Ahojte,
Chcem sa opytat, do akych modelov sa daval moj motor co mam v podpise? alebo z coho by tam este pasoval. Mam manual prevodovku (nepamatam si oznacenie presne ale nieco ako m54)
Pasoval by tam aj 2,4? Co by sa este s motorom muselo menit?
Dakujem
Alternativa za 2,0T S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 244
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Alternativa za 2,0T S80
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvky: 244
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Alternativa za 2,0T S80
Skuste mi prosim pomoct 

_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Alternativa za 2,0T S80
to ti ten motor umřel? Nebo chceš vyšší výkon?
Jestli umřel mrkni na https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=27301
měl by být HW stejný, jen turbo je tam jiné (nebo stejné s jiným tlakem)
B5204T5
Kompresní poměr: 9.5 : 1
Výkon motoru [kW] / RPM: 132 (180 PS) @ 5300
Točivý moment [Nm] / RPM: 240 @ 2200
Zdvihový objem [ccm]: 1984
Vrtání x zdvih [mm]: 81 x 77
B5204T4
Kompresní poměr: 9.5 : 1
Výkon motoru [kW] / RPM: 120 (163 PS) @ 5100
Točivý moment [Nm] / RPM: 230 @ 2000-5000
Zdvihový objem [ccm]: 1984
Vrtání x zdvih [mm]: 81 × 77
jinak ten tvůj motor je ještě k nalezení v italských(zahlídl jsem ho i v anglických Volvech) C70/S70/V70 a možná i v prvních S60
Jestli umřel mrkni na https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=27301
měl by být HW stejný, jen turbo je tam jiné (nebo stejné s jiným tlakem)
B5204T5
Kompresní poměr: 9.5 : 1
Výkon motoru [kW] / RPM: 132 (180 PS) @ 5300
Točivý moment [Nm] / RPM: 240 @ 2200
Zdvihový objem [ccm]: 1984
Vrtání x zdvih [mm]: 81 x 77
B5204T4
Kompresní poměr: 9.5 : 1
Výkon motoru [kW] / RPM: 120 (163 PS) @ 5100
Točivý moment [Nm] / RPM: 230 @ 2000-5000
Zdvihový objem [ccm]: 1984
Vrtání x zdvih [mm]: 81 × 77
jinak ten tvůj motor je ještě k nalezení v italských(zahlídl jsem ho i v anglických Volvech) C70/S70/V70 a možná i v prvních S60
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 244
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Alternativa za 2,0T S80
Neumrel zatial, ale chcem vediet v ktorych modeloch sa to nachadza. Mozno ak umre tak prave by som ho chcel menit za nejaky viac dostupnejsi, tak aby som vedel...
No a ta 2,4 tam na prevodovku bude pasovat? alebo aj uchytenia? lebo to je taky asi najrozsirenejsi motor. Pocitam ze potom treba menit aj riadiacu jednotku ze? A ci to potom vobec pojde, ci to nebude nejako zablokovane
Dakujem
No a ta 2,4 tam na prevodovku bude pasovat? alebo aj uchytenia? lebo to je taky asi najrozsirenejsi motor. Pocitam ze potom treba menit aj riadiacu jednotku ze? A ci to potom vobec pojde, ci to nebude nejako zablokovane
Dakujem
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Alternativa za 2,0T S80
vzhledem k tomu, že kolikrát nefunguje ani rádio z jinýho auta, ani natvrdo kabelama nešla rozchodit elektricky ovládaná sedačka z volva, vzhledem k tomu, že všechno jede po canu a je spárované...tak, a nemyslím to ve zlém, na výměnu motoru za jiný bych se přišel podívat...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Alternativa za 2,0T S80
Chtěl sem napsat něco na ten způsob, ale když o tom tak přemejšlím, tak 2.0 je jen 2.3/2.5 s kratším zdvihem. Jediný na čem to podle mě může viset je jak to ten 2litr má/nemá s variabilním časováním vačky/vaček. Pokud stejně jako ta 2.4, tak hardwarově bych problém neviděl, s tím že by se použilo co nejvíc elektroniky z původní 2.0, vyjma vstřiků například. Případně vybrat motor, kterej jede na stejný elektronice (předpokládám ME7) a má stejnou hlavu. Například hlava 2.0T5 vs 2.3T5 je údajně stejná. Pak by zbývalo buď vyměnit, nebo pokud to neni možný přemapovat původní řídící jednotku.Lukaso píše:vzhledem k tomu, že kolikrát nefunguje ani rádio z jinýho auta, ani natvrdo kabelama nešla rozchodit elektricky ovládaná sedačka z volva, vzhledem k tomu, že všechno jede po canu a je spárované...tak, a nemyslím to ve zlém, na výměnu motoru za jiný bych se přišel podívat...
-
Offline
- Příspěvky: 244
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Alternativa za 2,0T S80
Presne toho som sa obaval...sofwerova spolupraca...Ale ak vymenim aj riadiacu jednotku? viem je to velmi komplikovane o tom hovorit, ked ani zdaleka nemozno predvidat ako sa to cele zachova...Ale inak ten motor na tu prevodovku sadne?
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé