FOUR-C po padesáté
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
Ahoj,
chtěl bych se zeptat na zvukový projev FOUR-C tlumičů...nechci působit nevděčně ale rád bych kdyby se k tomu vyjádřil někdo kdo má s tímto sytémem opravdu zkušenosti, ne že to měl na den půjčený, nebo známý to má atd...Případně srovnání s obyč by pomohlo.
O co mi jde. Pokud S60 srovnám s auty stejné třídy, které jsem měl čest vlastnit nebo nějak déle vyzkoušet ( BMW, MB ) tak se obecně dá říci že Volvo je hlučnější. D5 měla obyč tlumiče ( Sachs ) a tam to ještě docela šlo. FOUR-C mi ale přijdou opravdu hlučné. Jsem trochu na různé zvuky v autě vysazený, ale vzhledem k tomu, že na tlumičích mam asi 10 tkm , je vyměněné úložení, nové silentbloky ramen, tyčky stabilizátorů tak by mělo být všechno v pohodě, stejně tak jako mi to potvrdili 3 servisy. Ale přijde mi, že hlučnost je na danou třídu vozu , příplatek za tlumiče, až příliš velká...měl jsem možnost projet ještě jedno volvo s FOUR-C a přišlo mi to podobný ( ale mělo najeto asi 160 a tlumiče byly původní )...Chci se zeptat jakou máte zkušenost vy? Jestli to tak je bohužel normální a nebo já jsem blázen...?
Díky, L
chtěl bych se zeptat na zvukový projev FOUR-C tlumičů...nechci působit nevděčně ale rád bych kdyby se k tomu vyjádřil někdo kdo má s tímto sytémem opravdu zkušenosti, ne že to měl na den půjčený, nebo známý to má atd...Případně srovnání s obyč by pomohlo.
O co mi jde. Pokud S60 srovnám s auty stejné třídy, které jsem měl čest vlastnit nebo nějak déle vyzkoušet ( BMW, MB ) tak se obecně dá říci že Volvo je hlučnější. D5 měla obyč tlumiče ( Sachs ) a tam to ještě docela šlo. FOUR-C mi ale přijdou opravdu hlučné. Jsem trochu na různé zvuky v autě vysazený, ale vzhledem k tomu, že na tlumičích mam asi 10 tkm , je vyměněné úložení, nové silentbloky ramen, tyčky stabilizátorů tak by mělo být všechno v pohodě, stejně tak jako mi to potvrdili 3 servisy. Ale přijde mi, že hlučnost je na danou třídu vozu , příplatek za tlumiče, až příliš velká...měl jsem možnost projet ještě jedno volvo s FOUR-C a přišlo mi to podobný ( ale mělo najeto asi 160 a tlumiče byly původní )...Chci se zeptat jakou máte zkušenost vy? Jestli to tak je bohužel normální a nebo já jsem blázen...?
Díky, L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
FOUR-C po padesáté
Mám v aute Four-C , zánovné tlmiče Monroe ,je na nich najazdené 30 000km.
Žiadny zvuk od tlmičov nepočujem a keď tam boli tlmiče staré tiež som žiadny zvuk od tlmičov nepočul.
Žiadny zvuk od tlmičov nepočujem a keď tam boli tlmiče staré tiež som žiadny zvuk od tlmičov nepočul.
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
Díky! Mě nejde o to, že by něco mlátilo, to samozřejmě ne...ani když vlítnu do velké díry tak to auto krosně odtlumí...ale takové ty běžné malé nerovnosti, kanály a pod...na můj vkus to vydává takové dunění...žádnej ostrej zvuk...alfaman píše:Mám v aute Four-C , zánovné tlmiče Monroe ,je na nich najazdené 30 000km.
Žiadny zvuk od tlmičov nepočujem a keď tam boli tlmiče staré tiež som žiadny zvuk od tlmičov nepočul.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
FOUR-C po padesáté
Sorry Lukaso, že se ti do toho jako nevlastník Four-C auta montuju, ale vnímání hluků je dost subjektivní. Na tvým místě bych otevřel Tipcars, Sauto atd, vyhledal bazarový auta s Four-C stojící v Praze a okolí a normálně na sprosťáka se s několika z nich dojel projet předstíraje zájem o koupi.
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
Dali, možná jsem to napsal špatně. Uvítám každou připomínku! Myslel jsem to spíš tak abych se vyhnuli poznatkům typu že známý si nedávno koupil S60 s 4-C a říká že to je nejtišší auto na světěl...jj díky, to mi taky říkali v servisu...já na tohle tak nějak nemam žaludekdali píše:Sorry Lukaso, že se ti do toho jako nevlastník Four-C auta montuju, ale vnímání hluků je dost subjektivní. Na tvým místě bych otevřel Tipcars, Sauto atd, vyhledal bazarový auta s Four-C stojící v Praze a okolí a normálně na sprosťáka se s několika z nich dojel projet předstíraje zájem o koupi.


popřípadě někdo z prahy kdo by mě svezl?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
FOUR-C po padesáté
Lukaso kúpil som auto keď malo najazdené asi 150000km. Vymenil som všetky náplne ,filtre ,rozvody a pod. to čo sa mení keď sa kupuje jazdené auto .Žiadny dunivý ani iný zvuk som nepočul ,len sa mi zdalo ,že auto trochu pláva. Išiel som na test tlmičov a tam mi povedali ,že pravý tlmič má len 30% Objednal som aj pravý aj ľavý tlmič. Nové tlmiče nevydávali žiadny zvuk a plávanie prestalo. Jedného pekného dňa som vbehol do jamky ,veľkosti jaskyne Macocha a ľavý tlmič sa odporúčal aj s kolesom na večnosť ,pravý mal po teste 50% .Tlmiče mali najazdené asi 30000km .Znovu som objednal polohovateľné tlmiče a teraz majú spomínaných 30 000km a žiadny dunivý zvuk. Tak asi len toľko o hlučnosti tlmičov Four-C.
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
FOUR-C po padesáté
Jak píšeš to přejíždění kanálů atd. nedělají to pneumatiky? dělá to stejně třeba i na zimních?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
FOUR-C po padesáté
Se někdy stav na projížďkuLukaso píše:
popřípadě někdo z prahy kdo by mě svezl?

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
Kubo díkes, zítra se ozvu 

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
dělá to stejně na letních 215/55/16 i 225/45/17 a stejně tak na 215 zimních...nehledě na to, že to je takový dunivě klepavý zvukkarelvolvo píše:Jak píšeš to přejíždění kanálů atd. nedělají to pneumatiky? dělá to stejně třeba i na zimních?

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
FOUR-C po padesáté
Hele naše S60 je právě na výměně F tlumičů tak ti pak povím svoje pocity z nových 
A dále tě mohu svézt S80 s F tlumiči
tam jsou původní...

A dále tě mohu svézt S80 s F tlumiči

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
Tak po projížďce s Ing.Magorem ( ještě jednou děkuji ) zatím vede 1:0 teorie že jsem blázen.
I tak ale zcela subjektivně myslím, že to mám hlučnější
Mluvili jsme taky o tom, že je možná rozdíl mezi S60/V70 takže jsem se chtěl zeptat Šíbra kdy se vrátí S60 z výměny, případně jestli by bylo možno se projet?
L
I tak ale zcela subjektivně myslím, že to mám hlučnější

Mluvili jsme taky o tom, že je možná rozdíl mezi S60/V70 takže jsem se chtěl zeptat Šíbra kdy se vrátí S60 z výměny, případně jestli by bylo možno se projet?

L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
FOUR-C po padesáté
vcera jsem byl u marry. S60 vypada, ze bude brzo hotova 
muj typ je, ze budes menit opet four-c

muj typ je, ze budes menit opet four-c

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
naštěstí jsou v záruce..::Philip::.. píše:muj typ je, ze budes menit opet four-c


_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
FOUR-C po padesáté
test tlumicu je k nicemu. byl jsem tam s totalne k.o. tlumicem (auto nahle k jedna strane + od cca 100km/h neslo udrzet na silnici) a podle testu tlumicu bylo vse v norme. podle mechanicka za to muzou stabilizacni tycky, atd. pochyti fci tlumicu pri testu.
jedine zkusit odpojit tycky stabilizace a pak testovat.
jedine zkusit odpojit tycky stabilizace a pak testovat.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
když mi vytekl ten přední že jsem přesně na dálnici neudržel auto v pruhu tak to ukazovalo kvalitu tlumiče 0%...na druhou stranu těžko soudit...protože třeba kvalitu zadního tlumiče cca 5tkm vyměněného to ukazovalo 80% ( obout zadních ) a kvalitu předního toho nevyteklého - původního asi 93...takže asi opravdu těžko soudit
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
FOUR-C po padesáté
Vsadíme se, že se pak výsledek zvýší na 2:0?Lukaso píše:Tak po projížďce s Ing.Magorem ( ještě jednou děkuji ) zatím vede 1:0 teorie že jsem blázen.
I tak ale zcela subjektivně myslím, že to mám hlučnější![]()
Mluvili jsme taky o tom, že je možná rozdíl mezi S60/V70 takže jsem se chtěl zeptat Šíbra kdy se vrátí S60 z výměny, případně jestli by bylo možno se projet?![]()
L



_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
FOUR-C po padesáté
Jo a teď mi došlo, že mi ještě dlužíš za xenonovu výbojku, protože mi praskla na cestě k tobě
Asi máš na auta špatnej vliv




_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
Ing.Magor píše:Jo a teď mi došlo, že mi ještě dlužíš za xenonovu výbojku, protože mi praskla na cestě k toběAsi máš na auta špatnej vliv
![]()


_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
FOUR-C po padesáté
Kup si otevřenej vejfuk. Ten se narozdíl od rádia nedá vypnout, když tě přepadne tlumičovej stihomamLukaso píše:Ing.Magor píše:Jo a teď mi došlo, že mi ještě dlužíš za xenonovu výbojku, protože mi praskla na cestě k toběAsi máš na auta špatnej vliv
![]()
hele dá se pořídit zesilovač a subwoofer do ceny čtyř F-C tlumičů?

-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
FOUR-C po padesáté
Jasně, to nějak pujde... Jen nevím jestli budu akceptovat někam vyrazit S60, když mám 80tkuLukaso píše: takže jsem se chtěl zeptat Šíbra kdy se vrátí S60 z výměny, případně jestli by bylo možno se projet?![]()
L

Ale když dorazíš na Kladno tak na 100%

Jo a 60tka čeká na zadní tlumiče, protože dorazily na V70...
Přední už jsou, nová spojka a setrvák taky, takže je auto o5 schopno přenést těch 200koní a 450Nm na asfalt

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
FOUR-C po padesáté
Ok, S60 hotová
Neuvěřitelný rozdíl
Režim komfort je tvrdší než byl sport před tím, ale jinak vyžehlí 85% nervoností úplně luxusně. Pneu 225/45 R17 Dunlop WS 3D
Takže se ozvi a nějak to projedem
Už začínám šetřit na svoje auto 


Takže se ozvi a nějak to projedem


_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C po padesáté
Jak tak píšu tu bakalářku tak se samozřejmě zabývám tlumičema a pérováním. Samozřejmě jsme si vzpomněl i na FOUR-C...při hledání informací jsem na něco narazil. Když jsem viděl cenu tlumičů tak jsem měl sto chutí tam dát obyč, ostatně mi to i dost lidí radilo...včetně nějakých servisů...a hle:
At this point, we do not know of a way to remove the Four-C shocks and struts from a vehicle without setting off warning lights, setting fault codes and potentially disabling onboard systems. Four-C is integrated with the traction control and braking systems on your Volvo so removing it is not a simple matter.
By mě zajímalo jestli někdo ví co je na tom pravdy...
At this point, we do not know of a way to remove the Four-C shocks and struts from a vehicle without setting off warning lights, setting fault codes and potentially disabling onboard systems. Four-C is integrated with the traction control and braking systems on your Volvo so removing it is not a simple matter.
By mě zajímalo jestli někdo ví co je na tom pravdy...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
FOUR-C po padesáté
odpoj kable od tlmicou a uvidis 

-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
FOUR-C po padesáté
Je to pravda a pokud se o tom chceš přesvědčit, tak je zkus odpojit jak radí marek



_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé