Zpetne potrubi z palivove listy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zpetne potrubi z palivove listy
Pri montovani regulatoru tlaku paliva jsem zjistil zajimavost - po odpojeni hadice, vedouci z regulatoru do palivove listy mi z ni vytekal benzin. Zkusil jsem tedy do ni fouknout, ve snaze profouknout zbytek benzinu v liste vratnou hadici, vedouci z druhe strany listy do nadrze. To se vsak nepovedlo, je tedy nekde na vratne hadici nejaky ventil, nebo je mozne, ze je ucpana?
-
Offline
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 roků
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Zpetne potrubi z palivove listy
Nepíšeš na jakém autě ...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14308
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zpetne potrubi z palivove listy
Počkej, počkej z lišty by žádná vracečka do nádrže vést neměla ne.
To by pak v té liště nezůstával tlak. Není to spíš tlakovka od čerpadla? Vracečka by měla vést od regulátoru, který reguluje tlak v té liště. 


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zpetne potrubi z palivove listy
Pokud tam je na liště regulátor tlaku, musí tam být i vratka. Jen na některých nových autech je vratka z palivového filtru.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zpetne potrubi z palivove listy
Tak tak, z listy do regulatoru a odsud zpatky do nadrze.raolsa píše:Počkej, počkej z lišty by žádná vracečka do nádrže vést neměla ne.To by pak v té liště nezůstával tlak. Není to spíš tlakovka od čerpadla? Vracečka by měla vést od regulátoru, který reguluje tlak v té liště.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zpetne potrubi z palivove listy
Pokud jsi foukal do hadice co vede do listy tak jsi foukal ne do odvodu paliva ale do privodu, tedy proti cerpadlu...Drtic píše:Pri montovani regulatoru tlaku paliva jsem zjistil zajimavost - po odpojeni hadice, vedouci z regulatoru do palivove listy mi z ni vytekal benzin. Zkusil jsem tedy do ni fouknout, ve snaze profouknout zbytek benzinu v liste vratnou hadici, vedouci z druhe strany listy do nadrze. To se vsak nepovedlo, je tedy nekde na vratne hadici nejaky ventil, nebo je mozne, ze je ucpana?


Regulátor -1- je na konci vstřikovací lišty spojen vyústěním -5-, tudíž tlak v komoře -A- je stejný jako ve vstřikovací liště. Jakmile tlak v komoře -A- překoná tlak pružiny -3-, otevře se ventil -7- a palivo může proudit zpět do nádrže vyústěním -6- do té doby, než se tlak v komoře -A- opět srovná s tlakem pružiny -3- a ventil -7- se opět uzavře. Komora -8- není zaplněna palivem a je spojena přes vyústění -4- prostřednictvím hadičky (18-vrchní obrázek) s kolenem sání. Podtlak v kolenu sání udržuje takový tlak pružiny, aby byl tlak v komoře -A- a vstřikovací liště vždy 300 - 350 kPa (3,0 - 3,5 bar). Tlak na všech vstřikovacích ventilech je tak udržován na stejné hodnotě podle zatížení motoru.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zpetne potrubi z palivove listy
Aha, ze bych si fakt spletl hadice a foukal proti cerpadlu????? V tom pripade ty dve hadice, ktere vedou z obou list a jsou pres tecko spojeny jsou hadice privodni a pres regulator palivo odteka zpatky? Ja prave myslel, ze palivo priteka pres regulator a odteka tema listama. Ale tohle je logictejsi, protoze to pak nemusi mit ventil na odtoku...
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zpetne potrubi z palivove listy
Jo a pisu o devitce, tedy B280..
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zpetne potrubi z palivove listy
Ano...Drtic píše:pres regulator palivo odteka zpatky?

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Zpetne potrubi z palivove listy
Ja len dolpnim, ze tych 300 - 350kPa nie je tlak absolutny ale relativny, vztiahnuty prave oproti vakuu zo sania.tomasss píše:Pokud jsi foukal do hadice co vede do listy tak jsi foukal ne do odvodu paliva ale do privodu, tedy proti cerpadlu...Drtic píše:Pri montovani regulatoru tlaku paliva jsem zjistil zajimavost - po odpojeni hadice, vedouci z regulatoru do palivove listy mi z ni vytekal benzin. Zkusil jsem tedy do ni fouknout, ve snaze profouknout zbytek benzinu v liste vratnou hadici, vedouci z druhe strany listy do nadrze. To se vsak nepovedlo, je tedy nekde na vratne hadici nejaky ventil, nebo je mozne, ze je ucpana?
Regulátor -1- je na konci vstřikovací lišty spojen vyústěním -5-, tudíž tlak v komoře -A- je stejný jako ve vstřikovací liště. Jakmile tlak v komoře -A- překoná tlak pružiny -3-, otevře se ventil -7- a palivo může proudit zpět do nádrže vyústěním -6- do té doby, než se tlak v komoře -A- opět srovná s tlakem pružiny -3- a ventil -7- se opět uzavře. Komora -8- není zaplněna palivem a je spojena přes vyústění -4- prostřednictvím hadičky (18-vrchní obrázek) s kolenem sání. Podtlak v kolenu sání udržuje takový tlak pružiny, aby byl tlak v komoře -A- a vstřikovací liště vždy 300 - 350 kPa (3,0 - 3,5 bar). Tlak na všech vstřikovacích ventilech je tak udržován na stejné hodnotě podle zatížení motoru.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zpetne potrubi z palivove listy
Mel by po vypnuti motoru zustat tlak na liste kolem tech 2,5-3 baru? Nebo by mel spadnout?
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Zpetne potrubi z palivove listy
Tlak musi ostat kvoli zamedzeniu tvorby benzinovych pár (bubliniek) v liste.Drtic píše:Mel by po vypnuti motoru zustat tlak na liste kolem tech 2,5-3 baru? Nebo by mel spadnout?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zpetne potrubi z palivove listy
takze mi nejspis tecou vstriky, bo mi tlak spadne na nejakych cca 2 psi.. a casem na nulu
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zpetne potrubi z palivove listy
Záleží jak rychle ti klesne a co to je časem. Na žádném autě se neudrží tlak pořád a i u nového auta po pár hodinách klesne na nulu. Pouštět může i ventil na čerpadle, nebo regulátor tlaku. Pokud by tekl vstřik, tak bude ten konkrétní válec špatně startovat a svíčka bude zalitá benzínem.Drtic píše:takze mi nejspis tecou vstriky, bo mi tlak spadne na nejakych cca 2 psi.. a casem na nulu
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zpetne potrubi z palivove listy
Na ty 2 psi z cca 4 to klesne ihned. Za jak dlouho na tu nulu to nevim... Ale zitra rano jedu na cisteni vstriku, tak se uvidi 

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zpetne potrubi z palivove listy
psi nebo bary?Drtic píše:takze mi nejspis tecou vstriky, bo mi tlak spadne na nejakych cca 2 psi.. a casem na nulu

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Zpetne potrubi z palivove listy
kecam, 40 psi -> 20 psi 

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zpetne potrubi z palivove listy
Zajimavy, mne s origo regulatorem se to po vypnuti drzi na stale stejny hodnote 2.5baru, a na nulu to klesne cca za hodinu. Vzhledem k tomu ze vstriky ti netecou tak bud ti regulator prestane upoustet tlak az pri 20psi a ne uz pri 40 (to tipuju ja) nebo ti nejak zpetne propousti benzinova pumpa (jestli je to mozny).Drtic píše:Na ty 2 psi z cca 4 to klesne ihned. Za jak dlouho na tu nulu to nevim... Ale zitra rano jedu na cisteni vstriku, tak se uvidi
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé