
že vy prostě jen nemůžete rozdejchat, že škodofka je turbobenzín a vaše 2,5 Turba bude už brzy problikávat na dálnicích socka Fóbie s nějakým klučinou, který jede do Horní-Dolní na dyskothéku

Na to kašlu úplně, takový věci sou mě cizí. Ale mám pocit, že tady z toho děláte bůhví co. Znovu opakuju, jel sem jen s tou starou, dehtovou, a pro mě osobně to prostě nebylo nic. Fabia a hotovo. No a ta nová je hnusnější snad ještě víc než růůůmstr, pořád je to fábija, i když turbobenzín... no pochybuju, že je to plnohodnotný auto. Za mě teda palec dolů. Jako hotheč pro mladýho blba... alternativa za E30, když táta nasype... to zas bude na silnici kreténu.honza_S60 píše:že vy prostě jen nemůžete rozdejchat...
Docela mě překvapuje, co dokážeš vyplodit za blbostimr1 píše: Za mě teda palec dolů. Jako hotheč pro mladýho blba... alternativa za E30, když táta nasype... to zas bude na silnici kreténu.
Myslím, že mezi novými vozy to za ty prachy sportovec je. Každý jiný hot-hatch je aspoň o 200tis dražší.mr1 píše: a kdo chce trochu auto, pujde snad jinam né? Nebo myslíš že ta fábije je takový sportovní náčiní? Já to nějak nepobírám
Kvůli takový věci je zbytečný si kupovat škodovku. Pokud pomineš spotřebu, tak stejnou práci odbyde s mnohem lepším efektem 850T5 nebo 7/9 v turbobenzínu za zlomek ceny. A co teprv taková turbodvojka, s tou by byl taky srandy kopechonza_S60 píše:Nejel jsem v tom a nestyděl bych se si to vyzkoušet. Nechat si takovou fóbii na plecháčích, sundat označení RS a pak s tím provokovat Tunnery by nebylo od věciNikdo by pořeci od husto-káry Fábie neočekával výkon. Mě by třeba překvapilo, kdybych v praze startoval z křižovatky spolu s Fábií a ona by vedle mě hrabala ještě na trojku
to si mysli ale jen porobeny primitivny lid ktery se necha zmanipulovat propagandou a davem... ja to chapu moc dobre a to je moje komparativni vyhoda...eLzyx píše:nechápeš, že je to das überauto?
Nezapomeň, že to má ještě kompresorláďa píše:No já teda, nevím....já jsem se na ní byl podívat v Porsche Praha, mám tam kamarádku a upřímně nevím jak to jede, ale ten motor je velkej jak motorová pila a turbo vypadá jak malinkej větráček u mýho počítače...kolik může tlačit????
No jo no.....ale i tak, v určitým spektru otáček to bude živý, ale nevim nevim....Ing.Magor píše:Nezapomeň, že to má ještě kompresorláďa píše:No já teda, nevím....já jsem se na ní byl podívat v Porsche Praha, mám tam kamarádku a upřímně nevím jak to jede, ale ten motor je velkej jak motorová pila a turbo vypadá jak malinkej větráček u mýho počítače...kolik může tlačit????
nevím, jestli jediný problém ... viz http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdfLukášM píše: sydney29 a spol. - životnost motoru je úplně normální, nevím proč by měla být jiná, jediný problém byl 1.2 HTP, kde výfukové svody přehrívaly olej, protože filtr byl příliš blízko.
Jak jsem psal 1.2 HTP je problém Škodovky, dost dobře o tom ví, ale nehodlá to přiznateLzyx píše:nevím, jestli jediný problém ... viz http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdfLukášM píše: sydney29 a spol. - životnost motoru je úplně normální, nevím proč by měla být jiná, jediný problém byl 1.2 HTP, kde výfukové svody přehrívaly olej, protože filtr byl příliš blízko.
A taky nevím, jestli jediný motor. U nás na firmě hromadně umírají 1.4TDi po 200t km (tou dobou většinou již s druhým-třetím turbem) a to i u lidí, kteří to auto mají od počátku a pořád doufají, že jim to firma jednou odprodá (rozuměj - chovají se k tomu slušně).
Přesně obyčejné auto jako každé jiné, kterých je mrakykoch píše:obycejne auto s uspokojivym vykonem... nechapu proc to ve vsech vyvolava tolik emoci...
akce x reakce. Jak prostéLukášM píše:Tak potom zase já nechápu, že má někdo potřebu tady škodovky furt řešit...
A na Volvech se sere AWD....na Fordech čerpadla, atd. atd. Ona ta klima a servo k sobě daleko nemást_Andy píše:Nikdy nezapomenu jak si znamej po vsech jezdenych hondach a toyotach koupil v 2002 upa novou fungl Fabku a o tejden s ni s familii vyjel na dovolenou na Sicilii, cestou tam v nejvetsim vedre mu v Rakousku odesla klima..tak byl pekne nas*anej celej tejden a "tesil se" na cestu zpatky.. ale to jeste nevedel ze kdyz uz bude upocenej a umastenej parkovat pred domem a hups.. poruci se mu servo...
No to nebylo auto ale trest..
(Fabka mela tehdy najezd kolem 4 tis.!) Ted ma Avensys 2008, prejel s tim pul evropy a vse slape jak ma.. Tak se tak ptam, čiím to je, čím to je?!
Jet s Fábií na Sicílii, to je jako kdysi se Š120 jet do Bulharskast_Andy píše:Nikdy nezapomenu jak si znamej po vsech jezdenych hondach a toyotach koupil v 2002 upa novou fungl Fabku a o tejden s ni s familii vyjel na dovolenou na Sicilii, cestou tam v nejvetsim vedre mu v Rakousku odesla klima..tak byl pekne nas*anej celej tejden a "tesil se" na cestu zpatky.. ale to jeste nevedel ze kdyz uz bude upocenej a umastenej parkovat pred domem a hups.. poruci se mu servo...
No to nebylo auto ale trest..
(Fabka mela tehdy najezd kolem 4 tis.!) Ted ma Avensys 2008, prejel s tim pul evropy a vse slape jak ma.. Tak se tak ptam, čiím to je, čím to je?!
Když jsem byl mladej a blbej tak jsem si koupil funglovou Octavii combi, 1,9 TDi 66KW a po týdnu mi odešlo servo, hned nato turbo, potom jsem natankoval plnou nádrž a odešly vstřiky, prý se nesmý tankovat až do cvaknutí....poté odešly brzdiče, váha vzduch, poté opět turbo...kdybych to neměl na garanci tak mě to stálo dohromady přez 150tis, byl jsem s tím stokrát v servisu jen díky tomu ,že v Auto Porsche dělala moje přítulka, tak to urychlovala, jinak veškerá oprava na garanci je na měsíc.... a podvou letech jsem měl co dělat abych jí prodal za 280tis a to nová stála přez 700tis. škodu??? Díky nechci!!!!LukášM píše:A na Volvech se sere AWD....na Fordech čerpadla, atd. atd. Ona ta klima a servo k sobě daleko nemást_Andy píše:Nikdy nezapomenu jak si znamej po vsech jezdenych hondach a toyotach koupil v 2002 upa novou fungl Fabku a o tejden s ni s familii vyjel na dovolenou na Sicilii, cestou tam v nejvetsim vedre mu v Rakousku odesla klima..tak byl pekne nas*anej celej tejden a "tesil se" na cestu zpatky.. ale to jeste nevedel ze kdyz uz bude upocenej a umastenej parkovat pred domem a hups.. poruci se mu servo...
No to nebylo auto ale trest..
(Fabka mela tehdy najezd kolem 4 tis.!) Ted ma Avensys 2008, prejel s tim pul evropy a vse slape jak ma.. Tak se tak ptam, čiím to je, čím to je?!
![]()
Toyota je opravdu kvalitní, ale problémy se najdou také, ta opravdová kvalita končí poslední japonskou Carinou
Jasně Honzo, že senedá srovnávat Avensis a Fábie, ale přece účel musí splnit obě auta stejný...dovést Tě do cíle, což se od Fábie očekávat nedáhonza_S60 píše:Jet s Fábií na Sicílii, to je jako kdysi se Š120 jet do Bulharskast_Andy píše:Nikdy nezapomenu jak si znamej po vsech jezdenych hondach a toyotach koupil v 2002 upa novou fungl Fabku a o tejden s ni s familii vyjel na dovolenou na Sicilii, cestou tam v nejvetsim vedre mu v Rakousku odesla klima..tak byl pekne nas*anej celej tejden a "tesil se" na cestu zpatky.. ale to jeste nevedel ze kdyz uz bude upocenej a umastenej parkovat pred domem a hups.. poruci se mu servo...
No to nebylo auto ale trest..
(Fabka mela tehdy najezd kolem 4 tis.!) Ted ma Avensys 2008, prejel s tim pul evropy a vse slape jak ma.. Tak se tak ptam, čiím to je, čím to je?!
Nemůžeš přeci srovnávat Avensys s Fábií, Avensys je auto za milion pro úplně jiné účely než je Fábie. Ta je tak do města. Myslím, že u každého fungl nového auta se dá čekat vada z výroby. Nevím, jak jsou na tom konkurenti Fábie od jiných značek s poruchovostí z výrobní linky (Polo, Yaris, Corsa, Clio, ...).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé