Nazory na AUDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Nazory na AUDI
joo, dneska uz nove auto,ktere ma byt spolehlive - na delsi dobu, pohodlne a trochu prakticke zaroven se uz tezko shani...jestli nebude levnejsi jit do nejakeho levneho krapu a servisovat jen tak, aby jezdil a kdyz uz to nepujde, tak to vzit na vahu do srotu a koupit dalsi...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Nazory na AUDI
presne tak! to je pointa aut.Roger píše:joo, dneska uz nove auto,ktere ma byt spolehlive - na delsi dobu, pohodlne a trochu prakticke zaroven se uz tezko shani...jestli nebude levnejsi jit do nejakeho levneho krapu a servisovat jen tak, aby jezdil a kdyz uz to nepujde, tak to vzit na vahu do srotu a koupit dalsi...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Nazory na AUDI
Není lepší jezdit staršími auty a nové jim nechat, ať si v nich jezdí výrobce. Ano, stará auta nejsou v záruce a taky se můžou pokazit. Jenže v jednoduchosti je síla a spolehlivost. Nové auta přecpané technologiemi jsou sice hezká věc, ale jestli jsou jen na to, aby se na ně člověk chodil koukat do servisu, tak je to trochu o ničem.
I když co to tu píšu, nic takového, pěkně si kupujte nová auta a nechávejte je v servise, něčím se živit musím a ještě by ste mi vykoupili ta ojetá.
I když co to tu píšu, nic takového, pěkně si kupujte nová auta a nechávejte je v servise, něčím se živit musím a ještě by ste mi vykoupili ta ojetá.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Nazory na AUDI
Zlatej Willis 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory na AUDI
JJ, Bruce je fakt formátLachtan píše:Zlatej Willis


-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Nazory na AUDI
dali píše:JJ, Bruce je fakt formátLachtan píše:Zlatej Willis, jedinej kdo ho může zastínit je Chuck Norris



_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Nazory na AUDI
jarek.krizan píše:Nové auta přecpané technologiemi jsou sice hezká věc, ale jestli jsou jen na to, aby se na ně člověk chodil koukat do servisu, tak je to trochu o ničem.
Já měl vždycky tyhle technologie rád, ale - jezdím teď denně passatem r. 2008 a ta jejich ruční brzda v podobě tlačítka je neskutečně debilní vynález. Hlavně že světla musím zapínat manuálně

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nazory na AUDI
Myslím, že nejlepší je najít zlatou střední cestujarek.krizan píše:Není lepší jezdit staršími auty a nové jim nechat, ať si v nich jezdí výrobce. Ano, stará auta nejsou v záruce a taky se můžou pokazit. Jenže v jednoduchosti je síla a spolehlivost. Nové auta přecpané technologiemi jsou sice hezká věc, ale jestli jsou jen na to, aby se na ně člověk chodil koukat do servisu, tak je to trochu o ničem.
I když co to tu píšu, nic takového, pěkně si kupujte nová auta a nechávejte je v servise, něčím se živit musím a ještě by ste mi vykoupili ta ojetá.

Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtělo


_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Nazory na AUDI
A myslíš, že v autorizáku u Volva ty ceny jsou nějak výrazně nižší?LukášM píše: Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtěloTo že v VW-Audi servise mají litr oleje za 900 kč (sudový) a jinak je v prodeji ve flašce za 250 kč, to je věc druhá

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Nazory na AUDI
kdybych si měl kupovat nový auto a nechtělo by se mi dávat za autorizák takový prachy tak fakt nevim, do čeho bych šel, protože všechny značky, které by přicházely v úvahu maj ty servisy pekelně drahý. pak zbýva škoda a pár žabožroutů, nevím jak jsou na tom cenově japonci
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Nazory na AUDI
Nissan má přijatelný ceny, Honda vyšší ceny ale zase dobrý přístup, v Hodně Řečkovice Brno.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nazory na AUDI
Jen píšú, že by se mi to platit nechtělo, zase tak dobrá ta A6 neníIng.Magor píše:A myslíš, že v autorizáku u Volva ty ceny jsou nějak výrazně nižší?LukášM píše: Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtěloTo že v VW-Audi servise mají litr oleje za 900 kč (sudový) a jinak je v prodeji ve flašce za 250 kč, to je věc druhá

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nazory na AUDI
Někde bylo porovnání opravy bouraček včetně práce a dílů, Škoda Octavia byla dražší než Ford i Peugeot.hayney píše:kdybych si měl kupovat nový auto a nechtělo by se mi dávat za autorizák takový prachy tak fakt nevim, do čeho bych šel, protože všechny značky, které by přicházely v úvahu maj ty servisy pekelně drahý. pak zbýva škoda a pár žabožroutů, nevím jak jsou na tom cenově japonci
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Nazory na AUDI
Já A6 Allroad 3.0 Tdi, zná až moc dobře, nebojLukášM píše:Jen píšú, že by se mi to platit nechtělo, zase tak dobrá ta A6 neníIng.Magor píše: A myslíš, že v autorizáku u Volva ty ceny jsou nějak výrazně nižší?btw: myslím, že na V70 I.gen, kterou považuji jako kompromis mezi starým a novým autem, rozhodně brzdy na 60tis. nevyjdou ani v servise.

Zkus si zavolat do volvo autorizáku a zeptat se kolik by stály destičky a kotouče na XC 60,70 nebo 90. Možná to bude levnější, ale nemyslím si, že o moc

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Nazory na AUDI
ruska produkce...starsi kusy opravujes doma a dily byvaji vetsinou stovkove polozkyhayney píše:kdybych si měl kupovat nový auto a nechtělo by se mi dávat za autorizák takový prachy tak fakt nevim, do čeho bych šel, protože všechny značky, které by přicházely v úvahu maj ty servisy pekelně drahý. pak zbýva škoda a pár žabožroutů, nevím jak jsou na tom cenově japonci
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nazory na AUDI
To si mě ale nepochopil, já ceny neporovnávám, jen reaguji na příspěvek Jarka, který psal o výhodě starých aut, já psal, že je třeba najít kompromis, pokud nechceš nebo nemůžeš platit velké částky za servis.Ing.Magor píše:
Já A6 Allroad 3.0 Tdi, zná až moc dobře, nebojAle přeci nemůžeš srovnávat cenu náhradních dílů na aktuální model a s cenami na auto, které už se pěknou řadu let nevyrábí
Zkus si zavolat do volvo autorizáku a zeptat se kolik by stály destičky a kotouče na XC 60,70 nebo 90. Možná to bude levnější, ale nemyslím si, že o moc
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Nazory na AUDI
Já beru staré auto do r.v. 2005. Pak je to pro mne už nové. Ve vztahu ke spolehlivosti a ceně a mým kupním možnostem ( no to byla blbost, teď mám tak na žárovku
)

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Nazory na AUDI
Když se tu bavíme o Audi, tak kamarád má A6 Allroad 3.0 Tdi a platit 10tis za výměnu oleje nebo po 80.tis.km zaplatit 60tis. za výměnu kotoučů a destiček by se mi fakt nechtělo
To že v VW-Audi servise mají litr oleje za 900 kč (sudový) a jinak je v prodeji ve flašce za 250 kč, to je věc druhá
[/quote]
ale pánové,je nutno kouknout z druhé strany, akcionáři chtějí po managmentu zisk,dividendy,
vývoj auta něco stojí, a kdyby většina financí šly na vývoj,tak kolikpak zůstane do kapsičky,takže
s pořádnou reklamou, zblblým zákazníkem zaplatí někteří i zde zmíněné sumičky. No a akcionáři jenom spokojeně mlaskají. hlavně se musí někdo najít ochoten calovat. zde zmíněné ceny nejsou určitě o hodnotě práce a přiměřeném zisku.
ale což,však akciový podíl si lze zakoupit.
a pak tzv.bohatnout.


ale pánové,je nutno kouknout z druhé strany, akcionáři chtějí po managmentu zisk,dividendy,
vývoj auta něco stojí, a kdyby většina financí šly na vývoj,tak kolikpak zůstane do kapsičky,takže
s pořádnou reklamou, zblblým zákazníkem zaplatí někteří i zde zmíněné sumičky. No a akcionáři jenom spokojeně mlaskají. hlavně se musí někdo najít ochoten calovat. zde zmíněné ceny nejsou určitě o hodnotě práce a přiměřeném zisku.
ale což,však akciový podíl si lze zakoupit.

_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nazory na AUDI
Tak opravdu stará auta jsou tak do 1975jarek.krizan píše:Já beru staré auto do r.v. 2005. Pak je to pro mne už nové. Ve vztahu ke spolehlivosti a ceně a mým kupním možnostem ( no to byla blbost, teď mám tak na žárovku)


_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Nazory na AUDI
Jak to tak pozoruji, tak se Vóólvika opravdu nebudu zbavovat 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Nazory na AUDI
Poslední ročník který bych zvládnul ( a to jen v určitém provedení, motorizaci a výbavě ) je 2005. Ovšem nejraději bych S 90 Royal a je mi jedno jaký ročník. 

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nazory na AUDI
V mém případě bude mít vyjímku C30jarek.krizan píše:Poslední ročník který bych zvládnul ( a to jen v určitém provedení, motorizaci a výbavě ) je 2005. Ovšem nejraději bych S 90 Royal a je mi jedno jaký ročník.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Nazory na AUDI
jelikoz byl jen jedenjarek.krizan píše:Ovšem nejraději bych S 90 Royal a je mi jedno jaký ročník.

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
Nazory na AUDI
Dva nie? 96/97wickey píše:jelikoz byl jen jeden
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Nazory na AUDI
to jou81
Já měl vždycky tyhle technologie rád, ale - jezdím teď denně passatem r. 2008 a ta jejich ruční brzda v podobě tlačítka je neskutečně debilní vynález. Hlavně že světla musím zapínat manuálně
Aspoň že se rádio zapne samo po startu. Opravdu auto hodné honimírů nad véfau.[/quote]
to má el.brzdu ?
Já měl vždycky tyhle technologie rád, ale - jezdím teď denně passatem r. 2008 a ta jejich ruční brzda v podobě tlačítka je neskutečně debilní vynález. Hlavně že světla musím zapínat manuálně

to má el.brzdu ?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Beery, Jakub Svoboda, peter cz