
http://www.auto.cz/test-volvo-s60-d3-51449
[img]http://img.auto.cz/auto/base/2010-37/tevos655_4c8ddd6677178.jpg[/img]
 
 
 
 
 
  
 
 
  Co to jako dělá zbylých 2000 otáček do omezovače? I kdyby byl výkon konstantní 120kW řekněme od 3000-4000 otáček, dokážete si představit jakým způsobem při tom bude padat krouťák? Nemá někdo graf? Podle mě s tím bude pěknej vopruz jezdit po překročení těch 3000 otáček a asi i celkově (něco jak první TDI PD).
 Co to jako dělá zbylých 2000 otáček do omezovače? I kdyby byl výkon konstantní 120kW řekněme od 3000-4000 otáček, dokážete si představit jakým způsobem při tom bude padat krouťák? Nemá někdo graf? Podle mě s tím bude pěknej vopruz jezdit po překročení těch 3000 otáček a asi i celkově (něco jak první TDI PD). 
  
  ale podle mě se přesně trefí do vkusu průměrnýho nevkusnýho vidláka nebo velkouzenáře
 ale podle mě se přesně trefí do vkusu průměrnýho nevkusnýho vidláka nebo velkouzenáře  Celkově z těch použitých plastokovů je pro mě prijatelnej akorát ten kartáčovanej hliník na středový konzole... jinak bodykit viz výše a chromovaný nesmysly okolo vnitřních klik taky dost špatný....
 Celkově z těch použitých plastokovů je pro mě prijatelnej akorát ten kartáčovanej hliník na středový konzole... jinak bodykit viz výše a chromovaný nesmysly okolo vnitřních klik taky dost špatný.... 
  
 
co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadnedali píše:120kW ve 3000 otáčkách? WTF?Co to jako dělá zbylých 2000 otáček do omezovače? I kdyby byl výkon konstantní 120kW řekněme od 3000-4000 otáček, dokážete si představit jakým způsobem při tom bude padat krouťák? Nemá někdo graf? Podle mě s tím bude pěknej vopruz jezdit po překročení těch 3000 otáček a asi i celkově (něco jak první TDI PD).

 
  
  
 Jak která. Nevím jak tvoje 1,6 (s tou jsem nikdy nejel), ale jel si někdy třeba s D5? Dokonce i letitá D5252T (TDI) bez modifikací začíná vadnout až po překročení 4000 otáček......::Philip::.. píše: co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadne
To mě nepřekvapujekoch píše:me se taky hodne libi
 Co mě ale překvapuje, že mě se s drobnýma výhradama celkem líbí taky.
 Co mě ale překvapuje, že mě se s drobnýma výhradama celkem líbí taky.
 
 
 
  a budu jim to asi muset poslat. Jen nevím jestli do Volva nebo do Číny, sakra.
 a budu jim to asi muset poslat. Jen nevím jestli do Volva nebo do Číny, sakra. 
 Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)..::Philip::.. píše:co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadnedali píše:120kW ve 3000 otáčkách? WTF?Co to jako dělá zbylých 2000 otáček do omezovače? I kdyby byl výkon konstantní 120kW řekněme od 3000-4000 otáček, dokážete si představit jakým způsobem při tom bude padat krouťák? Nemá někdo graf? Podle mě s tím bude pěknej vopruz jezdit po překročení těch 3000 otáček a asi i celkově (něco jak první TDI PD).
karelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)..::Philip::.. píše:
co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadne

 
 ..njn, jenze tohle je D3karelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)
 
 Konečně mě to trklo ten systém značení. D3... jede jenom Do 3 tisíc otáčekmbm píše:..njn, jenze tohle je D3karelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)

 
  x 1
 x 1
 
  
 Jak už jsem tu několikrát psal, D5 je ten nejlepší dieslovej motor který jsem kdy vlastnil. Přesto bych ale zůstal nohama na zemikarelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)

 
 Ano, ale né ten od Volva... takovej ten usmolenej koncernovej (jak známo koncernu benzínový motory už delší dobu moc nejdou). Půjč si někdy Volvo s motorem T5, přepni palubák třeba na venkovní teplotu (aby tě nerozptylovalkarelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)
 ) a prožeň první tři, čtyři kvalty až do omezovače.... a uvidíš rozdíl mezi tím co jede a tím co jede jak svině
 ) a prožeň první tři, čtyři kvalty až do omezovače.... a uvidíš rozdíl mezi tím co jede a tím co jede jak svině 
 
 
 
 Uživatelé procházející toto fórum: meteorolog90