850R - BSR / MTE / Hi-tuning
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Mám na autě 3" komletní výfuk bez katu a sportovní filtr, takže to je na úrovni stage 3. Teď se rozhoduju, od koho si mám koupit jednotku. Cena a výkony mají všichni +- podobné ( no dobře, BSR má vyšší výkony, ale nakolik se tomu dá věřit).
BSR : + jsou v Praze, což je pro případnou reklamaci a tak fajn, - musí se poslat jednotka do SWE a neodladí to na konkrétní konfiguraci ( pro případ dalších úprav)
MTE: + odladí to i na jiné konfigurace, - musí se poslat jednotka do SWE
Hi-tuning : + odladí to i na jiné konfigurace, umí poslat i jen chip, takže se člověk může snadno vrátit k originálu, - méně známá firma (alespoň pro mě)
A teď co mi doporučíte? Dík předem za rady a porady.
BSR : + jsou v Praze, což je pro případnou reklamaci a tak fajn, - musí se poslat jednotka do SWE a neodladí to na konkrétní konfiguraci ( pro případ dalších úprav)
MTE: + odladí to i na jiné konfigurace, - musí se poslat jednotka do SWE
Hi-tuning : + odladí to i na jiné konfigurace, umí poslat i jen chip, takže se člověk může snadno vrátit k originálu, - méně známá firma (alespoň pro mě)
A teď co mi doporučíte? Dík předem za rady a porady.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
http://www.upsolute.com/ - jsou kousek za Vidni.
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Tak nakonec jsem se rozhodl nespekulovat a zvolit nejsnadnější cestu - BSR.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
se spojte. dostanete množstevní slevu. fakt!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Myslím, že Ray chce jen soft, takže tam moc sleva nebude a já jsem si navíc již slevu domluvil......přece jen jsem jim tam už nechal pěkných pár kováků 

-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
doporucuji si pred tim hlavne zajit na brzdu a zmerit si stado, at se tim upgradem po 14 letech clovek nedostane jenom na puvodni tovarenskou hodnotu 

850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Na brzdu půjdu potom......a uvidím co tam hopsá. Tlaky má eRko OK.
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Tak tak, ale zato hned stage 3Bohouš píše:Myslím, že Ray chce jen soft

_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
To víš, já musel postupněRay Doyle píše: Tak tak, ale zato hned stage 3Teď už by se moje jednotka měla válet někde ve Švédsku na stole chlapců z BSR. Nebo někde na poště...


Plánuješ ještě nějaké další úpravy ???
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Jak já bych byl rád kdyby ta moje potvora podávala na 2 po sobě natankovaný nádrže stabilní výkon, abych moh jít v úpravách dál 

-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
No v nejbližší době přední brzdy. Už mám něco v plánu, ale bude to bastl a ještě vůbec netuším, jak to tam vůbec navěsím.Bohouš píše:Plánuješ ještě nějaké další úpravy ???
Co se týká dalšího výhledu, tak asi intercooler.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
S70R má větší brzdy než 850R, ne ???
Jj intercooler chci též.....hned po stage III, už jsem i na něco koukal. Nevím zda si koupit nerez trubky a nechat si je naohýbat atd. nebo zda se prodává nějaký plug and play kit

Jj intercooler chci též.....hned po stage III, už jsem i na něco koukal. Nevím zda si koupit nerez trubky a nechat si je naohýbat atd. nebo zda se prodává nějaký plug and play kit


-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
S70R ma serii 302 a 850R serii 280
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
No to záleží na tom, jestli chceš jen hliníkový intercooler třeba 50 mm tlustý na stávající umístění - pak jsou plug and play kity, kdy měníš jen cooler a hadice si můžeš nechat stávající. Nebo můžeš dát intercooler dopředu před chladič a pak musíš šašit i s trubkama. A kit přec chladič jsem ještě neviděl, takže "Udělej, urob si sám".Bohouš píše: Jj intercooler chci též.....hned po stage III, už jsem i na něco koukal. Nevím zda si koupit nerez trubky a nechat si je naohýbat atd. nebo zda se prodává nějaký plug and play kit![]()
Brzdiče jsou stejný na S70R i 850R, liší se průměr kotoučů a desky. Takže než bych přecházel jen na větší kotouče tak to z jedný vody načisto vezmu i na jiný brzdiče...
Naposledy upravil(a) Ray Doyle dne 17 kvě 2010 07:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
P&P mezichladič vypadá takhle:
2 Ray Doyle: kolik teda stojí stage 3 soft od BSR? Stejně jako Stage 1?
Na UK eBayi je týpek ze švédska nabízel za 205 GBP. Jestli si ho moje 850 někdy zaslouží, možná do něj půjdu. Na S/V70 bych dal FMIC, protože tam na něj je místa dost.2 Ray Doyle: kolik teda stojí stage 3 soft od BSR? Stejně jako Stage 1?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Stojí to jako Stage 1 + upgrade na stage 3 = cca 11.500 vč. DPH, což podle mě ujde.dali píše: 2 Ray Doyle: kolik teda stojí stage 3 soft od BSR? Stejně jako Stage 1?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
To je slušný, teď ještě kolik to vykroutí na válcíchRay Doyle píše: Stojí to jako Stage 1 + upgrade na stage 3 = cca 11.500 vč. DPH, což podle mě ujde.

850R - BSR / MTE / Hi-tuning
intercooler chci nějaký FMIC větší než originál........zná někdo rozměry originál intercooleru ať vím po čem koukat ???
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Originál má rozměry jádra 59x40x2,5 cm a starý neefektivní provedení voštin.Bohouš píše:intercooler chci nějaký FMIC větší než originál........zná někdo rozměry originál intercooleru ať vím po čem koukat ???
Za 70R nárazník, pod výstuhu největší co dostaneš je provedení 52 x 19,7 x 9 cm:

s tím, že přečuhuje cca 1,5 cm (1 řada a kousek) pod hranou nárazníku, ale je dostatečně vzadu, takže světlost tolik neomezuje. Chceš-li můžu nafotit jak tam zapadne. Celkem bez problému se ti za nárazník vejde 55 x 18 x 6,5 cm:

Nejčistší řešení který nebude nikde přečuhovat, je 45 x 16 x 9 cm:
Všechno to jsou běžný rozměry čínských FMIC....
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Dali - ty jsi chodící encyklopedie, díky moc. Teď mě stačí jen něco objednat, sehnat někoho kdo mě naohýbá trubky a jdeme do toho. Teda až se mě vrátí eRko z BSR. Jsem na tu jejich stage III docela zvědavej a rovnou jsem si tam nechal fouknout budík na tlak turba ať vím jak to fouká 
Jen ještě otázka: kdybych tam švihnul ten největší, tak nezvětším si moc turbo díru ????

Jen ještě otázka: kdybych tam švihnul ten největší, tak nezvětším si moc turbo díru ????
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Taky jsem si dělal takový starosti, ale bylo mi řečeno, že tlak se šíří natolik rychle, že rozdíl poznat neni. Navíc turbo díru snižuješ použitím BOV ventilu.Bohouš píše: Jen ještě otázka: kdybych tam švihnul ten největší, tak nezvětším si moc turbo díru ????
Pokusím se udělat tu fotku, jak ten největší pasuje za nárazník, abys mi pak nenadával že to kvůli mě musíš stavět zadkem k chodníku

850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Dali - kdyby jsi k té fotce mohl připojit ještě link, kde se ten FMIC v těchto rozměrech dá koupit, bude to super. Já teda nehledal nějak extra detailně, ale našel jsem jen shopy s intercoolery jiných rozměrů 

-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Dali a co se mi vejde za nárazník 850R? Ty už si intercooler instaloval? Trubky jsi použil nerez?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R - BSR / MTE / Hi-tuning
Takže tady slíbený fotky:
Ještě co se týče světlosti, tak spodní hrana toho FMIC kopíruje spodní hranu dýnka původního IC (červená čára), akorát je víc vpředu: Abych FMIC nekupoval na blind a dopředu věděl jestli bude pasovat, pomoh jsem si výrobou polystyrénový makety podle rozměrů udávaných prodejcem: a jak vidíte. celkem jsem se trefil
Tenhle konkrétní 52x19,7x9 FMIC jsem koupil tady:
http://www.turbozentrum.de/Ladeluftkuehler-Voll-Alu-LLK-universal-LLK-520x197x90-,art-3858
Ten nejskladnější 46x16x9 třeba tady:
ebay.co.uk
Mezi spodní hranou R nárazníku a čelní plochou IC zbývá minimálně 8cm místa, takže o nějakým stínění účinný plochy IC nárazníkem nemůže být řeč, pro vstup vzduchu je tam místa dost. Ty nevyužitý spodní závity samozřejmě v zájmu co největší světlosti odstraním.Ještě co se týče světlosti, tak spodní hrana toho FMIC kopíruje spodní hranu dýnka původního IC (červená čára), akorát je víc vpředu: Abych FMIC nekupoval na blind a dopředu věděl jestli bude pasovat, pomoh jsem si výrobou polystyrénový makety podle rozměrů udávaných prodejcem: a jak vidíte. celkem jsem se trefil

Tenhle konkrétní 52x19,7x9 FMIC jsem koupil tady:
http://www.turbozentrum.de/Ladeluftkuehler-Voll-Alu-LLK-universal-LLK-520x197x90-,art-3858
Ten nejskladnější 46x16x9 třeba tady:
ebay.co.uk
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) dali dne 18 kvě 2010 23:31, celkem upraveno 2 x.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]