No cize najprv som skontroloval poistky- všetky funguju.
potom so kontroloval kable na RJ ziaden nieje poruseny ani niesu zaoxsidovane koncovky.
Podľa schémy na benzinak "Group 87 Climate units-ECC"(nezda sa mi zeby bol rozdiel)som skontroloval kablovanie:
1.kábel na vetrak kondenzátora klimy (Y-R) ide z RJ a konči v 53 kablovom konnektore pri spolujazdcovi (co sedi ale malo by to ist aj ďalej).
Chcel sa opytat, ze ci ide z RJ do rele vetraku kostra?
2.kable z vetraku kondenzátora klimy (vetrak nieje origo) idu do obyčaj. rele ktore je len tak pohodene na baterke (neviem akí ľudia ho mali predo mnou ale ...

) a ďalej nejde nic.
3.Z kompresora idu dve kable modrej farby jeden ide ďaleko na kostru a druhý do snimača tlaku na nadrzke klimy. Ale
nema mat kompresor kostru uz na upevnení?Preco by tam bola este jedna?Prosim poradte mi co z tym kablovanim a ako to vo vnutri kompresora je zapojené?
Ale ten snimač pretlaku som nenašiel.
Druhe veci boly podľa schémy.
Kontrola RJ:
1.Má kostru, prúd aj kľúčový prúd
2.Z RJ nesiel impulz na ventilator, ani na kompresor a vobec nikde takze bude asi aj zla RJ ako ste tu pisali.
3.Ked som ju otvoril videl som stopy po vode a aj ked nefungovala bola horuca, takze asi dakde skratuje (nic z nej)
Takze dakujem za rady ale nic tej RJ asi nepomoze

. Musim kupit druhu ale tote ceny
Ale mam este par otazok:
1.Ako fungujú teplotne senzory klimy resp. kedy spinaju a čo?
2.Nemate niekto na predaj Riadiacu jednotku klimy cislo 3522158?
3.A môžu byť kompresory s integrovaným pretlakovým snímačom?
Ďakujem