 
 ....... takže ak benzín, tak od 250 PS

 
  
 
 
 s D5 tazka spokojnost, aj kusok za 4k to este stale taha. Po obmedzovac som s tym nikdy nesiel, neni som masochystaBoss píše:Ja za svoju D5-ku môžem tiež zodpovedne povedať, že do 4500 ot/min som nezaregistroval žiadne klesanie krútiaceho momentu a záber je fajnový
....... takže ak benzín, tak od 250 PS
 Akoze kamos co ma 2.4T tak to je ina liga ale zasa ta spotreba tiez
 Akoze kamos co ma 2.4T tak to je ina liga ale zasa ta spotreba tiez 
 
 Přesně takdali píše:Ano, ale né ten od Volva... takovej ten usmolenej koncernovej (jak známo koncernu benzínový motory už delší dobu moc nejdou). Půjč si někdy Volvo s motorem T5, přepni palubák třeba na venkovní teplotu (aby tě nerozptylovalkarelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)) a prožeň první tři, čtyři kvalty až do omezovače.... a uvidíš rozdíl mezi tím co jede a tím co jede jak svině
 
 
 
 Já jsem taky zaznamenal, že do 6700ot/min nějaké kolísání otáčekBoss píše:Ja za svoju D5-ku môžem tiež zodpovedne povedať, že do 4500 ot/min som nezaregistroval žiadne klesanie krútiaceho momentu a záber je fajnový
....... takže ak benzín, tak od 250 PS
 
  
 
 
 Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé