nová fábka RS
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1 nová fábka RS
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
#2 nová fábka RS
Už si umým představit nějakého blbce, co se s tím prožene po D1
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
#3 nová fábka RS
Já bych se toho nebál.....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
#4 nová fábka RS
Wow, 1.4 s dvojitým přeplňováním a max 224 km/h
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#5 nová fábka RS
1.4, 180k, 350NM, 6.4l/100km
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#6 nová fábka RS
Tých 6,4L/100km je myslené na jeden valec?
Alebo 80 dolu kopcom na 7 kvalte...
Alebo 80 dolu kopcom na 7 kvalte...
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
#7 nová fábka RS
jel s tí někdo?
Já se kousek svezl s tou starou, a byl to takovej žlutej, o něco rychlejší a tvrdší traktor
Jóó, akorát si vzpomínám nářků majitele, že to stálo ranec...
Já se kousek svezl s tou starou, a byl to takovej žlutej, o něco rychlejší a tvrdší traktor
Jóó, akorát si vzpomínám nářků majitele, že to stálo ranec...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 nová fábka RS
Myslim, že proti ní máte někteří zbytečně přehnané předsudky. Sice je to jen předokolka, ale troufám si tvrdit že nebude jezdit vůbec špatně
A co se týká starý fabie rs, tak za ty peníze ve svojí době neměla konkurenci. Kdyby jste si na stejnou úroveň dovybavili obyčejnou 1,9tdi tak jste možná o 100tisíc vejš
A co se týká starý fabie rs, tak za ty peníze ve svojí době neměla konkurenci. Kdyby jste si na stejnou úroveň dovybavili obyčejnou 1,9tdi tak jste možná o 100tisíc vejš
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 nová fábka RS
motoricky vypadá velmi dobře, ale co jízdní vlastnosti a co pohodlí řidiče?
Tchánovi jsem kupoval před 14 dny fabii I ( chtěl ji, no co? jeho prachy ) r.v. 2000 a když jsem ji vezl domů, necítil jsem se moc pohodlně. Asi už jsem moc rozmazlenej, a raději sedím v pohodlném křesle než v lavici ve škole.
Tchánovi jsem kupoval před 14 dny fabii I ( chtěl ji, no co? jeho prachy ) r.v. 2000 a když jsem ji vezl domů, necítil jsem se moc pohodlně. Asi už jsem moc rozmazlenej, a raději sedím v pohodlném křesle než v lavici ve škole.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#10 nová fábka RS
si tlste a zhyckane prasa co nevie ocenit kvality. urcite se ti nemacia ani mekcene plasty.doktor píše:motoricky vypadá velmi dobře, ale co jízdní vlastnosti a co pohodlí řidiče?
Tchánovi jsem kupoval před 14 dny fabii I ( chtěl ji, no co? jeho prachy ) r.v. 2000 a když jsem ji vezl domů, necítil jsem se moc pohodlně. Asi už jsem moc rozmazlenej, a raději sedím v pohodlném křesle než v lavici ve škole.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#11 nová fábka RS
A co zivotnost motoru? Aby sa to vobec pohlo rano z parkoviska bude tomu treba trochu slapnut na krk, turba za chvilu odidu. Pri sportovej jazde ani nehovorim, najma pri long-life oleji 0W30. Co na vyvadzanie povie kluka a aka bude spotreba ked tomu manik "nalozi" ...
O komforte sa nema cenu bavit
O komforte sa nema cenu bavit
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#12 nová fábka RS
No mne teda rozhodne nie, ostávajú na nich priehlbiny od opätkovlucki píše:urcite se ti nemacia ani mekcene plasty.
Anyway, jazdiť to síce môže dobre (aj keď teda...) ale sedieť by som v tom nechcel, pohodlie to nemá žiadne, kolená nemám kam uložiť a vôbec. A ešte keď pritvrdia podvozok, tak to už musí byť úplne zlo...
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#13 nová fábka RS
Také se radši posadím do pořádného křesla a dávat za "fábku", i když RS půl mega, tak to tfůůůůj tajxl Rychlost 224 km/hod.? Neee, děkuji pěkně, to už snad ta samá smrt, jak na "mašině" Co výdrž motorů? Krouťák, výkon, co může nalítat takový agregát 1,4 ?doktor píše:motoricky vypadá velmi dobře, ale co jízdní vlastnosti a co pohodlí řidiče?
Tchánovi jsem kupoval před 14 dny fabii I ( chtěl ji, no co? jeho prachy ) r.v. 2000 a když jsem ji vezl domů, necítil jsem se moc pohodlně. Asi už jsem moc rozmazlenej, a raději sedím v pohodlném křesle než v lavici ve škole.
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#14 nová fábka RS
tolko kym ju nejaky harant nerozmlati to vydrzi.sydney29 píše: Co výdrž motorů? Krouťák, výkon, co může nalítat takový agregát 1,4 ?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#15 nová fábka RS
odrustal jsem na 1.4T Une a obecne konstantne plati, ze cim mensi auto tim adrenalinovejsi zazitek (jenom nesmi zafoukat bocni vitr)
#16 nová fábka RS
Ten motor je skvostnej, je to produkt downsizingu, takže těch 1,4 není problém. Berte to jako dřívější 1,8 T... Stejně tak je docela dobrej 1,2 TSI, co jsem tak slyšel 1,2 TSI <> 1,2 HonímTřiPísty a už vůbec <> 1,2 ze Š120...
Tý spotřebě bych i věřil, o životnost strach nemám...
Problém je to auto, do kterýho je to namontovaný... Viděl jsem to v Ženevě a vypadá to děsně... tuzing jaxviň
Tý spotřebě bych i věřil, o životnost strach nemám...
Problém je to auto, do kterýho je to namontovaný... Viděl jsem to v Ženevě a vypadá to děsně... tuzing jaxviň
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#17 nová fábka RS
tnemec píše:Ten motor je skvostnej, je to produkt downsizingu, takže těch 1,4 není problém. Berte to jako dřívější 1,8 T... Stejně tak je docela dobrej 1,2 TSI, co jsem tak slyšel 1,2 TSI <> 1,2 HonímTřiPísty a už vůbec <> 1,2 ze Š120...
Tý spotřebě bych i věřil, o životnost strach nemám...
Problém je to auto, do kterýho je to namontovaný... Viděl jsem to v Ženevě a vypadá to děsně... tuzing jaxviň
asi taknějak.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#18 nová fábka RS
Já teda nevím, co si myslet? Tady z toho děláte snad raketu nebo co? Já s tím jednou jel (je pravda, že s tou starou), a žádnej zázrak mě to nepřišlo ani náhodou. Přišlo mě to dost hlučný, opravdu hóóódně tvrdý, spotřebu sem nějak nezmrkl, ale prostě cítil jsem se jako v normálním TurboDehtu. Sorry, ale je to tak. Žádný eReS překvapení se nekonalo ani omylem.
#19 nová fábka RS
Já s Fábií I RS ujel docela dost, měl jsem jí na týden na test a později jsem s ní jel na jednání do Itálie, což bylo asi 2200 km. A musím říct, že jsem jí měl docela rád. Přesněji, říkal jsem si, že takto by měla vypadat základní Fábie, aby to bylo trochu auto. I svižnější sportovnější jízda s tím šla provozovat. Spotřeba na tý Itálii, kdy jsme jeli víceméně co nám provoz dovolil, byla 5,7, což považuju za přijatelné.mr1 píše:Já teda nevím, co si myslet? Tady z toho děláte snad raketu nebo co? Já s tím jednou jel (je pravda, že s tou starou), a žádnej zázrak mě to nepřišlo ani náhodou. Přišlo mě to dost hlučný, opravdu hóóódně tvrdý, spotřebu sem nějak nezmrkl, ale prostě cítil jsem se jako v normálním TurboDehtu. Sorry, ale je to tak. Žádný eReS překvapení se nekonalo ani omylem.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#20 nová fábka RS
No ano, tak takle přesně to cítím já. Prostě ANO, aletnemec píše: Přesněji, říkal jsem si, že takto by měla vypadat základní Fábie, aby to bylo trochu auto.
žádný zázrak, emoce=0, naprostá absolutní NULA
Ještě bych rád dodal, že u mě to může do jisté míry způsobovat fakt, že mám jednoduše ke škodárně celkově negativní postoj. Hlavně k obludným zrůdičkám, jakým pro mě je růůůmstr, s motorečkem 1,2 a podobné zhovadilosti. Navíc - všechny ty RS fábije mě přijdou jako HoumVilič Tuzing.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#21 nová fábka RS
Panove, ale jsou preci i lidi co chteji jen auto. my co chceme auto s dusi....
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#22 nová fábka RS
Zase hromada neskutečných keců Pořádná auta vyrábí jen Volvo, ale vážně....
mr1 - mezi dieselem a benzínem je rozdíl, nicméně i starší Fabia byla velmi dobře hodnocena v testech jako úsporný Hot-hatch.
sydney29 a spol. - životnost motoru je úplně normální, nevím proč by měla být jiná, jediný problém byl 1.2 HTP, kde výfukové svody přehrívaly olej, protože filtr byl příliš blízko.
Design řešit nebudeme, každý má jiné představy. Mě spíše vadí převodovka a nemožnost vybrat si jinou
mr1 - mezi dieselem a benzínem je rozdíl, nicméně i starší Fabia byla velmi dobře hodnocena v testech jako úsporný Hot-hatch.
sydney29 a spol. - životnost motoru je úplně normální, nevím proč by měla být jiná, jediný problém byl 1.2 HTP, kde výfukové svody přehrívaly olej, protože filtr byl příliš blízko.
Design řešit nebudeme, každý má jiné představy. Mě spíše vadí převodovka a nemožnost vybrat si jinou
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
#23 nová fábka RS
me se ta Fabie RS libi. Myslim, ze pul mega je adekvatni cena a oproti cenam novych Volv je to za hubicku.
Kamos jezdil s tou predchozi generací z Frankfurtu do Prahy a neni mnoho aut za tyhle penize, ktere jedou stalou rychlosti 200km/hod za 7litru.
Muze to byt zabava ridit tohohle prcka, taky se mi vybavuji vzpominky na Fiata UNO
Myslim, ze si rozhodne najde svoje priznivce a kupce hlavne z rad mladsich. Je to typicke anti-volvo.
Nabizi vse, co volvo nema a nechce mit.
Co se tyce objemu, tak Mazda RX8 ma objem 1,3 a jede pekne
Kamos jezdil s tou predchozi generací z Frankfurtu do Prahy a neni mnoho aut za tyhle penize, ktere jedou stalou rychlosti 200km/hod za 7litru.
Muze to byt zabava ridit tohohle prcka, taky se mi vybavuji vzpominky na Fiata UNO
Myslim, ze si rozhodne najde svoje priznivce a kupce hlavne z rad mladsich. Je to typicke anti-volvo.
Nabizi vse, co volvo nema a nechce mit.
Co se tyce objemu, tak Mazda RX8 ma objem 1,3 a jede pekne
Naposledy upravil(a) honza_S60 dne 28 dub 2010 11:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#24 nová fábka RS
RX8 ma ale od prirodzenia iny motor
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#25 nová fábka RS
Jenze rx8 ma tak trochu jinej princip motoru...honza_S60 píše:Co se tyce objemu, tak Mazda RX8 ma objem 1,3 a jede pekne
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 697 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 128 Odpovědi
- 17311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper
-
- 18 Odpovědi
- 5474 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hansV70
-
- 148 Odpovědi
- 19248 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od saabik
-
- 6 Odpovědi
- 619 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FrantaB