v70 I / 1984 cm³ / 126PS
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Zdravim,
prosim o radu - co si myslite o teto motorizaci.
Je to Turbo ci nikoliv? Je to dostatecne zive?
Diky.
prosim o radu - co si myslite o teto motorizaci.
Je to Turbo ci nikoliv? Je to dostatecne zive?
Diky.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Neni to turbo. Nejel jsem s tím, ale podle mě to bude auto pro velice klidný povahy a na klidnou jízdu. Pokud od toho budeš chtít víc, auto se bude trápit a podle mě se ti za to taky odmění nepěknou spotřebou.
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
aj 2,5l 10V je skor na dialnicu. okresky, kde sa brzdi, pridava a nebodaj este do kopca, to bude papkat dost, a bude to dost lenive.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Aha, tak to je asi problem... Diky moc za nazory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Chodit no stress můžeš když jedeš o víkendu na výlet. Pokud potřebuješ jezdit s autem hodně, navíc ještě naloženej a nebo s rodinou, tak každej koník navíc pod kapotou je také prvek zvyšující bezpečnostOndra. píše:Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Volvo má jet tak abys nemusel dávat plnej kvůli každej oktávce, která se rozhodla ti zabránit v předjetíOndra. píše:Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje


-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Ona bezpečnost souvisí i s výkonem.Co když budeš potřebovat předjet auto,které mimo obec pojede 50-60 ale v momentě,kdy budeš na jeho úrovni začne přidávat plyn???Ondra. píše:Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje
Jezdit na pohodu se dá i s autem,které má 300 koní a prasit i s 1,2 HTP.Memí to o autě,ale o lidech.Každopádně bych takovou zdechlinu nechtěl.
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Přesně jak píšou kolegové žena má sice novější model a větší objem, ale podobnej výkon(103kw). Jízda po dálnici se dá v poho i s naložením, to se po nějaké době rozhýbe a málo co mě zase zastaví
, ale jak přijdou okrsky a nedej bože nějaké předjíždění to se na to musí vytočit a pak si taky samozřejmě řekne o nějaký ten litr víc
.


_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
nová doba asi si začni zvykat...Sarkasmic píše:Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Jezdit se dá i s Fábii junior 1,0 ... ale je to pekloOndra. píše:nová doba asi si začni zvykat...Sarkasmic píše:Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 297
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Já mám takové soukromé pravidlo, že na 10 kg naloženého vozu potřebuju min. 1 koně. Takže např. na 1,5 tuny 150 PS. Míň je málo, víc není nutně třeba.
Tím pádem je samozřejmě rozdíl, zda s tím jezdí samotná 50kg žena + miminko, anebo čtyři urostlí dospělci + bagáž! Rozdíl pár metráků je sakra znát.
Tím pádem je samozřejmě rozdíl, zda s tím jezdí samotná 50kg žena + miminko, anebo čtyři urostlí dospělci + bagáž! Rozdíl pár metráků je sakra znát.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Ondro není nová doba, ale D24 v 2xx a B200F v 9xx či B14 v 3xx je sakra rozdíl sám o sobě. Zřejmě Ti nikdo nevysvětlí co to znamená, protože podle toho co píšeš jezdíš 130/90/50 a nikdy jsi nepředjížděl. Když někam jedeš a na volné silnici pojede človíček s Favoritem 80, s radostí se přidáš a budeš ho následovat do místa kdy odbočí. Rád bych zde ale upozornil, že i zákon myslí na situace kdy můžeš porušit 130/90/50, nejčastěji asi uplaťnitelné v oblasti 90 a to je předjíždění. A přesně v této chvíli se každý koník navíc hodí. Pokud máš náturu, že jej nepotřebuješ a v klidu pokračuješ pomaleji než do té doby udržovaným tempem, pak ok, nikdo Ti to nebere, neber však Ty tyto možnosti ostatním - hláška "nová doba" není na místě.Ondra. píše:nová doba asi si začni zvykat...Sarkasmic píše:Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Nechci vám tady kazit byznys s nadupanejma kárama, ale já mám v autě koní něco kolem 120ti a vůbec mi nepřipadne, že by to bylo něják líný. Rezerva mi připadne více než dostatečná. Předjíždět i s naloženým autem se nechá vcelku rozumně.
A kvůli nějáký Oktávce si na ten plyn klidně šlápnu, když už jí musim mermomocí předjet.
Fakt že jo - nechcete to přejmenovat na Šumachrklub?
A kvůli nějáký Oktávce si na ten plyn klidně šlápnu, když už jí musim mermomocí předjet.
Fakt že jo - nechcete to přejmenovat na Šumachrklub?
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Jestli narážíš na mě, tak jestli se nepletu, tak jsem zřejmě a jasně psal, že si myslím že B200F v 9xx je plně dostačující výkon a to i včetně předjíždění. Ondra obhajuje D24 což si myslím, že je pro současný provoz též dostačující výkon ale bez možnosti bezpečného předjíždění o kterém se tady dohadujeme. Takže běžte doprdele se Schumacherama!!! Nikdo tady nelítá 250 jak bezmozek. A nespojujte to s videama z doby nedávno minulé, to je diskuze o něčem naprosto jiném.
A jestli si myslíte že na to jdu moc ostře tak možná ano, ale už mě fakt sere, jak se tady vytrhávají věci z kontextu a někdo něco vysvětluje podruhé, potřetí či podesáté myslíc si že to vysvětluje lépe. Děláme tady ze sebe jenom blbce.
A jestli si myslíte že na to jdu moc ostře tak možná ano, ale už mě fakt sere, jak se tady vytrhávají věci z kontextu a někdo něco vysvětluje podruhé, potřetí či podesáté myslíc si že to vysvětluje lépe. Děláme tady ze sebe jenom blbce.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Je fakt že mě tohle zkratkovitý myšlení pár lidí taky se*e. Nechápu proč pro někoho znamená vyšší výkon automaticky prase za volantem 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
@Dural8 - Má reakce byla zcela obecná. Chtěl jsem jen zakladateli threadu naznačit, že vůz podobných parametrů považuji za zcela vyhovující.
Za Šumachrklubem si stojím - viz zde prezentovaný většinový názor, kdy je předmětná motorizace považována za nedostatečnou, ba snad i nebezpečnou.
Za Šumachrklubem si stojím - viz zde prezentovaný většinový názor, kdy je předmětná motorizace považována za nedostatečnou, ba snad i nebezpečnou.
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Pretoze taka je skusenost ludi. A hulvata (podnikatel, mafian, poslanec, pripadne "<>") na X5 si svojim zavistlivym pohladom vsimnu skor ako frajerika na escorte s vytunenym vyfukom...yoby píše:Je fakt že mě tohle zkratkovitý myšlení pár lidí taky se*e. Nechápu proč pro někoho znamená vyšší výkon automaticky prase za volantem
Nechcem tym tvrdit nic, len to ze statistika ktora dava do suvisu IQ, velkost penisu, mnozsvo penez v banke ... neexistuje.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Tomass : Nevím jak moc obecně jsi to myslel soudě dle "Nechci vám kazit byznys s nadupanejma kárama" ale dobře, jde to i tak pochopit, jak vysvětluješ, takže beru zpět co jsem napsal.
Nicméně na fóru zažitý názor, pokud se nemýlím je, že ideální motorizace je 2.5 20V 125kW což je motor s podstatně většíma možnostma a zároveň stejnou či v mnoha případech nižší spotřebou než slabší 20V či 10V. S tím souhlasím já a proto pokud bych někomu měl radit, radil bych mu samozřejmě tuto nejsilnější verzi.
Za Schumachrklubem si klidně stůj, samozřejmě máš jednu stranu mince, na druhé však pravdou zůstane, že zhlediska bezpečnosti je lepší mít výkon vyšší než nižší. A za tím si zase stojím já. No a když už slovíčkaříme, tak zdůrazňuji je lepší, nikde nepíšu že 104kW je nedostatečný.
Nicméně na fóru zažitý názor, pokud se nemýlím je, že ideální motorizace je 2.5 20V 125kW což je motor s podstatně většíma možnostma a zároveň stejnou či v mnoha případech nižší spotřebou než slabší 20V či 10V. S tím souhlasím já a proto pokud bych někomu měl radit, radil bych mu samozřejmě tuto nejsilnější verzi.
Za Schumachrklubem si klidně stůj, samozřejmě máš jednu stranu mince, na druhé však pravdou zůstane, že zhlediska bezpečnosti je lepší mít výkon vyšší než nižší. A za tím si zase stojím já. No a když už slovíčkaříme, tak zdůrazňuji je lepší, nikde nepíšu že 104kW je nedostatečný.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Vy všichni chytrý co propagujete chcíplý motorizace si zkuste uvědomit, že něco jinýho je 120 koní ve 1250kg vážící sedmě a něco jinýho to je v 1500 kg vážící V70, a ku**a něco jinýho v 1050 - 1100 kg vážící 360 

-
Offline
- Příspěvky: 1307
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Ahoj, mám návrh. Protože pro každého je dobrý asi něco jiného není nad praktickou zkoušku. Já vyzkoušel 166 kW v 850T5, pak V70TDi, V40 1,8 a nyní V70 2,4 (106 kW). T5 je alespoň pro mě ideál, ale nebyl jsem schopen uhlídat spotřebu (někdo to umíkeramseh píše:Zdravim,
prosim o radu - co si myslite o teto motorizaci.
Je to Turbo ci nikoliv? Je to dostatecne zive?
Diky.

Dan
gsm: 737 702 660
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 297
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
To je rozumné slovo. Já nabízím takřka kdykoli v Praze svezení v 850 2,5 10V 106 kW.Danniel74 píše:Ahoj, mám návrh. Protože pro každého je dobrý asi něco jiného není nad praktickou zkoušku. Já vyzkoušel 166 kW v 850T5, pak V70TDi, V40 1,8 a nyní V70 2,4 (106 kW). T5 je alespoň pro mě ideál, ale nebyl jsem schopen uhlídat spotřebu (někdo to umí). Současná V70 je v poho - žádný trhač, ale pohoda. Nabízím svezení 20 popř. 21.4. Jsem s dcerkou v Krči, ale chvilku najdu. Sám uvidíš zda to stačí a nebo ne. Jestli chceš zavolej. Howk.

_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
v70 I / 1984 cm³ / 126PS
Tady cloveka nesetrej ani kdyz drzi hubuDural8 píše:Tomass : Nevím jak moc obecně jsi to myslel soudě dle "Nechci vám kazit byznys s nadupanejma kárama" ale dobře, jde to i tak pochopit, jak vysvětluješ, takže beru zpět co jsem napsal.



_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé