AHoj, mám následují problém... nedávno jsem koupil V70II (r.v. 2001, 2,4benzín, 103kW) s tím, že ho nechám předělat na LPG. Na benzín jezdilo ok, auto jsem si dovezl sám z DE (se serviskou a v super stavu). Po přestavbě na LPG začalo auto cukat a pán, co mi plyn montoval při diagnostice zjistil, že řídící jednotka odpojuje válce (bez systému různě na přeskáčku), takže auto jde na čtyři válce. Zkusil vyměnit LPG počítač (už 2x), ale problém stále přetrvává a co je ještě horší, motor to dělá i při odpojení LPG systému (po vyjmutí pojistky), takže se to tváří, jako by problém nebyl v LPG jednotce, ale v jednotce motoru. Vzhledem k tomu, že to ale před montáží jezdilo dobře si pořád myslím, že tam nějaká souvislost s LPG být musí...? Byl jsem i na diagnostice motoru a auto nevykazuje žádný problém, i když prokazatelně běží jenom na 4 válce !!!
Po nastartování je to jede většinou dobře, ale po ujetí třeba 3-5 km to najednou začne cukat a motor jde na ty 4válce. Někdy to třeba jede dobře celou cestu z práce (25km), ale druhý den se problém opět vrátí, prostě schíza....
Předem díky za případné nápady, či zkušenosti s podobným problémem.
V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
-
Offline
- Příspěvky: 244
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru
Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru
quote="Johnny55"]Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?[/quote]
Dík za reakci. Když ono to začalo zlobit ihned po předělání na plyn, takže by to musela být velká shoda náhod. Navíc nevynechává pořád jeden a ten samý válec, ale různě na přeskáčku. Svíčky jsem dával nové.
Nepochopitelné je i to, že počátač auta nehlásí žádný problém, i když motor jasně běží na 4 válce. Asi to bude případ pro nějaké vědecké zkoumání....
Dík za reakci. Když ono to začalo zlobit ihned po předělání na plyn, takže by to musela být velká shoda náhod. Navíc nevynechává pořád jeden a ten samý válec, ale různě na přeskáčku. Svíčky jsem dával nové.
Nepochopitelné je i to, že počátač auta nehlásí žádný problém, i když motor jasně běží na 4 válce. Asi to bude případ pro nějaké vědecké zkoumání....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru
A byl jsi na diagnostice někde kde mají přímo originál na Volvo nebo u nějakého Pepy v garáží?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru
No, asi to byl spíš ten Pepa z garáže, ale diagnostiku na to měl a všechny hodnoty z řídící jednotky byly OK. Asi ještě zkusím nějakého motoráře s dobrými referencemi a uvidím....yoby píše:A byl jsi na diagnostice někde kde mají přímo originál na Volvo nebo u nějakého Pepy v garáží?
V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru
Dík za reakci. Když ono to začalo zlobit ihned po předělání na plyn, takže by to musela být velká shoda náhod. Navíc nevynechává pořád jeden a ten samý válec, ale různě na přeskáčku. Svíčky jsem dával nové.danekkuba píše:quote="Johnny55"]Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?
Nepochopitelné je i to, že počátač auta nehlásí žádný problém, i když motor jasně běží na 4 válce. Asi to bude případ pro nějaké vědecké zkoumání....[/quote]
Mohu se zeptat jaké svíčky jsi tam dával??Kde přesně se odpojují jednotlivé válce??Na vstřikovačích,na cívkách,nebo prostě jen nepálí?
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru
Mohu se zeptat jaké svíčky jsi tam dával??Kde přesně se odpojují jednotlivé válce??Na vstřikovačích,na cívkách,nebo prostě jen nepálí?[/quote]martinopel píše:Dík za reakci. Když ono to začalo zlobit ihned po předělání na plyn, takže by to musela být velká shoda náhod. Navíc nevynechává pořád jeden a ten samý válec, ale různě na přeskáčku. Svíčky jsem dával nové.danekkuba píše:quote="Johnny55"]Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?
Nepochopitelné je i to, že počátač auta nehlásí žádný problém, i když motor jasně běží na 4 válce. Asi to bude případ pro nějaké vědecké zkoumání....
Tak jsem byl v pátek na další diagnostice a ukázalo to chybu senzoru/čidla tlaku nasávaného vzduchu, což by dle technika mohlo způsobovat ty problémy. Ještě jsou prý horší dvě cívky, ale chybu zatím nehlásí. Je fakt, že při montáži LPG tu hadičku přivádějící vzduch od čidla do motoru rozpůlili a vsadili tam Téčko, na které se připojil reduktor LPG. Koukal jsem tady na fóru na nějaké fotky provedené zástavby LPG Prins VSI a tam to mají udělané jinak a ta hadička je tam bez jakéhokoli zásahu.
Pokud byste někdo měl nějakou zkušenost s montáží LPG u tohoto motoru, dejte prosím vědět. Ještě se zeptám, zda někdo nevíte odhadem cenu těch cívek zapalování a senzoru tlaku vzduchu a zda se to dá koupit i z druhovýroby. Předem moc díky za reakce.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé