Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To ste ešte neboli v Indii..
ale tam sa nezrážajú 
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5188
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ale jdi ty brebto - osobně jsem tam sice nebyl (pouze o hranici vedle, ale místní zprávy vyprávějí o opaku), ale ségra tam strávila x týdnů a vyprávěla něco trošku jinéhoPeťo píše:To ste ešte neboli v Indii..ale tam sa nezrážajú
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dnes v noci R7 na obchvatu Slaného - čelní střet octavia II versus Hyundai. Náraz dle svědků v plné rychlosti bez brždění. Maska na masku.
S naprostým úžasem a obdivem můžu tvrdit, že Octa II je bezpečné auto, celá motorová část až po čelní sklo sešrotovaná, ale interiér téměř netknutý.
Hyundai (a lidi v něm) dopadli o poznání hůře - motro dtto , ale navíc významná demolice palubky, sedaček, volantu, maximum poškození v oblasti prostoru pro řidiče.
Bilance nedobrá.: Hyundai - 1 mrtvá a 2 těžce zraněné, octavia - jedno lehké a jedno těžší zranění.
Příčina nehody není dosud jednoznačná, ale dle výpovědi řidiče octavie se zdá, že paní s hyundaiem (s volantem napravo - GB) jela v levém pruhu, t.zn. od prahy po čtyřproudové R7 a po redukci na 2 pruhy pak pokračovala ve špatném, t.j. levém pruhu. Ke střetu došlo asi po 1,5 km od redukce, v pravotočivé zatáčce s nízkou přehledností.
http://www.hzskladno.cz/?det=1278
foto č. 5-9 akorát v článku " zapomněli" zmínit jednu ženu, kterou jsme vezli po kolech do motola.
S naprostým úžasem a obdivem můžu tvrdit, že Octa II je bezpečné auto, celá motorová část až po čelní sklo sešrotovaná, ale interiér téměř netknutý.
Hyundai (a lidi v něm) dopadli o poznání hůře - motro dtto , ale navíc významná demolice palubky, sedaček, volantu, maximum poškození v oblasti prostoru pro řidiče.
Bilance nedobrá.: Hyundai - 1 mrtvá a 2 těžce zraněné, octavia - jedno lehké a jedno těžší zranění.
Příčina nehody není dosud jednoznačná, ale dle výpovědi řidiče octavie se zdá, že paní s hyundaiem (s volantem napravo - GB) jela v levém pruhu, t.zn. od prahy po čtyřproudové R7 a po redukci na 2 pruhy pak pokračovala ve špatném, t.j. levém pruhu. Ke střetu došlo asi po 1,5 km od redukce, v pravotočivé zatáčce s nízkou přehledností.
http://www.hzskladno.cz/?det=1278
foto č. 5-9 akorát v článku " zapomněli" zmínit jednu ženu, kterou jsme vezli po kolech do motola.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lachtan mám tam suseda na ambasade uz 3ti rok. Staci si pozriet video z ambasady. Takze kolko je Indov a kolko maju smrtelnych nehod? ako sa tam jazdi? chaoticky. Takze co z toho statisticky vychadza brebto Lachtan? Ze India ma nizsiu nehodovost ako Europa s riadenou prevadzkouLachtan píše:Ale jdi ty brebto - osobně jsem tam sice nebyl (pouze o hranici vedle, ale místní zprávy vyprávějí o opaku), ale ségra tam strávila x týdnů a vyprávěla něco trošku jinéhoPeťo píše:To ste ešte neboli v Indii..ale tam sa nezrážajú
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5188
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Blekotej si co chceš - je mi to jedno.
Bohatě mi stačí to, co jsem viděl na vlastní oči a nepotřebuji argumenty typu JPP
Bohatě mi stačí to, co jsem viděl na vlastní oči a nepotřebuji argumenty typu JPP
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5188
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Koukám, že se opravdu nenudíšdoktor píše:Dnes v noci R7 na obchvatu Slaného - ...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tam je opravdu nebezpečný úsek. Jezdím tudy denně do práce a zpět. Viděl jsem na vlastní oči už několik případů spícího řidiče za volantem právě na tomto místě. Jeden to dokonce měl namířeno čelně proti mě ale povedlo se mi ho troubením vzbudit. Je tam delší rovný úsek s výškově se mírně vlnící vozovkou a povrchem bez dír, takže spousta lidí co tudy jezdí souhlasí s tím, že to uspává. Přímo v místě, kde se tato nehoda stala se neustále mění lampy pouličního osvětlení a místní po tomto chodníku neradi chodí. Provoz je tu hustý, kolony ve špičku dosahují až do Zlína, což je nějakých 5 km. Objet konkrétní úsek není kudy, pokud neberu v úvahu centrum obce, ovšem s tak nešikovným výjezdem opět na tuto komunikaci, že pokud vás někdo nepustí, tak ve špičku nemáte šanci vyjet na hlavní, nebo dlouhou objížďku řádově v desítce km.
Takže pokud tudy někdo pojede, buďte ve střehu před spáči.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
treba tu cestu rozbit, nech ich diery zobudia.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nestačilo by rozbít monotónost dané ulice? Hodit sem tam nějakej truhlík s kytkama, nebo tam nakreslit cyklostezku s nestejně vzdálenýma symbolama? Silnice se tím zúží, čímž budou řidiči víc ve střehu. Případně tam dát občas zábradlí či svodidla.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dali z každé strany ceduli - pozor, úsek častých dopravních nehod.
Ono by možná stačilo dát na ty sloupy nějaké reflexní nálepky.
Jinak je to to místo, co tam hořelo to auto ( myslím bavorák asi ) co natankoval benzín místo nafty.
Ono by možná stačilo dát na ty sloupy nějaké reflexní nálepky.
Jinak je to to místo, co tam hořelo to auto ( myslím bavorák asi ) co natankoval benzín místo nafty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jj bmw7 z nedele na pondeli, jel jsem prave kolem v taxiku...jarek.krizan píše:Jinak je to to místo, co tam hořelo to auto ( myslím bavorák asi ) co natankoval benzín místo nafty.

_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
-
Offline
- Příspěvky: 297
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
OT:mbm píše: jj bmw7 z nedele na pondeli, jel jsem prave kolem v taxiku...
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
protoze, po nekolika pivech a unave po shlednuti ctyr kapel na masters of rock, bych treba mohl do T6 cestou z vizovic natankovat naftu, nebo slivovici misto benzinu...Menhir píše:OT:Proč jezdíš taxíkem, když máš T6???!!!!!
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To bys asi mohlmbm píše:protoze, po nekolika pivech a unave po shlednuti ctyr kapel na masters of rock, bych treba mohl do T6 cestou z vizovic natankovat naftu, nebo slivovici misto benzinu...Menhir píše:OT:Proč jezdíš taxíkem, když máš T6???!!!!!
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5188
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jo, spánek to je svinstvo - také jsem kdysi vylez z kraksny, kdy to do nás narval člověk co usnul a přejel do protisměru...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No nedělal bych dalekosáhlé uzávěry... je to starej Accent ne? Takže srovnání s OII není úplně fair... Nicméně Na tý Otině je hezky prokreslená ta výztuha ve dveřích...doktor píše:Dnes v noci R7 na obchvatu Slaného - čelní střet octavia II versus Hyundai. Náraz dle svědků v plné rychlosti bez brždění. Maska na masku.
S naprostým úžasem a obdivem můžu tvrdit, že Octa II je bezpečné auto, celá motorová část až po čelní sklo sešrotovaná, ale interiér téměř netknutý.
Hyundai (a lidi v něm) dopadli o poznání hůře - motro dtto , ale navíc významná demolice palubky, sedaček, volantu, maximum poškození v oblasti prostoru pro řidiče.
Bilance nedobrá.: Hyundai - 1 mrtvá a 2 těžce zraněné, octavia - jedno lehké a jedno těžší zranění.
Příčina nehody není dosud jednoznačná, ale dle výpovědi řidiče octavie se zdá, že paní s hyundaiem (s volantem napravo - GB) jela v levém pruhu, t.zn. od prahy po čtyřproudové R7 a po redukci na 2 pruhy pak pokračovala ve špatném, t.j. levém pruhu. Ke střetu došlo asi po 1,5 km od redukce, v pravotočivé zatáčce s nízkou přehledností.
http://www.hzskladno.cz/?det=1278
foto č. 5-9 akorát v článku " zapomněli" zmínit jednu ženu, kterou jsme vezli po kolech do motola.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 297
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Občas přemýšlím, co bych asi udělal, kdyby najednou proti mně jel nějaký spáč, Angličan apod... Jestli bych vůbec stihnul o tom uvažovat, jestli bych měl odvahu snažit se o přímý čelní střet, jak radí znalci, anebo jestli bych se pokoušel někam uhnout, anebo jestli bych se naopak nestihl ani pomodlit... A taky si lámu hlavu, jak by při tom čelním střetu dopadla 850. Jenomže veškerá teorie je asi na nic...
Zdá se mi to, anebo se jízda v protisměru začíná stávat "módou"?
Zdá se mi to, anebo se jízda v protisměru začíná stávat "módou"?
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Presne, viď moja skoronehoda pár strán späť. To, ako si myslíš, že by si sa správal je jedna vec, ale podvedomie (alebo čo..) rozhodne inak...Menhir píše:Jenomže veškerá teorie je asi na nic...
Inak ale keby šiel niekto v protismere, tak samozrejme trúbim, blikám a zároveň hľadám miesto, kde sa to dá bezpečne poslať do poľa miesto do stromu či čelne do spáča...
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Děj se virtuálně strašně zpomalí, řešíš několik variant kontinuálně po celou dobu toho děje. Vyzkoušel jsem si to, když na mě vylítli popeláři v protisměru v zatáčce... poslal jsem to na okraj a čekal jsem několik časových jednotek, jestli to stihnou vrátit na svou půlku nebo jestli budu muset zničit auto o pangejt... Dopadlo to dobře, ale bylo to poměrně adrenalinové. Stejně tak, když jsme se vraceli v noci z Německa, to se jezdilo ještě po starý, a v levotočivé zatáčce na mě vykoukl zpoza kamionu BMW 5, který se rozhodl předjíždět bez výhledu a přes plnou. Podobná situace. Celkem mě v takových případech vždy překvapí, jak chladnokrevně reaguju. Vím naprosto bezpečně, že kdyby tehdy v tom Německu řídil kamarád, tak jsme se zapsali do statistik...Menhir píše:Občas přemýšlím, co bych asi udělal, kdyby najednou proti mně jel nějaký spáč, Angličan apod... Jestli bych vůbec stihnul o tom uvažovat, jestli bych měl odvahu snažit se o přímý čelní střet, jak radí znalci, anebo jestli bych se pokoušel někam uhnout, anebo jestli bych se naopak nestihl ani pomodlit... A taky si lámu hlavu, jak by při tom čelním střetu dopadla 850. Jenomže veškerá teorie je asi na nic...
Zdá se mi to, anebo se jízda v protisměru začíná stávat "módou"?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5188
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
JJ - každý zlomek vteřiny trvá asi minututnemec píše:Děj se virtuálně strašně zpomalí...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ono nad tim ani nemá cenu přemýšlet, protože v danou situaci prostě uděláš to, co řekne hlava a co by tě normálně třeba ani nenapadlo. Sám sem taky přemýšlel jak bych v kritický situaci reagoval a když k ní došlo, bylo všechno úplně automatický a hrozně rychlý. Pak si chvíli ani neuvědomuješ cože se to staloMenhir píše:Občas přemýšlím, co bych asi udělal, kdyby najednou proti mně jel nějaký spáč, Angličan apod... Jestli bych vůbec stihnul o tom uvažovat, jestli bych měl odvahu snažit se o přímý čelní střet, jak radí znalci, anebo jestli bych se pokoušel někam uhnout, anebo jestli bych se naopak nestihl ani pomodlit... A taky si lámu hlavu, jak by při tom čelním střetu dopadla 850. Jenomže veškerá teorie je asi na nic...
Zdá se mi to, anebo se jízda v protisměru začíná stávat "módou"?
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ja som zbabelec, ja by som urcite strhol volant doprava.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
neviem ako vy ja by som si šplechol do textilu hnedej omačky a hodil do najblizsej jamy alebo oprel o stromlucki píše:ja som zbabelec, ja by som urcite strhol volant doprava.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pokud jste jen trochu dobří řidči, tak vám ve zlomku sekundy projdou hlavou desítky kombinací a jen na vás, jestlia pro kterou se rozhodnete. Z vlastní zkušenosti, vyplatí se rozhodovat rychle.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], honzs, Ykka