Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Káre,
Svoji dvojku jsem koupil v Prosinci 2007 ve Vlašimi s nájezdem 258 000 (nyní 280 000).
Srdce vozidla tvoří etalon automobilismu, evergreen z Wolfsburgu- D24/60kW/2383 ccm. Motor měl špatný talky na všech válcích (pohybovaly se od 18 atm do 25, normální hodnoty jsou 24-32 atm). Pod 10 stupňů celsia těžko startoval, několik temných proroků předvídalo GO motoru, nicméně se ukázalo že tlak uniká horem přes ventily. Repase hlavy vyšla na slušných 6000 kč.
Je to sice lemra, ale já jsem klidnej člověk, nejsem byznysmen nýbrž řadový zaměstnanec a tak mě čas moc netlačí.
Manuální pětikvalt M47 se mi zdá poměrně krátký, je zde vidět že je to skříň vyvinutá pro benzíny.
Z výbavy- centrální zamykání, nivomat s ovládáním z palubní desky (momentálně po smrti- stále přemýšlím o rentabilnosti jeho opravy), dobové střešní okno, přední mlhovky pseudoFilson, tažné zařízení, palubní voltmetr, brzy dodělám grilování hýždí . To vše na legendárních Virgách s pokličkama a originál virgo matkama
Bolístky: Jsem mamlas, takže jsem stihnul udělat pár zásahů na karoserii, nějaký škrábance, největší je nakřáplý zadní světlo když jsem auto vytlačoval z garáže a zastavil ho až o další auto, jedná se o nějaký červenobílý filsony, rád bych je nahradil originálním lampama s oranžovým blinkrem a jednou jsem couval po dvoře tátovo autem a zasvítilo mě slunce do zpětnýho zrcátka- zásah pravých zadních dveří a lemu blatníku byl za 100 bodov. Sjelo mi po lepidle přední sklo a vyštípalo cvočky držící lištu, takže tam momentálně není. Jednoho krásnýho jarního víkendu jsem vzal plechovku ultimátní základovky Hamerite a jal se natřít zkorodovaný blok motoru, který motorizoval západoevropskou logistiku. Po prezentaci mého veledíla na jednom nejmenovaném fóru jsem zpochmurněl, jelikož jsem byl postaven bestiálnímu zjištění že D24 jsou zelený a ne červený. Jen mě trochu mrzí, že použitý díly na dvojky letí docela vysoko.
Ale možná jsem trochu skeptickej.
Svoji dvojku jsem koupil v Prosinci 2007 ve Vlašimi s nájezdem 258 000 (nyní 280 000).
Srdce vozidla tvoří etalon automobilismu, evergreen z Wolfsburgu- D24/60kW/2383 ccm. Motor měl špatný talky na všech válcích (pohybovaly se od 18 atm do 25, normální hodnoty jsou 24-32 atm). Pod 10 stupňů celsia těžko startoval, několik temných proroků předvídalo GO motoru, nicméně se ukázalo že tlak uniká horem přes ventily. Repase hlavy vyšla na slušných 6000 kč.
Je to sice lemra, ale já jsem klidnej člověk, nejsem byznysmen nýbrž řadový zaměstnanec a tak mě čas moc netlačí.
Manuální pětikvalt M47 se mi zdá poměrně krátký, je zde vidět že je to skříň vyvinutá pro benzíny.
Z výbavy- centrální zamykání, nivomat s ovládáním z palubní desky (momentálně po smrti- stále přemýšlím o rentabilnosti jeho opravy), dobové střešní okno, přední mlhovky pseudoFilson, tažné zařízení, palubní voltmetr, brzy dodělám grilování hýždí . To vše na legendárních Virgách s pokličkama a originál virgo matkama
Bolístky: Jsem mamlas, takže jsem stihnul udělat pár zásahů na karoserii, nějaký škrábance, největší je nakřáplý zadní světlo když jsem auto vytlačoval z garáže a zastavil ho až o další auto, jedná se o nějaký červenobílý filsony, rád bych je nahradil originálním lampama s oranžovým blinkrem a jednou jsem couval po dvoře tátovo autem a zasvítilo mě slunce do zpětnýho zrcátka- zásah pravých zadních dveří a lemu blatníku byl za 100 bodov. Sjelo mi po lepidle přední sklo a vyštípalo cvočky držící lištu, takže tam momentálně není. Jednoho krásnýho jarního víkendu jsem vzal plechovku ultimátní základovky Hamerite a jal se natřít zkorodovaný blok motoru, který motorizoval západoevropskou logistiku. Po prezentaci mého veledíla na jednom nejmenovaném fóru jsem zpochmurněl, jelikož jsem byl postaven bestiálnímu zjištění že D24 jsou zelený a ne červený. Jen mě trochu mrzí, že použitý díly na dvojky letí docela vysoko.
Ale možná jsem trochu skeptickej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 09 čer 2022 13:07, celkem upraveno 6 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
ké!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
tak splněno doufam že všichni tyhle zelený Sarkasmicové a jeho souputníci budou spokojený
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Ondro moc hezký!!!
a já už konečně vím co znamená redblock
a já už konečně vím co znamená redblock
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Škoda těch bílých blinkrů, podle mě s nima vypadalo autí líp
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Ahoj Ondro, já mam opačnej názor, líbí se mi víc ty oranžový, ale bílý tu mám stále schovaný, každopádně tobě dík za to žes jí tolik vymazlilOndraH píše:Škoda těch bílých blinkrů, podle mě s nima vypadalo autí líp
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
moc pekna dvojka jen se pripojuju k tomu co psal ondraH, ze ty bile blinkry autu podle mne slusi vic.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Jo majitel je sympaťák a jeho auto je libofka
Oranžový blinkry jsou víc volvo....
Oranžový blinkry jsou víc volvo....
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
doufám že byl pochopen záměr že autor a majitel chtěl seznámit ostatní s docerla hezkou dvojkou ale zároveň i pobavit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 300
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Hezký, nejdůležitější je, že chodí. Bílý blinkry tam nemaj co dělat a to, že je nějákej frikulín z tchajwanu nechává pleskat v tamější hi-tech kolbence za pár éček není rozhodně důvod k instalaci. Takhle je to hezká dobová fešanda a líbí se mi.
-
Offline
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
tak já tedy nějak nepobírám, co s tím filsonem v názvu a v avataru. a atak na moderátory taky neOndra. píše:doufám že byl pochopen záměr že autor a majitel chtěl seznámit ostatní s docerla hezkou dvojkou ale zároveň i pobavit
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
někdo má volvo v úpravě Heico a někdo v úpravě FilsonHarry píše: tak já tedy nějak nepobírám, co s tím filsonem v názvu a v avataru. a atak na moderátory taky ne
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Vím že to auto nikdy nebyl žádný vymazlený zázrak, ale srovnávání s produkcí bastlfirmy Filson mě mrzí. Třeba ty zadní světla nebyly zrovna za pusu a kvalita jejich zprarcování přitom není vůbec špatná, rozhodně mnohem lepší než lecjaká druhovýroba podobná originálu.Ondra. píše:někdo má volvo v úpravě Heico a někdo v úpravě Filson
Jsem možná zbytečně přecitlivělej ale k tomu autu mám pořád nějaký vztah. Hlavně proto že to bylo moje první auto.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Ondro já tě ujišťuju že jde jen o žert a na autě není z produkce Filsonu vůbec nic Však jsem ti slíbil že se o auto budu starat dobře, to snad i zvládám až na ty dva karamboly, což si nikdy neodpustim. Každopádně zadní světla a čirý blinkry je věc vkusu, já upřednostňuju klasickej vzhledOndraH píše: Vím že to auto nikdy nebyl žádný vymazlený zázrak, ale srovnávání s produkcí bastlfirmy Filson mě mrzí. Třeba ty zadní světla nebyly zrovna za pusu a kvalita jejich zprarcování přitom není vůbec špatná, rozhodně mnohem lepší než lecjaká druhovýroba podobná originálu.
Jsem možná zbytečně přecitlivělej ale k tomu autu mám pořád nějaký vztah. Hlavně proto že to bylo moje první auto.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 300
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Filson to je jen takovej slangovej výraz užívanej v západních čechách téměř pro cokoliv.
A mám pocit, že tam od Filsona minimálně jedna věc je, alespoň co mi Ondřej tvrdil
A mám pocit, že tam od Filsona minimálně jedna věc je, alespoň co mi Ondřej tvrdil
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Přiznávám se, sítko před naftovým filtrem, ale každopádně chodíTom85 píše:Filson to je jen takovej slangovej výraz užívanej v západních čechách téměř pro cokoliv.
A mám pocit, že tam od Filsona minimálně jedna věc je, alespoň co mi Ondřej tvrdil
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Takúto dvojku by som raz chcel mať je krásna
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
díkyPeťo píše:Takúto dvojku by som raz chcel mať je krásna
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
týden práce na dvojce u je u konce a zdá se že konečně po 23 letech strastí a utrpení mi konečně začal spolupracovat mozek s rukama, takže:
1) ze 4 předních sedaček byly udělány dvě libovkový, včetně dodělání vyhřejvání, byl opraven molitan a potah sedaček a byly podlepeny aby se z nich nedrobilo na podlahu (dvojkaři tuhle bolístku jistě znají
2) auto bylo precizně vevnitř i z venku vyčištěno, napreparováno a navoskováno to vše mojí rukou
3) motor je už opět greenblock, opět to jistila plechovka hammerite a na hlavu stříbrnej motip (doufam že ten lak bude držet)
4) byla opravena elektroinstalace v autě, nyní vše pracuje tak jak má, byla dotažena příprava na repro dozadu a na zásuvku do kufru (bude nabastlena šetrným způsobem)
5) kanálek kolem předního okna byl zasilikonován protože přes lepidlo prolínala voda, jestli se přes to přebastlí lišta nebo se celý okno přelepí se ještě uvidí
1) ze 4 předních sedaček byly udělány dvě libovkový, včetně dodělání vyhřejvání, byl opraven molitan a potah sedaček a byly podlepeny aby se z nich nedrobilo na podlahu (dvojkaři tuhle bolístku jistě znají
2) auto bylo precizně vevnitř i z venku vyčištěno, napreparováno a navoskováno to vše mojí rukou
3) motor je už opět greenblock, opět to jistila plechovka hammerite a na hlavu stříbrnej motip (doufam že ten lak bude držet)
4) byla opravena elektroinstalace v autě, nyní vše pracuje tak jak má, byla dotažena příprava na repro dozadu a na zásuvku do kufru (bude nabastlena šetrným způsobem)
5) kanálek kolem předního okna byl zasilikonován protože přes lepidlo prolínala voda, jestli se přes to přebastlí lišta nebo se celý okno přelepí se ještě uvidí
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 13 zář 2011 20:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
Prezident si koupil prezidentský auto
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
se pochlub néOndra. píše:Prezident si koupil prezidentský auto
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
první rychlá
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Ondrovo Filson 245 2,4D Dlouhej čumák v Antracitu
stav výbava atd atd,povídej né!!!!!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé