Renovace

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 284
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Renovace

Příspěvek od maxwell »

Takže postupně renovuji trojku, nebo se spíše chystám... nebo ještě spíš.. už jsem začal ale jak dál???

Vyměnil jsem dveře z druhé trojky, sice trochu hrubějším způsobem ale povedlo se. Nemám je ještě na pevno. Potřebuji radu z hlediska odrezování. nejsou zrezlé - tedy durch spíš jen trochu a ne solí ale jen vodou (chudák, delší dobu už stála na místě). Sundal jsem i přední blaťák, ojel ho lamelovým šmirgl kotoučem a následně drátěným kotoučem úplně do BezRzi.

Mechanicky to tedy jest odrezené ale chemicky ne. Potřebuji tedy radu ohledně nějakého dobrého odrezovače a spolehlivého kitu/ů.

Stříknu to nejspíše normální barvou ve spreji nebo namýchanou barvou - doma, pistolí.

Takže lapci restaurátoři, raďte, :jaj: ale nezapomeňte že nekradu. :o
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

CouDy
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

Renovace

Příspěvek od CouDy »

Nejseš jedinej, taky jsem se pustil do 480.
Vše vyřezat a vyvařit. Už jsem z toho vytahal 15metrů drátů, který tam byly od nějakýho "elektrikáře".
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Renovace

Příspěvek od LukášM »

maxwell píše:Takže postupně renovuji trojku, nebo se spíše chystám... nebo ještě spíš.. už jsem začal ale jak dál???

Vyměnil jsem dveře z druhé trojky, sice trochu hrubějším způsobem ale povedlo se. Nemám je ještě na pevno. Potřebuji radu z hlediska odrezování. nejsou zrezlé - tedy durch spíš jen trochu a ne solí ale jen vodou (chudák, delší dobu už stála na místě). Sundal jsem i přední blaťák, ojel ho lamelovým šmirgl kotoučem a následně drátěným kotoučem úplně do BezRzi.

Mechanicky to tedy jest odrezené ale chemicky ne. Potřebuji tedy radu ohledně nějakého dobrého odrezovače a spolehlivého kitu/ů.

Stříknu to nejspíše normální barvou ve spreji nebo namýchanou barvou - doma, pistolí.

Takže lapci restaurátoři, raďte, :jaj: ale nezapomeňte že nekradu. :o

Bezoplachový odrezovač, antikorozní základ a hlavně nestříkat sprejem :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Tom480
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 669
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Renovace

Příspěvek od Tom480 »

LukášM píše:Bezoplachový odrezovač, antikorozní základ a hlavně nestříkat sprejem :wink:
A co hammerite, funguje? Nebo raději nepoužívat?
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4956
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Renovace

Příspěvek od Ondra. »

Tom480 píše:A co hammerite, funguje? Nebo raději nepoužívat?
ten nikdy!!!!!!!!! Je to porezní barva a tudíž jeho efekt je jen ten že ti na rok tu korozi schová a pod nim to bují vesle dál. Další jaro ho odloupneš jak perníček
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Dural8
Offline
Příspěvky: 1340
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Renovace

Příspěvek od Dural8 »

Ondra. píše:
Tom480 píše:A co hammerite, funguje? Nebo raději nepoužívat?
ten nikdy!!!!!!!!! Je to porezní barva a tudíž jeho efekt je jen ten že ti na rok tu korozi schová a pod nim to bují vesle dál. Další jaro ho odloupneš jak perníček
Mě se jednoznačně osvědčila řada Alkytonů - Rust oleum. Je to sice dražší, ale bohužel v dnešní době již neexistující suříkové barvy s olovem, která byla prostě na všechno nejlepší, je to dobrá volba. Alkyton Penetrátor - vytěsňuje i vlhkost z pod nátěru čímž zastaví bujení, potom Alkyton Primer - ten už je na trochu pružnější věci ( třeba podlahu ) a nakonec může být Alkyton hladký. Chce to prostudovat jak používat a dá se to i pěkně kombinovat ( např. do ještě nezaschnutého Penetrátoru vetřít Primer a potom i ten Penetrátor jako tvrdá barva získá trochu pružnosti ).

Hammerite že je sráč snad víme všichní né??? To by se mělo dávat na všechny fóra jako pravidlo, aby to náhodou někdo omylem nepoužíval :D

Ondro ještě si musím rýpnout, neříká se low power for more fun?
_________________
V60 D4

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Renovace

Příspěvek od LukášM »

Dural8 píše: Mě se jednoznačně osvědčila řada Alkytonů - Rust oleum. Je to sice dražší, ale bohužel v dnešní době již neexistující suříkové barvy s olovem, která byla prostě na všechno nejlepší, je to dobrá volba. Alkyton Penetrátor - vytěsňuje i vlhkost z pod nátěru čímž zastaví bujení, potom Alkyton Primer - ten už je na trochu pružnější věci ( třeba podlahu ) a nakonec může být Alkyton hladký. Chce to prostudovat jak používat a dá se to i pěkně kombinovat ( např. do ještě nezaschnutého Penetrátoru vetřít Primer a potom i ten Penetrátor jako tvrdá barva získá trochu pružnosti ).

Hammerite že je sráč snad víme všichní né??? To by se mělo dávat na všechny fóra jako pravidlo, aby to náhodou někdo omylem nepoužíval :D

Ondro ještě si musím rýpnout, neříká se low power for more fun?

Ty s tím suříkem nedáš pokoj :lol: Bohužel ani ten Alkyton nedokáže zázraky pokud je základ špatně upravený. Bez chemického odrezování nemá smysl něco dělat.

Jinak Hammerite bych nepoužil na nic, ten měl dobrou (velkolepou) snad jen reklamu.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4956
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Renovace

Příspěvek od Ondra. »

Dural8 píše:
Ondro ještě si musím rýpnout, neříká se low power for more fun?
nevim člověče, já jsem to nevymyslel, já to ukradnul :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4956
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Renovace

Příspěvek od Ondra. »

hammerite se mi docela osvědčil na blok motoru tam drží dobře
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Erik850
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 207
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Roudnice n/L

Renovace

Příspěvek od Erik850 »

uniklo mi něco? :shock: nechceš dodat víc? 2) Nejlepší sedma v ČR- padla za vlast R.I.P.
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Renovace

Příspěvek od Sarkasmic »

Jó,libovka už moc nepojezdí... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Dural8
Offline
Příspěvky: 1340
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Renovace

Příspěvek od Dural8 »

LukášM píše: Ty s tím suříkem nedáš pokoj :lol: Bohužel ani ten Alkyton nedokáže zázraky pokud je základ špatně upravený. Bez chemického odrezování nemá smysl něco dělat.

Jinak Hammerite bych nepoužil na nic, ten měl dobrou (velkolepou) snad jen reklamu.
A nedám a nedám, bavil jsem se o tom s prodejcem odtud : http://www.industrycoats.cz/poradna.html a připadal mi jako člověk co o tom ví fakt hodně, no a když mi popisoval jeho vlastnosti, tak prostě dneska už neexistuje barva která by měla stejné vlastnosti...bohužel pro nás se staršími vozy.

No a ohledně úpravy, to píšeš přesně, bohužel si moc lidí nepřipouští, že právě příprava je asi tak 70% úspěchu, volba vhodné barvy a to jakékoli ať mluvíme obecně je zbývajících 30...
_________________
V60 D4

Dural8
Offline
Příspěvky: 1340
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Renovace

Příspěvek od Dural8 »

Ondra. píše: nevim člověče, já jsem to nevymyslel, já to ukradnul :D
Kde jsi to ukradnul? Prostě po anglicku je to správně low a ne small.

Hammerite na blok je asi to jediné kam by šel použít, bo ten neshnije ani bez něj :)
_________________
V60 D4

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Renovace

Příspěvek od wickey »

ja dal pred rokem cernej hammerite na brzdice a zatim to vypada ok :)
planuju natrit i kraje kotoucu na brzdy - takze tam hammerite nedoporucujete?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4956
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Renovace

Příspěvek od Ondra. »

Erik850 píše:uniklo mi něco? :shock: nechceš dodat víc? 2) Nejlepší sedma v ČR- padla za vlast R.I.P.
nedávno jsme tady s klukama koupili na rozborku jednu hodně zbídačenou sedmu a zjistili jsme že to není jen taková sedma :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4956
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Renovace

Příspěvek od Ondra. »

Dural8 píše:
Ondra. píše: nevim člověče, já jsem to nevymyslel, já to ukradnul :D
Kde jsi to ukradnul? Prostě po anglicku je to správně low a ne small.

Hammerite na blok je asi to jediné kam by šel použít, bo ten neshnije ani bez něj :)
mercedes-classic.cz :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 284
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Renovace

Příspěvek od maxwell »

A co zinková barva, šlo by to nějak použít? Třeba jako podklad?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

CouDy
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

Renovace

Příspěvek od CouDy »

maxwell píše:A co zinková barva, šlo by to nějak použít? Třeba jako podklad?
Před dvouma rokama to dával majitel na avii jako základ, když jsme ji vyvařili a dávali do kupy a dneska to nějak moc valně teda nevypadá.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Renovace

Příspěvek od jarek.krizan »

Aby zinek 100% fungoval, musel by se nanášet elektroforézou, ale to by muselo být důkladně odrezené. Jen zabrání vzniku koroze, ale tam, kde už je je to v pytli. Pokud je koroze povrchová, dá se zinkem výrazně zpomalit, ale pokud je hloubková, vnitřní, tak už nepomůže asi nic. Snad jedině vakuum.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

CouDy
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

Renovace

Příspěvek od CouDy »

ten HG hagesan mi přijde za ty prachy jako nefunkční a ten Perdix taky nic moc nepředvedl, tak nevim jakej ještě zkusit, má někdo lepší zkušenosti s nějakým jiným?? Měl jsem nějakej starej a ten uměl, jenže na něm není k přečtení co to je zač a podle tí butele jsem nikde nenašel o jakej se jedná.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4956
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Renovace

Příspěvek od Ondra. »

a co takovej ten obyč bezoplachovej žlutej?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Renovace

Příspěvek od LukášM »

Ondra. píše:a co takovej ten obyč bezoplachovej žlutej?
Nebo fialovej :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Renovace

Příspěvek od Drtic »

Hammerite mam na brzdovych trmenech a drzi. Nutno podotknout, ze trmeny byly opiskovany, natreny odrezovacem a na to hammeritem. zadna koroze pod tim.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé