V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
danekkuba
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Holice

V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Příspěvek od danekkuba »

AHoj, mám následují problém... nedávno jsem koupil V70II (r.v. 2001, 2,4benzín, 103kW) s tím, že ho nechám předělat na LPG. Na benzín jezdilo ok, auto jsem si dovezl sám z DE (se serviskou a v super stavu). Po přestavbě na LPG začalo auto cukat a pán, co mi plyn montoval při diagnostice zjistil, že řídící jednotka odpojuje válce (bez systému různě na přeskáčku), takže auto jde na čtyři válce. Zkusil vyměnit LPG počítač (už 2x), ale problém stále přetrvává a co je ještě horší, motor to dělá i při odpojení LPG systému (po vyjmutí pojistky), takže se to tváří, jako by problém nebyl v LPG jednotce, ale v jednotce motoru. Vzhledem k tomu, že to ale před montáží jezdilo dobře si pořád myslím, že tam nějaká souvislost s LPG být musí...? Byl jsem i na diagnostice motoru a auto nevykazuje žádný problém, i když prokazatelně běží jenom na 4 válce !!!
Po nastartování je to jede většinou dobře, ale po ujetí třeba 3-5 km to najednou začne cukat a motor jde na ty 4válce. Někdy to třeba jede dobře celou cestu z práce (25km), ale druhý den se problém opět vrátí, prostě schíza....
Předem díky za případné nápady, či zkušenosti s podobným problémem.

Johnny55
Offline
Příspěvky: 244
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw

V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Příspěvek od Johnny55 »

Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

danekkuba
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Holice

V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Příspěvek od danekkuba »

quote="Johnny55"]Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?[/quote]

Dík za reakci. Když ono to začalo zlobit ihned po předělání na plyn, takže by to musela být velká shoda náhod. Navíc nevynechává pořád jeden a ten samý válec, ale různě na přeskáčku. Svíčky jsem dával nové.
Nepochopitelné je i to, že počátač auta nehlásí žádný problém, i když motor jasně běží na 4 válce. Asi to bude případ pro nějaké vědecké zkoumání....

yoby
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Příspěvek od yoby »

A byl jsi na diagnostice někde kde mají přímo originál na Volvo nebo u nějakého Pepy v garáží?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

danekkuba
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Holice

V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Příspěvek od danekkuba »

yoby píše:A byl jsi na diagnostice někde kde mají přímo originál na Volvo nebo u nějakého Pepy v garáží?
No, asi to byl spíš ten Pepa z garáže, ale diagnostiku na to měl a všechny hodnoty z řídící jednotky byly OK. Asi ještě zkusím nějakého motoráře s dobrými referencemi a uvidím....

GDPR_user

V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Příspěvek od GDPR_user »

danekkuba píše:quote="Johnny55"]Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?
Dík za reakci. Když ono to začalo zlobit ihned po předělání na plyn, takže by to musela být velká shoda náhod. Navíc nevynechává pořád jeden a ten samý válec, ale různě na přeskáčku. Svíčky jsem dával nové.
Nepochopitelné je i to, že počátač auta nehlásí žádný problém, i když motor jasně běží na 4 válce. Asi to bude případ pro nějaké vědecké zkoumání....[/quote]
Mohu se zeptat jaké svíčky jsi tam dával??Kde přesně se odpojují jednotlivé válce??Na vstřikovačích,na cívkách,nebo prostě jen nepálí?

danekkuba
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Holice

V 70II, benzín 2,4 (103kW) - nepravidelný chod motoru

Příspěvek od danekkuba »

martinopel píše:
danekkuba píše:quote="Johnny55"]Ked mal kamarat auto na LPG sem tam mu odisiel vstrekovac - ale povedal ze mu to je jedno ze to ma za chvilu vratene naspat. Skus skontrolovat tie vstrekovace, sviecky, cievky...Ze by RJ motora?
Dík za reakci. Když ono to začalo zlobit ihned po předělání na plyn, takže by to musela být velká shoda náhod. Navíc nevynechává pořád jeden a ten samý válec, ale různě na přeskáčku. Svíčky jsem dával nové.
Nepochopitelné je i to, že počátač auta nehlásí žádný problém, i když motor jasně běží na 4 válce. Asi to bude případ pro nějaké vědecké zkoumání....
Mohu se zeptat jaké svíčky jsi tam dával??Kde přesně se odpojují jednotlivé válce??Na vstřikovačích,na cívkách,nebo prostě jen nepálí?[/quote]

Tak jsem byl v pátek na další diagnostice a ukázalo to chybu senzoru/čidla tlaku nasávaného vzduchu, což by dle technika mohlo způsobovat ty problémy. Ještě jsou prý horší dvě cívky, ale chybu zatím nehlásí. Je fakt, že při montáži LPG tu hadičku přivádějící vzduch od čidla do motoru rozpůlili a vsadili tam Téčko, na které se připojil reduktor LPG. Koukal jsem tady na fóru na nějaké fotky provedené zástavby LPG Prins VSI a tam to mají udělané jinak a ta hadička je tam bez jakéhokoli zásahu.
Pokud byste někdo měl nějakou zkušenost s montáží LPG u tohoto motoru, dejte prosím vědět. Ještě se zeptám, zda někdo nevíte odhadem cenu těch cívek zapalování a senzoru tlaku vzduchu a zda se to dá koupit i z druhovýroby. Předem moc díky za reakce.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]