupil Varta Silver Dynamic 85Ah / 800A za bratru 2450.- Kc s dani a spokojenost.
Resize of DSC01567.JPG
Janek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Makronis »

Elzyx: tak tu dědovu stodvácu vyfoť :D Tvé VOODOO určitě zafunguje :evil:
A koukám že se tu hodně protěžuje Varta, takže kvalitka?
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Dzambor
Offline
Příspěvky: 514
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Dzambor »

ja som pri vypnutomo motore mal adapter na notas zapojieny do zapalovaca a asi po cca hodke napisalo ze slaba bateria ale nastartoval som bez problemov. ked som nehal bezat motor a cca po 20 minutach vypol hlaska uz nebola.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

josef
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 119
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V70 D5 04´ černá
Bydliště: Náchodsko

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od josef »

Pozor. Pro diesely s NT (D5, TDi) musí být baterka s kapacitou 100 Ah, startovací proud 760 - 800 A.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Hájčus »

josef píše:Pozor. Pro diesely s NT (D5, TDi) musí být baterka s kapacitou 100 Ah, startovací proud 760 - 800 A.
Nejen pro Diesely... I ja, ac mam benzin, tak protoze mam NT, manual mi urcuje bat. CCA 800A, coz Treba Varta umi i s 85Ah, nemusi to byt nutne 100Ah, jak jsem se dozvedel. Jde o ten proud..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od eLzyx »

navážu na tohle téma ... už mi v kufru trůní 100Ah 800A baterka, ale teď tak koumám, jak vyřešit odvod vodíku z baterie. Jak to máte vyřešený u velkých baterek, který mají dva "odvzdušňovací" otvory? Další hadičkou a téčkem?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Makronis »

elzyxi: ja jsem si tento tyden kontroloval baterku, mam tam ještě puvodni volvo(made in france :%) ) od vyroby a odvod vodiku je taky řešen jen tou jednou hadičkou, ikdyž baterka ma vyvod na obou bocích. Předpokládám, že to je pouze kvůli možnosti uchycení v jiných vozech.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Hájčus »

eLzyx píše:navážu na tohle téma ... už mi v kufru trůní 100Ah 800A baterka, ale teď tak koumám, jak vyřešit odvod vodíku z baterie. Jak to máte vyřešený u velkých baterek, který mají dva "odvzdušňovací" otvory? Další hadičkou a téčkem?
Presne jak pise Makronis.
I ja mam na te sve oblude 100Ah Varta Silver Dynamic dve diry. Ale v jedne z nich je od vyrobce spuntik, ktery muzes vydloubnout a zaslepit tak opacnou diru nez potrebujes. Coz kvituju. Protoze predesla bat.DELPHI mela diru jen na jedne str.a jak tak nemohl mit odfuk zapojeny.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od eLzyx »

sakra ... já mám baterku, která má odvzdušnění rozdělený na půl :sorry: No, co jdu shánět nějaké téčko, hadičku tu mám
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Makronis »

eLzyx píše:sakra ... já mám baterku, která má odvzdušnění rozdělený na půl :sorry: No, co jdu shánět nějaké téčko, hadičku tu mám
Fakt? :shock: Zkoušel jsi do te dirky prcnout brčko, fouknout a sledovat jestli fučíš z druhe strany?
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

sydney29
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 273
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od sydney29 »

Tak k dnešnímu dni baterie orig. Volvo psychicky nevydržela a odporoučela se do věčných lovišť, tak ji teď mám alespoň jako zdroj pro přenosku na 12V :) Zakoupena Varta Silver Dynamic 100Ah, 800A startovací proud a vývod ve tvaru L a záslepka na druhou stranu baterie přehozena s původní orig. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Hájčus »

sydney29 píše:Tak k dnešnímu dni baterie orig. Volvo psychicky nevydržela a odporoučela se do věčných lovišť, tak ji teď mám alespoň jako zdroj pro přenosku na 12V :) Zakoupena Varta Silver Dynamic 100Ah, 800A startovací proud a vývod ve tvaru L a záslepka na druhou stranu baterie přehozena s původní orig. :)
Naprosto vynikajici volba! :good: i ja mam tuhle VSD a jsem moc spokojen! :beer:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

sydney29
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 273
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od sydney29 »

Hajcus píše:
sydney29 píše:Tak k dnešnímu dni baterie orig. Volvo psychicky nevydržela a odporoučela se do věčných lovišť, tak ji teď mám alespoň jako zdroj pro přenosku na 12V :) Zakoupena Varta Silver Dynamic 100Ah, 800A startovací proud a vývod ve tvaru L a záslepka na druhou stranu baterie přehozena s původní orig. :)
Naprosto vynikajici volba! :good: i ja mam tuhle VSD a jsem moc spokojen! :beer:
Četl jsem recenze, prodávající také mnoho pochval vyřkl na adresu téhle značky, tak jsem do toho nakonec šel také. Hlavně budeme mít vnitřní klid při startech :beer: :Yahoo!: Tak ať Ti dobře slouží :Bravo:
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od karelvolvo »

[/quote]
Naprosto vynikajici volba! :good: i ja mam tuhle VSD a jsem moc spokojen! :beer:[/quote]

Četl jsem recenze, prodávající také mnoho pochval vyřkl na adresu téhle značky, tak jsem do toho nakonec šel také. Hlavně budeme mít vnitřní klid při startech :beer: :Yahoo!: Tak ať Ti dobře slouží :Bravo:[/quote]
Ale ta cena to je ranec ! Mně teď tato Varta klekla ve 460-ce měl jsem tam tuším něco kolem 60Ah. měla 6,5 roku
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

sydney29
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 273
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od sydney29 »

karelvolvo píše:
Ale ta cena to je ranec ! Mně teď tato Varta klekla ve 460-ce měl jsem tam tuším něco kolem 60Ah. měla 6,5 roku[/quote]




jj... cena je ranec, ale vzhledem k použité technologii při výrobě těchto baterii Varta Silver Dynamic musím konstatovat, že snad oprávněná.

Citace: "Powerframe. Inovace, která nově definuje výkon. Patentované lisování tzv. pozitivní mříže - jedinečný mřížkový design, který je významným plusem pro výkon. Vysoký tlak na standardy preciznosti při produkci zajišťují kvalitu a dlouhou životnost. Výhody pocítíte např. při startu za studena, nebo pokud máte na palubě mnoho elektrických spotřebičů : vše běží bez problémů. Navíc bylo eliminováno slabé místo baterií : Výpadky, které byly často způsobeny nedostatky na pozitivní mříži, jsou minulost. Protože jsou místa s větším zatížením robustnější a nemusíte se bát koroze - a žádného výpadku. "

Rám Power Frame - Stabilní rám mřížky minimalizuje růst mřížky a zabraňuje zkratům = Významně zvýšená životnost

Design mřížky Power Frame - Optimalizováno pro proudění, stará se o nízký odpor a optimální vodivost. Místa se zvýšeným zatížením byla cíleně zesílena = Souvisle vysoká startovací síla

Struktura rámu Power Frame - Pevná, s nejvyšší precizností lisovaná mřížka se stará o výborné zachycení aktivní hmoty, i při extrémních požadavcích = Souvisle vysoká stratovací síla a minimální koroze (viz. test výdržnosti)

Necháme se překvapit, kolik roků vydrží, každopádně starty jsou perfektní :Bravo: :good: :Yahoo!: 8) , že "Hajkus" :beer:

jj, ještě odkaz, ze kterého jsem čerpal : http://www.varta-automotive.cz/fileadmin/templates/downloads/cz/Folder/Folder_car.pdf
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Hájčus »

sydney29 píše:
karelvolvo píše:
Ale ta cena to je ranec ! Mně teď tato Varta klekla ve 460-ce měl jsem tam tuším něco kolem 60Ah. měla 6,5 roku
Necháme se překvapit, kolik roků vydrží, každopádně starty jsou perfektní :Bravo: :good: :Yahoo!: 8) , že "Hajkus" :beer:

jj, ještě odkaz, ze kterého jsem čerpal : http://www.varta-automotive.cz/fileadmin/templates/downloads/cz/Folder/Folder_car.pdf[/quote]

No, Hájčus nemá moc co "řikat" protože má benzína.. :pardon: Ty máš aspoň diesel, kde sílu bat.opravdu využiješ.. Nicméně fakt je ten, že to fakt startuje na první protočení motoru a i když přes týden jezdim kratší vzdál.užívám výhřev sedaček, skla a všeho, tak nepozoruju probl. :beer:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

sydney29
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 273
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od sydney29 »

No, Hájčus nemá moc co "řikat" protože má benzína.. :pardon: Ty máš aspoň diesel, kde sílu bat.opravdu využiješ.. Nicméně fakt je ten, že to fakt startuje na první protočení motoru a i když přes týden jezdim kratší vzdál.užívám výhřev sedaček, skla a všeho, tak nepozoruju probl. :beer:[/quote]


..jj, na první škrtnutí :good: Síla tam opravdu je, přičemž jsem si nechal udělat konečně výmaz SRS/AIRBAG (pokles proudu při startování s předchozí bat.) a přenastavení předvstřiku - výmaz ponorky. Starty jsou jedna báseň na diesla, startuji fakt s přehledem. Před tím tam prodleva trošku byla, ale nikdy se nestalo, že bych nenastartoval na poprvé, dokud neodešla orig. baterie kamsi.. :twisted: :green: Tak jasně, že benzín má menší nároky na proud, ale zas proud potřebuješ na další komfort, který Volvo nabízí :)
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9948
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od hajnej »

kluci. naučte se už ty citace. není to nic složitýho
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Hájčus »

hayney píše:kluci. naučte se už ty citace. není to nic složitýho
OT co mas na mysli? Jestli to, ze tam neni cely predchozi text, tak to je proto, ze ja to treba odmazavam, aby tam nebyla pulka stranky s textem, co uz je jednou napsany a byl tam jen kontext, na který citací reaguju..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Joemilionare
Offline
Příspěvky: 493
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Joemilionare »

Ozivim trochu vlakno
Jak ste na tom s zivotnosti tech Vart silver
Dnes sem mluvil s clovekem co Varty koupil a i kdyzby mel ze me vic penez mi rekl ze kdyz je to pres znameho tak mi silver neproda ze na ni bylo par reklamaci
A o Banneru se zminil jako podradne baterii
Nakonec mi doporucil varta Blue
Reknete mi vase nazory
Diky
_________________
Bylo Volvo S60

4leSh
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 37
Registrován: 11 roků
Bydliště: Kladno
Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od 4leSh »

Varty někdy ještě 5 let zpátky byly super, teď poslední asi 3 roky používaj technologii Powerframe, to znamená hodně desek (vysoký startovací proud), ale tenkejch (nízká odolnost).

Banner má desky odlejvaný, to jsou opravdu ty nejpoctivnější baterky.

Nejvýkonnější je Exide, ale myslim, že jsme se na tohle téma již bavili: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=24797&start=125&hilit=baterie
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Teflon_490 »

Mam Vartu Silver, v Rijnu mela 3 roky takze momentalne toci 3. zimu a co muzu pocitove rict je, ze se chova porad jako nova, nikdy zadny zavahani.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5590
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

"Nízký stav baterie" - zlepší se to ?

Příspěvek od Romulusw »

Já mám ve "fritožroutu" (jumper 2,5d) blue 72Ah asi čtyři roky a jede jak nová. A to dostává docela čoud, protože každý start min 5 sekund žhavení a za tepla točí trochu dýl.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: gordonfreeman80, smolda